معرفی بهترین برندهای کرم پودر خارجی و ایرانی با پوشانندگی بالا

کرم‌پودر یکی از لوازم آرایشی می‌باشد که بیشتر برای زیرسازی در آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد. یعنی در ابتدای آرایش، از کرم‌پودر استفاده می‌شود تا منافذ باز پوست را بپوشاند تا سطح پوست حالت صاف و یکنواخت پیدا کند. کرم‌پودر‌ها اغلب مرطوب هستند و برای پوست‌های خشک مناسب می‌باشند. انتخاب رنگ کرم‌پودر باید به‌گونه‌ای باشد که نزدیک به رنگ پوست شما باشد. از همه‌ی این موارد که بگذریم، انتخاب بهترین برند کرم‌پودر که مناسب پوست شما باشد نیز یکی از مواردی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

چگونه کرم پودر بزنیم؟

برای استفاده از کرم‌پودر ابتدا پوست را می‌شوییم و آلودگی‌ها را از روی آن می‌زداییم، سپس بهتر است برای پوشش‌دهی بیشتر از آب‎رسان یا مرطوب کننده‌‌های سبک استفاده کنیم، و بعد از آن با نوک انگشتان یا پد، کرم‌پودر را روی پوست پخش نماییم. به دلیل بافت به نسبت سنگینی که کرم‌پودرها دارند، در صورت استفاده از اسفنج‌های مرطوب نتیجه‌ی بهتری خواهیم داشت.

بعد از استعمال این محصول، با استفاده از یک دستمال، کرم‌های اضافی را می‌توان از روی پوست برداشت تا از ماسیدن آن روی پوست جلوگیری کرد.

مزایا و نقاط قوت کرم‌پودرها:

گفته شد که کرم‎‌پودر از اولین مراحل میک‎آپ و آرایش خوب می‎باشد و می‌‎توان گفت از اصلی‌ترین مراحل است که حتما باید آن را انجام داد. همچنین گفته شد که علت استفاده از کرم‌‎پودر، صاف و یک‌دست شدن پوست برای آرایش زیبا و بدون نقص است.

کرم‌‎پودرها به دلیل پوشش‎دهی بالایی که دارند، برای پوشاندن نواقص پوست از جمله سیاهی دور چشم، جوش‌‎ها، کک و مک، آکنه‌ها، لک‎های پوستی حاصل از نور خورشید، لک‎‌های دوران بارداری، زخم‎‌های سطحی، خال‎های سطحی، منافذ باز پوست و فرو‎رفتگی‌هایی که می‎توانند حاصل از بیماری‌هایی مانند آبله مرغان باشند استفاده می‎شود.

از دیگر مزایای کرم‌پودر، می‎توان به کوچک کردن بینی اشاره کرد. به گونه‎ای که اگر در قسمت نوک بینی از رنگ تیره‌‎تر نسبت به دیگر نواحی صورت استفاده کنیم، بینی کوچک‎تر به نظر می‎رسد. و اگر بینی شما قوز دارد با استفاده از رنگ تیره‌‎تر برای دو خط بینی و رنگ روشن‎‌تر بین این دو خط و نوک بینی می‌توان بینی را کوچک‎تر جلوه داد.

 

محصولات پییشنهادی : خرید انواع کرم پودر

 

معایب استفاده از کرم‎ پودر

برخی از کرم‎‌پودرها در بعضی مواقع ممکن است حساسیت‎‌های پوستی ایجاد کنند که علت بروز این اتفاق را می‎توان افزودنی‎‌ها و عطرهایی که در کرم‎‌پودر استفاده می‌‎شود بیان نمود.

در استفاده از این محصول، چون لایه‎ی زخیمی از کرم را روی پوست قرار می‎دهیم، باعث می‌شود عملکرد طبیعی پوست به مشکل برخورد کند. {مثلا اکسیژن کافی به پوست نمی‎رسد} و این اتفاق نیز خود باعث ایجاد جوش‎های پوستی خواهد شد.

کرم‌پودرها به دلیل دارا بودن مواد نگهدارنده، ممکن است باعث حساسیت نشان دادن پوست یا باعث قرمزی یا عفونت شود.

در برخی موارد نرسیدن نور و اکسیژن به پوست باعث رشد باکتری یا قارچ پوستی خواهد شد.

گاهی اوقات کرم‌پودرها SPF پایینی دارند و وقتی از آن‎ها در برابر نور خورشید استفاده کنید، نمی‎توانند از پوست در برابر اشعه‎‌های مضر محافظت کنند و باعث بروز لک‎‌های پوستی می‌‎شوند. به همین دلیل است که میگوییم در تلاش باشید تا بهترین برند کرم‌پودر را برای خود داشته باشید.

حال می‌خواهیم بهترین برند‌های کرم‌پودر موجود در بازار ایران را برایتان شرح دهیم.

بهترین برند‌های کرم‌پودر

در زمینه‌ی کرم‌پودر برند‌های بسیاری در حال فعالیت هستند و در ادامه به بررسی بهترین برند‌های کرم‌پودر  می‌پردازیم:

شنل، جوجیو ارمانی، شارلوت تیلبری، سی‎گل، نارس، لاپری، استی لادر، بیو، لورآل، مک، لانکوم، دبورا، آرت دکو، کلینیک، اسنس، دیور، فلورمار، چارم کالر، سینره، مای، میبلین، بارمینرال، هدی بیوتی، ژیوانشی، گاش، فنتی بیوتی، وای‎اس‎ال، توفیسد، اورئال، تام فورد، این لی، بوژوآ، دوسه و . . .

مقاله پییشنهادی : کرم گریم

 

بهترین کرم‌پودرهای ایرانی و خارجی موجود در بازار ایران

سینره{Cinere}، این لی{iNLAY}، مای {MY}، بورژوآ {Bourjois}، دوسه{doucce}، اسنس{Essence}، لورآل {LOreal}، میبلین {Maybelline}، سی‌گل {SEAGOLL}، مک فیکس {MAC fix}، هدی بیوتی{HUDABEAUTY}، گاش {GOSH}

سینره Cinere:

شرکت دانش بنیان طبیعت که با نام تجاری “سینره” فعالیت می‌کند، محصولات آرایشی بهداشتی و مراقبت از پوست تولید می‌کند که کرم‌پودر یکی از آن‌ها است. این محصول در برابر رطوبت خصوصا تعریق بسیار مقاوم است و نیز می‌تواند از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید نیز محافظت کند. این برند تولید کشور خودمان، ایران می‌باشد و پوشانندگی بالا و برپایه‌ی سیلیکونی از ویژگی‌های آن است.

کرم پودر سینرهاین لی iNLAY

برند “این لی”، شاخه ای از همان شرکت سینره می‌باشد. این کرم‌پودر فرمولاسیونی سبک با ماندگاری بالا دارد. این محصول، پوست را یک‌دست و طبیعی نشان می‌دهد و به راحتی می‌توانید بدون اینکه نگران ماسیده شدن آن روی پوست خود باشید، از برند “این لی” برای آرایشی زیبا و طولانی استفاده نمایید.

کرم پودر این لی

 

 

مای MY

برند “مای”، یکی از پرفروش ترین برندهای ایرانی است که تحت نظر شرکت کیمیا آریان تک می‌باشد و علاوه بر ایران، در خاور‌میانه نیز طرفداران بسیاری دارد. این محصول حاوی سبومین می‌باشد و پوشش‌دهی یک‌دست و بالایی دارد و علاوه بر این‌ها، ماندگاری خوبی نیز دارد.

کرم پودر مایبورژوآ Bourjois

“برند بوژوآ” یکی از قدیمی ترین برند‎ها است که در تولید لوازم آرایش فعالیت دارد. این محصول پوست را خشک نمی‎کند و به دلیل سبک بودن آن، پوست احساس سنگینی نخواهد کرد. این برند تولید کشور فرانسه است و دارای فرمولاسیونی سبک با ماندگاری 24 ساعته می‌باشد.

کرم پودر بورژوادوسه doucce

برند “دوسه”، تولید کشور آمریکا است و پوششی بسیار نرم به پوست داده و علاوه بر اینکه پوستی یکدست به شما می‌دهد، در برابر اشعه‎های مضر آفتاب نیز مقاوم است. این محصول دارای ویتامین E و فاقد اسانس است و برای پوست‌های حساس مناسب می‌باشد.

کرم پودر دوسه

 

 

اسنس Essence

کرم‌پودر برند “اسنس”، دارای بافتی ملایم است و پوست احساس سبکی دارد و آن را اذیت نمی‌کند و پوشش‌دهی آن نیز بالا است. می‌توان گفت که به علت پوشانندگی بالا و سبک بودن این محصول، برای استفاده‌ی روزانه بسیار مناسب است. این محصول ساخت کشور آلمان است و ظاهری طبیعی به پوست شما می‌دهد.

کرم پودر اسنسلورآل LOreal

“لورآل” پاریس ،تولید کشور فرانسه، یکی از کمپانی‌های بزرگ تولید مواد آرایشی و مراقبت از پوست و مو است که بعد از یک صده، هنوز در رده‌های اول این حوزه می‌باشد. این محصول، منافذ باز پوست را می‎پوشاند و پوشانندگی بالایی دارد. به همین علت پس از استفاده از این محصول، پوستی شفاف، صاف و یک‌دست خواهید داشت.

کرم پودر لورال

سی‌گل SEAGOLL

برند “سی‌گل” ، از لابراتوار دکتر اخوی، تولید داخل می‎باشد و در سال 1369 شروع به کار کرده است و حال به یکی از بهترین برندهای کرم‌پودر در تولید مواد آرایشی و بهداشتی مبدل شد است. این کرم، خواص تقویت‌کنندگی نیز دارا می‌باشد و به خاطر محافظی که از پوست می‌کند، یکی از گزینه‎های انتخابی بسیار عالی برای همگان است. این محصول دارای ویتامین‎های E, A, B5 می‎باشد و پوشش‎دهی بالایی دارد.

کرم پودر سی گلمک فیکس MAC fix

برند “مک” نیز یکی از برند‎های با قدمت بالا می‎باشد که پوشانندگی بسیار خوبی دارد. به طوری که پس از استفاده از این کرم‎پودر، پوست شما ظاهری طبیعی به خود خواهد گرفت و پوستتان را صاف‎تر نشان می‌دهد و لکه‎های آن را به میزان زیادی کاهش می‎دهد و آرایش شما را زیباتر جلوه خواهد داد. این کرم‌پودر ساخت کشور کانادا است و چربی پوست شما را کنترل می‌کند و بافتی سبک دارد. به همین دلیل برای استفاده از مدت زمان طولانی مناسب می‎باشد. و نیز در برابر اشعه مضر آفتاب (UV) پوست را محافظت می‎کند.

کرم پودر مک

 

 

هدی بیوتی HUDABEAUTY

برند “هدی بیوتی” یکی از از بهترین برندهای کرم‌پودر است که با پوشانندگی بسیار بالا، به طور محسوسی کک و مک و لکه‌های پوستی و دیگر عیوب صورت را می‎پوشاند و پوست شما را صاف و بی‎نقص می‌نماید. پوشش دهی این برند به قدری بالا است که برای پوشاندن تتو نیز مورد استفاده قرار می‎گیرد. این کرم‌پودر ماندگاری بسیار بالایی دارد و بیشتر برای پوست‎های چرب و مختلط مورد استفاده قرار می‎گیرد. این محصول برندی آمریکایی و ساخت کشور ایتالیا است که از پرفروش‌ترین برندهای دنیا می‎باشد.

کرم پودر هدی بیوتیگاش GOSH

کرم‎پورد “گاش” پوشش‎دهی بسیار بالایی دارد و دارای ترکیباتی است که در برابر آفتاب و اشعه‎های مضر آن نیز مقاوم است. بافت این کرم‎پودر بسیار نرم و سبک است و پوست صورت را اذیت نمی‌کند. به همین علت برای زیر سازی آرایش بسیار کاربردی است. این محصول ساخت کشور دانمارک است و ماندگاری این کرم‌پودر بسیاربالا است و برای مدت زمان طولانی مناسب است.

کرم پودر گاش

مقاله «درست كردن كرم پودر خانگي» به آموزش ساخت کرم پودر خانگی می‌پردازد.

 

معرفی کرم‎پودر با پوشانندگی بالا

برند استی لادر (Estee-lauder)

کرم‎پودر از برند استی لادر (Estee-lauder) به علت فرمولاسیون خاص، پوشش دهی فوق‎العاده و بسیار بالایی دارد. به همین علت از آن به عنوان یکی از بهترین برند کرم‌پودر نیز یا می‎شود.این محصول چه برای پوست‎های خشک و چه برای پوست‌های چرب مورد استفاده قرار می‎گیرد. طیف رنگی بسیار گسترده در این برند باعث شده که برای انواع رنگ پوست نیز مناسب باشد.

کرم پودر استی لادرکرم‎ پودر BB گلدن رز

کرم‎پودر BB گلدن رز که ساخت کشور ترکیه است بافتی بسیار سبک و نرم دارد و پوست را به طور طبیعی پوشش می‌دهد. این محصول دارای SPF  بالای 25 است و در برابر اشعه‎های مضر آفتاب نیز مقاوم است. خاصیت آنتی‌اکسیدانی، در کنار پوشش‎دهی بالا و ماندگاری طولانی که دارد این محصول را از دیگر برندها متمایز کرده است.

کرم پودر گلدن رز

 

 

کرم‎ پودر یابی (YABY)

کرم‎پودر یابی (YABY) ساخت کشور ایران است که به خاطر تولید مواد آرایشی باکیفیت طرفداران زیادی پیدا کرده است. البته ناگفته نماند که این شرکت از کشور ایتالیا فرمولاسیون می‌شود. این محصول با ایجاد لایه ای یکنواخت و بسیار طبیعی روی پوست، زیبایی خاصی به آن می‎بخشد و بافتی نرم دارد و از اذیت شدن پوست جلوگیری می‎شود. این محصول یکی از بهترین کرم‎پودرها برای پوست‌های خشک است. زیرا دارای اسیدهای چرب است که هم رطوبت پوست را حفظ کرده و از خشک شدن آن جلوگیری می‎کند و هم مانع ایجاد جوش می‌شود. یابی از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می‌کند و همچنین به علت دارا بودن ویتامین، جهت تغذیه پوست نیز مفید است.

کرم‎ پودر یابی (YABY)

 

برای شناخت کرم پودرهای مناسب پوست چرب به مقاله «بهترین کرم پودر برای پوست چرب» مراجعه کنید.

کرم ‎پودر کالیستا (Callista)

کرم‎پودر کالیستا (Callista) یکی از بهترین برندها برای پوست‎های چرب است. و نیز اگر پوست شما مستعد آکنه می‎باشد، این محصول برای شما بسیار مناسب است. این برند، با ماندگاری و پوشش‎دهی بسیار بالایی که دارد، تقریبا همه‎ی چین و چروک‎ها و کک و مک‎ها را می‌پوشاند و نیز به علت بافت سبک و نرمی که دارد برای استفاده روزانه مناسب است.

کرم ‎پودر کالیستا

در آخر باید بگوییم که بهترین برند کرم‌پودر شاید برای هر شخص متفاوت باشد و شما باید نسبت به پوست خود آگاهی کامل داشته باشید تا بتوانید با انتخابی آگاهانه بهترین برند کرم‌پودر را برای خود انتخاب کنید.

 

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من