بهترین عطر مخصوص سیگاری ها کدام است

بهترین عطر مخصوص سیگاری ها کدام است؟ معرفی 8 ادکلن

افرادی که بیش از اندازه سیگار می کشند، همیشه بوی بد سیگار می دهند و این مسئله می تواند تاثیر خیلی بدی روی روابط آنها بگذارد. در این شرایط، آنها دو راه چاره دارند؛ یا سیگار را ترک کنند و یا از عطرهای خوشبوتری استفاده کنند. برای خیلی از این افراد، سخت است که بتوانند سیگار را ترک کنند و اغلب آنها ترجیح می دهند که یک عطر خوشبو بخرند. در این مقاله، شما را با خوشبوترین عطر مخصوص سیگاری ها آشنا می کنیم تا بتوانید با استفاده از یک عطر خوشبو و جذاب، تا حد خیلی زیادی بوی ناخوشایند سیگار را پوشش دهید.

چرا افراد سیگاری باید از عطر خاصی استفاده کنند؟

زمانی که بخواهیم بهترین عطرهای مناسب سیگار را پیشنهاد کنیم، ممکن است خیلی از افراد بپرسند که آیا عطر افراد سیگاری با عطر افراد معمولی متفاوت است؟ اصلا چرا افراد سیگاری باید عطر خاص و متفاوت تری نسبت به افراد معمولی استفاده کنند؟ برای پاسخ به این سوال، باید بگوییم که عطرهای مناسب سیگار به شما این امکان را می دهد تا بوی ناخوشایند سیگار را از بین ببرید.

در مقابل، ادکلن های دیگری برای افراد معمولی، فقط تا حدی هستند که بتوانند بوی نامطبوع بدن را از بین برده و بوی خوشایندی ایجاد کنند. با توجه به این موضوع، می توان گفت که ادکلن مخصوص سیگاری ها نسبت به ادکلن برای افراد معمولی، رایحه های خیلی قدرتمندتری دارد و می تواند یک انتخاب فوق العاده برای افرادی باشد که به طور دائمی پی در پی، سیگار می کشند.

چرا افراد سیگاری باید عطر خاصی را استفاده کنند؟

علاوه بر این، شاید خیلی از افراد به این نکته فکر نکنند که سیگار کشیدن بیش از حد باعث می شود که تمام تن آنها بوی سیگار بگیرد. در این شرایط، حتی اگر آنها لباس خود را هم عوض کنند، باز هم بوی ناخوشایند سیگار به مشامتان می رسد.

با توجه به این موضوع، می توان گفت که سیگار کشیدن خیلی زیاد باعث می شود که تمام تن شما بوی نامطلوب بگیرد و فقط با استفاده از عطر مخصوص سیگاری ها و ادکلن های مخصوص، می توانید این بو را از بین ببرید. زیرا این ادکلن ها با بوی سیگار ترکیب می شوند و می توانند بوهای بسیار خوشایندی را ایجاد نمایند.

به عطر جدیدی احتیاج دارید؟ صفحه خرید عطر و ادکلن در انتظار شماست

عطر مناسب سیگاری ها باید چه ویژگی ای داشته باشد؟

به احتمال خیلی زیاد شما هم افرادی را دیده اید که بوی نامطبوع سیگار می دهند. این افراد احساس افسردگی را به شما القا می کنند و به همین دلیل هم خیلی از مواقع، نمی توانند رابطه اجتماعی خوبی داشته باشند. به علاوه، خوب است بدانید که بوی سیگار، بیشتر رایحه سردی دارد و از طرف دیگر، اگر از عطر مخصوص سیگاری ها استفاده کنید، می توانید آن را با رایحه گرم ادکلن ترکیب نمایید.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که شما باید حتما برای انتخاب عطر مناسب سیگاری ها مد نظر قرار دهید، این است که عطر مورد نظر شما باید بتواند همپوشانی مناسبی با عطر سیگار ایجاد کند. این بدان معنی است که عطر مورد نظر شما باید به جای بوی نامطبوع سیگار، رایحه ای دلپذیر و لذت بخش به وجود بیاورد. در این شرایط، شما باید به جای بوی نامطبوع و افسرده کننده سیگار، یک بوی دلپذیر به مشامتان برسد.

عطر مناسب سیگاری ها باید چه ویژگی ای داشته باشد؟

فاکتور پراهمیت دیگر برای انتخاب ادکلن مخصوص سیگاری ها که باید حتما به آن توجه کنید، رایحه و اسانس های به کار رفته شده در آن است. بهترین انتخاب برای افراد سیگاری، عطرهایی هستند که اسانس های تنباکو یا توتون دارند. به عبارت دیگر، آنها می توانند از عطرهایی استفاده کنند که اسانس های دودی مانند چوب سوخته داشته باشند.

دلیل این موضوع هم این است که اسانس های ذکر شده، می توانند خیلی راحت با بوی نامطبوع سیگار همسو شوند و در نتیجه این امر، دیگر شما بوی زننده و ناخوشایندی احساس نخواهید کرد. علاوه بر این، ترکیب اسانس های چوبی با رایحه های ادویه ای و عطر چوب ها، باعث می شود که نه تنها به هیچ عنوان بوی سیگار به مشام شما نرسد، بلکه یک راهی بی نظیر و خاص را نیز استشمام کنید و از آن لذت زیادی ببرید.

مقاله پیشنهادی: بهترین عطر مردانه برای قرار عاشقانه

عطرهای نامناسب برای سیگاری ها

اگرچه عطر مخصوص سیگاری ها می تواند کمک خیلی زیادی به آنها کند تا روابط اجتماعی موثرتری داشته باشند و یا حتی احساس بهتری نسبت به خود بگیرند، باید بدانید که همه عطرها گزینه مناسبی برای آنها نیستند. این افراد نمی توانند از هر عطری استفاده کنند و برخی از ادکلن ها، شاید نتوانند بوی نامطبوع سیگار را از روی لباس یا بدن آنها از بین ببرند.

عطرهای نامناسب برای سیگاری ها

زمانی که شما ادکلن یا عطر را روی بدن خود اسپری می کنید، مولکول های ریز آن تغییر می کنند. یکی از مهم ترین دلایل بروز این مسئله، این است که دمای بدن هر فرد متفاوت است و ممکن است عطر روی بدن آنها، به روش متفاوتی نشان داده شود. در نتیجه، این احتمال وجود دارد که حتی رایحه ادکلن ها نیز تا حدودی دچار تغییر شوند. از طرف دیگر، بوی سیگار ماندگاری خیلی زیادی دارد و شاید به این راحتی ها از روی لباس و یا بدن افراد از بین نرود.

به همین دلیل هم زمانی که شما از یک ادکلن از کشیدن سیگار استفاده می کنید، رایحه آن دچار تغییر می شود. در این شرایط، بوی اصلی عطر به مشام شما نخواهد رسید و شاید رایحه متفاوتی را احساس کنید؛ بنابراین، باید اهمیت خیلی زیادی به خرید عطر مخصوص سیگاری ها بدهید.

معرفی عطرهای مناسب سیگاری ها

با توجه به مواردی که در این مقاله گفتیم، به احتمال خیلی زیاد متوجه شدید که باید اهمیت خیلی زیادی به خرید عطر برای سیگاری ها بدهید. به همین دلیل هم در این بخش، ما فهرستی از بهترین عطر برای افراد سیگاری آماده کرده ایم که می تواند کمک خیلی زیادی به شما کند. پس اگر شما هم بیش از اندازه سیگار می کشید و دوست ندارید که بوی نامطبوع آن روی بدن و لباستان بماند، تا پایان این بخش همراه ما باشید تا بدانید که بهترین عطر مخصوص سیگاری ها کدام است.

1. عطر بلک افغان مدل دندلیون

عطر بلک افغان مدل دندلیون

یکی از بهترین عطرها برای افراد سیگاری که می توانید خیلی راحت از آن استفاده کنید و مطمئن باشید که بوی سیگار را از بین می برد، عطر بلک افغان مدل دندلیون است. این ادکلن دارای رایحه تلخ و خنک بوده و برای فصول گرم، یک گزینه کاملا مناسب است.

ماندگاری بالا و پخش بوی بسیار مناسب آن، باعث شده اند که اغلب افراد به سیگاری ترجیح دهند که از این عطر برای از بین بردن بوی سیگار استفاده کنند. علاوه بر این که کمپانی بلک افغان این عطر را با بسته بندی شکیل و زیبایی عرضه می کند و به همین دلیل هم شما می توانید آن را به عنوان یک هدیه بخرید.

زمانی که برای اولین بار این عطر را روی بدن خود اسپری می کنید، رایحه ای از شاهدانه و گیاهان سبز به مشام شما می رسد. بعد از گذشت بازه زمانی مشخصی، نت میانی قهوه، چوب و تنباکو به مشام شما می رسد. در آخر هم به رایحه دود، چوب و عود می رسیم. نکته جالب توجه درباره ادکلن بلک افغان مدل دندلیون، این است که قیمت بسیار مناسبی دارد و اغلب افراد می توانند خیلی راحت آن را خریداری کنند.

2. ادکلن مانیفستو رودیر

ادکلن مانیفستو رودیر

اگر به دنبال یک عطر مخصوص سیگاری ها هستید، باید ادکلن مانیفستو رودیر را برای شما پیشنهاد کنیم. این ادکلن رایحه گرم و شیرینی دارد و می تواند برای افرادی که سیگار می کشند، یک گزینه کاملا مناسب باشد. نت های آغازین این ادکلن، مربوط به انگور فرنگی سیاه، ترنج و ترکیبات سبز هستند. در ادامه، به نت های میانی یاس و گل برف می رسیم و در آخر هم آن ها جای خود را به نت های پایانی سدر، وانیل، چوب صندل سفید و دانه تونکا می دهند.

3. عطر شنل مدل الور هوم

عطر شنل مدل الور هوم

عطر شنل مدل الور هوم نیز می تواند به عنوان بهترین عطر برای افراد سیگاری در نظر گرفته شود که برای اولین بار، در سال 2012 تولید و عرضه شد. اولین رایحه مربوط به این عطر فوق العاده، رایحه ای از بوی تلخ و شیرین و یا حتی کمی چوبی از دانه تونکا است. همان طور که پیش از این نیز گفتیم، رایحه های چوبی می توانند برای افراد سیگاری یک گزینه کاملا مناسب باشند. دومین و سومین نت های عطر شنل مدل الور هوم هم به ترتیب رایحه نعنا و مرکبات و رایحه وانیل هستند.

4. عطر مردانه رودیر مدل جنتلمن

عطر مردانه رودیر مدل جنتلمن

اغلب افرادی که سیگاری هستند، گفته اند که بعد از استفاده کردن از عطر مردانه رودیر مدل جنتلمن، متوجه شده اند که بخش زیادی از بوی ناخوشایند سیگار از روی بدن و لباس آنها از بین رفت. این عطر رایحه شیرینی دارد و می تواند برای آقایانی که به این رایحه علاقه دارند، یک گزینه مناسب باشد. خوشبختانه این عطر با قیمت بسیار کمی عرضه می شود و تقریبا همه آقایان می توانند خیلی راحت آن را خریداری کرده و درون جیب خود قرار دهند و بعد از کشیدن سیگار، آن را روی بدن خود اسپری کنند

5. عطر رودیر مدل ساواج

عطر رودیر مدل ساواج

ادکلن رودیر مدل ساواچ هم می تواند به عنوان بهترین عطر مخصوص سیگاری ها در نظر گرفته شود که علاوه بر رایحه بسیار جذاب و ماندگار، پخش بوی بی نظیری نیز دارد. این عطر بیشتر برای کسانی مناسب است که علاوه بر سیگار کشیدن، علاقه زیادی به رایحه های خنک و تلخ دارند. با توجه به این امر، می توان گفت که فصل بهار و تابستان، بهترین موقع برای استفاده از عطر رودیر مدل ساواج است. پس اگر شما آقای اطرافیانتان سیگار می کشید، بهتر از هرچه سریع تر برای خرید عطر رودیر مدل ساواج اقدام کنید.

خرید ادو پرفیوم مردانه رودیر ساواج  از فروشگاه آرایشی لند

6. عطر اونتوس رودیر

عطر اونتوس رودیر

فهرست بهترین عطر برای افراد سیگاری را با عطر فوق العاده اونتوس رودیر ادامه می دهیم. این ادکلن هم مانند نمونه قبلی، رایحه خنک و شیرینی دارد و می توانید در حال حاضر که در فصل تابستان به سر می بریم، خیلی راحت از آن استفاده کنید و مطمئن باشید که تا حد خیلی زیادی بوی نامطبوع سیگار را از بین می برد. نت آغازین این عطر، رایحه ای از ترنج، آناناس، سیب و موویز است. بعد از گذشت مدتی زمان از اسپری کردن آن، نت میانی گل یاس، گل رز و نعنا هندی به مشام شما می رسد و در آخر هم همه آنها جای خود را به نت پایانی وانیل، مشک، عنبر و گسنگ می دهند.

7. عطر مردانه ژک ساف دارک ماسک

عطر مردانه ژک ساف دارک ماسک

اگر برای مدت خیلی زیادی سیگار می کشید، استفاده از عطر مردانه ژک ساف دارک ماسک می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد تا بتوانید بوی ناخوشایند سیگار را از بین ببرید. این عطر علاوه بر داشتن رایحه بسیار دلپذیر گرم و شیرین، ماندگاری بسیار خوبی هم دارد و حداقل تا 24 ساعت بعد از اسپری کردن، روی بدن شما باقی می ماند.

نکته جالب توجه درباره این عطر فوق العاده، این است که اگر بخواهید، می توانید آن را به صورت جیبی خریداری کنید. در این شرایط، عطر جیبی مردانه ژک ساف دارک ماسک با قیمت خیلی مناسب تری عرضه خواهد شد و شما هم می توانید خیلی راحت آن را درون جیب های خود قرار دهید و بعد از هر بار سیگار کشیدن، آن را اسپری کنید.

خرید ادکلن ژک ساف دارک ماسک از فروشگاه آرایشی لند

8. عطر مردانه رودیر مدل بلو شنل

عطر مردانه رودیر مدل بلو شنل

در نهایت، آخرین عطر مخصوص سیگاری ها که در این فهرست به شما معرفی می کنیم، عطر مردانه رودیر مدل بلو شنل است. این عطر رایحه خنکی دارد و می توانید در حال حاضر از آن استفاده کنید.

اولین نتی که بعد از اسپری کردن عطر ذکر شده به مشام شما می رسد، رایحه ای از گریپ فروت، لیمو پرتقال، نعنا، جوز و فلفل قرمز هستند. بعد از مدتی، این نت ها جای خود را به نت میانی گل یاس، زنجبیل، درخت سدر و درخت خس خس می دهند. در نهایت هم رایحه ای از رزین کندر هندی، رزین لبدانوم، درخت پچولی و چوب صندل را احساس می کنید.

سخن پایانی

اگر شما هم افراد سیگاری می شناسید و یا خودتان به صورت مداوم سیگار می کشید، بهتر است حتما از عطر مخصوص سیگاری ها استفاده کنید. زیرا این عطرها به خاطر داشتن خاصیت مناسب و متفاوت، بوی نامطبوع سیگار را از لباس و بدن شما می زدایند و به شما کمک می کنند تا روابط اجتماعی موفق تری داشته باشید. توجه کنید که هر یک از عطرهای ذکر شده در این فهرست، در وب سایت آرایشی لند موجود هستند و شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن و به صورت آنلاین، هر یک از این عطرها را خریداری نمایید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من