عطر مناسب فصل بهار

16 عطر مناسب فصل بهار مردانه و زنانه پرفروش 1403

عطر مناسب فصل بهار باید ویژگی‌های خاص خود را داشته باشد. در واقع بهتر است بگوییم که نمی‌توانید هر عطری را در فصل بهار استفاده کنید و بهتر است وسواس و دقت بیشتری در انتخاب عطر مناسب فصل بهار به خرج دهید. ممکن است بسیاری از عطرهای محبوب شما از لحاظ برند و کیفیت تولید، پخش بو و ماندگاری در بالاترین قسمت لیست بهترین عطر قرار بگیرند. اما اگر همان عطر را در فصل بهار استفاده کنید برای افراد آزاردهنده باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید عطر مناسب فصل بهار 1403 این مقاله را مطالعه کنید تا با ویژگی‌های عطر مناسب فصل بهار آشنا شوید. همچنین در این مقاله برای راحت کردن کار شما در انتخاب و خرید عطر، بهترین عطر مناسب فصل بهار را به شما عزیزان معرفی کرده‌ایم.

ویژگی‌ های عطر بهاری

برای انتخاب عطر مناسب فصل بهار باید بدانید که عطر بهاری بهتر است چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا لذت بخش باشد و برای افرادی که از آن استفاده می‌کنند آزار دهنده نباشد. عطر هر فصل باید مکمل ویژگی‌های آن فصل باشد و همچنین المان‌هایی از آن فصل را نیز در خود بروز دهد. به طور مثال در هنگام انتخاب عطر زمستانه باید در نظر بگیرید که فصل زمستان سرد و خشک می‌باشد. بنابراین انتخاب عطرهای خنک اصلاً مناسب نیست و جلوه‌ای به فرد نمی‌دهد حتی ممکن است آزاردهنده نیز باشد؛ بنابراین در هنگام انتخاب عطر مناسب فصل بهار باید در نظر بگیرید که بهار فصلی میان فصل زمستان و تابستان محسوب می‌شود و همچنین یکی از واضح‌ترین ویژگی‌های بهار شکوفه زدن گل‌ها می‌باشد و می‌توان گفت که ادکلن مناسب فصل بهار مانند فصل بهار باید احساس جوانی و شادابی را به افراد منتقل کند و نه باید بسیار گرم و شیرین و یا سرد و تلخ باشد؛ بنابراین بهتر است رایحه عطر انتخابی شما ملایم باشد و هماهنگی و تعادل را بین ترکیبات خود حفظ کند.

ویژگی‌ های عطر بهاری

با در نظر این نکات و نکات زیر می‌توانید بهترین عطر بهاری را انتخاب کنید:


از عطرهایی با رایحه میوه‌ای و تازه انتخاب کنید

منظور از رایحه میوه‌ای رایحه‌های تمشکی و توت فرنگی ادکلن بهاری می‌باشد که حس جوانی را منتقل می‌کند و با انتخاب این نوع رایحه از عطر مناسب فصل بهار می‌توانید سن خود را کمتر نشان دهید. رایحه‌های تازه بدین معنی است که در هنگام بوییدن عطر حس تازگی و سرزندگی بو کردن چمنزار، دریا، ساحل و جنگل را دریافت کنید.

عطرهایی با رایحه چوب صندل و مرکبات

بسیاری از رایحه‌ها در دسته رایحه بیس یا نت‌های پایانی عطر قرار می‌گیرند که در حقیقت زمینه‌ای برای پخش بو بهتر و ماندگاری بیشتر و همچنین جلوه بارزتر رایحه‌های دیگر هستند. بهترین رایحه بیس عطر مخصوص بهار رایحه چوب صندل می‌باشد که به دلیل گرمای کم این فصل بهتر است از عطرهایی با بیس چوب صندل تهیه کنید که نه بسیار گرم و نه بسیار تلخ می‌باشد و کاملاً ملایم محسوب می‌شود.

عطرهایی با رایحه چوب صندل و مرکبات

یکی از رایحه‌های جذاب انتخاب بهترین عطر بهاری رایحه مرکبات و یا سبزیجات می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم عطری تهیه کنید که حداقل یکی از سه رایحه پرتقال، نارنج، لیمو و یا نعناع را داشته باشند. همان‌طور که در ماه اردیبهشت عطر درختان نارنج و مرکبات برای افراد بسیار دلنشین است انتخاب عطر مناسب فصل بهار با یکی از این رایحه‌ها نیز می‌توان حس نشاط و سرمستی را منتقل کند.

عطرهایی با رایحه غالب گل

همان‌طور که اشاره کردیم فصل بهار به شکوفه دادن و تنوع بافت گیاهی خود معروف می‌باشد. در نتیجه می‌توانید با انتخاب عطر بهاری با رایحه گل قالب مانند گل صدتومانی، گل مریم، گل یاس، گل نرگس و همچنین گیاهانی چون اسطوخودوس و بابونه حس معصومیت، لطافت و جوانی را بروز دهید.

عطرهایی با رایحه دریا و ساحل

یکی از ملایم‌ترین انتخاب‌های بهترین عطر بهاری می‌تواند انتخاب رایحه‌های دریایی و ساحلی باشد. این نوع عطرها با انتقال حس آرامش و خونسردی می‌تواند برای افراد بسیار جذاب تلقی شود.

برای خرید عطر و ادکلن به فروشگاه آرایشی لند اعتماد کنید

بهترین عطر مناسب فصل بهار مردانه

تا به اینجا مقاله شما را با ویژگی‌های اصلی و نکات مهم انتخاب بهترین عطر بهاری آشنا کردیم. برای سادگی انتخاب شما عزیزان ما از بهترین عطر بهاری مردانه 8 عطر را گلچین کرده و در این بخش معرفی کرده‌ایم.

بهترین عطر مناسب فصل بهار مردانه

1. ادو پرفیوم مردانه رودیر مدل اونتوس مناسب فصل بهار

اگر به دنیای عطر و ادکلن علاقه داشته باشید احتمالا نام ادکلن اونتوس به گوشتان خورده است. رایحه‌ای مردانه که طرفداران زیادی دارد. این عطر به عنوان عطری مدرن و امروزی با طبع خنک شناخته می‌شود که رایحه‌های میوه‌ای، مرکباتی و چوبی را به طور ماهرانه‌ای با هم ترکیب می‌کند.

ادو پرفیوم مردانه رودیر مدل اونتوس مناسب فصل بهار

  • رایحه خنک و شیرین
  • مناسب فصل بهار و تابستان
  • نت آغازین : ترنج، آناناس، سیب و مویز
  • نت میانی : گل یاس، گل رز و نعنا هندی
  • نت پایانی : وانیل، مشک، عنبر و گلسنگ

برای خرید ادکلن مردانه رودیر اونتوس به آرایشی لند اعتماد کنید

2. ادو پرفیوم مردانه رودیر مدل ساواج SAVAGE

یکی از بهترین ادکلن لیست عطر مناسب فصل بهار، عطر ادو پرفیوم مردانه رودیر مدل ساواج SAVAGE که تولید شده از عطر محبوب و شناخته شده ساوج دیور می‌باشد. این عطر به دلیل رایحه خنک آرامبخش خود، مناسب مهمانی‌های شبانه فصل بهار می‌باشد. از آنجا که شب‌های بهاری بسیار خنک هستند برای جلوه بهتر در مهمانی‌ها می‌توانید این عطر فوق‌العاده را امتحان کنید. این عطر مخصوص آقایان شیک و خاص پسند می‌باشد که حس جذاب مردانه را به شکلی سرمست کننده منتقل می‌کند.

ادو پرفیوم مردانه رودیر مدل ساواج SAVAGE
  • نت‌های اولیه: فلفل و ترنج
  • نت‌های ثانویه: نعنا هندی، لامی، شمعدانی، اسطوخودوس، فلفل صورتی و فلفل سچوان
  • نت‌های پایانی: وانیل، آمبروکسان و سدر

3. ادو تویلت مردانه اف سالواتور فرگامو Salvatore Ferragamo F

برند شیک سالواتور فرگامو یکی از منحصر به فردترین برندهای خانه مد ایتالیا می‌باشد که این عطر را در گروه بهترین لاین ادکلن تولید شده توسط این برند قرار می‌دهد. رایحه تلخ و ترش مانند این عطر مناسب فصل بهار می‌باشد. این ادکلن را به آقایانی پیشنهاد می‌کنیم که همیشه به دنبال خاص‌ترین‌ها می‌باشند.

ادو تویلت مردانه اف سالواتور فرگامو Salvatore Ferragamo F
  • نت‌های اولیه: اسطوخودوس و سیب
  • نت‌های ثانویه: تونکا و فلفل سیاه
  • نت‌های پایانی: صمغ گل لادن و دانه های تونکا

4. عطرجورجیو آرمانی Giorgio Armani Acqua Di Gio Profumo

این ادکلن مردانه در دسته رایحه‌های تلخ ملایم و خنک قرار دارد که بسیار شیک می‌باشد. این عطر فوق‌العاده مخصوص آقایان 25 تا 40 سال می‌باشد که به تیپ و استایل خود بسیار اهمیت می‌دهند و برای افرادی مناسب است که به دنبال عطر مناسب فصل بهار و منحصر به فرد برای مهمانی‌ها و قرار ملاقات‌های رسمی می‌باشند.

عطرجورجیو آرمانی Giorgio Armani Acqua Di Gio Profumo
  • نت اولیه: سرو کوهی، ترنج، گریپ‌فروت و پرتقال
  • نت ثانویه: اقاقیا، فلفل و رزماری
  • نت‌های پایانی: خزه درخت بلوط و مشک

5. ادو تویلت مردانه ادو لاگوست بلان لاگوست Lacoste Blanc Eau De Toilette

یکی از انتخاب‌های عالی برای عطر مناسب فصل بهار این ادکلن اسپرت و شیک می‌باشد که رایحه‌ای تلخ و خنک ملایم دارد و مخصوص افرادی با استایل کژوال و ورزشکار می‌باشد.

ادو تویلت مردانه ادو لاگوست بلان لاگوست Lacoste Blanc Eau De Toilette
  • نت‌های اولیه: هل، گریپ‌فروت و رزماری
  • نت‌های ثانویه: یلانگ یانگ و گل مریم
  • نت‌های پایانی: چوب سدر، چرم و جیر

6.  عطر مناسب فصل بهار ادکلن مردانه گرین لیف GREEN LEAF لالالند

این ادکلن پخش بو عالی و ماندگاری بسیار طولانی دارد و مخصوص فصل بهار و تابستان تولید شده است. رایحه خنک و جذاب این عطر شما را به یاد جنگل‌های پردرخت و تازگی کوهستان می‌اندازد. برای آقایان با استایل اسپرت و پرانرژی این عطر را به شدت پیشنهاد می‌کنیم.

عطر مناسب فصل بهار ادکلن مردانه گرین لیف GREEN LEAF لالالند
  • نت‌های اولیه: گوجه فرنگی، توت سیاه و نارنج
  • نت‌های ثانویه: فلفل سیاه و گل
  • نت‌های پایانی: چوب صندل و پچولی

7. عطر بولگاری آکوا پور هوم Bvlgari Aqva Pour Homme

بولگاری از ابتدا تا به امروز محبوب‌ترین لاین‌های عطر و ادکلن را ارائه داده است. آکوا پور هوم عطری با رایحه‌ای خنک در کنار ترکیبی ملایم از تلخی و شیرینی است که پیچیدگی‌های فردی را بروز می‌دهد. این عطر بسیار مناسب آقایان جوان و سخت سلیقه می‌باشد.

عطر بولگاری آکوا پور هوم Bvlgari Aqva Pour Homme
  • نت‌های اولیه: پتی گرین، ماندارین و پرتقال
  • نت‌های ثانویه: گل کتان، اسطوخودوس و جلبک دریایی
  • نت‌های پایانی: کهربا، سدر، مریم گلی، چوب و نعنا هندی

8. ادو پرفیوم مردانه وایکینگ کرید عطر مناسب فصل بهار

همان‌طور که نام این عطر بسیار آگاهانه و با دقت انتخاب شده است، این عطر مخصوص آقایان با شخصیتی ماجراجو و پرانرژی می‌باشد. اگر می‌خواهید قدرتمند و جسور به نظر برسید پیشنهاد می‌کنیم این عطر Creed Viking را امتحان کنید.

ادو پرفیوم مردانه وایکینگ کرید عطر مناسب فصل بهار 
  • نت‌های اولیه: ترنج کالبریا، فلفل صورتی و لیمو
  • نت‌های ثانویه: نعنا صحرایی و گل رز بلغاری
  • نت‌های پایانی: نعنا هندی، اسطوخودوس و صندل

بهترین عطر مناسب فصل بهار زنانه

در این بخش از میان بی انتها عطر مناسب فصل بهار زنانه بهترین و محبوب‌ترین آنها را برای شما لیست کرده‌ایم:

1.  ادوپرفیوم زنانه جونو لالالند 

اگر به دنبال عطری زنانه و جذاب برای فصل بهار هستید ادوپرفیوم زنانه جونو از برند لالالند را شدیدا توصیه می‌کنیم. جونو عطری خنک و شیرین است که برای فصل های بهار و تابستان بسیار مناسب می باشد. این عطر با پخش بو و ماندگاری خوب می تواند انتخابی شایسته برای خانم هایی باشد که به دنبال عطری روزمره و در عین حال جذاب هستند.

ادوپرفیوم زنانه جونو لالالند

  • رایحه خنک
  • بوی میوه و گل
  • گروه بویایی : ادکلن آمتیس
  • مناسب فصل بهار و تابستان
  • نت آغازین : شاه توت، تمشک، بلوبری و توت فرنگی
  • نت میانی : رز، گل سرخ و فلفل
  • نت پایانی : آمبر، مشک و رایحه های چوب
  • قیمت بسیار مناسب

2. عطر زنانه گوچی فلورا  Gucci Flora EDT

این عطر بهاری زنانه از برند محبوب گوچی در سال 2009 به جمع عطرهای پرطرف‌دار در میان بانوان پیوست. این عطر مناسب فصل بهار مخصوص بانوان جوان، شیک و خوش استایل که بسیار به رایحه‌های کم شیرین و مناسب علاقه دارند می‌باشد.

عطر زنانه گوچی فلورا  Gucci Flora EDT

  • نت‌های اولیه: پرتقال، مرکبات و گل صدتومانی
  • نت‌های ثانویه: گل اوسمانتوس و گل رز
  • نت‌های پایانی: نعنا هندی، چوب صندل و فلفل صورتی

3. عطر زنانه لانوین اکلت Lanvin E’clat d’Arpege

این عطر محبوب در سال 2002 توسط برند لانوین روانه بازار عطرهای دخترانه شد و هنوز که هنوزه شهرت خود را در میان دختران جوان و سرزنده حفظ کرده است. این عطر ملایم گلی و میوه‌ای بروز دهنده عواطف و احساسات ظریف دخترانه و معصومیت آنها می‌باشد.

عطر زنانه لانوین اکلت Lanvin E’clat d’Arpege

  • نت‌های اولیه: برگ چای، یاس بنفش و گل صدتومانی
  • نت‌های ثانویه: گل ویستریا، اوسمانتوس و شکوفه درخت پرتقال
  • نت‌های پایانی: مشک سفید، پتی گرین، سدر و کهربا

4. ادکلن ژک ساف ادو پرفیوم زنانه عطر مناسب فصل بهار

رایحه خنک و دلنشین مدل بلو لایف Blue Life بسیار مناسب فصل بهار می‌باشد و از ماندگاری بالایی برخوردار است. همان‌طور که از طرح اقیانوسی شیشه عطر مشخص است، رایحه این عطر یادآور دریا و آرامش دلنواز آن می‌باشد که حس تازگی و سرزندگی را منتقل می‌کند. عطر بلو لایف Blue Life برای بانوان متین و آرام یکی از بهترین انتخاب‌های عطر مناسب فصل بهار می‌تواند باشد.

ادکلن ژک ساف ادو پرفیوم زنانه عطر مناسب فصل بهار

  • نت‌های اولیه: لیمو، گل بنفشه و گیاه گواوا
  • نت‌های ثانویه: نعناع هندی و اسطوخودوس
  • نت‌های پایانی: چوب صندل و عنبر مشک

5. دولچه گابانا دی انلی وان عطر مناسب فصل بهار

این ادکلن مخصوص بهار از برند جذاب دولچه گابانا با چهره بازیگر محبوب سریال گیم آف ترونز، امیلیا کلارک به شهرت خاصی دست یافت. این عطر DOLCE & GABBANA The Only One با رایحه‌ای خوردنی و شیرین مخصوص مجالس شبانه بهاری می‌باشد. رایحه‌های این عطر چنان دلپذیر و مشعوف کننده است که هر فردی را سرمست می‌کند.

دولچه گابانا دی انلی وان عطر مناسب فصل بهار 

  • نت‌های اولیه: ترنج، بنفشه و پرتقال
  • نت‌های ثانویه: زبق، گلابی، قهوه و شکوفه درخت پرتقال
  • نت‌های پایانی: نعنا هندی، کارامل و وانیل

6. بریتنی اسپیرز پریروگتیو BRITNEY SPEARS Prerogative

این عطر مناسب فصل بهار مخصوص خانم‌ها و دخترانی است که رایحه‌های کلیشه‌ای فراری هستند و به دنبال خاص‌ترین نت‌های عطر می‌باشند. این عطر نشان دهنده شخصیت ماجراجو و جسور زنان پر انرژی و با نشاط می‌باشد.

بریتنی اسپیرز پریروگتیو BRITNEY SPEARS Prerogative

  • نت‌های اولیه: فلفل صورتی، زردآلو و دانه گرجی
  • نت‌های ثانویه: گل سوسن، قهوه و زعفران
  • نت‌های پایانی: چوب صندل سفید و عنبر

7. عطر زنانه کنزو لئوپار Kenzo L’Eau Par Pour Femme

این ادکلن زنانه جذاب و خاص از سال 1999 در دسته بهترین عطر مناسب فصل بهار جایگاه خود را حفظ کرده است و مخصوص بانوانی با استایل مینیمال و شیک پسند می‌باشد.

عطر زنانه کنزو لئوپار Kenzo L’Eau Par Pour Femme
  • نت‌های اولیه: فلفل سبز شیرین، یوزو و نعنا
  • نت‌های ثانویه: نعنا و نیلوفر آبی
  • نت‌های پایانی: سدر و مشک

8. ادو تویلت زنانه او مای دلیس وومن سکرت Women`secret Eau My Delice Edt

یکی از بهترین عطر مناسب فصل بهار، این عطر با رایحه دلنشین دریایی و گیاهان تازه می‌باشد. این عطر تجسمی از لطافت، ظرافت، شیک بودن و در یک کلمه زنانگی را ارائه می‌دهد. اگر شما نیز به عطرهای ملایم و کم شیرین علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتماً این عطر را امتحان کنید.

ادو تویلت زنانه او مای دلیس وومن سکرت Women`secret Eau My Delice Edt
  • نت‌های اولیه: گریپ‌فروت و انار
  • نت‌های ثانویه: ارکیده و میوه‌ای
  • نت‌های پایانی: چوب و مشک

سخن پایانی

انتخاب عطر مناسب فصل بهار ممکن است کمی شما را سردرگم کند چرا که رایحه‌های بسیاری مخصوص این فصل می‌باشد و انتخاب از میان هزاران رایحه جذاب و دلنشین کار دشواری است. امیدواریم در مقاله توانسته باشیم با اشاره به نکات مهم در انتخاب عطر مناسب فصل بهار به شما عزیزان کمک کرده باشیم تا بهترین عطر موردعلاقه خود را خریداری کنید. خوشحال می‌شویم اگر پیشنهادی دارید در بخش نظرات با ما و دیگران خوانندگان وب سایت آرایشی لند به اشتراک بگذارید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من