خوشبوترین ادکلن مردانه با قیمت مناسب کدام است؟ معرفی 10 مورد

آقایان می توانند با خرید خوشبوترین ادکلن مردانه با قیمت مناسب هم بوی ماندگار و خاصی داشته باشند و هم هزینه کمی برای آن پرداخت کنند. کاملا طبیعی است که هر فردی و به خصوص آقایان، به دنبال روشی می گردند تا بتوانند از نظر دیگران جذاب به نظر برسند. انتخاب یک عطر یا ادکلن مناسب می تواند در این زمینه تاثیر بسیار زیادی بگذارد. از طرف دیگر، خیلی از آقایان سلیقه خیلی خوبی برای انتخاب یک عطر مناسب و خوشبو ندارند و به همین دلیل هم نمی دانند که چه عطری برای چه مکانی مناسب است.

آقایان باید بدانند که هر عطری برای هر مکانی مناسب نیست. به عنوان مثال، شاید برخی از عطرها برای مهمانی و برخی دیگر برای موقعیت های کاری مناسب باشند. در این شرایط، شاید به این نکته فکر کنید که برای خوشبو به نظر رسیدن، ممکن است مجبور شوید چندین عطر خوشبو با قیمت بالا خریداری کنید. این در حالی است که به هیچ عنوان این گونه نبوده و می توانید با خرید عطرهای مقرون به صرفه، رایحه ماندگاری از خود به جای بگذارید. در این مقاله از آرایشی لند، شما را با خوشبوترین ادکلن های مردان با قیمت مناسب آشنا می کنیم.

لیست 10 تایی ادکلن خوب مردانه با قیمت مناسب

عطرهای مردانه بسیار زیادی وجود دارند که می توانید آنها را با قیمت خیلی مناسب در بازار پیدا کنید. با این حال، بیشترین عطرها تقلبی هستند و به همین دلیل هم ماندگاری زیادی ندارند. از این رو، در اینجا لیستی آماده کرده ایم که در آن می توانید خوشبوترین ادکلن مردانه با قیمت مناسب را پیدا کنید که علاوه بر داشتن قیمت کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی، ماندگاری فوق العاده خوبی هم دارند و تا ساعت ها روی بدن و لباس شما باقی می مانند.

خرید عطر و ادکلن مردانه را با آرایشی لند تجربه کنید

1. ادکلن مردانه ژک ساف مدل داوینچی (DA VINCI)

بدون شک ماندگارترین و بهترین ادکلن مردانه با قیمت مناسب که می توانید خریداری کنید، ادکلن مردانه ژک ساف مدل داوینچی است. اگر کمی درباره شرکت های تولید کننده عطر و ادکلن تحقیق کنید، متوجه خواهید شد که شرکت ژک ساف اعتبار بسیار زیادی در این زمینه دارد. از این رو، عطرهای تولید شده در این کمپانی با استفاده از مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات به وجود می آیند و خط بو و ماندگاری بسیار خوبی دارند.

دکلن مردانه ژک ساف مدل داوینچی (DA VINCI)

زمانی که برای اولین بار این ادکلن را اسپری می کنید، ترکیبی از روایح نارنج، لیمو و پرتقال به مشام شما می رسد و احساس شادی در شما به وجود می آورند. بعد از گذشت کمی زمان، این نت ها جای خود را به نت های میانی گل شمعدانی و بنفشه می دهند. در نهایت هم ترکیبی از روایح گیاه پاچولی، مشک و عنبر فضا را پر می کند. تمام این روایح در کنار یکدیگر تا حد خیلی زیادی موجب افزایش اعتماد به نفس آقایان می شود و احساس خوبی به آنها می دهد.

2. ادوپرفیوم مردانه ژک ساف مدل گلادیاتور (GLADIATOR)

اگر به دنبال خوشبوترین عطر مردانه ارزان می گردید که خط بوی بسیار خوبی هم داشته باشد، باید گلادیاتور را به شما پیشنهاد کنیم. این ادکلن علاوه بر ماندگاری بالا، پخش بوی بی نظیری هم دارد و یک گزینه فوق العاده مناسب برای فصل پاییز است.

ادکلن گلادیاتور از برند ژک ساف رایحه تند، تلخ و سبک چوبی دارد و به احتمال خیلی زیاد نظر بسیاری از آقایان را به سمت خود جلب خواهد کرد. اولین رایحه ای که بعد از اسپری کردن این ادکلن به مشام به شما می رسد، ترکیبی از میوه های پرتقال و گریپ فروت است و بعد از آن بوی گل عطری و فلفل به مشام شما خواهد رسید. در نهایت هم ترکیبی از روایح سدر، نعناع، خس خس و بنزوئین شامل نت پایانی ادوپرفیوم گلادیاتور می شوند.

2. ادوپرفیوم مردانه ژک ساف مدل گلادیاتور (GLADIATOR)

ادکلن گلادیاتور ژک ساف GLADIATOR

3. ادکلن ژک ساف مدل دارک ماسک (Dark Musk)

اگر به دنبال یک ادکلن مردانه قیمت مناسب برای فصول سرد سال هستید، ادکلن دارک ماسک برند ژکساف را پیشنهاد می‌کنیم. این ادکلن با رایحه گرم و شیرینی که دارد شما را از دیگران متمایز می‌کند. نوت آغازین این ادکلن اسطوخودوس و نوت میانی آن چوب است. در نهایت با عطر عنبر و مشک، مشام شما را نوازش می‌کند. حجم قابل قبول 100 میل و ظاهر شیک شیشه محصول، دلایل خوبی برای انتخاب آن برای هدیه است. از قیمت مناسبی که دارد نیز نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

ادکلن ژک ساف مدل دارک ماسک (Dark Musk)

خرید ادکلن دارک ماسک ژک ساف

4. ادکلن مردانه ژک ساف مدل گرازیه (GRAZIE)

در صورتی که می خواهید یک عطر مردانه فوق العاده خوشبو و شیک برای هدیه خریداری کنید، ادکلن مردانه ژک ساف مدل گرازیه یک انتخاب فوق العاده است. این ادکلن با رایحه تلخ و خنک، برای همه روز و فصل های سال مناسب است و به همین دلیل هم با خرید آن، می توانید تا حد خیلی زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. زیرا دیگر نیازی ندارید که برای هر فصل، عطر جداگانه ای بخرید.

عطر گرازیه دارای رایحه ابتدایی لیمو، پرتقال و رازیانه است و این نت در ادامه جای خود را به نت میانی زنبق و شمعدانی می دهد. ترکیب نت میانی این ادکلن فوق العاده ماندگار است و احساس خوبی به شما خواهد داد. آخرین نت ادکلن گرازیه از کمپانی ژک ساف، ترکیبی از صدر و چوب صندل است که پخش بوی بسیار خوبی دارد.

4. ادکلن مردانه ژک ساف مدل گرازیه (GRAZIE)

5. ادوپرفیوم مردانه ژک ساف مدل اونجر (Avenger)

بسیاری از آقایانی که به ظاهر و استایل خود اهمیت می دهند، باید به فکر خرید یک ادکلن جذاب و ماندگار باشند. همان طور که تاکنون متوجه شدید، نیازی نیست که برای خرید عطر و ادکلن های مردانه هزینه خیلی زیادی بپردازید. عطر مردانه ژک ساف مدل اونجر به عنوان خوشبوترین ادکلن مردانه با قیمت مناسب شناخته می شود که می توانید با قیمت کمتر از یک میلیون تومان از ماندگاری و پخش بوی بی نظیر آن لذت ببرید.

با اسپری کردن ابتدایی این ادکلن روی نبض، ترکیبی از روایح نارنج، سیب و خربزه فضا را پر می کند. بعد از این که کمی زمان از اسپری کردن عطر گذشت، نت میانی گل یاسمین و زنبق کوهی به مشام شما می رسد و در آخر هم ترکیب پایانی، یعنی چوب عنبر، مشک و نعناع هندی را احساس می کنید. نکته جالب توجه درباره این ادوپرفیوم این است که می توانید بدون هیچ گونه نگرانی در فصل زمستان و پاییز از آن استفاده کنید و برای آب و هوای سرد طراحی شده است.

5. ادوپرفیوم مردانه ژک ساt مدل اونجر (Avenger)

6. ادکلن مردانه دندلیون مدل بلک ادیشن (Black Addciton)

در قسمت های قبل با چندین عطر مردانه با رایحه گرم برای فصل پاییز و زمستان آشنا شدید. اکنون ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که کدام عطر با قیمت مناسب، برای فصل بهار و تابستان و آب و هوای گرم مناسب است؟ برای پاسخ به این سوال، باید بگوییم که بهترین ادکلن مردانه با قیمت مناسب در فصل تابستان، ادکلن مردانه دندلیون مدل بلک ادیشن است. ماندگاری این ادکلن به 24 ساعت می رسد و در کنار رایحه دلپذیری که دارد، با طراحی ظاهری شیکی طراحی شده و برای هدیه، گزینه مناسبی به نظر می رسد.

نت های آغازین این ادکلن شامل شاهدانه و گیاهان سبز می شود و سپس به نت های میانی که ترکیبی از چوب، تنباکو و قهوه هستند، می رسیم. در نهایت هم بعد از گذشت چندین ساعت از اسپری کردن عطر، ترکیبی از رایحه چوب، عود و دود را احساس خواهید کرد.

6. ادکلن مردانه دندلیون مدل بلک ادیشن (Black Addiciton)

7. ادوپرفیوم مردانه ژک ساف مدل پلار بلو (Polar Bleu)

یکی دیگر از خوشبوترین ادکلن های مردانه با قیمت مناسب و خط بوی فوق العاده، ادوپرفیوم مردانه ژک ساف مدل پلار بلو است. این ادکلن با قیمت فوق العاده مناسب و اقتصادی، خط بوی بسیار خوبی دارد و می تواند تا 24 ساعت ماندگار باشد. همچنین این ادکلن با رایحه خنک و تلخی که دارد، می تواند برای همه آقایان با انواع سلیقه ها مناسب باشد.

7. ادوپرفیوم مردانه ژک ساف مدل پلار بلو (Polar Bleu)

همزمان با اسپری کردن این عطر روی نقاط مختلف بدن مانند بخش های نبض دار، ترکیبی از روایح گریپ فروت، لیمو، نعنا و فلفل هندی به مشام شما می رسد. در قدم بعدی، به نت میانی زنجبیل، جوز هندی و گل یاس می رسید و در آخر هم همه این نت ها جای خود را به نت پایانی می دهند که ترکیبی از چوب صدر، علف، چوب های جنگ و تیور است.

اگر مبتلا به میگرن هستید مقاله عطرهای مناسب برای افراد مبتلا به میگرن را از دست ندهید

8. ادکلن مردانه لالا لند مدل گرین لیف

شما می توانید با خرید بهترین ادکلن مردانه به قیمت مناسب برای هدیه، تاثیر بسیار خوبی روی طرف مقابل خود بگذارید و برای رسیدن به این هدف، ادکلن مردانه لالالند مدل گرین لیف کاملا مناسب به نظر می رسد. این ادکلن در کنار داشتن پخش بوی بسیار عالی و ماندگاری بالا تا 24 ساعت، بسته بندی زیبا و شکیلی نیز دارد.

8. ادکلن مردانه لالا لند مدل گرین لیف

همچنین همه نت های آغازین، میانی و پایانی این ادوپرفیوم احساس طراوت و شادابی را به آقایان می دهد به آنها می توانند با اسپری کردن آن در قسمت های مختلف بدن خود، و افزایش اعتماد به نفس خود کمک کنند. نت های آغازین و میانی این ادکلن به ترتیب ترکیب نارنج، توت سیاه و گوجه فرنگی و همچنین فلفل سیاه و گل هستند. در نهایت به ترکیب چوب صندل و گیاه پاچولی می رسیم.

مقاله پیشنهادی : کجا عطر بزنیم که ماندگار باشد

9. عطر مردانه لالالند مدل آکوا (AQUA)

افرادی که به دنبال ادکلن خوب مردانه با قیمت مناسب می گردند، می توانند برای خرید از عطر مردانه لالالند مدل آکوا استفاده کنند. این عطر رایحه تند و خنکی دارد و با ماندگاری 24 ساعته و پخش بوی بسیار عالی در کنار بسته بندی زیبا و شکیل، انتخاب را برای شما خیلی راحت تر می کند.

بعد از اسپری کردن عطر مردانه لالالند مدل آکوا روی نبض خود، نت های آغازین دریا و ترنج به مشام شما رسیده و همه جا را پر می کند. در ادامه، به نت های میانی گل شمعدانی، مریم گلی و رزماری می رسیم که احساس خیلی خوبی به افراد می دهند. بعد از گذشت چندین ساعت، ماندگاری این عطر با رایحه نعناع به اتمام می رسد.

9. عطر مردانه لالالند مدل آکوا (AQUA)

خرید عطر لالالند آکوا AQUA مردانه از فروشگاه آرایشی لند

10. ادوپرفیوم مردانه دندلیون مدل Homme

در نهایت، آخرین عطری که به عنوان یکی دیگر از خوشبوترین ادکلن های مردانه با قیمت مناسب به شما معرفی می کنیم، ادوپرفیوم مردانه دندلیون مدل Homme است. این ادکلن نیز مانند نمونه های قبلی ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی دارد و همچنین می تواند برای استفاده روزمره و کارهای معمولی کاملا مناسب باشد.

10. ادوپرفیوم مردانه دندلیون مدل Homme

از آنجا که نت آغازین این ادکلن ترکیبی از لیمو، گیریپ فروت، ترنج و نارنگی است، می توانید بعد از اسپری کردن آن احساس شادابی را در خود به وجود بیاورید. در قدم بعدی، این ادکلن به رایحه میانی زنجبیل و زنبق سفید می رسد و در آخر هم همه این روایح با نت های پایانی مشک، کهربا و خس خس به پایان می رسند.

سخن پایانی

در این مقاله از آرایشی لند شما را با خوشبوترین ادکلن مردانه با قیمت مناسب آشنا کردیم. همان طور که تاکنون متوجه شدید، این عطرها با قیمت کاملا مقرون به صرفه ای عرضه می شوند و شما می توانید با پرداخت هزینه بسیار پایین تا کمتر از یک میلیون تومان، آنها را خریداری نمایید. برای این که مطمئن شوید هر یک از این عطرها با قیمت مناسب کیفیت و ماندگاری بالایی دارند، بهتر است به سراغ فروشگاه های معتبر بروید که فروشگاه آنلاین آرایشی لند، یکی از بهترین آنهاست. در این فروشگاه، همه این عطرها با بالاترین کیفیت و ماندگاری وجود دارند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من