بهترین رژگونه

معرفی بهترین برند‌های رژگونه در سال 2020

در اقلام لوازم آرایش، رژگونه یکی از مواردی است که نباید نادیده گرفته شود. رژگونه یک درخشش زیبا از رنگ را به گونه‌های شما می‌افزاید و استخوان‌های گونه‌ی شما را برجسته‌تر نشان داده و جذابیت آرایش صورت شما را دو چندان می‌کند. در این مقاله قصد داریم بهترین رژگونه با ترکیب رنگی متنوع را معرفی کنیم و نکاتی راجع به چگونگی استفاده از رژگونه را خدمت شما ارائه دهیم.

مواردی که قبل از انتخاب رژگونه باید در نظر بگیرید

برای انتخاب رژگونه برای خود باید مسائل مختلفی را در نظر بگیرید. اولین موضوع نوع پوست شماست؛ در صورتی که پوست خشک دارید بهتر است از انواع مایع رژگونه استفاده کنید و اگر دارای پوستی چرب هستید انواع رژگونه پودری برای شما مناسب است.

مورد بعدی که باید به آن توجه کنید، رنگ رژگونه است؛ برای انتخاب بهترین رژگونه بهتر است به رنگ پایه صورت خود توجه کنید. اگر رنگ صورت شما رنگی سرد است می‌توانید از رنگ قرمز و صورتی استفاده کنید که جلوه بیشتری روی صورت شما خواهد داشت. اما افرادی که رنگ پوستشان گرم می‌باشد بهتر است از رنگ‌های مرجانی و هلویی استفاده کنند.

فرم صورت نیز در انتخاب بهترین رژگونه موثر است. اگر فرم صورت شما بیضی شکل است بهتر است رژگونه را روی استخوان بیرونی گونه بزنید. افرادی که صورت‌های گرد دارند رژگونه را باید روی برجستگی‌های گونه به کار برند. صورت‌های مربعی شکل بهتر است رژگونه را به صورت دورانی روی گونه‌های خود به کار ببرند. برای صورت های مستطیلی شکل بهتر است رژگونه را افقی‌تر در امتداد گونه به کار برید تا حالت مستطیلی شکل صورتتان را خنثی کند.

پیش از رعایت کردن تمامی این نکات، باید از محصول با کیفیتی استفاده کنید. برای یک آرایش خوب؛ بی‌شک باید به سراغ بهترین‌ها رفت، چون بهترین‌های دنیای آرایشی بهداشتی، نه تنها ضامن زیبایی شما خواهند بود بلکه سلامت شما را هرگز از یاد نخواهند برد.

بهترین رژگونه

انواع رژگونه

رژگونه‌ها در دو شکل متفاوت در بازار موجود هستند:

  • رژگونه مایع

اگر از نوع مایع استفاده می‌کنید، برای پخش کردن این نوع رژگونه می‌توانید از براش آرایشی، اسفنج یا انگشت استفاده کنید. این مدل را می‌توانید روی کرم پودرها استفاده کنید و خیلی راحت‌تر نسبت به مدل پودری روی صورت خود پخش کنید. و می‌توانید از پاک کننده‌های آرایشی برای پاک کردن آن، استفاده کنید.

  • رژگونه پودری

نوع پودری رژگونه بصورت پودر بوده و توسط پدهای آرایشی روی صورت پخش می شود. به علاوه برای استفاده از این نوع رژگونه نیازی به زیرسازی ندارید. همچنین می‌توانید روی کرم پودر هم از رژ گونه پودری استفاده کنید.

رژگونه‌های پودری برای پوست‌های معمولی و چرب مناسب بوده که برای صورت‌های با رنگ گرم‌تر گزینه خوبی می‌باشند و صورت را خراب نمی‌کنند.

اما بهترین رژگونه برای افرادی که دارای پوست خشک هستند، نوع کرمی است. دلیل آن هم داشتن مرطوب کننده‌ای است که در آنها وجود دارد به علاوه به دلیل گیر نیفتادن در چین و چروک‌ها و خطوط روی پوست برای پوست‌‌هایی که عمر بیشتری داشته و پیر هستند، انتخابی بی‌نظیر می‌باشد.

حال که متوجه شدیم، رژگونه چیست، چه انواعی دارد و چطور بهترین رژگونه را انتخاب کنیم، به سراغ لیست بهترین رژگونه‌های موجود در بازار می‌رویم.

بهترین برند‌های رژگونه

بدون شک انتخاب بهترین رژگونه برای هر شخص متفاوت بوده و تا حدودی سلیقه‌ می‌باشد. ما با توجه به علاقه‌ی بیشتر مصرف کنندگان و همچنین محبوبیت برند‌ها، چند تا از بهترین برند‌ها برای رژگونه را برای شما لیست کرده‌ایم.

 

 

امیدوار هستیم با مشاهده‌ی این لیست و با تحقیق کردن برای خود، بهترین برند را برای خود انتخاب کنید.

  • Chanel

برند شنل طرفداران زیادی دارد و علت آن هم رژگونه‌های نرم و لطیف و کرمی آن است. این رژگونه‌ها دارای تنوع رنگی بالایی بوده و به راحتی با همه پوست‌ها و رنگ‌ها سازگار و هماهنگ می‌شود. برند شنل را به خانم‌هایی که انتخاب برایشان سخت است پیشنهاد می‌کنیم چرا که برندی همه‌کس پسند بوده و در سطح بالایی نیز می‌باشد.

 

  • رژگونه chanelpastel

این برند نیز در گروه بهترین رژگونهها قرار دارد. به صورت کرمی و در سه رنگ ملایم طراحی شده است و  ظاهری بسیار و زیبا و جذاب به پوست صورت شما را می‌دهد.  فرچه طراحی شده در این برند هم کار آرایش گونه را بسیار راحت می‌کند.

  • رژگونه pastelMisslyn

این برند رنگ‌های شاداب و عمیقی داشته و طراوت گل‌های بهاری و سرخی گل سرخ را به یاد می‌آورد. این رژگونه برای پنهان کردن خستگی و ناملایمت‌های روزانه شما انتخاب بسیار خوبی است.

 

 

  • رژگونه misslynVictoria’s secret

خانم‌هایی که پوست حساسی دارند و به راحتی جوش می‌زنند باید از برند‌های معروف و مناسب استفاده کنند. این برند برای افرادی که صورت پر جوشی دارند بسیار مناسب است و باعث می‌شود رد جوش‌ها پوشیده شده و برجسته‌تر به نظر نرسند؛ و البته درخشندگی درون رژگونه هم توی ذوق نمی‌نزند و جوش‌ها بلد نمی‌شوند. این رژگونه برای پوست‌های دارای آکنه و جای آبله هم انتخاب خوب و مناسبی است.

  • رژگونه victoria's secretGuerlain

ترکیبات این برند طوری است که درخشندگی خاصی به گونه داده و آنها را برجسته تر نشان می‌دهد . رنگ‌های این رژگونه از قرمز به سمت قهوه‌ای متمایل است و ذرات طلایی هم در ترکیبات آن استفاده شده است. این برند برای میکاپ عروس‌ها و بهترین رژگونه برای اشخاصی که درخشندگی در آرایش را دوست دارند به حساب می‌آید.

  • رژگونه guerlainNars

این رژگونه طوری ساخته شده است که برای پوست‌های خشک بسیار مناسب بوده و آن را خشک‌تر نمی‌کند و رطوبت لازم را هم به پوست می‌رساند. رژگونه نارس، گونه‌ها را برجسته‌تر و استخوانی‌تر نشان داده در نتیجه جذابیت شخص بیشتر می‌شود؛ چون گونه‌های استخوانی و برجسته در ترکیب صورت، زیبایی را بیشتر می‌کنند. رنگ های این برند متنوع بوده و خانم‌ها می‌توانند با توجه به رنگ پوست و چشم خود، رنگ مورد علاقه‌شان را انتخاب کرده و استفاده نمایند.

  • رژگونه narsDefining blusher – Catrice

سازندگان این رژگونه سعی کرده‌اند با استفاده از ویتامین E  در ترکیبات آن، سلامت پوست را تضمین نمایند. این رژگونه به دلیل اینکه دارای ویتامین است به پوست حالت ابریشمی و مخملی داده و آن را بسیار نرم و لطیف می‌کند. به همین دلیل است که از آن به عنوان یکی از بهترین رژگونه‌ها یاد می‌کنند. رنگ دانه‌های موجود در این رژگونه بسیار ریز و متراکم بوده و حالت مصنوعی به صورت نمی‌دهد و در عوض طیف رنگی متوازن و بسیار مرتبی را روی گونه‌ها ایجاد می‌کند.

 

 

  • رژگونه defining blusher - catriceEssence- blush up

از اخرین برندهای رژگونه در بازار بوده که البته طرفداران زیادی را هم به خود جذب کرده است. این رژگونه با وجود اینکه دو ترکیب رنگی بیشتر ندارد ولی مورد توجه قرار گرفته و در دنیای مد و مدرن امروز مورد علاقه خانم‌های مدرن است.رنگ صورتی این رژگونه شادابی و ظرافت خاصی به صورت داده و شخص را جوان‌تر و قوی‌تر نشان می‌دهد و باعث افزایش اعتماد به نفس در شخص می‌گردد.

  • رژگونه essence - blush upCoralista

انتخاب این مارک در واقع یک انتخاب هوشمندانه است یعنی شما با یک تیر چند نشان می‌زنید . اول اینکه این برند از برند‌های معروف بوده که بیشتر آرایشگران از آن استفاده می‌کنند. علاوه بر آن ترکیب رنگی مورد استفاده در محصولات این کمپانی طوری است که برای آرایش روزانه بسیار مناسب بوده و چهره را برای مکان‌های مختلف مثل محیط کار ، محیط‌های عمومی و غیره کاملا طبیعی و در عین حال جذاب نشان می‌دهد.

لوازم آرایشی که این خاصیت را دارند بسیار مورد توجه خانم‌ها هستند چون اغلب آن‌ها تمایل دارند با یک آرایش ملایم و لایت هم زیبا شوند و هم خیلی متفاوت به نظر نرسند و این محصول انتظار آنها را کاملا برآورده می‌کند. همین دلایل کافی است که این برند نیز در گروه بهترین رژگونه‌ها قرار بگیرد.

  • رژگونه coralistaTarte

یکی از موادی که در این رژگونه استفاده شده است خاک رس است. همانطور که می‌دانید خاک رس نرم برای پوست بسیار مفید بوده و آن را شفاف و درخشان می‌کند. این رژگونه دقیقا همین خاصیت را دارد و درخشندگی طبیعی به گونه‌ها می‌دهد و آن‌ها را برجسته‌تر نشان می‌دهد.

  • رژگونه tarteInlay- golden wood

شرکت این‌لی در فرمولاسیون این نوع رژگونه از موادی استفاده کرده است که استفاده آن به مدت طولانی پوست صورت شما را خشک نمی‌کند و همچنین تا پایان روز به همان حالت اولیه باقی می‌ماند. یکی از فاکتورهای انتخاب بهترین رژگونه، سازگاری آن با رنگ پوست خواهد بود که می‌توان رنگ آن را با سایه و حتی رژلب خود نیز ست کنید.

این محصول از نوع تک رنگ و مات می‌باشد که اگر با استفاده از برسی که در آن قرار گرفته انجام شود در افزایش ماندگاری آن تاثیر زیادی خواهد داشت.

  • Terracotta-golden rose

یک محصول بی‌نظیر با فرمولاسیونی ویژه است که با رنگ‌بندی براق و درخشان خود برجستگی گونه‌های شما را بیشتر و بیشتر کرده و ظاهری زیبا به آرایش می بخشد. این محصول دارای بافتی نرم و سبک است و به راحتی بر روی گونه‌ها می خوابد و جذابیت آرایش را بیشتر می‌کند.

  • Zao

این برند رژگونه محصولی صد در صد ارگانیک و منحصر به فرد می‌باشد. این محصول با کیفیت بالا برای داشتن یک ظاهر طبیعی شما را همراهی می‌کند. توجه کنید که تمام پودرهای تولید شده Zao  کاملا بدون تالک هستند.

این محصول همراه با یک کیسه‌ی نخی همانند یک جواهر حفاظت شده است. ظاهر زیبا به همراه یدکی‌های تازه، محصولات ZAO  را تبدیل به یک هدیه‌ی کامل می‌کند.

  • Red & black

کمپانی Red & Black  یکی از بزرگترین تولید کنندگان  لوازم آرایشی و بهداشتی است که محصولات زیادی از لوازم آرایشی را وارد بازار کرده است. همچنین رژگونه‌های این برند نیز از بهترین رژگونه‌های بازار می‌باشد. رژ‌گونه این کمپانی حاوی مواد براق کننده است و پوست را به نرمی حریر، نرم و شفاف می‌نماید و حالت سه بعدی دارد.

محصول فوق پودر فشرده و نرم با رنگ‌دانه‌های زیبا و مطلوب است که یک لایه سبک و نازک رنگی بر روی پوست ایجاد می‌کند.

  • Mis star

رژگونه Mis Star  تولید شده از مواد کاملا طبیعی و ارگانیک همچنین دارای بافت پودری و بسیار سبک و نرم می‌باشد. این محصول با کیفیت فوق العاده زیاد خود در رنگ‌های متنوع دارای پوشش بسیار بالا و برای برجسته نشان دادن و حجم دار کردن گونه‌ها بسیار مناسب می‌باشد.

این رژگونه برای پوست‌های حساس بهترین رژگونه است و خاصیت ضد حساسیت فوق العاده‌ای دارد.ضمن این که این محصول کاملا طبیعی و بدون استفاده از هیچ  اسانسی ساخت کشور ایران است و توسط مواد اولیه اروپایی تولید می‌شود.

  • رژگونه mis starTyra

همگی محصولات شرکت تایرا با کیفیت می‌باشند و روی اکثر پوست‌ها سازگاری دارند. تایرا روی پوست حالت طبیعی دارد. رژگونه ساده تایرا مات می‌باشد و براق نیست، و برای افرادی که به آرایش مات علاقه دارند، مناسب می‌باشد.

  • رژگونه tyraPrestige- flawless touch

این محصول آمریکایی و کم‌نظیر دارای براش خیلی نرم داخل محصول می‌باشد. حالتی کرمی و نرم بر روی پوست صورت دارد و کاملا طبیعی و فوق العاده بر روی پوست صورت می‌نشیند. همچنین این محصول یک رنگ طبیعی و سالم به چهره می‌بخشد.

دارای ترکیب بسیار غنی از کلسیم، پتاسیم، منیزیم، آهن، تیتانیوم و مواد غنی معدنی می‌باشد که پوست را تغزیه، آب رسانی و ترمیم می‌کند و از آن به عنوان یکی از بهترین رژگونه‌ها یاد می‌شود.

  • رژگونه prestige flawlessProlase

محصول رژگونه پرولایز دارای بافتی بسیار نرم است و به راحتی توسط برس بر روی گونه‌ها پخش می‌شود و جلوه زیبا و طبیعی ایجاد می‌کند. دارای 9 رنگ زیبا و منحصر به فرد می‌باشد که علاوه بر برجسته ساختن گونه‌ها باعث رطوبت‌رسانی به پوست و شفافیت آن می‌گردد.

ماندگاری طولانی و استفاده از رنگ‌های خوراکی دیگر مزایای محصولات پرولایز می‌باشد. بیس و پایه محصولات آرایشی پرولایز بر اساس مواد غذایی و دارویی بوده و هیچ‌گونه آسیبی به پوست نمی‌رساند.

  • رژگونه prolaseHean

محصول رژگونه روغن گل رز هین به سادگی سطح پوست را با بافت بسیار نرم خود می‌پوشاند و گونه‌ها را با رنگ‌های زیبای خود متمایز ساخته و ظاهری زیبا و بسیار جذاب به آن‌ها می‌دهد که باعث می‌شود صورت شما زیبا و جذاب‌تر از همیشه به نظر رسیده و تا ساعت‌ها ماندگار بماند.

همچنین محصول فوق دارای  فرمولاسیونی سبک است که موجب سنگینی پوست نشده و به واسطه داشتن روغن گل رز، رطوبت و نرمی پوست را هم تامین می‌کند.

  • رژگونه heanMac fix- mineralize blush

از دیگر بهترین رژگونه‌ها، رژگونه‌های برند مک فیکس است که توسط طراحان خبره طراحی شده است. شما می‌توانید آن را به طور یکنواخت بر روی گونه‌های خود قرار دهید تا از رنگ طبیعی آن در تمام روز لذت ببرید.

رژ گونه مک فیکس دارای طیف‌های رنگی منحصر به فرد برای انواع پوست است، و همچنین دارای درخششی طبیعی است که به زیبایی‌های آن می افزاید و علاوه بر آن برای دوست‌داران رژگونه‌های مات نیز محصولات متنوعی را دارا است.  برخی از مدل‌های این محصول دارای درخششی منحصر به فرد و بدون ذرات درخشان است، که به خوبی با رنگ طبیعی پوست ترکیب می‌گردد.

رژگونه mac

محصول فوق ضد حساسیت نیز می‌باشد و ایجاد حساسیت یا آکنه بر روی پوست شما نمی‌کند.

 

پس طبق گفته‌ها، رژگونه یکی از عوامل مهمی است که در آرایش وجود دارد که شما باید با توجه به نوع پوست خود و رنگ و شکل صورتتان، بهترین رژگونه را انتخاب کنید و یک میک‌آپ عالی را داشته باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من