رنگ مو فندقی

رنگ مو فندقی | بهترین ترکیب رنگ فندقی برای انواع تناژ پوستی

در حال حاضر به خاطر تنوع رنگ مو، شاید انتخاب یک رنگ مناسب برای خیلی از خانم ها سخت باشد. از سوی دیگر، هر خانمی به دنبال این است که بتواند با استفاده از یک رنگ موی جذاب، چهره خود را تغییر دهد. رنگ مو فندقی یکی از بهترین و طبیعی ترین رنگ موهایی است که باعث می شود که تا حد خیلی زیادی جوان به نظر برسید. پس اگر قصد استفاده از این رنگ مو را دارید، حتما تا پایان این مقاله از آرایشی لند همراه ما باشید تا بدانید که چه ترکیباتی با این رنگ می توانند چهره شما را جذاب تر کنند.

زمانی که درباره ترکیبات مختلفی رنگ مو صحبت می کنیم، ممکن است برخی از افراد بپرسند که چرا برای رنگ کردن موهای خود، به آرایشگاه نرویم؟ در این شرایط، دیگر نیازی نیست که اصلا این ترکیبات را هم بشناسیم. برای پاسخ به این سوال، باید بدانید که هزینه رنگ مو در حال حاضر فوق العاده افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل یکی از بهترین روش ها برای رنگ کردن مو های خود، این است که بدانید کدام یک از ترکیبات مناسب موهای شما هستند.

به همین دلیل هم اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، پیشنهاد می کنیم که حتما ترکیبات مختلف رنگ مو فندقی را بشناسید. این رنگ می تواند با هر نوع پوست و هر سلیقه ای سازگار شود.

رنگ مو فندقی چه رنگی است؟

این رنگ شباهت خیلی زیادی به رنگ قهوه ای تیره دارد. با این حال، نباید آن را با رنگ قهوه ای اشتباه گرفت. زیر را در ته مایه رنگ فندقی، رنگ های نارنجی و زرد هم دیده می شود. به طور کلی، می توان این گونه گفت که رنگ فندقی کمی تیره تر از رنگ بلوند متوسط است که میزان تیرگی آن از رنگ شکلاتی هم کمتر است.

رنگ موی فندقی چه رنگی است

رنگ مو فندقی که دارای تناژ گرمی است، گزینه فوق العاده ای برای ترکیب با رنگ هایی با تناژ سرد مانند نسکافه ای و دودی و حتی برخی از رنگ ها با تناژ گرم مانند شکلاتی و مسی به نظر می رسد. نکته جالب توجه درباره رنگ مو فندقی که پیش از این هم به اختصار گفتیم، این است که برای انواع رنگ های پوستی و با هر سلیقه ای مناسب است. به خصوص این که شما می توانید از این رنگ مو برای جوان تر شدن چهره خود استفاده کنید. همه این موارد موجب شده اند که خیلی از خانم ها از رنگ فندقی برای موهای خود استفاده کنند.

علاوه بر این، رنگ فندقی در حال حاضر به یکی از رنگ های پرطرفدار تبدیل شده است و خیلی از کسانی که به دنبال رنگ موهای ترند هستند، حتما به این رنگ مو فکر می کنند. با این حال، شما باید مطمئن شوید که این رنگ مو برای پوست شما مناسب است یا خیر.

انواع مختلف رنگ مو را در صفحه خرید رنگ مو مشاهده کنید

رنگ مو فندقی به چه پوستی می آید؟

همه ما می‌دانیم که تناسب رنگ مو و پوست صورت بسیار مهم است. اما باید بدانید که با چه رنگ پوستی از چه ترکیب رنگ مو فندقی استفاده کنید. اگر پوست روشنی دارید از ترکیب رنگ موی فندقی روشن یا عسلی استفاده کنید. رنگ موی فندقی شکلاتی برای افرادی که رنگ پوست گندمی و میانه دارند بهترین انتخاب است و در نهایت برای پوست‌های کمی تیره تر از رمگ موی فندقی تیره یا مسی بهره ببرید.

از تاثیر رنگ چشم و تناسب آن با رنگ مو نیز غافل نشوید. اگر رنگ چشمتان قهوه‌ای یا عسلی است، رنگ موی فندقی طبیعی را امتحان کنید و اگر چشمان آبی یا طوسی دارید، رنگ موی فندقی روشن زیبایی چشمان شما را چندید برابر می‌کند.

ترکیبات مختلف رنگ مو فندقی

در این بخش، ما فهرستی از ترکیبات مختلف رنگ مو فندقی را آماده کرده ایم که می توانند کمک بسیار زیادی به شما کنند. در هریک از این ترکیبات، می توانید مقدار مشخصی از رنگ های مختلف را با رنگ فندقی ترکیب کنید و یک فرمولاسیون خاص و جذاب به وجود بیاورید. برخی از بهترین ترکیبات جذاب با رنگ فندقی، شامل موارد زیر می شوند.

رنگ موی قهوه ای فندقی

محصول پیشنهادی: رنگ موی فندقی فورگرلز

یکی از ساده ترین و در عین حال پر طرفدار ترین تناژ های رنگ موی فندقی که خیلی از خانم ها ترجیح می دهند از آن استفاده کنند، رنگ قهوه ای فندقی است. برای رسیدن به این ترکیب زیبا، فقط کافی است که نصف تیوپ رنگ موی شماره 6.75 را با یک سوم تیوپ رنگ موی شماره 6.3 ترکیب کنید.

سپس مقداری اکسیدان شماره 2 به آن اضافه کنید و بعد از مخلوط کردن آن، بگذارید تا به مدت 30 تا 40 دقیقه روی موهای شما بماند. بعد از گذشته این بازه زمانی و شستن موها، مشاهده خواهید کرد که تا چه حد رنگ قهوه ای فندقی جذاب و دلربا است.

رنگ موی فندقی نسکافه ای

رنگ موی فندقی نسکافه ای هم یکی دیگر از ترکیبات بسیار جذابی است که چهره شما را خیلی روشن تر از چیزی که هست، نشان می دهد. این رنگ یکی از رنگ های نسبتا روشن از ترکیبات فندقی شناخته می شود و می تواند یک انتخاب بسیار شیک برای هر خانمی باشد.

لازم به ذکر است که برخلاف مورد قبلی، در ترکیب این رنگ مو باید حتما از دکلره استفاده کنید. به همین دلیل هم برای جلوگیری از آسیب رسیدن به موهای خود، بهتر است از محصولات مراقبتی موقع رنگ کردن استفاده کنید. از آنجا که رنگ موی فندقی نسکافه ای موجب درخشان تر شدن چهره شما می شود، می تواند گزینه ای مناسب برای افرادی با چهره گندم و پوست تیره باشد. اگر پوست چهره شما خیلی روشن باشد و از این رنگ استفاده کنید، شاید کمی صوررتتان را تیره تر نشان دهد.

به منظور درست کردن ترکیب رنگ موی فندقی نسکافه ای، باید در ابتدا موهای خود را با دکلره به پایه 8 رسانده باشید. در قدم بعدی، یک سوم تیوپ رنگ فندقی شماره 7، نصف تیوب رنگ نسکافه ای شماره 8 و یک چهارم تیوپ رنگ بلوند شماره 8 را با یکدیگر ترکیب کنید. بعد از اضافه کردن اکسیدان 6 درصد به میزان لازم و ترکیب آن، موهای خود را به این رنگ آغشته کنید.

محصول پیشنهادی: رنگ مو بیول گروه فندقی

رنگ مو فندقی روشن

نکته جالب توجه درباره رنگ مو فندقی روشن این است که می توانید هم با دکلره مو بدون دکلره از آن استفاده کنید. از این رو، اگر اهمیت خیلی زیادی به سلامت موهای خود می دهید، پیشنهاد می کنیم که از روش بدون دکلره این رنگ مو استفاده کنید. این رنگ مو برای کسانی که پوست روشن و سفید دارند، می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد و باعث می شود که چهره آنها تضاد بسیار زیبایی داشته باشد.

رنگ مو فندقی روشن

از این رو، کسانی که پوست گندمگون و یا تیره ای دارند، گزینه مناسبی برای استفاده از این ترکیب نیستند و بهتر است ترکیبات دیگری که پیش از این گفتیم و در ادامه می گوییم را امتحان کنند. اگر شما هم می خواهید موهای خود را رنگ کنید، می توانید نصف تیوپ رنگ فندقی شماره 6، یک چهارم تیوپ رنگ طبیعی پایه 8 و یک چهارم تیوپ رنگ دودی شماره 7 را با اکسیدان 6 درصد ترکیب کنید.

اگر می خواهید موهای خود را دکلره کنید، باید موها را به پایه 8 رسانده باشید. در قدم بعدی، یک چهارم تیوپ رنگ موهای فندقی شماره 7 و کاکائویی شماره 8 را با نصف تیوپ رنگ دودی شماره 8 و بین 3 تا 4 سانتی متر از واریاسیون نقره ای بنفش و دودی ترکیب کنید.

رنگ مو فندقی شکلاتی

اگر به دنبال طیف رنگی تیره برای پوست روشن خود هستید، باید رنگ مو فندقی شکلاتی را به شما پیشنهاد کنیم. این ترکیب جذاب از رنگ مو فندقی باعث می شود که چهره شما تضاد فوق العاده ای داشته باشد. برای استفاده از این رنگ مو، فقط کافی است که 20 میلی لیتر از رنگ فندقی شماره 6 را با 40 میلی لیتر از رنگ شکلاتی شماره 7 ترکیب نمایید و بعد از اضافه کردن 3 سانتی متر واریاسیون بنفش و دو سانتی متر واریاسیون آبی و افزودن اکسیدان 9 درصد، موهای خود را به آن آغشته کنید و منتظر نتیجه فوق العاده آن باشید.

رنگ مو فندقی شکلاتی

رنگ مو فندقی تیره

بسیاری از دختر خانم هایی که می خواهند موهای خود را به گونه ای رنگ کنند که خیلی دیده نشود، رنگ مو فندقی تیره را انتخاب می کنند. این رنگ مو باعث می شود که چهره شما حالت طبیعی خود را حفظ کند.

فرمولاسیون ارائه شده برای رسیدن به این ترکیب فوق العاده، نصف تیوپ رنگ فندقی شماره 5، یک چهارم تیوپ رنگ شکلاتی شماره 6 و یک چهارم تیوپ رنگ موی طبیعی شماره 5 است. در ادامه، باید مقداری اکسیدان 6 درصد به این ترکیب اضافه کنید. در صورت استفاده از ترکیب ذکر شده، هیچ نیازی به این نیست که موهای خود را با دکلره به پایه رسانده باشید.

رنگ مو فندقی تیره

در مقابل، مانند رنگ موی روشن فندقی، با استفاده از دکلره هم می توانید موهای خود را به پایه برسانید و ترکیب دیگری برای رنگ فندقی تیره استفاده کنید. در این شرایط، از قبل باید موهای خود را با دکلره به پایه 6 یا 7 رسانده باشید و در قدم بعدی، نصف تیوپ رنگ فندقی شماره 4، یک چهارم تیوپ رنگ شکلاتی شماره 6 و رنگ طبیعی شماره 4 را با یکدیگر ترکیب کنید. در آخر هم 2 تا 3 سانتی متر واریاسیون آبی، دودی و بنفش به همراه اکسیدان 6 درصد به این ترکیب اضافه کنید.

رنگ مو فندقی عسلی

یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین ترکیبات رنگ مو فندقی که برای افرادی مناسب است که علاقه خیلی زیادی به رنگ موی بلوند دارند، رنگ مو فندقی عسلی است. نکته جالب توجه درباره این رنگ، این است که برای همه افراد با هر نوع پوستی مناسب است.

در صورتی که نمی خواهید موهای خود را دکلره کنید، باید نصف تیوپ رنگ فندقی شماره 6 را با نصف تیوب رنگ عسلی شماره 7 ترکیب کنید و بعد از اضافه کردن دو سانتی متر واریاسیون بنفش و نقره ای و یک سانتی متر واریاسیون سبز و آبی به همراه اکسیدان شماره 2، آن را روی موهای خود قرار دهید.

اگر مشکلی با دکلره کردن موهای خود ندارید، باید در ابتدا موها را به پایه 8 برسانید. سپس می توانید با استفاده از نصف تیوپ رنگ فندقی شماره 7 و رنگ عسلی شماره 8 و اضافه کردن 2 سانتی متر واریاسیون بنفش و نقره ای و یک سانتی متر واریاسیون آبی، ترکیب مورد نظر خود را بسازید.

رنگ مو فندقی مسی

یکی دیگر از ترکیبات فوق العاده رنگ مو فندقی که امسال طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده، رنگ مو فندقی مسی است. در تکنیک بالیاژ، این رنگ موجب می شود که موهای شما خیلی حجیم تر به نظر برسد. پس می توان گفت افرادی که موهای کم پشتی دارند، می توانند از این فرمولاسیون جذاب استفاده کنند. به علاوه، این ترکیب برای افرادی با پوست گندمگون و تیره می تواند گزینه مناسبی باشد.

برای رسیدن به ترکیب رنگ موی فندقی مسی، می توانید نصف تیوپ رنگ فندقی شماره 6 را با یک چهارم تیوپ از رنگ های مسی شماره 7 و دودی شماره 7 ترکیب نمایید. بعد هم به میزان لازم به آن اکسیدان 6 درصد و 2 سانتی متر واریاسیون آبی، بنفش و دودی اضافه کنید.

رنگ مو فندقی دودی

در میان ترکیبات مختلف فندقی، رنگ مو فندقی دودی یکی از پرطرفدارترین آنها شناخته می شود که دلیل این موضوع هم قرار گرفتن تناژهای رنگی گرم و سرد در این ترکیب است. به علاوه، خیلی از خانم هایی که در زمینه مد و فشن فعالیت می کنند، این رنگ مو را می پسندند. رنگ مو فندقی دودی برای افرادی با موی کوتاه، فوق العاده شیک و جذاب است. برای استفاده از این فرمولاسیون، لازم نیست مو های خود را حتما دکلره کنید.

پس اگر به دنبال یک رنگ مو فندقی بدون دکلره هستید، رنگ مو فندقی دودی هم می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. بعد از ترکیب نصف تیوپ رنگ دودی شماره 8 و یک چهارم تیوپ رنگ فندقی شماره 7 و اضافه کردن اکسیدان 6 درصد و 10 سانتی متر واریاسیون نقره ای، آن را روی موهای خود قرار دهید. بعد از گذشت مدت زمان مورد نیاز، آن را با شامپوی ملایم بشویید.

رنگ مو فندقی بدون دکلره

بر اساس مواردی که در بخش های بالا به دست آوردید، احتمالا متوجه شدید که برخی از ترکیبات رنگ مو فندقی بدون دکلره هم انجام می شوند. به عنوان مثال، رنگ مو فندقی روشن، فندقی تیره، فندقی عسلی و فندقی دودی برخی از محبوب ترین آن ها هستند که اصلا لازم نیست موهای خود را از قبل به پایه رسانده باشید. پس اگر شما هم اهمیت خیلی زیادی به سلامت موهای خود می دهید، می توانید از این ترکیبات استفاده کنید.

سخن نهایی

رنگ مو فندقی به خاطر داشتن ترکیبات متنوع، می تواند برای انواع تناژ های پوستی و برای هر بازه سنی کاملا مناسب باشد. پس اگر شما هم به دنبال یک رنگ موی جذاب و زیبا هستید، باید رنگ مو فندقی را به شما پیشنهاد کنیم. توجه داشته باشید که حتما این رنگ را از برندهای اصل خریداری کنید و مطمئن شوید که فروشگاه مدنظر شما به اعتبار کافی دارد. تمام رنگ هایی که در بخش های بالا نام بردیم، در فروشگاه آنلاین آرایشی لند موجود هستند و شما می توانید آنها را با قیمت کاملا مناسب و کیفیت بسیار بالا خریداری کنید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من