۱۳ مورد بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی و بالا

۱۳ مورد بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی و بالا

عطرهای مردانه بسیار زیادی وجود دارند که به خاطر داشتن بخش بوی مناسب، توانسته اند طرفداران بسیار زیادی را از آن خود کنند. مهم ترین ویژگی این عطرها این است که شما می توانید در بازه مدت طولانی از آنها لذت ببرید و مطمئن باشید که به این زودی ها بوی آنها از بین نمی رود. البته هر عطری نمی تواند شما را به این هدف برساند و بهتر است حتما به سراغ بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی بروید. در این مقاله از آرایشی لند، فهرستی از بهترین عطرهایی که شما می توانید برای خود و یا عزیزانتان انتخاب کنید را نام می بریم.

به طور کلی، خیلی از خانم ها ترجیح می دهند که برای محبوب خود، عطر هدیه بخرند. حالا اگر این فرد برای شما خیلی مهم باشد، طبیعتا باید اهمیت خیلی بیشتری برای خرید هدیه به او بدهید. خریدن عطر می تواند یکی از جذاب ترین و به یاد ماندنی ترین هدیه هایی باشد که می توانید به هر فرد بدهید.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که عطر مد نظر شما به گونه ای باشد که برای هر سلیقه ای مناسب باشد و آقایان به آن علاقه داشته باشند. پس اگر شما هم به دنبال یک عطر مناسب برای هدیه دادن به آقایان هستید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی کدام است؟

یکی از مهمترین فاکتورهایی که شما باید برای خرید عطر و ادکلن به آن توجه کنید، پخش بوی آن است. هر عطری بسته به نوع و قیمت خود پخش بوی متفاوتی دارد. در این شرایط، بهتر است عطری بخرید که پخش بوی عالی و منحصر به فردی داشته باشد و در فضای آزاد هم بوی مطبوعی از آن پخش شود. تمام این موارد، فاکتورهایی هستند که عطرهای مناسب و با کیفیتی دارند. در اینجا فهرستی از بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی آماده کرده ایم که به شما کمک می کنند تا انتخاب مناسب تری برای خرید عطر و ادکلن داشته باشید.

بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی کدام است

۱. عطر ژک ساف داوینچی با رایحه گرم و شیرین

بدون شک یکی از بهترین عطرها با پخش بوی عالی که می توانید برای شخص مهمی در زندگی خود خریداری کنید، عطر ژک ساف داوینچی است. این عطر رایحه فوق العاده دلپذیر و ماندگاری دارند. به علاوه، همه آقایان می توانند از این عطر فوق العاده در هر مکانی استفاده کنند و هیچ گونه محدودیتی از این نظر وجود ندارد.

عطر ژک ساف داوینچی، بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی

نکته جالب توجه درباره ادکلن ژک ساف داوینچی این است که طراحی آن هم فوق العاده جذاب است و می تواند برای هدیه دادن، یک گزینه شیک و خاص باشد. علاوه بر این که خیال شما بابت رایحه و ماندگاری آن هم راحت خواهد بود.

ساختار رایحه ادکلن داوینچی ژک ساف ترکیبی از مرکبات گل میوه و گیاهان معطر بوده و همچنین رایحه گل خوراکی شیرین و گرم آن توجه هر کسی را به سمت خود جلب می کند. علاوه بر این که کمپانی ژک ساف هم یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده عطر شناخته می شود و می توانید مطمئن باشید که عطرهایی با کیفیت بالا تولید می کند.

۲. ادکلن گلادیاتور، به تلخی گلادیاتور

اگر به دنبال یک عطر خاص و منحصر به فرد برای هدیه دادن می گردید، باید خرید ادکلن گلادیاتور را به شما پیشنهاد کنیم. ادکلن گلادیاتور دارای رایحه فوق العاده تلخ، خنک و تند بوده و به خاطر داشتن ماندگاری بسیار بالا، می تواند انتخاب مناسبی برای آقایان باشد که نمی توانند در فواصل زمانی کوتاه مجددا عطر خود را تمدید کنند.

ادکلن گلادیاتور، به تلخی گلادیاتور

محصول پیشنهادی: خرید عطر و ادکلن مردانه با تنوعی بی نظیر

ادکلن گلادیاتور قهوه ای علاوه بر داشتن طراحی منحصر به فرد و خاص، پخش بوی بسیار مناسبی هم دارد و به شما این امکان را می دهد که از آن به عنوان هدیه استفاده کنید. زمانی که شما این عطر را روی نبض خود اسپری کنید، در همان لحظه رایحه گریپ فروت و پرتقال به مشام شما می رسد. بعد از گذشت کمی زمان، نت های فلفل سیاه و گل شمعدانی مشام شما را پر می کنند و در آخر هم رایحه علف وتیور، سدر و گیاه پاتچولی را احساس می کنید.

ادکلن گلادیاتور مردانه علاوه بر هدیه دادن، می تواند برای خود شما هم کاملا مناسب باشد. این عطر از شرکت مشهور فرانسوی، کیفیت فوق العاده ای دارد و در آن از بهترین اسانس های برتر در سراسر دنیا استفاده شده است. در کنار همه این ویژگی های مثبت، باید بدانید که قیمت ادکلن گلادیاتور مردانه اصل هم کاملا مناسب است و شما می توانید برای کاهش هزینه های خود، این عطر را در بسته بندی های کوچک تر خریداری کنید.

۳. ادکلن ادوارد پرایوت با پخش بوی عالی

ادکلن ادوارد پرایوت را می توان به عنوان بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی معرفی کرد. این عطر علاوه بر داشتن پخش بوی مناسب و فوق العاده بالا، ماندگاری کاملا مناسبی هم دارد و همچنین سازمان بهداشت هم آن را تایید کرده است.

ادکلن ادوارد پرایوت با پخش بوی عالی

مقاله پیشنهادی: عطر مردانه برای جذب زنان

در کنار این ویژگی های مثبت، این عطر رایحه بی نظیری هم دارد و به احتمال خیلی زیاد همه آقایان با استشمام این بو، برای خرید آن اقدام کنند. ادکلن ادوارد پرایوت دارای رایحه تلخ و خنک بوده و می تواند یک رایحه منحصر به فرد برای آقایان بسازد.

زمانی که برای اولین بار این عطر را روی نبض خود اسپری می کنید، متوجه رایحه زنجبیل می شوید. بعد از این که کمی زمان از آن گذشت، رایحه زنجبیل جای خود را به نت میانی سیب و اسطوخودوس می دهد. در آخر هم بوی چرم به عنوان نت پایانی به مشام شما می رسد. با توجه به این موارد، می توان گفت که مهم ترین دلیلی که موجب شده ما ادکلن ادوارد پرایوت را به عنوان بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی به شما معرفی کنیم، پخش بوی بالا و ماندگاری فوق العاده آن هستند.

۴. ادکلن گرازیه ژک ساف مناسب برای هدیه

ادکلن گرازیه ژک ساف هم می تواند جزو بهترین عطرهای مردانه با پخش بوی عالی در نظر گرفته شود که ماندگاری بسیار خوبی هم دارد. این ادکلن علاوه بر داشتن پخش بو و ماندگاری مناسب، با کیفیت فوق العاده بالایی تولید می شود و به همین دلیل هم می تواند یک انتخاب فوق العاده برای مردان شیک پوش و سخت پسند باشد.

ادکلن گرازیه ژک ساف مناسب برای هدیه

این عطر دارای رایحه تلخ و خنک بوده و برای مهمانی رفتن و یا حتی هدیه دادن کاملا مناسب است. نکته جالب توجه درباره ادکلن گرازیه ژک ساف است که می توانید از آن در تمام روزهای سال استفاده کنید و هیچ گونه محدودیتی از این نظر برای استفاده از این ادکلن وجود ندارد.

اولین نت این عطر دارای رایحه رازیانه، لیمو و پرتقال است که به محض اسپری کردن آن روی بخش های مختلف بدن، آن را استشمام می کنید. بعد از این که کمی زمان از زدن این ادکلن گذشت، این رایحه جای خود را به نت میانی زنبق و شمعدانی می دهد و در نهایت، آخرین نت این ادکلن هم بیشتر بوی چوب، صندل و سدر می دهد. پس اگر به هر یک از این رایحه ها علاقه دارید، بهتر است خرید ادکلن گرازیه ژک ساف را در برنامه خود قرار دهید.

۵. ادکلن ویژن دندلیون با ماندگاری بالا

بسیاری از کسانی که به دنبال بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی هستند، ادکلن ویژن دندلیون را پیشنهاد می کنند. این عطر فوق العاده دارای تلخ، خنک و تند بوده و می تواند برای آقایان با انواع سلیقه ها کاملا مناسب باشد. همان طور که انتظار می رود، این ادکلن روش بوی بسیار خوبی دارد و به همراه داشتن ماندگاری فوق العاده بالا، آن را به یکی از بهترین های حال حاضر تبدیل کرده است.

ادکلن ویژن دندلیون با ماندگاری بالا

نکته جالب توجه درباره ادکلن دندلیون ویژن این است که اسانس آن شباهت خیلی زیادی به عطر باربری مردانه دارد. اولین نت این ادکلن مربوط به گیاهان اسطوخودوس و برگاموت است و بعد از آن می توانید بوی بنفشه را استشمام کنید و در نهایت، آخرین نت این ادکلن هم مربوط به بوی چوب، ابریشم و مشک است.

ویژگی دیگری که موجب شده ادکلن و عطر ویژن دندلیون طرفداران خیلی زیادی داشته باشد، قیمت کاملا مناسب آن است. شما می توانید این ادکلن را با حجم 100 میلی لیتر خریداری کنید و این موضوع باعث می شود که تا حد خیلی زیادی در هزینه های شما صرفه جویی شود.

مقاله پیشنهادی: خوشبوترین ادکلن مردانه با قیمت مناسب

۶. ادکلن هوم دندلیون مناسب مصرف روزانه

یکی دیگر از بهترین عطرهای مردانه با پخش بوی عالی، ادکلن هوم دندلیون با رایحه تند و تلخ است. این ادکلن ماندگاری 24 ساعته دارد و در این بازه زمانی طولانی، به بهترین شکل ممکن باقی می ماند و احساس خیلی خوبی به شما و اطرافیانتان می دهد. خوشبختانه این ادکلن برخلاف خیلی از عطرهای گران قیمت دیگر، قیمت کاملا مناسبی دارد و به همین دلیل هم می توان از آن برای استفاده روزمره نیز کمک گرفت.

ادکلن هوم دندلیون مناسب مصرف روزانه

نکته جالب توجه درباره عطر هوم دندلیون این است که هم برای بدن و هم برای لباس کاملا مناسب است و شما هیچ گونه الزامی ندارید که حتما از آن روی لباس و یا روی بدن استفاده کنید. اولین رایحه ای که بعد از اسپری کردن این عطر احساس می کنید، مربوط به لیمو، ترنج، گریپ فروت و نارنگی است. در ادامه، نت میانی هل، زنجبیل و زنبق سفید جای خود را به نت اولیه می دهند. بعد از این که یک بازه زمانی نسبتا طولانی مثلا تا 24 ساعت از اسپری کردن این عطر گذشت، نت پایانی مشک، کهربا و خس خس احساس می شوند.

۷. ادکلن رودیر ساواج، همیشه در اوج

بهترین انتخاب برای آقایان سخت پسند موقع خرید ادکلن، عطر رودیر ساواج است. در صورتی که شما ادکلن ساواج رودیر اصل را خریداری کنید، متوجه رایحه بسیار دلپذیر، ماندگاری عالی و پخش بوی فوق العاده آن خواهید شد. این عطر رایحه خنکی دارد و به همین دلیل هم می توان از آن در فصول بهار و تابستان استفاده کرد.

ادکلن رودیر ساواج

اولین نت آغازین عطر رودیر ساواج مردانه، مربوط به رایحه ترنج و فلفل است. بعد از این که کمی زمان از اسپری کردن عطر رودیر ساواج مردانه روی نبض شما گذشت، نت آغازین جای خود را به نت میانی اسطوخودوس، شمعدانی، فلفل صورتی، لامی، خس خس، فلفل و نعنا هندی می دهد. در نهایت، آخرین نت این ادکلن فوق العاده هم مربوط به سدر، وانیل و آمبروکسان است. خوشبختانه قیمت ادکلن رودیر ساواج 100 میلی لیتر کاملا مناسب است و شما می توانید با پرداخت هزینه کاملا منطقی و مقرون به صرفه، آن را خریداری کنید.

۸. ادکلن رودیر اونتوس، مناسب بهار و تابستان

از دیگر ادکلن های مردانه با پخش بوی فوق العاده عالی، می توان به ادکلن رودیر اونتوس اشاره کرد. ادکلن رودیر اونتوس اصل دارای رایحه خنک و شیرین بوده و به همین دلیل هم در حال حاضر، یعنی فصل تابستان، بهترین زمان استفاده کردن از آن است. نت آغازین این عطر دارای رایحه تو رنج، آناناس، سیب و مویز بوده و نت میانی آن هم شامل رایحه های گل یاس، گل رز و نعنا هندی می شود. بعد از این که یک بازه زمانی طولانی مدت از اسپری کردن این عطر گذشت، نت پایانی وانیل، مشک، عنبر و گسنگ به مشام می رسد.

 ادکلن رودیر اونتوس، مناسب بهار و تابستان

مانند سایر موارد موجود در این لیست، ادکلن اونتوس رودیر هم ماندگاری و پخش بوی فوق العاده خوبی دارد و به همین دلیل هم می تواند برای هدیه دادن و حتی خریدن برای استفاده شخصی کاملا مناسب باشد. در کنار همه این ویژگی های مثبت، قیمت ادکلن رودیر اونتوس هم کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی است.

۹. ادکلن بلک ادیکشن، بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی

ادکلن بلک ادیکشن را می توان به عنوان بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی به شمار آورد که با رایحه تلخ و خنک، برای همه آقایان مناسب است و آنها می توانند در فصل گرم از آن استفاده کنند. همان طور که از نام آن هم می توان تا حدودی حدس زد، این عطر توسط کمپانی بلک افغان تولید شده است و این مسئله خیال شما را راحت می کند که ادکلن بلک ادیکشن دندلیون کیفیت و ماندگاری بسیار خوبی دارد.

ادکلن بلک ادیکشن، بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی

به محض این که ادکلن بلک ادیکشن را روی نبض و یا قسمت های دیگر بدن خود اسپری کنید، رایحه فوق العاده دلپذیری از شاهدانه و گیاهان سبز به مشام شما می رسد که تا حد زیادی یادآور طبیعت است. بعد از گذشت زمان قابل توجهی، این نت جای خود را به نت میانی قهوه، چوب و تنباکو می دهد. آخرین نت مربوط به ادکلن بلک ادیکشن هم دارای رایحه دود، چوب و عود است.

۱۰. ادکلن دارک ماسک ژک ساف، مناسب فصول سرد

فهرست بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی را با ادکلن دارک ماسک ژک ساف ادامه می دهیم. این عطر فوق العاده دارای پخش بوی مناسب و ماندگاری بسیار عالی است و با این حال، قیمت کاملا مناسبی هم دارد. به همین دلیل هم شما می توانید مطمئن باشید که قیمت ادکلن دارک ماسک ژک ساف کاملا مقرون به صرفه بوده و این کمپانی برای کاهش هزینه های شما، ادکلن را در بسته بندی های نسبتا کوچک تر عرضه می کند.

ادکلن دارک ماسک ژک ساف، مناسب فصول سرد

عطر دارک ماسک ژک ساف دارای رایحه گرم و شیرین بوده و شما می توانید در فصول سرد از آن استفاده کنید. اولین نت آغازین این ادکلن مربوط به گیاه اسطوخودوس بوده و بعد از گذشت کمی زمان، جای خود را به نت چوب می دهد. در آخر هم رایحه ای از عنبر و مشک که بسیار خوشبو هستند به مشام شما می رسد. ادکلن دارک ماسک ژک ساف دارای بسته بندی فوق العاده جذاب و شیکی است و به همین دلیل هم شما می توانید از آن برای هدیه دادن استفاده کنید.

۱۱. ادکلن اونجر ژک ساف با پخش بوی عالی

محصولات دیگری از کمپانی فوق العاده ژکسا فیرگول ادکلن اونجرزاف است که با رایحه تلخ و گرم، می تواند یک انتخاب کاملا هوشمندانه برای فصل سرد باشد. این عطر علاوه بر داشتن پخش بوی بسیار عالی، ماندگاری زیادی هم دارد و در مدت خیلی طولانی روی بدن و یا لباس شما باقی می ماند. علاوه بر این که قیمت ادکلن اونجر ژک ساف هم کاملا مناسب و مقرون به صرفه است و شما می توانید در بسته بندی های کوچک تر آن را خریداری کنید.

ادکلن اونجر ژک ساف با پخش بوی عالی

نت آغازین از عطر اونجرز ژک ساف بعد از اسپری کردن آن، رایحه ای از سیب، خربزه و نارنج است که بعد از گذشت بازه زمانی مشخص، رایحه ای از گل یاسمین به مشام می رسد. در نهایت، نت پایانی این ادکلن هم چوب عنبر، مشک و نعنا هندی است. نت های آغازین، میانی و پایانی این ادکلن یادآور طبیعت و میوه های خوشمزه هستند. به همین دلیل هم مطمئن باشید که عطر اونجرز ژک ساف می تواند به عنوان بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی معرفی شود.

۱۲. عطر جیبی ژک ساف مدل داوینچی با قیمت مناسب

علاوه بر ادکلن هایی که در بالا گفتیم، عطرهای جیبی هم وجود دارند که شما می توانید با قیمت کاملا مقرون به صرفه آنها را خریداری کنید. این عطرها در بسته بندی های کوچک تر نهایتا تا 22 میلی لیتر بسته بندی می شوند و شما می توانید برای استفاده روزمره و گذاشتن آن درون کیف خود، آنها را خریداری کنید. عطر جیبی ژک ساف مدل داوینچی یکی از بهترین گزینه ها از این نظر است که با رایحه شیرین، تلخ و تند، می تواند انتخاب کاملا مناسبی برای آقایان سخت پسند باشد.

عطر جیبی مدل داوینچی با قیمت مناسب

عطر جیبی ژک ساف مردانه داوینچی با نت آغازین مرکبات مربوط به میوه های لیمو، نارنج و پرتقال آغاز می شود و بعد هم جای خود را به نت میانی گل هایی مانند گل بنفشه و شمعدانی می دهد. در نهایت، آخرین رایحه ای که از عطر جیبی ژک ساف مدل مردانه داوینچی به مشام می رسد، رایحه ای از وانیل، عنبر و مشک است.

۱۳. عطر جیبی مردانه f713، یک عطر مردانه با پخش بوی عالی

شاید برخی از افراد فکر کنند که بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی حتما باید ادکلن های خیلی گران قیمتی باشد. این در حالی است که عطرهای جیبی مختلفی وجود دارند که در بسته بندی های کوچک تر و قیمت کاملا مقرون به صرفه عرضه می شوند که یکی از آنها عطر جیبی ژک ساف مردانه مدل f713 است.

عطر جیبی مردانه f713، یک عطر مردانه با پخش بوی عالی

اولین نت این عطر مربوط به میوه های نارنگی و نارنج است که بعد از گذشت زمان قابل توجهی جای خود را به رایحه میانی هل، فلفل و انواع گل ها می دهد. مانند خیلی از عطرهای دیگر موجود در این لیست، آخرین نت مربوط به عطر جیبی f713 هم رایحه ای از وانیل، مشک، عنبر و صندل سفید است. این عطر ماندگاری بسیار خوبی دارد و به خاطر داشتن بسته بندی کوچک، خیلی راحت می توانید آن را در جیب خود قرار دهید. تمام این موارد موجب شده اند که ما خرید عطر ژک ساف f713 را به شما پیشنهاد کنیم.

سخن پایانی

در این مقاله از آرایشی لند، شما را با 13 مورد بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی آشنا کردیم. همان طور که گفتیم، شما می توانید این عطرها را هم برای خودتان و هم به عنوان هدیه خریداری کنید. پس اگر شما هم قصد خرید هر یک از بهترین عطرهای مردانه با پخش بوی عالی را دارید، می توانید همه آنها را در فروشگاه آنلاین آرایشی لند پیدا کنید.

این فروشگاه تمام عطرهای ذکر شده را با بالاترین کیفیت و بهترین پخش بو در اختیار شما قرار می دهد و به همین دلیل هم می توانید مطمئن باشید که خرید از فروشگاه آنلاین آرایشی لند، بهترین گزینه برای شما خواهد بود تا مطمئن شوید که انواع ادکلن ها با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می گیرند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من