ایده کادو ولنتاین برای پسر ولنتاین به یاد ماندنی 2024

21 ایده کادو ولنتاین برای پسر | ولنتاین به یاد ماندنی 2024 💝

ولنتاین روز ۱۴ فوریه هر سال است که به عنوان روز عشق در نظر گرفته می شود و عاشقان به یکدیگر هدیه می دهند. از این رو، خرید هدیه ولنتاین برای پسر یکی از مهم ترین چالش های بسیاری از دختر خانم ها شناخته می شود. زیرا به طور کلی، خرید هدیه برای پسر چالش های زیادی دارد و بسیاری از دختر خانم ها نمی دانند که باید برای پسر مورد علاقه خود چه چیزی برای روز ولنتاین خریداری کنند. پس اگر شما هم می پرسید که کادو ولنتاین چی بخرم که قیمت مناسبی هم داشته باشد، تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا محبوب‌ترین ایده کادو ولنتاین برای پسر را به شما معرفی کنیم.

ایده‌های مختلفی برای خرید کادو ولنتاین برای پسر با قیمت کم وجود دارند که شما می توانید بسته به سلیقه و شرایط خود یکی از آنها را انتخاب کنید. اما به طور کلی، یکی از جذاب ترین و بهترین ایده کادو ولنتاین برای پسر که تقریبا همه پسرها به آن علاقه مند خواهند شد، عطر و ادکلن است. علاوه بر این، شما می توانید نمونه دیگری از کادو ولنتاین برای ارزان قیمت هم پیدا کنید. با توجه به لیست زیر، می توانید متوجه شوید که بهترین کادو ولنتاین برای پسر مورد علاقه شما کدام است.

ایده های جذاب هدیه ولنتاین برای پسر

در این مقاله ما می‌خواهیم ابتدا یک سری ایده‌های جدید جهت هدیه ولنتاین برای پسر به شما معرفی کنیم و سپس به طریقه انتخاب، تزیین و تهیه هدایای خلاقانه در کنار هدیه اصلی و ایده کادو ولنتاین برای پسر می‌پردازیم. پس اگر مدام از خودتان می‌پرسید که کادو ولنتاین برای پسر چی بخریم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.  همان طور که پیش از این نیز به اختصار گفتیم، ایده کادو ولنتاین برای پسر ارزان نیست و برای ارزان تر شدن قیمت کادوی مورد نظر خود، شما می توانید به سراغ عطر و ادکلن ها بروید. علاوه بر این، ایده های دیگری نیز برای کادو ولنتاین وجود دارند که شما می توانید برای پسر مورد علاقه خود خریداری نمایید.

1. عطر و ادکلن

عطر و ادکلن برای کادو ولنتاین

حتما تا به حال این اتفاق برایتان افتاده که با بوی یک عطر به خاطرات گذشته پرت شده اید. پس از قدرت عطرها غافل نشوید. با هدیه دادن یک ادکلن خاص برای مرد مورد علاقه خود، تا ابد آن عطر را با حضور خود گره بزنید. درست است که انتخاب ادکلن برای شریک عاطفی به سلیقه آن فرد بستگی دارد، اما می‌توانید با شناختی که از آن فرد دارید و همچنین اندکی چاشنی ریسک کردن یک هدیه ولنتاین به‌یادماندنی برای مرد مورد علاقه خود تهیه کنید.

مهمترین دلیلی که باعث شده عطر و ادکلن هدیه مناسبی برای کادو ولنتاین برای پسر ارزان باشد، این است که نمونه های مختلفی دارد و شما می توانید آن را در طراحی شیک و جذابی خریداری نمایید. تمام عطرهای مردانه موجود در فروشگاه آنلاین آرایشی لند، با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند. به همین دلیل هم اگر به دنبال کادو ولنتاین برای پسر ارزان قیمت می گردید، حتماً از صفحه خرید عطر و ادکلن مردانه دیدن کنید.

2. ست کروات و دکمه سردست

ایده کادو ولنتاین برای پسر

این ایده ولنتاین برای پسر‌ بالا 27 سال مناسب‌تر است. به طور کلی یک کادوی بسیار شیک و جذاب محسوب می‌شود. این ست کادو در قیمت‌های مختلفی در بازار موجود است . شما می‌توانید ست کروات و دکمه سردست را همراه با گیره کروات هم خریداری کنید. برای جذاب‌تر شدن کادو خود یک عدد جعبه بزرگتر از جعبه هدیه تهیه کنید. جعبه کروات را وسط جعبه دوم قرار داده و فضای خالی بین این دو جعبه را با اسفنج پر کنید. در نهایت روی اسفنج‌ها را با گل پوشانده و یک گل آرایی زیبا برای هدیه خود انجام دهید.

3. ست چرم

ست چرم

 

یکی دیگر از ایده های بسیار جذاب برای خرید کادو ولنتاین برای پسر، ست کمربند، کیف پول، جاسوئیچی و کیف پاسپورتی چرم است. سعی کنید حتماً این ست را با کیفیت بالایی خریداری کنید تا مشکلی برای آن پیش نیاید و آسیب نبیند. خرید ست چرم برای پسرهایی که اهمیت زیادی به تیپ و استایل خود می دهند، گزینه بسیار مناسبی است.

4. ساعت

ساعت برای کادو ولنتاین برای پسر

 

رنگ سال 1403 چه رنگی است؟ در آرایشی لند بخوانید.

یک ایده کادو ولنتاین برای پسر که شما می توانید خریداری کنید، ساعت است. ساعت ها بسته به کیفیتشان در قیمت های مختلفی ارائه می شوند. به همین دلیل هم شما می توانید بسته به میزان بودجه خود، یک ساعت با کیفیت برای فرد مورد علاقه خود خریداری کنید. بسته به سلیقه فرد مورد علاقه خود، شما می توانید ساعت را به صورت ساعت های معمولی و یا حتی ساعت هوشمند خریداری نمایید.

5. لباس

لباس از بهترین گزینه ها برای کادو ولنتاین

ایده بسیار ساده ای که شما می توانید خیلی راحت برای پسر مورد علاقه خود کادو ولنتاین بخرید، لباس است. تنها کافی است بسته به سلیقه و استایل فرد مورد نظر خود، لباس خوش رنگ و با کیفیتی برای او خریداری کرده و درون یک جعبه زیبا قرار دهید.

شما می توانید برای این که نشان دهید این هدیه را برای ولنتاین برای فرد مورد علاقه خود خریده اید، آن را درون جعبه کادو ولنتاین برای پسر قرار دهید که ظاهر زیباتری داشته باشد. برای خرید لباس، باید لباسی متناسب با فصل خریداری کنید. از آنجا که ولنتاین در فصل زمستان است، می توانید از لباس های زمستانه استفاده نمایید.

6. ماگ ایده کادو ولنتاین برای پسر

ماگ

اگر نگاهی به چند نمونه عکس کادو ولنتاین برای پسر بیندازید، متوجه می شوید که ماگ می تواند ایده بسیار خوبی برای خریدن کادو باشد. این ایده کادو ولنتاین برای پسر، از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. در واقع ماگ‌ها از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و به همین علت برای هر سلیقه‌ای می‌تواند مناسب باشد. اگر فردی که می‌خواهید برایش کادو بخرید اهل قهوه باشد، می‌تواند برای او ماگ مخصوص قهوه خریداری کنید. ماگ‌هایی با طرح مربوط به شغل افراد نیز کادو جالبی خواهد بود. برای مثال اگر پارتنر شما استاد موسیقی است؛ ماگ با طرح آلات موسیقی هدیه جالب و جذابی برای او خواهد بود. شما حتی می‌توانید عکس کسی که دوستش دارید را روی ماگ چاپ کرده و به او هدیه دهید.

7. دستبند چرمی

دستبند چرمی

در صورتی که پسر مورد نظر شما به اکسسوری علاقه دارد و اهمیت بسیار زیادی به تیپ و استایل خود می دهد، به احتمال خیلی زیاد خرید دستبند چرمی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای خرید کادو ولنتاین باشد.

شما می توانید برای جذاب تر شدن این ایده کادو ولنتاین برای پسر مورد علاقه خود، دو دستبند ست خریداری کرده و خودتان هم به همراه فرد مقابل این دستبند را به دست کنید تا ارزش خیلی بیشتری برای او شما داشته باشد. خوشبختانه دستبند چرمی با قیمت کاملاً مناسبی هم عرضه می شود و یک گزینه مناسب هدیه ولنتاین برای پسر است.

8. ست اصلاح شخصی

ست اصلاح شخصی

شما می توانید برای فرد مورد علاقه خود هدیه ای برای روز ولنتاین خریداری کنید که برای او کاربردی هم باشد. به عنوان مثال، ست اصلاح شخصی می تواند یک گزینه مناسب و فوق العاده کاربردی در نظر گرفته شود که تقریباً همه مردها از آنها استفاده می کنند. به عنوان مثال، شما می توانید در ست مورد نظر خود از یک ریش تراش با کیفیت استفاده کرده و ژیلت و افترشیو در آن قرار دهید. در این شرایط، می توانید از یک جعبه کادو ولنتاین برای پسر استفاده کنید که طراحی شیکی هم داشته باشد.

9. کفش مردانه

 کفش مردانه

اگر به دنبال یک ایده کادو ولنتاین برای پسر می گردید که فرد مورد نظر شما از آن استفاده زیادی کند، کفش می تواند یک گزینه بسیار مناسب باشد. البته برای خرید کفش برای پسر مورد علاقه خود، از قبل باید به استایل او توجه خیلی زیادی داشته باشید.

به عنوان مثال، اگر او به تیپ رسمی علاقه دارد، می توانید از کفش های کلاسیک استفاده کنید. این در حالی است که برای پسرهایی با تیپ اسپرت، کفش های اسپرت گزینه بسیار مناسبی هستند. برای فصل زمستان، شما می توانید برای او نیم بوت یا کفش چرمی نیز خریداری کنید.

10. لوازم جانبی دیجیتال

لوازم جانبی دیجیتال

یکی از جذاب ترین ایده ها برای خرید کادو ولنتاین برای پسر، لوازم دیجیتالی است. شما می توانید بسته به سلیقه و میزان بودجه خود، لوازم دیجیتالی را با کیفیت های مختلف خریداری کنید. برای مثال، لوازمی مانند ایرپاد، هدفون، پاور بانک، اسپیکر، شارژر و سایر موارد این چنینی گزینه مناسبی برای کادو ولنتاین برای پسر ارزان قیمت به شمار می آیند.

11. کادوهای دست ساز

کادوهای دست ساز

در نهایت، آخرین ایده ولنتاین برای پسر که از نظر معنوی اهمیت زیادی دارد، هدایای دست ساز است. ممکن است این هدایا از نظر مادی ارزش زیادی نداشته باشند، اما حس و حال بسیار خوبی به فرد منتقل می کنند. به عنوان مثال، شما می توانید از عکس های زیبای خود آلبوم جذابی درست کرده و زیر هر یک از عکس ها جمله عاشقانه ای بنویسید. با انجام این کار، می توانید حس و حال عاشقانه خود را نیز به فرد مورد علاقه خود بهتر نشان دهید.

12. کوله پشتی برای کادو ولنتاین برای پسر

کوله پشتی برای کادو ولنتاین پسر

کوله پشتی یک کادو کاربردی است، اما شما می‌توانید با گذاشتن نامه‌های عاشقانه کوچک و شکلات‌های ولنتاین، در جیب‌های مختلف کوله پشتی آن را به یک کادو هیجان‌انگیز و عاشقانه تبدیل کنید و آن را به کسی که دوستش دارید هدیه دهید.

13. ماکت ماشین برای هدیه ولنتاین

ماکت ماشین برای هدیه ولنتاین

 

علاقه آقایان به ماشین، مخصوصاً پسر‌های جوان بر هیچ کس پوشیده نیست. پس اگر کسی که می‌خواهید برای او کادو بخرید ماشین دارد؛ در خرید این کادو شک نکنید. شما می‌توانید ماکت ماشین پارتنر خود را با همان مدل، همان رنگ و حتی با پلاک مخصوصی که دارد، سفارش داده و به کسی که دوستش دارید در روز عشق هدیه دهید. مطمئن باشید که از این هدیه بسیار لذت خواهد برد.

14. خرید هودی برای هدیه ولنتاین

خرید هودی برای هدیه ولنتاین

 هودی از آن دسته کادوهایی هست که همیشه جذاب بوده و طرف‌داران بسیار زیادی دارد. همچنین به دلیل وجود روز عشق در فصل زمستان، هودی مردانه می‌تواند یک کادو زیبا، دوست داشتنی و زمستانی باشد. درست است که خرید لباس به‌خاطر سایز شخص کمی سخت است؛ اما هودی باید کمی گشادتر از سایر لباس‌ها خریداری شود پس با خیال راحت می‌توانید این هدیه را تهیه کنید و به کسی که دوستش دارید هدیه دهید.

15. پاور بانک بهترین کادو ولنتاین برای پسر

مشکل نداشتن شارژ پسر و دختر ندارد. اما اگر به دنبال کادو برای ولنتاین پسر هستید، خرید پاور بانک هدیه مناسبی است. بخصوص اگر کسی که می‌خواهید برای او کادو روز عشق بخرید، اهل مسافرت باشد. یا این که بسته به شغلی که دارد ساعات زیادی از روز را در خارج از منزل می‌گذراند. برای چنین شخصی پاور بانک یک هدیه کاملاً هوشمندانه و جذاب خواهد بود.

16. کتاب ایده کادو ولنتاین برای پسر

پیدا کردن کادو ولنتاین برای پسر که اهل مطالعه باشد بسیار ساده است. افرادی که به مطالعه علاقه‌مند هستند، اگر برای بار 1000 ام هم کتاب هدیه بگیرند، باز هم خوشحال شده و از هدیه خود بسیار لذت خواهد برد. برای خرید کتاب بهتر است متوجه شوید که آن شخص بیشتر به چه موضوعی علاقه دارد و کتابی با آن موضوع برای وی خریداری کنید. یادتان نرود که بعد از خرید کتاب در صفحه اول آن یک متن با مضمون عاشقانه بنویسید و کتاب را به او تقدیم کنید.

17. اسکیت برد کادو ولن برای پسر

اسکیت برد کادو ولن برای پسر 

اگر کسی که می‌خواهید برای او کادو روز عشق بخرید اهل هیجان است و به ورزش‌هایی مثل اسکیت و یا دوچرخه بی ام ایکس علاقه دارد؛ شک نکنید که اسکیت برد یک کادو بسیار جذاب برای او خواهد بود و از آن به شدت لذت خواهد برد. اسکیت برد‌ها در طرح‌های بسیار متنوعی تولید می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به روحیات پارتنر خود برای او به عنوان کادو تولد یک اسکیت برد با طرحی جذاب خریداری کنید.

18. عینک آفتابی ایده کادو برای ولنتاین

عینک آفتابی هم از آن دسته کادوهای کاربردی محسوب می‌شود که طرف‌داران زیادی در بین آقایان دارد. یک عینک آفتابی با کیفیت و یو وی بالا، گزینه‌های مناسب جهت کادو ولنتاین برای پسر  است. علاوه بر این که عینک آفتابی ظاهری بسیار جذاب را به آقایان هدیه می‌دهد از چشمان آن‌ها در مقابل اشعه‌های مضر خورشید هم جلوگیری خواهد کرد. وجود عینک به هنگام رانندگی هم بسیار ضروری است و می‌تواند در برخی شرایط به دید بهتر راننده کمک زیادی بکند.

19. مجسمه برای کادو ولنتاین پسر

مجسمه همیشه کادو زیبا و یادگاری قشنگی است. جهت کادو ولنتاین برای پسر  پیشنهاد می‌کنیم که مجسمه دلخواه او را بخرید. برای مثال اگر پارتنر شما به برج ایفل علاقه دارد، مجسمه برج ایفل برای او بسیار جذاب خواهد بود. یا اگر او نوازنده یک ساز است می‌توانید مجسمه، سازی که می‌نوازد را به عنوان کادو ولنتاین به او هدیه دهید.

20. آلات موسیقی جهت کادو ولنتاین برای پسر

درست است که این کادو نسبت به سایر پیشنهادات ما از قیمت بیشتری برخوردار است. اما اگر از لحاظ مالی مشکلی ندارید و فرد مورد نظر شما به موسیقی و نواختن ساز علاقه دارد، خرید یک ساز مثل کالیمبا، گیتار، ویالون و تنبک گزینه بسیار خوبی جهت کادو ولنتاین برای پسرخواهد بود.

آلات موسیقی جهت کادو ولنتاین برای پسر 

خب، حالا که کادوی مدنظر را انتخاب کردید نوبت می‌رسد به طریقه بسته بندی و دیزاین کادو ولنتاین برای پسر. در ادامه به شما عزیزان ایده‌های فوق‌العاده برای بسته بندی کادو، کارت ولنتاین خلاقانه و چینش و دیزاین گل برای کادو ولنتاین پسر را معرفی می‌کنیم.

21. بورد گیم

اگر به دنبال ایده کادو ولنتاین برای پسر هستید که حسابی کاربردی باشد، ما به شما انواع بازی‌های فکری را پیشنهاد می‌کنیم. اغلب مردها و پسرها به بازی‌های فکری از قبیل تخته نرد، شطرنج و پاسور علاقه زیادی دارند. چنین بازی‌هایی بسیار سرگرم کننده و جذاب هستند که هدیه‌ای بسیار مناسب و خوب برای پسران می‌باشد. شما می‌توانید از انواع تخته نردهای چوبی که دو طرفه هستند و شطرنج نیز دارند تهیه کرده و به همسر خود هدیه دهید. می‌توانید از انواع مدل‌های باارزش و گران بهاتر که با چوب مرغوب ساخته شده اند تهیه کنید که هم کاربردی و هم هدیه‌ای قابل برای همسر شما باشند.

دیزاین کادوی ولنتاین برای پسر

بسته به شخصیت فرد موردنظر دیزاین کادو ولنتاین برای پسر متفاوت خواهد بود. ممکن است دیزاین ساده، شیک و مینیمال باشد و یا شما دیزاین شلوغ و ماکسیمال را ترجیح دهید. (پیشنهاد می‌شود که خودتان تزیین کادو را انجام دهید. چرا که ارزش کادو ولنتاین به قیمت آن نیست بلکه به عشقی است که درون آن نهفته است)

دیزاین مینیمال و شیک

دیزاین کادوی ولنتاین برای پسر
دیزاین مینیمال
دیزاین مینیمال

برای دیزاین مینیمال کادو ولنتاین برای پسر می‌توانید از باکس‌هایی با رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای، طوسی، قهوه‌ای بژ و یا سبز سیر استفاده کنید.

دیزاین مینیمال کادوی ولنتاین برای پسر کادوی ولنتاین برای پسر

باکس هدیه می‌تواند به شکل قلب باشد.

دیزاین مینیمال کادوی ولنتاین برای پسر کادوی ولنتاین برای پسر

می‌توانید داخل باکس را با گل‌های یک دست تزیین کنید.

دیزاین مینیمال کادوی ولنتاین برای پسر کادوی ولنتاین برای پسر
دیزاین مینیمال کادوی ولنتاین برای پسر کادوی ولنتاین برای پسر
دیزاین مینیمال کادوی ولنتاین برای پسر کادوی ولنتاین برای پسر

و یا اگر ترجیح می‌دهید در کنار باکس هدیه دسته گلی مینیمال و شیک تهیه کنید.

دیزاین مینیمال کادوی ولنتاین برای پسر کادوی ولنتاین برای پسر

می‌توانید از باکس‌های کشویی و یا طبقه‌ای استفاده کنید.

دیزاین مینیمال کادوی ولنتاین برای پسر کادوی ولنتاین برای پسر

برای اضافه کردن کات ابراز علاقه می‌توانید از کارت‌های لاکچری تزیین شده و یا در مینیمال ترین حالت صرفاً از یک یادداشت احساسی ساده بر روی باکس استفاده کنید.

دیزاین مینیمال کادوی ولنتاین برای پسر کادوی ولنتاین برای پسر

دیزاین ماکسیمال و شلوغ

برای این دیزاین کادو ولنتاین برای پسر می‌توانید باکس هدیه بزرگی تدارک ببینید و هدیه اصلی را در وسط قرار داده و اطراف آن را با هدیه‌های کوچک و فرعی پر کنید.

می‌توانید داخل باکس را با شکلات و پاستیل و گل تزیین کنید.

می‌توانید اطراف باکس را با گل و بادکنک‌های خاص تزیین کنید.

دیزاین ماکسیمال کادوی ولنتاین برای پسر کادوی ولنتاین برای پسر

نکاتی در رابطه با ایده کادو ولنتاین برای پسر

  1. ولنتاین روز عشق است پس با تمام عشق و احساس خود برای کسی که دوستش دارید کادو بخرید و از چشم و هم چشمی به شدت دوری کنید.
  2. سعی کنید در کنار کادویی که خریداری می‌کنید یک شاخه گل هم قرار دهید.
  3. از تزیینات زیاد با تم خرس و شکلات قرمز برای آقایان پرهیز کرده و به یک بسته بندی شیک بسنده کنید.
  4. فراموش نکنید که ارزش کادو به شخص کادو دهنده است نه به قیمت آن.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با چندین ایده کادو ولنتاین برای پسر آشنا کردیم. همان طور که متوجه شدید، بهترین کادو ولنتاین برای پسر عطر و ادکلن است که می توانید آن را در هر قیمتی پیدا کنید. تمام عطر ادکلن های مردانه فروشگاه آنلاین آرایشی لند، با قیمت کاملا مناسبی ارائه می شوند و شما می توانید به صورت آنلاین آنها را خریداری نمایید.

به طور کلی، از نظر خیلی از افراد عطر و ادکلن به عنوان بهترین گزینه و ایده هدیه ولنتاین برای پسر در نظر گرفته می‌شود. به نظر شما بهترین کادو ولنتاین برای پسر با قیمت کم کدام است؟

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

1 دیدگاه در “21 ایده کادو ولنتاین برای پسر | ولنتاین به یاد ماندنی 2024 💝

  1. سیمین گفت:

    ممنون از مقاله خلاقانتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من