عطر خنک زنانه با پخش بوی بالا

بهترین عطر خنک زنانه با پخش بوی بالا کدام است؟ معرفی 10 ادکلن

تاکنون برای شما هم پیش آمده که وقتی از کنار یک نفر در خیابان رد می شوید، بوی عطر او توجه شما را به سمت خود جلب کند؟ در این شرایط، گفته می شود که خط بوی عطر طرف مقابل بسیار بالاست. این نوع عطرها باعث می شوند که فرد بتواند موقع حضور خود، تاثیر بسیار خوبی به جای بگذارد. در این مقاله، ما قصد داریم 10 عطر خنک زنانه با پخش بوی بالا را به شما معرفی کنیم که هر یک از آنها ویژگی های بسیار خوبی دارند. پس اگر شما هم قصد خرید هدیه برای یک خانم سخت پسند دارید، مطمئن باشید که خرید عطر می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

به طور کلی عطرها در کیفیت ها و خط بوهای مختلفی تولید و طراحی می شوند. با این حال، بسیاری از فروشندگان به منظور فروش بهتر عطرهای خود، سعی کرده اند آنها را با عطرهای تقلبی ترکیب کنند؛ اما شما می توانید با انتخاب یک فروشگاه معتبر و مناسب، هر عطری که بخواهید با هر رایحه ای را با بالاترین کیفیت دریافت کنید.

ویژگی عطرهایی که خط بوی بالایی دارند چیست؟

عطرهایی که خط بوی بالایی دارند، با استفاده از ویژگی های خاصی طراحی می شوند که باعث افزایش ماندگاری این عطرها می شوند. نکته مهم درباره خط بوی عطر، این است که با ماندگاری کاملا تفاوت دارد. خط بو به معنای میزان منتشر شدن بوی عطر به محیط اطراف است. ممکن است برخی از عطرها خط بوی بالایی داشته باشند، اما بوی آنها را برای مدت زمان زیادی احساس نکنید. مهمترین فاکتورهای موثر در تعیین خط بوی عطرها، عبارت اند از:

ویژگی عطرهایی که خط بوی بالایی دارند چیست؟

  • تراکم و غلظت عطر: یکی از مهمترین فاکتورهایی که می تواند موجب افزایش خط بوی عطر شود، تراکم و غلظت آن است. هرچه عطر غلیظ تر باشد، خط بوی آن نیز افزایش پیدا می کند. 
  • حجم عطر اسپری شده: حجم عطری که فرد می زند نیز می تواند در این امر تاثیرگذار باشد.
  • میزان اسانس و الکل موجود در عطر: از دیگر مواردی که می تواند روی میزان خط بوی عطرها تاثیر بگذارد، میزان اسانس و الکل موجود در آن است. به این صورت که کمتر شدن اسانس عطر و افزایش الکل آن، موجب افزایش خط بوی عطر می شود.
  • عناصر استفاده شده در عطر: برخی از عناصر استفاده شده در عطرها موجب افزایش خط بوی آن می شوند. به عنوان مثال، عطرهایی که رایحه مرکبات و گل ها را دارند، خط بوی بیشتری از خود نشان می دهند. این در حالی است که خط بوی عطرهایی با نت های چوبی و مشک کمتر است.

بهترین عطر زنانه با پخش بوی عالی

در این قسمت، می توانید فهرستی از چند عطر خنک زنانه با پخش بوی بالا را مشاهده کنید. هر یک از این عطرها از رایحه خاصی تولید شده اند که خانم ها می توانند بر اساس سلیقه خود، یکی از آنها را انتخاب نمایند. علاوه بر این که همه عطرهای ذکر شده در این فهرست برای هدیه دادن نیز گزینه بسیار خوبی به شمار می آیند.

1. عطر زنانه رودیر مدل فلورا

عطر زنانه رودیر مدل فلورا

اولین و بهترین عطر زنانه با پخش بوی بالا که می تواند توجه هر کسی را به سمت خود جلب کند، عطر زنانه رودیر مدل فلورا است. این عطر برای فصل پاییز و زمستان کاملا مناسب بوده و از اسانس عطر گوچی برگرفته شده است. خانم هایی که به بوی شیرین علاقه دارند، می توانند مطمئن باشند که به عطر زنانه رودیر مجذوب خواهند شد. زیرا این عطر از گل و خوراکی ها و همچنین طبیعت گرفته شده است و پخش بوی خوبی دارد.

نت آغازین عطر رودیر مدل فلورا، ترکیبی از مرکبات، پرتقال ماندارین و گل صد تومانی هستند. بعد از گذشت کمی زمان از اسپری کردن این عطر، جای خود را به نت میانی گل رز و گیاه اوسمانتوس می دهد. در آخر، ترکیبی از روایح فلفل صورتی، چوب صندل و گیاه پاتچولی را احساس می کنید.

2. عطر زنانه رودیر مدل پریماورا

عطر زنانه رودیر مدل پریماورا

اگر به دنبال عطری با پخش بوی بالا می گردید، باید عطر فوق العاده رودیر مدل پریماورا را به شما پیشنهاد کنیم. این عطر دارای رایحه شیرینی است و می تواند برای بانوان سخت پسند، کاملا مناسب باشد. بعد از اولین اسپری این عطر، ترکیبی از روایح مریم گلی و سنبل، گشنیز، ماندارین نارنجی، ترنج و آلدئید ها را احساس می کنید. در قدم بعدی، رایحه گل رز، گل یاس، گل مریم، یالان یالانگ، سوسن دره ای، ریشه زنبق و میخک به مشام فرد خواهد رسید و در نهایت هم همه این روایح، جای خود را به ترکیبی از وانیل، کهربا، مشک، سدر، بنزوئین، گل لادن، نعنا هندی و استیراکس می دهند. تمام این روایح در کنار یکدیگر، خط بوی فوق العاده بالایی دارند و شما می توانید تاثیر بسیار خوبی روی اطرافیان خود در موقعیت های اجتماعی مختلف بگذارید.

3. ادوپرفیوم زنانه رودیر مدل میدنایت رز (MIDNIGHT ROSE)

ادوپرفیوم زنانه رودیر مدل میدنایت رز (MIDNIGHT ROSE)

ادوپرفیوم زنانه رودیر مدل میدنایت رز نیز می تواند به عنوان بهترین عطر زنانه با پخش بوی عالی در نظر گرفته شود که طرفداران بسیار زیادی در میان خانم ها دارد. نت آغازین و میانی این ادکلن به ترتیب گل سرخ بلغاری و رازبری و همچنین فلفل قرمز، برگ مو، گل صد تومانی و یاس هستند. آخرین نت این عطر هم ترکیبی از وانیل، سدر و مشک است.

عطر رودیر مدل میدنایت رز علاوه بر داشتن طراحی فوق العاده جذاب و شیک برای هدیه دادن، قیمت کاملا مناسبی هم دارد. از این رو، می توان از این عطر به عنوان یک هدیه فوق العاده خاص و جذاب استفاده کرد.

4. عطر زنانه رودیر مدل ایفوریا

عطر زنانه رودیر مدل ایفوریا

کسانی که می خواهند یک عطر زنانه با پخش بوی بالا خریداری کنند، می توانند نگاهی به مشخصات عطر رودیر مدل ایفوریا بیندازند. رایحه این عطر از اسانس ادکلن اورجینال ایفوریا گرفته شده است و طبع شیرینی دارد.

رایحه ابتدایی این عطر بعد از اسپری کردن آن، مربوط به انار است و سپس به نت میانی گل ارکیده و نیلوفر می رسد. بعد از این که چند ساعت از اسپری کردن عطر گذشت، روایح مشک، عنبر و گل بنفشه را احساس می کنید. این عطر علاوه بر خط بو و پخش بوی بسیار عالی، ماندگاری خیلی خوبی هم دارد و در کنار همه این ویژگی های مثبت، می توانید با قیمت کاملا مناسب آن را خریداری کنید.

5. زنانه رودیر مدل زن (Zen)

زنانه رودیر مدل زن (Zen)

هر خانمی که بخواهد تاثیر مثبتی روی اطرافیان خود بگذارد، می تواند این کار را با انتخاب یک عطر با کیفیت با خط بوی بالا انجام دهد. در میان همه عطرهای زنانه با خط بوی بالا، می توان به عطر رودیر مدل ZEN اشاره کرد. این عطر دارای ترکیباتی از روایح گل های مختلف است و به همین دلیل هم برای همه فصل ها مناسب به نظر می رسد. نت های آغازین و میانی این عطر به ترتیب گل یاس و گل نیلوفر آبی هستند و سپس این نت ها جای خود را به نت پایانی وانیل و آب میوه می دهند.

این عطر در کنار داشتن قیمت کاملا مناسب و اقتصادی، بسته بندی شکیلی هم دارد. از این رو، می توان از آن به عنوان یک هدیه فوق العاده زیبا و خاص استفاده کرد. همچنین اطمینان داشته باشید که در طول روز، پخش بوی فوق العاده این ادکلن، توجه هر کسی را به سمت شما جلب خواهد کرد.

6. ادوپرفیوم زنانه رودیر مدل اکلت

ادوپرفیوم زنانه رودیر مدل اکلت

به احتمال خیلی زیاد توجه خانم هایی که می خواهند یک عطر خنک زنانه با پخش بوی بالا بخرند و تاثیر مثبتی روی اطرافیان خود بگذارند، به سمت ادو پرفیوم زنانه رودیر مدل اکلت جلب خواهد شد. این عطر با رایحه بسیار خنک و دلپذیری که دارد، یک گزینه کاملا مناسب برای فصل های بهار و تابستان است. با این حال، خیلی از افراد اعتقاد دارند که رایحه این عطر می تواند نسبتا ملایم هم باشد و به همین دلیل برای سایر فصول نیز کاملا مناسب خواهد بود.

بعد از این که عطر ذکر شده را روی نواحی نبض دار بدن خود اسپری کردید، ترکیبی از نت های برگ چای و شکوفه هلو احساس می کنید. در قدم بعدی، به نت میانی پونه، ویستریا و مشک می رسیم. در نهایت، روایح صدر، اوسمانتوس و عنبر هم نت پایانی این عطر در نظر گرفته می شوند. با نگاه کردن به عکس این عطر هم می توانید تا حد خیلی زیادی متوجه طراحی جذاب و منحصر به فرد آن شوید.

7. عطر زنانه رودیر مدل لایت بلو (Light Blue)

عطر زنانه رودیر مدل لایت بلو (Light Blue)

از دیگر عطرهای خنک و فوق العاده خوشبو با خط بوی بسیار بالا، می توان به عطر زنانه رودیر مدل لایت بلو اشاره کرد. این عطر با خط بوی بسیار خوبی که دارد، احساس رضایت و خرسندی را در خانم ها به وجود خواهد آورد. این عطر در میان سایر عطرهای رودیر، طرفداران بسیار زیادی دارد و در هر فصلی می توانید از آن استفاده کنید.

بوی آغازین عطر زنانه رودیر مدل لایت بلو، ترکیبی از سیب، چوب صدر، لاله کوهی و لیمو است. بعد از این که کمی زمان از اسپری کردن این عطر گذشت، ترکیب آغازین جای خود را به نت میانی گل یاسمین، گل رز و بامبو می دهد. آخرین بویی که از عطر ذکر شده احساس می کنید، ترکیبی از مشک، عنبر و چوب صدر است. به طور کلی، این عطر موجب می شود که شما احساس شادابی و طراوت زیادی کنید و خط بوی بسیار زیاد آن نیز از دیگر دلایل شهرت آن در نظر گرفته می شود.

8. ادکلن زنانه رودیر مدل آلینتو (ALIENTO)

 ادکلن زنانه رودیر مدل آلینتو (ALIENTO)

اگر به عطرهای خنک و شیرین علاقه دارید، باید ادکلن زنانه رودیر مدل آلینتو را به شما پیشنهاد کنیم. این ادکلن خط بوی بی نظیری دارد و می تواند تا فواصل طولانی را نیز پوشش دهد. به همین دلیل زمانی که بعد از اسپری کردن این عطر از کنار افراد می گذرید، به راحتی بوی دلپذیر شما را متوجه خواهند شد.

اولین بویی که بعد از اسپری کردن این عطر به مشام فرد می رسد، رایحه آغازین گل یاس است که بعد از گذشت کمی زمان، به رایحه میانی چوب های جنگلی می رسد. در نهایت، رایحه پایانی کهربا و عنبر، جای خود را به نت های آغازین و میانی می دهند. شما می توانید این عطر را با هزینه کاملا مقرون به صرفه ای خریداری کنید و مطمئن باشید که رایحه ماندگار و شیرین آن، برای همیشه در ذهن اطرافیان شما باقی خواهد ماند.

9. ادوپرفیوم زنانه رودیر مدل نایس گرل (NICE GIRL)

ادوپرفیوم زنانه رودیر مدل نایس گرل (NICE GIRL)

به احتمال خیلی زیاد، اغلب شما نام عطر مشهور گودگرل را شنیده اید. ادوپرفیوم زنانه رودیر مدل نایس گرل از همین عطر گرفته شده است و با قیمت کاملا منطقی و مقرون به صرفه در بازار عرضه می شود. این عطر طراحی شیک و نسبتا ساده ای دارد و در کنار رایحه دلپذیر شیرین و خنک، باعث شده که تقریبا همه خانم ها به آن علاقه مند شوند.

عطر رودیر مدل نایس گرل دارای نت آغازین قهوه و بادام است که بعد از گذشت کمی زمان، نت میانی گل یاس و نرگس به مشام می رسد. در آخر هم به نت پایانی کاکائو و دانه تونکا می رسیم. تمام این روایح در کنار یکدیگر خط بوی بسیار عالی، موجب شده اند که عطر نایس گرل توجه بسیاری از خانم ها را به سمت خود جلب کند.

10. ادکلن زنانه رودیر مدل لاویه است بل (Lavia St Bel)

 ادکلن زنانه رودیر مدل لاویه است بل (Lavia St Bel)

آخرین عطر خوشبو و خنک زنانه موجود در این فهرست، ادکلن زنانه رودیر مدل لاویه است بل است. این عطر با پخش بوی بسیار عالی و ماندگاری فوق العاده، دارای رایحه شیرینی است و برای همه خانم ها مناسب به نظر می رسد.

نت آغازین این عطر، ترکیبی از گلابی و توت سیاه بوده و به محض اسپری کردن آن به مشام می رسد. این در حالی است که بعد از گذشت کمی زمان، جای خود را به نت میانی گل یاس، شکوفه پرتقال و زنبق می دهد. آخرین رایحه ای که از عطر ذکر شده احساس می کنیم، ترکیبی از نعنا هندی، بادام سوخته و تونکا است. این عطر مانند نمونه های قبلی با قیمت خیلی مناسبی عرضه می شود و می توانید آن را در بسته بندی شکیلی خریداری نمایید.

سخن پایانی

در این مطلب با چند نمونه از عطر خنک زنانه با پخش بوی بالا آشنا شدید. همان طور که گفتیم، این عطرها علاوه بر پخش بو و ماندگاری بالا، رایحه بسیار دلپذیری هم دارند و به احتمال خیلی زیاد بیشتر خانم ها به آنها علاقه مند خواهند شد. همه عطرهایی که در این فهرست معرفی کردیم، با کیفیت بسیار بالا در فروشگاه آرایشی لند موجود هستند. شما می توانید آنها را با قیمت کاملا مقرون به صرفه خریداری کنید و مطمئن باشید که به خاطر اصل بودن، خط بوی بسیار خوبی خواهند داشت.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من