32 مدل مو مردانه 2022 محبوب و پرطرفدار

34 مدل مو مردانه 2022 محبوب و پرطرفدار

مدل مو مردانه 2022 را از چندین مدل مو جذاب‌ترند امسال انتخاب کرده‌ایم. از مدل مو افراد مشهور و سرشناس مانند بازیکن‌های فوتبال، هنرپیشه‌ها و خوانندگان خوش استایل که توسط مجله‌های مد و زیبایی بیشترین آراء مخاطبین و آرتیست‌ها را جذب کرده‌اند برای شما آماده کردیم. اگر شما هم از آن دسته از آقایانی هستید که به استایل و آراستگی خود بسیار اهمیت می‌دهید و سعی دارید همیشه از فشن روز پیروی کنید پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا به انتها دنبال کنید و مدل مو مردانه 2022 را ببینید. مطمئن باشید قطعاً یکی از مدل موهای برگزیده لیست ما انتخاب استایل جدید شما برای امسال خواهد بود.

بهترین مدل موهای سال 1401

آخرین مدل موهای مد شده امسال شامل مدل‌های زیر می‌باشند:

  • مدل مو اندرکات
  • مدل مو فید کم، متوسط و کامل
  • مدل مو مردانه کلاسیک
  • مدل مو خرد
  • مدل مو کات دار یا برش خورده
  • مدل موبلند
  • مدل مو مردانه کوییف

ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا در مورد انواع مدل مو جدید، محصولاتی که برای آراستگی و مراقبت از آنها باید استفاده کنید و چگونگی حالت دادن به انواع مدل مو مردانه 2022 به طور کامل اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. جالب است بدانید بیشترین نوع مدل مو محبوب امسال مدل‌های به هم ریخته و خشک شده به حالت طبیعی، فر و موجدار می‌باشد.

اگرچه تمامی این مدل موهای سال 2022 به سمت مدل‌هایی بلندتر از حالت همیشگی مدل مو مردانه متمایل است، اما ما از میان بهترین گزینه‌ها، برای افرادی که علاقه‌مند به داشتن موی کوتاه هستند نیز به‌روزترین مدل موها را قرار دادیم. چرا که این نوع مدل مو هرگز از مد نمی‌افتد و همچنین رسیدگی به آنها و حالت دادنشان نیز بسیار ساده است.

1. مدل مو مردانه 2022 The Slick Back

اگر شما مو فر دارید باید بگیم که این برای شما یک مزیت محسوب می‌شود و می‌توانید به راحتی موهای جلویی را به عقب شانه زده و جلوه‌ای شیک و رسمی داشته باشید.

مدل مو مردانه 2022 The Slick Back

مقاله پییشنهادی : مدل مو 2022

2. مدل مو مردانه 2022 The lion’s mane

برای این مدل مو تا مدتی نباید به آرایشگاه بروید تا موهایتان پرپشت و حجیم شود همچنین اگر موهایتان بلند می‌باشد نباید پس از حمام با سشوار خشک کنید و بگذرید به حالت طبیعی خود خشک شود و می‌توانید هنگامی که نم دارند با استفاده از کمی روغن مو یا موس آنها را حالت دهید تا وقتی خشک شد، وز نشود و جلوه‌ای طبیعی و آراسته داشته باشد.

مدل مو مردانه 2022 The lion’s mane
مدل مو مردانه 2022 The lion’s mane

3. مدل مو پسرانه 2022 The Egghead

این مدل مو پسرانه ۲۰۲۲ همچنین یکی دیگر از مدل‌های مو مخصوص موهای فر و کوتاه است که با استفاده از ماشین اصلاح، کناره‌های سر مقدار بسیار کمی نسبت به موهای قسمت بالای سر کوتاه می‌شوند. برای بهتر شدن حالت موهای فر کوتاه استفاده از سرم مو را پیشنهاد می‌کنیم.

مدل مو پسرانه 2022 The Egghead

4. مدل موی مردانه ۱۴۰۱ The Royal

اگر موهایتان پرپشت و بلندتر باشند، موهای فر شما بی نظیر جلوه خواهند کرد. یکی از جذاب‌ترین مدل موهای مردانه از سریال بازی تاج و تخت، مدل مو کیت هرینگتون می‌باشد که تا به امروز نیز بسیار پرطرف‌دار بوده است. اما باید بدانید که موهای فر بلند نیاز به مراقبت بیشتری دارند تا خوش حالت فرم بگیرند.

عکس مدل موی مردانه ۱۴۰۱ The Royal

5. مدل مو مردانه 2022 The leading man

برای داشتن همچنین مدل مو جذابی اولین و مهم‌ترین محصولی که مداوم باید از آن استفاده کنید انواع سرم مو می‌باشد همان شکل که در تصویر می‌بینید برای خوش حالت نگه‌داشتن و نرم شدن موهایتان به یک نرم کننده حالت دهنده مو نیاز دارید. اگر می‌خواهید حالت موهایتان همیشه جذاب برسد باید روتین مراقبت مو روزانه داشته باشید.

مدل مو مردانه 2022 The leading man

6. مدل موی پسرانه 2022 The Shine on

این مدل موی پسرانه 2022 فر بسیار مشابه مدل مو royal می‌باشد. از مقداری کمی از ژل مخصوص موهایتان برای درخشندگی و براق شدن آن استفاده کنید.

عکس مدل موی پسرانه 2022 The Shine on

7. مدل مو فر مردانه The Free Spirit

هرچقدر که موهای فر شما بلندتر باشد بیشتر حالت فر خود را نشان می‌دهد. سعی کنید با مراقبت روزانه و استفاده از محصولات مناسب رشد مو خود را افزایش دهید تا به این مدل مو جذاب دست پیدا کنید.

مدل مو فر مردانه The Free Spirit

8. مدل موی مردانه 2022 The Flat top

برای داشتن این نوع مدل مو مردانه باید از آرایشگر خود بخواهید تا کناره موهای شما را به شکل فید بتراشد و به هیچ عنوان به فرم موهای بالای سر شما دست نزند وسعی کنید از موهایتان مراقبت کنید تا به همین شکل رشد کند. یکی از پردغدغه‌ترین مشکلات افرادی که موهای فر دارند موخوره است اگر می‌خواهید موهایتان به موخوره دچار نشود و ظاهر سالم خود را حفظ کند هر دو ماه یکبار به آرایشگاه مراجعه کنید. می‌توانید از سرم‌ مو و روغن‌های مخصوص مو استفاده کنید تا در کنار رطوبت رسانی موهایتان از موخوره نیز جلوگیری شود. با استفاده از این نوع محصولات علاوه بر حفظ سلامت موهایتان می‌توانید به راحتی گره‌های آن را باز کنید و به موهایتان حالت دهید.

مدل موی مردانه 2022 The Flat top
مدل موی مردانه 2022 The Flat top

9. مدل مو مردانه 2022 Short Fro

برای داشتن این مدل مو پسرانه 2022 مانند مدل موهای حجیم قبلی نیازی نیست که به صورت مکرر از آن مراقبت و به آن رسیدگی کنید و مدل فرها حالتی آزادتر دارند.

مدل مو مردانه 2022 Short Fro

10. مدل مو پسرانه 1401 The Casual curly

برای داشتن این مدل ملایم مو فر به راحتی می‌توانید فقط موهای قسمت بالای سر خود را به سمت‌های راست و چپ حالت دهید و یک ظاهر بسیار طبیعی و در عین حال جذابی داشته باشید.

مدل مو پسرانه 1401 The Casual curly
مدل مو پسرانه 1401 The Casual curly

11. ترند مدل موی پسرانه 2022 the OutDoorsMan

اگر می‌خواهید موهای فر خود را کوتاه نگه دارید باید به یک نکته توجه داشته باشید همیشه سعی کنید که کناره و اطراف موهایتان را نسبت به قسمت بالایی و جلو سر خود کوتاه‌تر نگه دارید. اگر ظاهری جذاب‌تر می‌خواهید، می‌توانید ریش‌های خود را بلند نگه دارید که همراه موهای فر کوتاه ترکیب فوق‌العاده جذاب می‌باشد. حتی اگر شما موهای صاف و لخت دارید اما به موهای فر علاقه دارید می‌توانید با انواع موس، ژل مو و یا روغن‌های مخصوص و با استفاده از لوازم حالت دهنده موهای خودتان را فر کنید.

ترند مدل موی پسرانه 2022 the OutDoorsMan

12. مدل مو مردانه 2022 Burr Cut

برش یا کات burr مناسب مردانی است که سبک مو کوتاه اما نه کوتاه شماره صفر می‌خواهند. اما باید بدانید که این مدل موی پسرانه 2022 به افرادی با موی کم پشت پیشنهاد نمی‌شود و مناسب افرادی با موهای ضخیم و خط مو یکدست می‌باشد. در این مدل مو روی مو با قیچی و همچنین اطراف آن به صورت یکدست کوتاه می‌شود.

مدل مو مردانه 2022 Burr Cut
مدل مو مردانه 2022 Burr Cut

13. ترند موی مردانه 2022 (Undercut Buzz Cut)

در کوتاهی مو مدل اندرکات اندازه مو بسیار کوتاه بوده و موهای قسمت بالای سر با شماره 3 تا 4 کوتاه می‌شوند و با موهای کناره‌های سر فاصله‌ای نسبی یا همان دی کانکشن دارند. برای اینکه خط مو بسیار جذاب ایجاد شوند و لبه دار باشند باید با شیو و یا خط زن اصلاح شوند.

ترند موی مردانه 2022 (Undercut Buzz Cut)

14. مدل مو مردانه 2022 (Buzz Cut Designs)

در این مدل مو ۲۰۲۲ مردانه انواع خطوط زیگزاگ و یا اشکال منحصر به فرد ایجاد می‌شوند تا در کوتاه‌ترین حالت مو سبکی جذاب و گیرا ایجاد شود.

مدل مو مردانه 2022 (Buzz Cut Designs)

15. مدل مو مردانه 2022 (Long Buzz Cut)

مدل مو مردانه 2022 (Long Buzz Cut)

این مدل مو ۲۰۲۲ مردانه مناسب افرادی است که مدل مویی نه بسیار کوتاه و نه بلند می‌خواهند و نوع میانه را می‌پسندند.

16. ترند مو امسال (Buzz Cut with Beard)

ترند مو امسال (Buzz Cut with Beard)

اگر می‌خواهید این مدل مو را امتحان کنید پیشنهاد می‌کنیم آن را با ریش بلند ترکیب کنید تا ظاهری گیراتر داشته باشد.

17. مدل مو مردانه 2022 (Buzz cut fade )

مدل مو مردانه 2022 (Buzz cut fade )

این مدل مو نیز یکی از مدل موهای فید جذاب و انتخابی مناسب برای مدل مو امسال آقایان می‌باشد.

18. مدل موی ترند مردانه 1401 (Low Fade plus Hard Part)

مدل موی ترند مردانه 1401 (Low Fade plus Hard Part)

این مدل مو به همراه قسمت‌های شیو شده است که فید بسیار کوتاهی را ایجاد می‌کند.

19. موهای شانه شده به عقب + ریش پر پشت (Slicked Back Haircut plus Thick Beard)

موهای شانه شده به عقب + ریش پر پشت

مدل مویی عالی مناسب برای آقایان با موهای پر پشت، در این مدل مو بغل موها کوتاه می‌شود ما شیو نمی‌شود و موهای بلند بالای سر به سمت عقب شانه می‌شوند.

20. مدل مو مردانه 2022 (Classic Short Combover Haircut)

مدل مو مردانه 2022 (Classic Short Combover Haircut)

بهترین مدل مو از نوع کلاسیک برای افراد با موهای کوتاه می‌باشد که برای هر نوع مراسمی مناسب است.

21. مدل مو مردانه 2022 (Natural Movement plus Flow = Stylish Men’s Haircuts)

مدل مو مردانه 2022 (Natural Movement plus Flow = Stylish Men’s Haircuts)

برای این مدل مو با استفاده از سشوار و برس می‌توانید به راحتی حالتی جذاب و کلاسیک و در عین حال مدرن ایجاد کنید و موهای جلو سر و پشت سر باید بلند نگه داشته شوند.

22. مدل موی کوتاه مردانه 2022 (Side Part Haircut plus Wavy Hair)

مدل موی کوتاه مردانه 2022 (Side Part Haircut plus Wavy Hair)

این مدل مو برای موهای موجدار بسیار عالی می‌باشد. در این مدل مو از فیدهای متوسط استفاده می‌شود و بغل مو با خطی شیو شده از مو بالا سر جدا شده و موها نیز به اطراف شانه می‌شوند. این مدل کلاسیک – مدرن بسیار برای امسال پیشنهاد می‌شود.

23. مدل مو مردانه 2022 (Cool Mohawk plus Drop Fade)

مدل مو مردانه 2022 (Cool Mohawk plus Drop Fade)

انواع مدل‌های مو موهاک این روزها به محبوبیت بسیاری دست یافته‌اند. در این مدل مو از فید زیاد استفاده شده و معمولاً با ریش بلند ترکیب می‌شود تا ظاهری قوی و مردانه داشته باشد. برای حالت دادن بهتر است از ژل براق استفاده کنید.

24. مدل مو مردانه 2022 (Temple Fade Haircut)

مدل مو مردانه 2022 (Temple Fade Haircut)

مدل مویی به همراه فید شدن شقیقه و موج فر طبیعی.

25. مدل مو مردانه 2022 (Long Hair plus Short Sides)

مدل مو مردانه 2022 (Long Hair plus Short Sides)

یک نمونه مدل مو دیگر مناسب برای افرادی که تمایل بسیاری به بلند کردن موهای خود دارند. این نوع مدل مو شامل موهایی با کناره‌های کوتاه شده بدون آن که پوست سر قابل مشاهده باشد، و همچنین جلو موهای بلندتر است. می‌توانید به راحتی موهایتان را به سمت عقب شانه بزنید یا آنها را به سمت راست یا چپ طرف سر حالت بدهید.

26. مدل مو مردانه 2022 (Cool Short Crop Haircut plus Low Fade)

مدل مو مردانه 2022 (Cool Short Crop Haircut plus Low Fade)

این یکی از جذاب‌ترین مدل مو مخصوص موهای کوتاه است که برای انواع موهای فر، پرپشت و صاف و لخت مناسب می‌باشد.

27. مدل مو مردانه 2022 (Textured Haircut For Short Hair)

مدل مو مردانه 2022 (Textured Haircut For Short Hair)

این مدل مو که ترکیبی از مدل مو کویف، کناره‌های کوتاه و تیغ نخورده و موهای خرد شده است مناسب موهای نازک و کم پشت می‌باشد.

مقاله پییشنهادی : بهترین شامپوی مردانه

28. مدل مو مردانه 2022 برای موهای فر (Cool Long Fringe Hairstyle For Curly Hair)

مدل مو مردانه 2022 برای موهای فر (Cool Long Fringe Hairstyle For Curly Hair)

این مدل مناسب مو بلند به همراه حالت جلو مو بلندتر از بقیه قسمت‌های مو، موج‌های زیاد و اطراف و کناره‌های شیو شده می‌باشد.

29. مدل مو مردانه 2022 جلو موهای بلندتر (Quiff Haircut plus Longer Fringe)

مدل مو مردانه 2022 جلو موهای بلندتر (Quiff Haircut plus Longer Fringe)

مدل موی کویف سال‌های اخیر به یکی از مدل‌های محبوب مردانه تبدیل شده است. در این مدل مو با جلوی مو شما بلند بوده و حالت ایستاده داشته باشد.

30. مدل مو مردانه 2022 برای موهای بلند (Cool Long Hairstyle plus Bun)

مدل مو مردانه 2022 برای موهای بلند (Cool Long Hairstyle plus Bun)

یکی از محبوب‌ترین استایل‌هایی که همه ساله شهرت و محبوبیت خاص خود را دارد موهای بلند مردانه است. ترکیب این مدل مو با ریش بسیار جذاب می‌شود. می‌توانید موهای خود را دم اسبی کنید یا با حالتی موج دار و طبیعی آنها را باز بگذارید.

31. مدل مو مردانه 2022 فید کوتاه (Low Fade plus Thick Textured Hair)

مدل مو مردانه 2022 فید کوتاه (Low Fade plus Thick Textured Hair)

این مدل مو ترکیبی از مدل مو آندرکات اسپلیت و مدل مو کویف می‌باشد که شامل موج‌های کوتاه و خرد شده است و می‌توانید با استفاده از سشوار و ژل و برس به موهایتان حالت بدهید.

32. مدل مو مردانه 2022 حالت طبیعی (Natural Flow plus Movement)

مدل مو مردانه 2022 حالت طبیعی (Natural Flow plus Movement)

اگر موهایتان کم پشتی و نازکی دارید این مدل مو برای شما عالی می‌باشد. این مدل مو کلاسیک برای موهای متوسط بسیار پرطرف‌دار می‌باشد. در این مدل مو از موزر و یا تیغ و شیو استفاده‌ای نشده و پوست کف سر مشخص نمی‌باشد و مدلی آراسته و تمیز نمایان می‌کند.

33. مدل مو مردانه 2022 French crop

مدل مو کوتاه مردانه 2022 فرنچ کراپ یک مدل موی کوتاه برای مردانی است که خواهان استایلی مردانه و با ثبات هستند. این برش ترکیبی از موهای بسیار کوتاه در پشت و در طرفین است که با موهای یک اینچ تا یک اینچ و نیم در بالا جفت شده است. این یکی از همه کاره ترین مدل های مو است و تقریباً برای هر پسری مناسب است و به مراقبت زیادی احتیاج ندارد.

مدل مو مردانه 2022 French crop

34. مدل مو مردانه ۲۰۲۲ High and tight

این مدل مو کوتاه مردانه 2022 یک مدل موی الهام گرفته از ارتش است که مناسب فصول خنک سال است. این مدل جذاب دارای موهای کوتاه در طرفین، پشت و جلو است و موهای جلو و بالای سر کمی بلندتر از بقیه قسمت‌ها هستند. برای این مدل مو مردانه حتما باید ته ریش مرتبی داشته باشید تا سایه‌ای که در اطراف گوش شما ایجاد می‌شود به چشم بیاید.

مدل مو مردانه ۲۰۲۲ High and tight

سخن پایانی

در این مقاله به انواع مدل مو مردانه 2022 که امسال از پرطرف‌دارترین مدل مو مخصوص آقایان بوده‌اند پرداختیم و تمامی مدل‌ها را با توجه به حال‌های مختلف مو افراد معرفی کردیم. امیدواریم که بعد از خواندن این مقاله مدل موی موردپسند خود را انتخاب کرده باشید و امسال یکی از بهترین استایل‌های خود را نشان دهید. خوشحال می‌شویم هرگونه نظر و پیشنهادی که برای مدل مو مردانه 2022 دارید در بخش نظرات وب سایت آرایشی لند با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من