معرفی بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

معرفی بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

بهترین کرم ضد چروک

با بالا رفتن سن، چین و چروک روی پوستمان پدیدار می‌شود. این کاملا یک امر طبیعی می‌باشد. البته عواملی وجود دارد که باعث می‌شود که این روند طبیعی با سرعت بیشتری طی شود که بعدا به این عوامل خواهیم پرداخت. چون که پوست انسان به خصوص پوست صورت در زیبایی بسیار تاثیرگذار است، پس مراقبت از آن بسیار مهم می‌باشد. به همین دلیل ما در این مقاله فهرستی از بهترین کرم ضد چروک دنیا را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

 

تفاوت محصولات ضدپیری و ضدچروک

در قدم اول برای آشنایی با بهترین کرم ضد چروک باید تفاوت محصولات ضدپیری و ضدچروک را به خوبی بدانید و درک کنید. در واقع کرم‌ ضد چروک فقط با چروک‌ها مبارزه می‌کنند و آن‌ها را بهبود می‌بخشند. اما محصولات ضد پیری بر روی تمام علائم پیری را تاثیر می‌گذارند. مانند چین و چروک، افتادگی یا شل ‌شدگی، لک‌های پیری و… . محصولات ضد پیری حاوی تمامی مواد لازم برای تغذیه پوست هستند. در محصولات ضد پیری عناصر بیشتر در فرمولاسیون آن‌ها وجود دارد. عناصری مثل؛  رتینول برای از بین بردن چین و چروک، اسید میوه برای سرعت بخشیدن به بازسازی سلولی، هیالورونیک اسید برای رطوبت رسانی عمیق، پروکسیلن برای تقویت فیبرها، ویتامین c به عنوان یک آنتی اکسیدان، کلسیم برای افزایش مقاومت پوست و کافئین برای کاهش پف زیر چشم.

مقاله پییشنهادی : عوامل چین و چروک پوست

 

ویژگی‌های بهترین کرم ضد چروک پوست چرب

کرم هایی که برای پوست چرب طراحی شده‌‌اند، بدون روغن هستند تا از براق شدن پوست جلوگیری شود. علاوه بر آن، این کرم‌ها بافت سبکی دارند تا از احساس سنگینی کرم روی پوست شما جلوگیری شود و از بروز چین و چروک تا حد زیادی می‌توانند جلوگیری کنند.

در ادامه مقاله به بررسی و معرفی بهترین کرم‌ ضد چروک پوست چرب می‌پردازیم. البته از آنجایی که بهترین انتخاب برای پوست‌های چرب سرم‌ها هستند این قسمت را با معرفی یکی از بهترین سرم‌های ضد چروک شروع می‌کنیم.

 

سرم ضد چروک مدیلن

 

سرم ضد چروک مدیلن

کاری که این سرم انجام می‌دهد به این صورت می‌باشد که پوست شما را تحریک می‌کند که کلاژن بسازد. همچنین با آبرسانی قوی از ایجاد چروک بر روی پوست‌تان جلوگیری می‌کند. این سرم یک ضد چروک قوی پیشانی است. حاوی ویتامین‌های E، A و C است که باعث می‌شود پوستی به لطافت برگ گل داشته باشید.

 

کرم ضد چروک سینره

 

کرم ضد چروک سینره

 

بهترین کرم ضد چروک پیشانی، کرم ضد چروک سینره است. از این کرم می‌توانید روزی دو بار استفاده کنید. در روز بر روی پوست خود زده تا شاهد تاثیر بسیار خوب آن باشید. فقط به یاد داشته باشید که قبل از استفاده از کرم باید پوست خود را بشویید.

ضد چروک سینره بهترین و موثرترین کرم ضد چروک است که با داشتن عصاره‌ی گیاه مورد از تخریب کلاژن‌های پوست جلوگیری می‌کند و از پوست شما در برابر آسیب‌های محیطی و آلودگی‌ها محافظت می‌کند.

 

کرم ضد چروک سی گل مدل Alphacid

 

کرم ضد چروک سی گل مدل Alphacid

 

سی‌گل یک برند نام آشنا ایرانی است که جزء آن دسته از برند‌هایی است که مصرف‌ کنندگان خود را با تولید محصولات با کیفیت به خودش پایبند می‌کند.

کرم ضد چروک سی‌گل بهترین کرم سفت کننده و ضد چروک صورت است. این کرم جز محصولاتی است که پس از یک دوره استفاده شاهد تاثیر بسیار خوب آن خواهید بود. این کرم را شب‌ها بعد از شست و شوی پوست صورتتان استفاده کرده و به خوبی ماساژ دهید و از قرار گرفتن در زیر نور خودداری کنید. این کرم بهترین کرم آبرسان و ضد چروک است چرا که حاوی ویتامین‌های E و C  می‌باشد که پوست شما را مرطوب و لایه برداری خواهد کرد.

 

 

کرم ضد چروک لورآل سری Yas Uzmani

 

کرم ضد چروک لورآل سری Yas Uzmani

پیشرفت علم در زمینه آرایشی و بهداشتی باعث شده است که داشتن پوستی جوان و بدون چروک تقریبا در هر سنی ممکن باشد. البته به شرط آن که به موقع از ایجاد علائم پیری جلوگیری کنید. کرم لورآل بهترین کرم برای چین و چروک صورت است و می‌تواند به خوبی از ایجاد چین و چروک‌ روی پوست  صورت جلو گیری کند. این کرم حاوی عصاره گل اپونتیا است که به بازسازی سلول‌های آسیب دیده کمک کرده و از پوست شما در برابر آسیب‌های محیطی مراقبت می‌کند. این کرم ضد چروک قوی صورت، همچنین با افزایش کلاژن سازی پوست انعطاف پذیری آن را افزایش داده و در نتیجه از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند.

کرم ضدچروک و سفت کننده اورین مدل Biolift

 

کرم ضدچروک و سفت کننده اورین مدل Biolift

 

کرم اورین، بهترین کرم سفت کننده و ضد چروک صورت است. پس اگر‌ می‌خواهید پوستی بدون چروک با بافتی سفت داشته باشید این کرم برای شما یک انتخاب بسیار مناسب و مفید خواهد بود. این محصول بهترین کرم رفع چروک پیشانی است. زیرا حاوی ویتامین‌های E,C,B5 و B3 است که چروک‌های سطحی پوست را از بین برده و پوست شما را لیفت می‌کند. کرم اورین را صبح‌ها و عصر‌ها بر روی پوستتان ماساژ دهید و دوره‌ی درمان را کامل کنید. پس از تکمیل دوره ی درمان خواهید دید که پوستی صاف و یک‌دست و بدون چروک دارید.

ویژگی‌های کرم ضد چروک برای پوست خشک

کرم‌هایی که برای پوست خشک طراحی شده‌اند، شامل ترکیبات مرطوب کننده پوست هستند و پوست را آبرسانی و درخشان می‌کنند. کرم ضد چروک پوست خشک، چین و چروک‌های ریز و افتادگی پوست را کامل بر طرف می‌کند. استفاده از روغن نیز به درمان چین و چروک کمک می‌کند. اگر به روش های خانگی علاقه دارید به مقاله «قویترین روغن ضد چروک» مراجعه کنید.

حالا نوبت آن است که معرفی و بررسی کرم ضد چروک برای پوست خشک را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

کرم ضد چروک سسدرما مدل رتی سس ۰٫۲۵

 

کرم ضد چروک سسدرما مدل رتی سس ۰٫۲۵

 

کرم ضد چروک رتی سس سسدرما، بهترین مارک کرم ضد چروک می‌باشد. برای انواع پوست مناسب است. ترکیبات موثر این کرم ویتامین C و رتینول است که همزمان روشن کننده و ضد چروک قوی است. این کرم لکه‌های قهوه‌ای پوست را کاهش می‌دهد. قابلیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد. فقط حتما توجه داشته باشید که مصرف این کرم در دوران بارداری ممنوع است.

 

کرم ضد چروک اون سری Ystheal

 

کرم ضد چروک اون سری Ystheal

 

کرم ضد چروک ایستیال اوِن، بهترین کرم ضد چروک خارجی و محصول فرانسه می‌باشد. این کرم برای جلوگیری و رفع چروک‌های خفیف تا متوسط بسیار مناسب است. علاوه بر این خاصیت روشن‌ کنندگی پوست را نیز داراست. کرم اوِن برای پوست‌های نرمال، خشک و حتی خیلی خشک مناسب است. این کرم بهترین کرم ضد چروک بالای سی سال است چرا که در ساخت آن از نوآوری استفاده از رتین‌آلدهید برای تقویت کلاژن سازی در پوست استفاده شده است که باعث کاهش خطوط و چروک‌های پوست می‌شود و رنگ پوست را با کمترین حساسیت پوستی نسبت به سایر ترکیبات رتینوئیدی، بهبود می‌بخشد. کرم ضد چروک ایستیال اوِن با داشتن آنتی اکسیدان، محافظت کننده خوبی برای پوست است که با اثر سینرژیسم رتین آلدهید جوانسازی سطحی و عمیق پوست را انجام می‌دهد.

 

 

کرم ضد چروک روز اوسرین مدل Hyaluron Filler SPF15

 

کرم ضد چروک روز اوسرین مدل Hyaluron Filler SPF15

 

کرم ضد چروک روز هیالورون فیلر اوسرین، بهترین کرم ضد چروک است. با استفاده از ترکیبات هیالورونیک اسید و روغن آرگان، حتی عمیق‌ترین چین و چروک‌ها را بهبود می‌بخشد. علاوه بر آن حالت کشسانی پوست را افزایش می‌دهد. این محصول به تولید اسیدهیالورونیک در لایه‌های عمیق پوست، کمک کرده و باعث بازسازی پوست می‌شود. همچنین آرستین موجود در کرم، فرآیند نوسازی کلاژن را تسریع می‌کند. باعث افزایش حجم پوست و افزایش کشسانی پوست می‌گردد.

 

سرم ضد چروک ویشی مدل Lift Active 10

 

سرم ضد چروک ویشی مدل Lift Active 10

 

سرم ضد چروک ویشی، بهترین کرم‌های ضد چروک است که از طریق اثر گذاری بر روی لایه درم سورس که منشاء فرآیند جوان سازی پوست است، پوست را احیا می‌کند. از جمله مزایا این کرم فوق‌العاده، رطوبت رسانی قوی و اثر لیفتینگ نسبتا سریع آن است. یکی از مواردی که این کرم را متمایز می‌کند این است که در ترکیبات این سرم، از رامنوز استفاده شده است که یک نوع قند طبیعی گیاهی است که باعث لیفت پوست و باز کردن چروک‌های صورت می‌شود.

 

 

در ادامه مقاله یک سری دیگر از کرم‌های ضد چروک را معرفی خواهیم کرد.

 

کرم ضد چروک دور چشم وین اکتیو کدلی

 

کرم ضد چروک دور چشم وین اکتیو کدلی

وین اکتیو که بهترین مارک کرم ضد چروک خارجی دور چشم به ‌حساب می‌آید. نه تنها برای رفع چین‌ و چروک دور چشم‌ها استفاده می‌شود بلکه این کرم خاصیت ضد تیرگی دور چشم را هم دارد. کرم وین اکتیو بهترین کرم ضد چروک دور چشم است. چون از منابع غنی آنتی‌اکسیدان در فرمول خود بهره می‌برد و حاوی ویتامین C است و همچنین فاقد هر گونه عطری می‌باشد.

مقاله پییشنهادی : بهترین کرم دور چشم

 

کرم ضد پیری دست کلیون

 

کرم ضد پیری دست کلیون

 

کرم کلیون بهترین کرم ضد پیری دست می‌باشد که نه تنها برای افراد مسن بلکه برای افراد جوان و میان سال هم  طراحی شده است. در واقع بیشتر مناسب افراد جوان و میان سال است که مانع از پیری زودرس پوست دست آن‌ها می شود. کرم کلیون با دارا بودن مواد احیا کننده و بازسازی کننده پوست دست در ترکیبات خود، به یک محصول ایده آل برای افراد مختلف به خصوص خانم‌ها تبدیل شده است. از دیگر مواد به کار رفته در این کرم، پلی ساکاریدی است که باعث لطافت و جوانی پوست می شود و از ظهور اثرات پیری جلوگیری می‌کند. این کرم حاوی عصاره جوانه گندم است که عمیقا پوست را تغذیه می‌کند و به آن استحکام، زیبائی و طراوت می‌ بخشد. ویتامین E و B5 آن، التهاب و خشکی و ترک خوردگی دست را درمان می‌کند.

 

طرز استفاده از کرم ضد چروک

مقدار اثرگذاری کرم ضد چروک روی پوست شما بستگی به ترکیبات کرم، مدت زمان استفاده و نحوه استفاده از آن دارد. پس در این قسمت می‌خواهیم نکاتی را در مورد طرز استفاده از کرم ضد چروک را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

  • از کرم‌های ضد چروک باید روزی دو بار استفاده شود. به صورتی که هر روز صبح پس از بیدار شدن از کرم استفاده نمایید. همچنین هر شب قبل از خواب هم دوباره از کرم ضد چروک خود استفاده کنید.
  • برای جلوگیری از بروز چین و چروک متخصصان پوست شروع استفاده از کرم‌های ضد چروک را از بعد از 20 سالگی پیشنهاد می‌کنند.
  • برای یک دست ماندن پوست صورت و گردن حتما کرم ضد چروک را برای گردن خود استفاده کنید. حتی شما می‌توانید برای پشت دستان خود نیز از آن استفاده کنید.
  • لطفا با دقت کرم خود را انتخاب و خریداری کنید. حتما مطالب روی کرم را بخوانید. زیرا برخی از آن‌ها برای بالای ۴۰ سال هستند. برخی دیگر را قبل از ۴۰ سالگی نیز می‌توان استفاده کرد.
  • نکته بسیار مهم قبل از خرید این است که برای انتخاب کرم ضد چروک با پزشک متخصص پوست مشورت کنید تا محصولی مناسب پوست شما و از برندی معتبر به شما معرفی نماید.
  • از کرم‌هایی استفاده کنید که داخل تیوب باشند چون که در این صورت محتویات کرم کمتر در معرض تماس با میکروب‌ها و باکتری‌ها قرار خواهند گرفت.
مقاله پییشنهادی : ماسک برای چروک صورت

عوارض کرم ضد چروک

کرم‌های ضد چروک نیز مانند بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی، ممکن است دارای عوارضی باشند. البته این عواض به ترکیبات کرم و همچنین نوع استفاده مصرف کننده بستگی دارد. بعضی از کرم‌های ضد چروک و ضد پیری حاوی رتینوئید (رتینول) هستند. مصرف این ماده پوست را تحریک کرده و باعث سوزش و خارش آن می شود. بنابراین رتینوئید‌ها در پوست ایجاد خشکی و پوسته پوست شدن و گاهی خارش و سوزش و قرمزی و کم آبی می‌کنند. همچنین باید توجه داشته باشید که در طی مصرف این مواد و کرم‌ها شما نباید زیر تابش مستقیم خورشید قرار بگیرید.

 

 

راهنمای خرید کرم ضد چروک

چون که لوازم آرایشی و بهداشتی که برای از بین بردن چین و چروک و اثرات پیری استفاده می‌شوند، اغلب گران قیمت هستند بهتر است که قبل از خرید با کمک این راهنمای خرید کرم ضد چروک، ارزیابی کوچکی داشته باشید تا بهترین محصول را با توجه به نوع پوست و بودجه خود انتخاب کنید.

 

نوع پوست

همه‌ی محصولات آرایشی و بهداشتی برای انواع پوست تولید می‌شوند. پس هنگام خرید، بهترین کار این است که ابتدا نوع پوست خود را تعیین کنید. بعد از آن، کرم مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

کرم ضد چروک روز یا کرم ضد چروک شب

 

کرم ضد چروک روز یا کرم ضد چروک شب

 

خوب است بدانید که کرم‌های ضد چروک شب به دلیل این که در ساعات استراحت و ریکاوری بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند، معمولاً تأثیرگذاری بیشتری نسبت به کرم‌های ضد چروک روز دارند. از طرفی کرم‌های ضد چروک روز هم کار بسیار مهمی انجام می‌دهند. از پوست شما در مقابل عوامل محیطی مانند آلاینده‌ها و اشعه مضر خورشید محافظت می‌کنند.

نکته مهم : کرم‌های ضد چروک قابلیت لایه‌برداری نیز دارند، پس زمانی از آن‌ها استفاده کنید که مستقیماً در معرض نور زیاد نباشید چون به پوست شما آسیب وارد می‌شود.

 

وجود مواد مرطوب کننده در ترکیبات کرم ضد چروک

یکی از عواملی که باعث ایجاد چروک بر روی پوست می‌شود، کاهش شدید سطح کلاژن و در نتیجه خشکی پوست است. پس لازم است از کرم‌هایی استفاده کنید که حاوی مرطوب کننده هستند و با کمک به کلاژن‌ سازی پوست مانع خشکی آن می‌شوند.

 

قیمت کرم ضد چروک

کرم‌های ضد چروک زیادی در بازار وجود دارد که قیمت این کرم‌ها بسته به برند تولید کننده می‌تواند بسیار بالا باشد. اما قیمت بالا نشان دهنده قدرت کرم در از بین بردن چروک‌های صورت شما نیست. شما به عنوان یک مصرف کننده باید محصولی را انتخاب کنید که با پوست شما بیشترین سازگاری را دارد.

 

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من