بهترین عطرهای مردانه 2023

بهترین عطرهای مردانه 2023 – معرفی 9 عطر برتر 2023

عطر یکی از مهمترین چیزهایی است که استفاده از آن برای اغلب مردان اهمیت دارد. به خصوص اگر به استایل و شیک پوش بودن خود اهمیت زیادی می دهید، باید به سراغ عطرهای خاص و خوشبو بروید. در این مقاله از آرایشی لند، ما برخی از بهترین عطرهای مردانه 2023 را به شما معرفی می کنیم. شاید برای شما جالب باشد که بدانید خیلی مواقع، برخی از آقایان از بعضی از این عطرها استفاده کرده اند و تا چندین سال بعد هم انتخاب خود را تغییر نداده اند. همه این موارد، به خاطر رایحه قوی و ماندگاری این عطر هاست.

قبل از این که بهترین عطرهای مردانه 2023 را به شما معرفی کنیم، بد نیست که برخی از بهترین عطرهای مردانه 2022 را نیز بشناسید. در سال 2022 هم عطرهای محبوبی از برندهای مختلفی مانند شنل، ورساچه، تام فورد و سایر موارد این چنینی در بازار بودند. برخی از بهترین عطرهای مردانه 2022 که سال گذشته خیلی محبوب بودند، شامل مواردی مانند عطر دیور SAUVAGE EAU DE PARFUM، عطر جورجیو آرمانی ACQUA DI GIO، عطر شنل BLEU DE CHANEL و عطر هوگو بوس HUGO JUST DIFFERENT هستند.

رایحه های پرطرفدار عطر مردانه 2023

پیش از این که بهترین عطرهای مردانه 2023 را بشناسید، بهتر است نگاهی به رایحه های پرطرفدار امسال بیندازید. بیشترین و محبوب ترین عطرهای مردانه امسال، حتما یکی از رایحه هایی که در این فهرست نام می بریم را دارند.

مقاله پیشنهادی آرایشی لند: ۱۳ مورد بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی را بشناسید

برخی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین رایحه های عطر مردانه 2023، عبارتند از:

رایحه های پرطرفدار عطر مردانه 2023

رایحه چوبی

رایحه چوبی به خاطر داشتن نت های فوق العاده جذاب و خوشبو، تجسمی از مردانگی را به یاد شما می آورد. به دلیل طرفداران بسیار بالای این رایحه، عطرهای مردانه زیادی با این رایحه به وجود آمده اند. به طور کلی، اغلب رایحه های چوبی دارای نت گرم هستند و خیلی خوب می توانند با طراوت رایحه یکی شوند.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت رایحه چوبی، این است که مواد ثابت کننده خیلی خوبی دارند و به همین دلیل هم می توانید از نظر ماندگاری، از این گونه عطرها مطمئن باشید. البته باید بدانید که رایحه چوبی هم نت های متنوعی دارد که از چوب صندل تا سرو، با یکدیگر متفاوت هستند.

عناصر رایحه های چوبی با مولکول های درشتی به وجود می آیند که علاوه بر داشتن بوی فوق العاده خوب، ماندگاری بی نظیری هم دارند. به طور کلی، رایحه چوبی با نت های مختلف، نشان دهنده استواری درخت است و به همین دلیل هم می تواند گزینه فوق العاده ای برای عطرهای مردانه باشد.

رایحه چرمی

یکی دیگر از رایحه هایی که برای بهترین عطرهای مردانه 2023 مورد استفاده قرار می گیرد، رایحه چرمی است. این رایحه از مواد طبیعی و حیوانی به وجود آمده و به همین دلیل هم برای خوشبو تر کردن آن، آن را را با سایر چوب های مختلف ترکیب کرده اند تا به یک رایحه خوشبو برسند. عطرهایی با رایحه چرمی، غالبا بوی تلخی دارند و به همین دلیل هم خیلی از آقایان به آن جذب می شوند.

رایحه چرمی

شاید برای شما جالب باشد که بدانید از نظر تاریخی، عطرهای با رایحه چرمی جزو قدیمی ترین عطر ها هستند و از قرن 16 تا کنون در صنعت عطر سازی کاربرد داشتند. با توجه به این موضوع، خیلی جای تعجب نیست که از این رایحه تا حد خیلی زیادی در بهترین عطرهای مردانه 2023 استفاده می شود.

رایحه عودی

از زمان های گذشته تا کنون، از عود تا حد خیلی زیادی در کشورهای حوزه خاورمیانه استفاده می شد. به همین دلیل هم خیلی جای تعجب نیست که مردان در این کشورها، علاقه زیادی به عطر هایی با رایحه عود داشته باشند. عطرهایی که رایحه عودی دارند، پرقدرت و سنگین هستند و اغلب آنها هم با طبع گرمی ساخته می شوند. از این رو، بهترین زمان برای استفاده از آن ها در فصل های سرد سال است.

معرفی خوشبوترین عطر مردانه 2023

بعد از این که برخی از رایحه های محبوب را شناختید، نوبت به آن می رسد که با خوشبوترین عطر مردانه 2023 آشنا شوید. همان طور که انتظار می رود، بهترین ادکلن مردانه 2023 غالبا جزو یکی از برند های مشهور جهان خواهد بود. در این فهرست، برخی از بهترین عطرهای مردانه را نام برده ایم که هر یک از آنها می تواند احساس فوق العاده ای در شما برانگیزد و همچنین خیالتان بابت ماندگاری هر یک از آن ها نیز راحت باشد.

عطر مردانه دیور ساواج، بهترین عطر مردانه 2023

عطر مردانه دیور ساواج، بهترین عطر مردانه 2023

عطر دیور ساواج را می توان یکی از بهترین عطرهای مردانه 2023 به شمار آورد که از برند آن هم می توان متوجه کیفیت فوق العاده آن شد. برند فرانسوی دیور، این عطر در سال 2018 تولید و معرفی کرد. مهمترین ویژگی این ادکلن، این است که هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از آن نخواهید داشت و می توانید در هر زمان و مکانی و در همه فصل های سال، خیلی راحت از آن استفاده کنید.

این عطر در گروه بویایی شرقی، فورژه قرار می گیرد و نت های اصلی آن هم شامل مواردی مانند ادویه جات تند، کهربا، رایحه آروماتیک، ادویه جات گرم، مرکبات و گل های مختلف است. علاوه بر همه این موارد، این عطر ماندگاری فوق العاده خوبی هم دارد و تا ساعت ها رایحه آن باقی می ماند. طبیعتا ظاهر هم برای خیلی از افراد مهم است. پس اگر می خواهید این عطر را به عنوان هدیه خریداری کنید، باید به شما بگوییم که بسته بندی جذابی نیز دارد و درب آن هم با حالت آهنربایی روی شیشه اصلی قرار می گیرد.

ادکلن مردانه بلو د شنل، عضو ثابت بهترین عطرهای سال

عطر مردانه بلو د شنل را نیز می توان به عنوان بهترین ادکلن مردانه 2023 به شمار آورد که رایحه فوق العاده جذابی دارد. مهمترین ویژگی این عطر، رایحه خاص آن است که آن را نسبت به سایر عطرها متمایز می کند. این عطر برای اولین بار در سال 2010 توسط کمپانی شنل معرفی شد و تاکنون توانسته به عنوان یکی از بهترین ها شناخته شود.

ادکلن مردانه بلو د شنل، عضو ثابت بهترین عطرهای سال

محصول پیشنهادی: ادکلن بلو شنل

این ادکلن بیشتر دارای رایحه خنک و تلخ چوبی است و به همین دلیل هم می تواند برای روزهای گرم تابستان، انتخابی فوق العاده باشد. نکته جالب توجه درباره ادکلن مردانه بلو د شنل این است که برای روزهای زمستان هم احساس خوبی به شما منتقل می کند و محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد. مهمترین رایحه هایی که این عطر را به وجود می آورند، شامل مواردی مانند جوز، صندل، نعناع هندی، یاسمن، گریپ فروت، وتیور، بخور، فلفل صورتی، سدر، زنجبیل و سایر موارد این چنینی هستند.

ادکلن مردانه مونت بلنک لجند، خوشبو و ماندگار

یکی دیگر از بهترین عطرهای مردانه 2023 که می تواند اعتماد به نفس آقایان را تا حد زیادی افزایش دهد، ادکلن مردانه مونت بلنک لجند است. مهمترین قابلیتی که باعث شده این عطر در فهرست بهترین و خوشبوترین عطر مردانه 2023 قرار دهیم، ماندگاری فوق العاده بالای آن است. علاوه بر این که برای تولید این عطر، از نت های ظریف زنانه کمک گرفته شده است که شرکت سازنده آن را به طور ماهرانه ای با نت های مردانه یکی کرده است که توانست رایحه جذابی برای ادکلن مردانه مونت بلنک لجند بسازند.

ادکلن مردانه مونت بلانک لجند، خوشبو و ماندگار

عطر مردانه بلک افغان، انتخابی جذاب و مردانه

انتخاب دیگری که می توانید برای خرید بهترین ادکلن مردانه 2023 داشته باشید، عطر بلک افغان است. بسیاری از آقایان به گروه بویایی چوبی و عطرهای گرم، علاقه خیلی زیادی دارند و عطر بلک افغان از این نظر می تواند بهترین گزینه برای آنها باشد. این عطر بوی منحصر به فردی دارد و هنگامی که آن را استشمام می کنید، قدرت مردانه و جذابیت را به یاد می آورید.

عطر مردانه بلک افغان، انتخابی جذاب و مردانه

این عطر فوق العاده از برند مشهور ناسوماتو از کشور هلند به وجود آمده است و از سال 2009 تاکنون که تولید شده، توانسته طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند. اگرچه برخی شایعات درباره عطر بلک افغان به وجود آمده بود، اما باید بگوییم که هیچ یک آنها درست نبوده و این عطر همچنان توانسته به عنوان یکی از بهترین عطرهای مردانه 2023 شناخته شود.

ادکلن مردانه تام فورد توباکو وانیل، یک عطر شیرین و خوشبو

کمپانی تام فورد هم یکی دیگر از بهترین شرکت هایی است که ادکلن های فوق العاده ای تولید و روانه بازار کرده است. این عطر دارای رایحه بوی چوب است و در آن ترکیبی از نت های هل و چوب صندل احساس می شود. در نتیجه، اگر به عطرهایی با رایحه شیرین و گرم مردانه علاقه دارید، مطمئن باشید که ادکلن تام فورد توباکو وانیل می تواند گزینه فوق العاده ای برای شما باشد.

ادکلن مردانه تام فورد توباکو وانیل، یک عطر شیرین و خوشبو

این ادکلن با رایحه شرقی و چوبی، دارای نت های اصلی وانیل، رایحه های چوبی، عود، دارچین، دانه تونکا، خس خس، چوب صندل سفید، فلفل سیچوان و کهربا است. علاوه بر این که شما می توانید در تمام فصول و بدون هیچ گونه نگرانی، از عطر مردانه تام فورد توباکو وانیل استفاده کنید.

عطر مردانه ژک ساف مدل آگریوس با رایحه تند و شیرین

یکی دیگر از بهترین عطرهای مردانه 2023 که ماندگاری فوق العاده بالایی دارد، عطر مردانه ژک ساف مدل آگریوس است. این عطر دارای رایحه ای تند و نسبتا شیرینی است و می تواند برای فصول پاییز و زمستان فوق العاده مناسب باشد. در این عطر از رایحه دریا و شیرینی گل ها استفاده شده است و برای کسانی که علاقه زیادی به بوی تند و شیرین دارند، مناسب خواهد بود.

محصول پیشنهادی: عطر جیبی مردانه ژک ساف آگریوس

عطر مردانه ژک ساف مدل آگریوس با رایحه تند و شیرین

نکته جالب توجه درباره این ادکلن مردانه این است که شما می توانید آن را در حجم های کوچک تری نیز خریداری کنید که این امر موجب کاهش هزینه های شما می شود. به طور کلی، عطر مردانه ژک ساف مدل آگریوس با بوی فوق العاده خوشبو و منحصر به فرد و ماندگاری بالا، برای آقایانی مناسب است که در انتخاب عطر بسیار سخت پسند هستند.

ادکلن مردانه دندلیون مدل بلک، تلخ و خوشبو

اغلب مردان به عطر هایی با رایحه تلخ، علاقه بسیار زیادی دارند. علاوه بر این که باید برای شما جالب باشد که بدانید خانم ها هم بیشتر به مردانی جذب می شوند که ادکلن های تلخی می زنند. عطر مردانه دندلیون مدل بلک از ادکلن بلک افغان به وجود آمده است و برای فصل های گرم سال، می تواند رایحه تلخ و خنک فوق العاده ای داشته باشد. پیش از این متوجه شدید که عطر بلک افغان می تواند به عنوان بهترین ادکلن مردانه 2023 در نظر گرفته شود. در نتیجه، می توان متوجه شد که عطر مردانه دندلیون هم می تواند جزو بهترین ها قرار بگیرد.

محصول پیشنهادی: ادکلن بلک ادیکشن دندلیون

ادکلن مردانه دندلیون مدل بلک، تلخ و خوشبو

هنگامی که برای اولین بار این عطر را روی بدن و یا لباس خود اسپری می کنید، رایحه ای از شاهدانه و گیاهان سبز به مشام شما می رسد. این در حالی است که با گذشت کمی زمان، این نت ها جای خود را به نت های میانی قهوه، چوب و تنباکو می دهند. نت های پایانی این عطر هم شامل دود، چوب و عود می شوند. رایحه فوق العاده جذاب، ماندگاری بالا، پخش بوی مناسب و بسته بندی شکیل، موجب شده اند که عطر مردانه دندلیون مدل بلک هم یکی از بهترین عطرهای مردانه 2023 در نظر گرفته شود.

عطر مردانه رودیر مدل سیلور با رایحه میوه ای

عطر مردانه رودیر مدل سیلور با رایحه ای تند و تلخ، انتخاب مناسبی برای بسیاری از آقایان است. این عطر در گروه بویایی چوبی و مرکبات قرار می گیرد و پخش بو و ماندگاری فوق العاده بالایی دارد. علاوه بر همه این موارد، مهمترین ویژگی این عطر، قیمت بسیار مقرون به صرفه آن، نسبت به ویژگی های منحصر به فردی است که در اختیار شما قرار می دهد.

محصول پیشنهادی: ادکلن سیلور سکرت

عطر مردانه رودیر مدل سیلور با رایحه میوه ای

نت اولیه این عطر، بیشتر به سمت پرتقال، لیمو و گل پرتقال می رود. بعد از این که کمی از اسپری کردن این عطر روی بدن و یا لباس شما گذشت، نت میانی شامل هندی، شمعدانی اسطوخودوس، جوز، رزماری و گشنیز به مشامتان می رسد. در نهایت، آخرین نت این عطر هم چوب و دانه تونکا است و می تواند تا مدت خیلی طولانی روی بدن شما باقی بماند. با توجه به این موارد، می توان گفت که هر کسی که بخواهد بهترین و خوشبوترین عطر مردانه 2023 را بخرد، حتما عطر رودیر مدل سیلور یکی از انتخاب های او خواهد بود.

عطر مردانه ادو تویلت نویر لالیک، برند شناخته شده عطر

فهرست خوشبوترین عطر مردانه 2023 را با عطر ادوتویلت نویر لالیک به پایان می رسانیم. اگر کمی در حوزه عطر و ادکلن اطلاعات داشته باشید، برند مشهور لالیک را می شناسید. این کمپانی عطر ادوتویلت نویر مشکی را رایحه آروماتیک و چوبی برای مردان جذاب تولید کرده است و در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد.

عطر مردانه ادو تویلت نویر لالیک، برند شناخته شده عطر و ادکلن

پس اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که خیلی به بوهای گرم و تلخ علاقه دارید، مطمئن باشید که عطر مردانه تویلت نویر می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. به خاطر گرم بودن رایحه این عطر، می توان متوجه شد که بیشتر برای فصول سرد سال مناسب است. علاوه بر این که عطر ذکر شده بسته بندی جذابی دارد و می تواند برای هدیه دادن هم انتخاب خوبی باشد.

سخن نهایی

در این مقاله از آرایشی لند، برخی از بهترین عطرهای مردانه 2023 را شناختید. همان طور که متوجه شدید، کمپانی های مشهور دنیا مانند شنل، لجند، تام فورد، لالیک، دیور و ناسوماتو این عطرها را تولید می کنند و می توان از نظر ماندگاری و رایحه قدرتمند، از آنها مطمئن بود.

علاوه بر این، در ابتدای این مقاله هم گفتیم که مهم ترین و جذاب ترین رایحه ها برای خیلی از آقایان، بیشتر از همه مربوط به رایحه های چرمی، چوبی و عودی هستند. البته کاملا طبیعی است که قیمت هر یک از آنها نسبتا گران باشد. با این حال، باید بدانید که رایحه فوق العاده جذاب و منحصر به فرد به همراه ماندگاری بالای آن ها موجب می شود که مطمئن شویم قیمت بالای آنها کاملا ارزشش را دارد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من