بهترین آبرسان مو

بهترین آبرسان مو خارجی و ایرانی | معرفی 6 برند برتر

اهمیت به موها یکی از مهم ترین کارهایی است که باید به صورت روزانه انجام دهید. در غیر این صورت، موهای شما خشک و وز شده و شاید حتی باعث کاهش اعتماد به نفس شما نیز شود. به همین دلیل هم بهتر است از مواد به خصوصی استفاده کنید تا مطمئن شوید که علاوه بر آسیب نرسیدن به مو، باعث تقویت ساقه و ریشه آن نیز می شوید. بهترین آبرسان مو ، موضوع مقاله امروز ما است. خیلی از کسانی که به دنبال بهترین آبرسان مو هستند، متوجه تنوع بسیار زیاد آبرسان ها شده اند. شاید تنوع زیاد این محصولات باعث شود که نتوانید یک آبرسان مناسب برای موهای خود خریداری کنید یا در خرید گزینه مناسب دچار تردید شوید. به همین دلیل هم ما تصمیم گرفتیم در این مقاله از آرایشی لند، اطلاعات کاملی درباره بهترین آبرسان مو خارجی و ایرانی در اختیار شما قرار دهیم. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

کرم آبرسان مو چیست؟

قبل از اینکه درباره بهترین برند آبرسان مو صحبت کنیم، بد نیست که بدانید اصلا کرم آبرسان مو چیست؟ مهمترین موضوعی که درباره این مسئله باید بدانید، این است که آبرسان مو با آبرسان پوست با یکدیگر فرق دارند و نباید از این دو را با یکدیگر اشتباه بگیرید. البته نحوه عملکرد هر دوی این کرم ها مشابه است و مهمترین تفاوت آنها این است که یکی از آنها را روی پوست و دیگری را روی مو اعمال می کنند.

کرم آبرسان مو چیست؟

آبرسان ها، کرم های به خصوصی هستند که به خاطر داشتن مواد مغذی می توانند تاثیر فوق العاده ای بر مو بگذارند. اغلب آبرسان های مو شامل دو بخش از ترکیبات می شوند که بخشی از آنها حاوی مواد مرطوب است که غالبا هیالورونیک اسید گلیسیرین و پانتنول در آن وجود دارد.

از سوی دیگر این محصولات حاوی روغن هایی هستند که به نرم شدن مو کمک زیادی می کنند. این روغن ها موادی مثل روغن کرچک یا جوجوبا هستند که با نفوذ به عمق کوتیکول مو، می توانند علاوه بر نرم کردن، به حفظ رطوبت آن هم کمک کنند.

مزایای استفاده از کرم آبرسان مو چیست؟

فرقی ندارد که موهای شما چه جنسی است؛ در هر حالتی می توانید از مزایای کرم آبرسان مو بهره مند شوید و موهای خود را درخشان تر از قبل کنید. علاوه بر این، اگر موهای شما حالتی وز دارد، می توانید با استفاده از کرم آبرسان مو، آنها را کاملا نرم و صاف کنید.

مزایای استفاده از کرم آبرسان مو چیست؟

دلیل دیگری که باعث شده استفاده از کرم آبرسان مو چندین برابر افزایش پیدا کند، این است که این نوع کرم ها می توانند برای از بین بردن موخوره نیز تاثیر فوق العاده ای داشته باشند. کرم های آبرسان، انتخاب بسیار خوبی برای شانه کردن مو بعد از حمام هستند؛ چرا که به نرم شدن موهای شما کمک می کنند و می توانید به راحتی موهای نرم خود را صاف کنید. پس اگر شما هم می خواهید موهای درخشان، سالم و نرمی داشته باشید، بهتر است هر چه سریع تر بهترین آبرسان مو را بشناسید.

مقاله پیشنهادی: بهترین آبرسان مو خانگی

بهترین آبرسان مو کدام است؟

اکنون وقت آن رسیده که با بهترین آبرسان های مو آشنا شوید. همان طور که پیش از این نیز گفتیم، بهترین آبرسان موی سر تنوع بسیار زیادی در بازار دارد و همین امر شاید انتخاب را برای شما کمی سخت کند. به یاد داشته باشید که نحوه استفاده هر یک از آبرسان ها با یکدیگر متفاوت هستند.

برای مثال، برخی از این آبرسان ها را باید قبل از حمام به موهای خود بزنید و بعد از گذشت چند دقیقه آنها را بشویید. این در حالی است که بعضی از آبرسان ها بعد از حمام مورد استفاده قرار می گیرند و نیازی به شستن ندارند. برای اطمینان از نحوه استفاده از آنها، می توانید روی بسته بندی هر محصول را مطالعه کنید. در اینجا می توانید فهرستی از بهترین آبرسان های مو را مشاهده کنید.

کرم شون، بهترین آبرسان موی سر

یکی از بهترین آبرسان های مو که تاثیر فوق العاده ای برای انواع موها دارد، کرم آبرسان آلوئه ورا از برند مشهور شون است. نکته جالب توجه درباره این آبرسان، قیمت بسیار مقرون به صرفه آن است که هر کسی با هر بودجه ای می تواند آن را خریداری کند. این محصول به خاطر داشتن آلوئه ورا، می تواند تاثیر فوق العاده ای بر انواع موها بگذارد.

مهمترین ترکیبات این آبرسان، شامل موادی مانند هیالورونیک اسید، ویتامین E و B5 هستند. این ترکیبات تاثیر بی نظیری برای شادابی و نرم کنندگی مو دارند. ویژگی های مثبت دیگر این محصول، شامل مواردی مانند بازسازی مو و از بین بردن خشکی آن می شوند.

علاوه بر این، حجم این کرم آبرسان هم بسیار کم است و به دلیل حالت تیوپی آن، شما می توانید به راحتی آن را درون کیف خود گذاشته و هر جایی که خواستید برید. از این رو، این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت هم به شمار می رود. کرم آبرسان آلوئه ورا شون Schon Hydrating Cream به خاطر داشتن خاصیت ضد التهابی، برای انواع افراد با هر نوع مدل مویی مناسب است.

کرم شون، بهترین آبرسان موی سر

محصول پیشنهادی: کرم آبرسان آلوئه ورا شون

کرم آبرسان موی پنتن، مناسب برای انواع موها

برند پنتن را می توان به عنوان بهترین برند آبرسان مو به شمار آورد که تاثیر فوق العاده ای برای انواع موهای آسیب دیده دارد. نکته جالب توجه درباره این کرم آبرسان این است که می تواند کراتین از دست رفته موهای شما را بازگرداند. علاوه بر اینکه برای انواع موهای خشک، شکننده و ظریف کاملا مناسب است. پس اگر شما هم موهای رنگ شده و آسیب دیده ای دارید، بهتر است برای درمان آن از این کرم آبرسان مو استفاده کنید.

به خاطر داشتن مواد مغذی و ویتامین های مختلف، این محصول را می توان به عنوان بهترین آبرسان مو خارجی به شمار آورد که تاثیر فوق العاده بی نظیری برای از بین بردن موخوره و جلوگیری از بروز این مشکل دارد.

لازم به ذکر است که بعد از استفاده از این کرم، نیازی نیست که موهای خود را آبکشی کنید. بعد از استفاده از این محصول، متوجه درخشندگی موهای خود خواهید شد. علاوه بر این، می توانید بدون هیچ گونه نگرانی موهای خود را صاف کرده و از درخشندگی و براقی آنها لذت ببرید. این محصول هم در رنگ بنفش و هم در رنگ طلایی عرضه می شود و هر دوی آنها می توانند تاثیر فوق العاده ای برای بازگرداندن خاصیت چربی مو و نرم کنندگی آن داشته باشند.

کرم آبرسان موی پنتن، مناسب برای انواع موها

محصول پیشنهادی: کرم موی پنتن طلایی

شیر موی ویتامینه مای بکو، بهترین آبرسان مو خارجی

شیر موی ویتامین مای بکو هم می تواند به عنوان بهترین آبرسان مو در نظر گرفته شود که به خاطر داشتن روغن زیتون و دانه های گندم، بهترین گزینه برای از بین بردن موخوره و خشکی مو به شمار می آید. علاوه بر درخشندگی ساقه مو، این محصول تاثیر بی نظیری برای تقویت ریشه مو نیز دارد.

این آبرسان حاوی موادی مغذی و ویتامین های مختلف است و می تواند موهای آسیب دیده را درمان کند. حتی اگر به سایر محصولات و آبرسان های مو حساسیت داشته باشید، به هیچ عنوان نسبت به این آبرسان حساسیت نشان نخواهید داد.

اگر هم کار شما به گونه ای است که مجبور هستید ساعت زیادی از روز را در آفتاب بگذرانید، با استفاده از این آبرسان می توانید مطمئن باشید که موهای شما در برابر خورشید و حرارت های دیگر مثل سشوار و اتو مو هم مقاوم خواهد بود.

این محصول هم مانند مورد قبلی نیازی به آبکشی ندارد و در کشور آلمان با کیفیت فوق العاده بالایی تولید شده است. پس اگر شما هم موهای آسیب دیده و خشکی دارید، با استفاده از شیر موی ویتامینه مای بکو می توانید آن را به حالت درخشندگی خود بازگردانید.

شیر موی ویتامینه مای بکو، بهترین آبرسان موی خارجی

محصول پیشنهادی: شیر مو ویتامینه آبرسان قوی مو مای بکو حجم 250 میل

کرم آبرسان موی کامان، بهترین برند آبرسان مو

علاوه بر برندهای قبلی، برند کامان هم می تواند به عنوان بهترین برند آبرسان مو به شمار بیاید. این محصول دارای ویتامین E و روغن آرگان است که در کنار عصاره جوانه گندم، پوست و میوه انار، می تواند درخشندگی و تقویت موهای شما را تضمین کند.

به خاطر داشتن این مواد، کرم آبرسان موی کامان مدل Bio Ten Hair Water برای انواع موهای رنگ شده و آسیب دیده کاملا مناسب است. نکته جالب توجه درباره این ماسک مو این است که به حالت دهندگی موهای شما نیز کمک می کند.

فقط کافی است که بعد از حمام، از این آبرسان استفاده کنید و مدل مورد نظر خود را به موهای تان بدهید. علاوه بر این مدل از برند کامان، کرم آبرسان موی کامان مدل Collagen هم می تواند انتخاب مناسبی برای موهای رنگ شده باشد.

کرم آبرسان موی کامان، بهترین برند آبرسان مو

آبرسان و سرم موی دنی وان، محافظ قدرتمند موها

اگر همچنان به دنبال بهترین آبرسان مو هستید، باید آبرسان و سرم موی دوفاز دنی وان با حجم 200 میلی لیتر را به شما معرفی کنیم. این محصول حاوی برگ گزنه و ژل آلوئه ورا است و به همین دلیل هم می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای محافظت از موها در برابر اشعه خورشید، حرارت سشوار و اتو مو باشد.

این کرم آبرسان به گونه ای تولید شده که بتواند موهای زیبا و با طراوتی برای شما به ارمغان بیاورد. به خصوص اگر موهای خشکی داشته باشید، اطمینان حاصل کنید که با خرید این آبرسان می توانید چربی از دست رفته موهای خود را بازگردانید. ویژگی دیگری که باعث شده ما این آبرسان دنی وان را به عنوان بهترین آبرسان مو خارجی به شما معرفی کنیم، این است که خاصیت حالت دهندگی بسیار خوبی برای مو دارد و می تواند میزان PH  مو را نیز تنظیم کند.

آبرسان و سرم موی دنی وان، محافظ قدرتمند موها

اسپری فرش فیل، آبرسان چندکاره مو

اگرچه فهرست بهترین آبرسان های مو همچنان ادامه دارد، اما آخرین محصولی که ما از آن با نام بهترین برند آبرسان مو یاد می کنیم، اسپری دوفاز فرش فیل مدل حجم دهنده است که با حجم 400 میلی لیتر در اختیار شما قرار می گیرد. فقط کافی است که بعد از حمام، این اسپری را روی موهای مرطوب خود بزنید و نیازی به آب کشی کردن هم نخواهید داشت.

این محصول حاوی آلوئه ورا بوده و به همین دلیل می تواند عملکرد فوق العاده ای برای براق کردن، حالت دادن و نرم کردن مو داشته باشد. علاوه بر این، اگر موهای کم پشتی دارید، این اسپری به شما کمک می کند که موهایتان حالت حجم دهنده تری به خود بگیرد.

اسپری فرش فیل، آبرسان چندکاره مو

سخن نهایی

در این مقاله از آرایشی لند تلاش کردیم بهترین آبرسان مو را به شما معرفی کنیم. علاوه بر این محصولات، آبرسان های دیگری نیز در بازار وجود دارند که متاسفانه وقت نشد همه آنها را نام ببریم. به یاد داشته باشید که چندان اهمیتی ندارد که موی شما چه جنسی دارد؛ در هر شرایطی استفاده از یک آبرسان قدرتمند می تواند به درخشندگی و حفظ رطوبت آن کمک بسیار زیادی کند. با این حال، استفاده از آبرسان برای موهای خشک و آسیب دیده از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است.

آیا کرم آبرسان مو می تواند موخوره را درمان کند؟

موخوره یکی از مهمترین مشکلاتی است که با استفاده از کرم آبرسان مو می توانید از بروز آن پیشگیری کنید. حتی اگر موخوره شما خیلی کم هم باشد، ممکن است کرم های آبرسان با کیفیت بتوانند به درمان آنها کمک کنند.

برای خرید کرم آبرسان مو به چه نکاتی توجه کنیم؟

مهمترین فاکتورهایی که برای خرید کرم های آبرسان مو باید مد نظر قرار دهید، نوع موهای شما و برند کرم است. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که محصول مورد نظر شما دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو باشد و از این نظر مشکلی ندارد. هرچه کرم آبرسان مورد نظر شما مواد طبیعی و بهتری برای نرم کنندگی مو داشته باشد، می تواند عملکرد بهتری برای از بین بردن موخوره، خشکی و بد حالتی مو از خود نشان دهد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من