معرفی 10 تا از بهترین عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا

معرفی 10 تا از بهترین عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا

یکی از بهترین چیزهایی که در فصل گرما باعث می شود که استایل جذاب تر و به یادماندی تری داشته باشید، استفاده از عطرهای خنک است. عطرهای خنک به شما این امکان را می دهند که در فصل تابستان، احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید و این احساس را به دیگران نیز منتقل کنید. از این رو، ما تصمیم گرفتیم که در این مقاله، شما را با بهترین عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا آشنا کنیم تا بتوانید علاوه بر تاثیر پذیری بیشتر روی مخاطبان خود، از بوی لذت بخش این عطرها تا بازه طولانی تری لذت ببرید.

قبل از این که شما را با عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا آشنا کنیم، خوب است بدانید که بیشتر عطرهای حال حاضر، از طبیعت نشأت می گیرند و به همین دلیل هم بیشتر آنها یادآور طبیعت و گل های مختلف هستند. در صورتی که شما هم به دنبال عطر زنانه خنک هستید که برای خودتان در فصل تابستان بخرید و یا حتی می خواهید آن را به عنوان هدیه به شخص دیگری بدهید، حتما تا پایان این مقاله از آرایشی لند همراه ما باشید. ما در این مقاله، فهرستی از بهترین عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا را به شما معرفی می کنیم که خرید آنها، خالی از لطف نیست.

دلایل ماندگاری بالا عطر خنک زنانه چیست؟

همان طور که می دانید، بعضی از عطرها ماندگاری بسیار زیادی دارند و در مقابل، برخی دیگر اصلا ماندگاری ندارند. به گونه ای که بعد از اسپری کردن، نهایتا تا چند دقیقه بوی آنها به مشام شما می رسد و بعد از گذشت این بازه زمانی بسیار کوتاه، ماندگاری آنها نیز از بین خواهد رفت و انگار نه انگار که اصلا عطری زده اید.

دلایل ماندگاری بالا عطر خنک زنانه چیست؟

در مقابل، برخی از عطر و ادکلن ها هستند که تا چندین روز و چندین ساعت هم ماندگاری بسیار خوبی دارند و در تمام این بازه زمانی نسبتا طولانی، یک بوی بسیار خوشایند از خود ساطع می کنند. به نظر شما مهم ترین دلیلی که باعث افزایش ماندگاری عطرهای خنک می شود چیست؟

همان طور که در ابتدای این مقاله هم به اختصار گفتیم، بیشتر در عطرهای خنک از مواد طبیعی و گل ها استفاده می شود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید از مهم ترین دلایلی که باعث افزایش ماندگاری عطرهای خنک می شود، استفاده بیشتر از مواد طبیعی است. در صورتی که عطری از مواد شیمیایی و مصنوعی زیادی تهیه شده باشد، ماندگاری خیلی کمتری خواهد داشت.

البته باید اضافه کرد که نوع پوست افراد هم می تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد. ممکن است پوست برخی از افراد به گونه ای باشد که عطر را خیلی روی خود نگه ندارد. در کنار همه این فاکتورها، فصل استفاده از عطر و ادکلن ها نیز می توانند در این امر تاثیرگذار باشند. باید به شما بگوییم که برای افزایش ماندگاری عطرهای خود، بهتر است به سراغ عطرهای خنک بروید.

دلایلی که باعث افزایش ماندگاری عطرهای خنک میشود چیست

فهرست چند عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا

بر اساس مواردی که پیش از این گفتیم، به احتمال خیلی زیاد تاکنون متوجه شدید که استفاده از بهترین عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا تا چه حد می تواند روی استایل شما تاثیر مثبت بگذارد. پس اگر شما هم می خواهید برای خودتان و یا به عنوان هدیه، یک عطر زنانه خنک برای فصل تابستان بخرید، به هیچ عنوان خواندن این فهرست را از دست ندهید. ما در این لیست، تعدادی عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا را به شما پیشنهاد می کنیم که پخش بوی بی نظیری دارند و در فصل تابستان، در بازه زمانی طولانی روی بدن شما باقی می مانند.

1. ادکلن ورساچه اروس زنانه ادوپرفیوم

ادکلن ورساچه اروس زنانه ادوپرفیوم

بدون شک یکی از بهترین عطرهای خنک با ماندگاری بسیار بالا که می توانید از آن لذت فراوانی ببرید، ادکلن ورساچه است. این ادکلن که از سال 2014 در بازار وجود دارد، محصول کشور ایتالیا بوده و در سراسر جهان، طرفداران بسیار زیادی دارد. عطر ورساچه دارای رایحه ای خنک و لطیف بوده که برای هر خانمی با هر نوع سلیقه ای کاملا مناسب است.

مهمترین گروه های بویایی این ادکلن فوق العاده، مربوط به گل فام، مشک اندود و چوبی هستند. زمانی که برای اولین بار این عطر را روی بدن و یا لباس خود اسپری می کنید، رایحه ای از ترنج، لیمو ترش و انار به مشام شما می رسد. این در حالی است که نت میانی این ادکلن، ترکیبی از روایحی مانند گل یاس و گل 100 تومانی است. در آخر هم رایحه ای از گل های آمبروکسان، مشک و چوب صندل را استشمام خواهید کرد.

2. عطر زنانه دیور جادور

 عطر زنانه دیور جادور

عطر دیگری که می تواند به عنوان بهترین عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا در نظر گرفته شود، ادکلن زنانه دیور جادور است که علاوه بر داشتن ماندگاری زیاد، پخش بوی فوق العاده ای نیز دارد. نت ابتدایی این عطر، ترکیبی است از میوه های تابستانی مانند گلابی، خربزه، هلو، نارنج، پرتقال ماندارین، ترنج و مگنولیا است. در ادامه هم ترکیبی از روایح گل یاس، گل مریم، گل زنبق، گل رز، ارکیده، بنفشه، آلو و فرزیا در کنار نت ابتدایی آن قرار گرفته اند. نت میانی عطر دیور جادور هم ترکیبی از مشک، وانیل، بلک بری و سدر است.

3. ادکلن زنانه بولگاری مدل LE GEMME LILAIA

ادکلن زنانه بولگاری مدل LE GEMME LILAIA

مقاله پیشنهادی:بهترین عطر مناسب پائیر و زمستان

در صورتی که همچنان به دنبال بهترین عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا می گردید، باید ادکلن زنانه بولگاری مدل LE GEMME LILAIA را به شما پیشنهاد کنیم. این ادکلن فوق العاده علاوه بر رایحه بسیار دلپذیر و ماندگاری فوق العاده بالا، طراحی و بسته بندی بسیار زیبایی هم دارد و به همین دلیل هم می تواند به عنوان هدیه، یک گزینه کاملا مناسب در نظر گرفته شود. به همین دلیل اگر می خواهید یک عطر خنک زنانه به کسی هدیه بدهید، مطمئن باشید که ادکلن زنانه بولگاری، شما را برای همیشه در یاد و خاطره آن شخص خواهد گذاشت.

4. ادکلن رودیر زنانه مدل مادمازل

ادکلن رودیر زنانه مدل مادمازل

مطمئن باشید که ادکلن رودیر زنانه مدل مادمازل نیز می تواند به عنوان بهترین عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا در نظر گرفته شود که پخش بوی فوق العاده خوبی هم دارد. ازآنجاکه این ادکلن در حجم و بسته بندی های متفاوتی عرضه می شود، شما می توانید برای کاهش هزینه های خود، از حجم 30 میلی لیتر آن استفاده کنید.

محصول پیشنهادی: ادکلن رودیر زنانه مدل مادمازل

اولین رایحه ای که از این عطر فوق العاده احساس می کنید، ترکیبی از روایح پرتقال، ماندارین، ترنج و شکوفه پرتقال هستند. در ادامه هم به نت میانی میموس، گل های یاس و رز و همچنین یالانگ یالانگ می رسیم. در کنار این نت ها، نت پایانی عطر رودیر زنان مدل مادمازل هم دارای رایحه لوبیا تونکا، نعناع هندی، وانیل، مشک، اپوپوناکس و خس خس است.

اگر می خواهید به یکی از خانم های اطراف خود، هدیه ای به یاد ماندنی و ارزشمند بدهید، مطمئن باشید که ادکلن رودیر زنانه می تواند برای فصل های گرم، یک گزینه فوق العاده عالی باشد. نکته جالب توجه درباره این ادکلن، این است که می توان از آن در فصل پاییز نیز استفاده کرد.

5. ادکلن رودیر زنانه مدل فلورا بای گوچی

 ادکلن رودیر زنانه مدل فلورا بای گوچی

مقاله پیشنهادی:معرفی 5 عطر قیمت مناسب زنانه

اگر ادکلن رودیر زنانه مدل فلورا بای گوچی را برای هر کسی بخرید، بدون شک به رایحه فوق العاده آن علاقه مند خواهد شد. به همین دلیل هم بسیاری از افراد، این عطر زنانه خنک و ماندگاری بالا را به عنوان هدیه انتخاب می کنند.

در صورتی که خود شما هم به رایحه های گل علاقه دارید، به احتمال خیلی زیاد عطر رودیر زنانه مدل فلورا، شما را به خود جذب خواهد کرد. همان طور که از نام آن هم می توان متوجه شد، کمپانی گوچی از کشور ایتالیا، این عطر را تولید و عرضه کرده و سال عرضه آن هم مربوط به 2010 بوده است. لازم به ذکر است که این عطر مانند نمونه قبلی، تا حدودی معتدل است و می توانید از آن در فصل پاییز نیز استفاده کنید.

6. ادکلن رودیر زنانه مدل ویکتوریا بمب

ادکلن رودیر زنانه مدل ویکتوریا بمب

محصول پیشنهادی:ادکلن رودیر زنانه مدل ویکتوریا بمب شل

بسیاری از کسانی که به دنبال یک عطر زنانه خنک می گردند، می توانند از ادکلن فوق العاده رودیر زنانه مدل ویکتوریا بمب استفاده کنند. مهمترین چیزی که باعث شده ما این ادکلن را در فهرست بهترین عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا قرار دهیم، پخش بو و ماندگاری بسیار عالی آن است. علاوه بر این که این عطر به خاطر داشتن روایح جذاب و به یاد ماندنی، می تواند تاثیر بسیار زیادی در استایل شما داشته باشد. پس با خرید ادکلن رودیر زنانه مدل ویکتوریا بمب، می توانید تاثیر فوق العاده بیشتری روی مخاطبان خود بگذارید.

7. ادکلن مینیاتوری زنانه پیرلند مدل کوکو شنل

 ادکلن مینیاتوری زنانه پیرلند مدل کوکو شنل

مقاله پیشنهادی:عطر مخصوص برای اتاق خواب برای مردان و زنان

ادکلن مینیاتوری زنانه پیرلند مدل کوکو شنل، ترکیبی از روایح پرتقال، ترنج و شکوفه پرتقال است و این روایح، زمانی احساس می شوند که در وهله اول این ادکلن را روی بدن یا لباس خود اسپری کنید. در قدم بعدی، به ترکیبات میانی گل های رز و یاس، یالانگ یالانگ و میموزا می رسیم. در آخر هم ترکیبی از روایح نعناع هندی، وانیل، مشک سفید، دانه تونکا، وتیور و اپوپوناکس به مشام شما می رسد. این ادکلن برای اولین بار توسط کمپانی Jacques Polge  در سال 2001 تولید و در بازار عرضه شد و تاکنون توانسته در فهرست بهترین ها قرار بگیرد.

8. ادکلن مینیاتوری زنانه پیرلند مدل گودگرل

 ادکلن مینیاتوری زنانه پیرلند مدل گودگرل

یکی از مهمترین دلایلی که باعث می شود خیلی از خانم ها از عطرهای تابستانه و خنک استفاده نکنند، هزینه بالای آنهاست. با این حال، باید به این خانم ها بگوییم که آنها می توانند با پرداخت هزینه بسیار کم، بهترین عطرهای روز دنیا را با حجم نسبتا کمتر خریداری کنند. ادکلن مینیاتوری زنانه پیرلند مدل گودگرل حجم 25 میل یکی از آنهاست که رایحه بسیار دلپذیری دارد و خیلی راحت می توانید با پرداخت هزینه پایین، در فصل تابستان از آن استفاده کنید.

9. ادوپرفیوم زنانه رودیر پریماورا بمب شل

ادوپرفیوم زنانه رودیر پریماورا بمب شل

اگر به رایحه گل علاقه دارید، باید ادوپرفیوم زنانه رودیر پریماورا بمب شل را به شما پیشنهاد کنیم. ترکیب آغازین این ادکلن، مخلوطی از روایح ترنج، آلدهید، دانه گشنیز، زنجبیل، مریم گلی، سنبل، نارنگی ماندارین و ریحان است.

در ادامه، نت میانی چوب صدر، صمغ استیراک، صمغ بنزوئین، صمغ لابدانوم، مشک، وانیل، کهربا و نعناع هندی را احساس خواهید کرد. در نهایت هم این نت ها، جای خود را به ریشه گل زنبق، گل های رز، سوسن، مریم، میخک، یاسمین و یالانگ یالانگ می رسند.

10. ادوپرفیوم زنانه رودیر نارسیسو فور هر

 ادوپرفیوم زنانه رودیر نارسیسو فور هر

در نهایت، فهرست بهترین عطر زنانه خنک و ماندگاری بالا را با ادوپرفیوم زنانه رودیر نارسیسو فور هر به پایان می رسانیم. این ادکلن فوق العاده هم مانند نمونه های قبلی، ترکیبی از روایح گل و میوه های تابستانی است که می تواند برای فصل گرما، یک گزینه فوق العاده مناسب در نظر گرفته شود. شما می توانید هم خودتان از این عطر فوق العاده استفاده کنید و هم آن را به عنوان هدیه بخرید. در هر شرایطی، ادو پرفیوم زنانه رودیر نارسیسو فور هر می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای همه خانم ها با هر سلیقه ای در نظر گرفته شود.

سخن نهایی

در این مقاله از آرایشی لند، فهرستی از بهترین عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا را در اختیار شما قرار دادیم و گفتیم که هر یک از آنها، چه روایحی دارند. نکته جالب توجه درباره عطرهایی که در این فهرست به شما معرفی کردیم، این است که فقط برای فصل تابستان مناسب نیستند و به خاطر رایحه بسیار دلپذیری که دارند، می توانید از آنها در فصل پاییز و یا بهار نیز استفاده کنید.

به طور کلی، همه چیز به سلیقه خود شما بستگی دارد. اگر شما هم می خواهید یک عطر زنانه خنک خریداری کنید، فقط کافی است که سری به وبسایت فروشگاه آنلاین آرایشی لند بزنید تا هر یک از این ادکلن ها را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دریافت نمایید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من