معرفی 13 عدد ادکلن مردانه با خط بوی بالا در تابستان

معرفی 13 عدد ادکلن مردانه با خط بوی بالا در تابستان

برای انتخاب یک ادکلن خوب، معیارهای بسیاری وجود دارد که یکی از آنها، خط بوی بالای عطر است. به همان اندازه ای که رایحه اهمیت زیادی دارد، خط بوی بالای ادکلن هم مهم است. در سراسر جهان از نظر ویژگی های مختلفی عطرها را با یکدیگر دسته بندی می کنند؛ عطرها با توجه به ویژگی هایی مانند رایحه، خط بو، قیمت، حجم، برند و دیگر موارد این چنینی دسته بندی می شوند. شما با خواندن این مقاله از آرایشی لند، با تعدادی ادکلن مردانه با خط بوی بالا در تابستان آشنا می شوید.

به زبان ساده تر، خط بو همان مدت زمانی است که پس از استفاده از عطر، روی لباس و بدن شما باقی می ماند. اگر ادکلن انتخابی شما از خط بوی بالایی برخوردار باشد، بوی عطر حتی در جایی که قبلا حضور داشته اید و سپس آنجا را ترک کرده اید حس می شود. به همین دلیل توجه به مدت زمان ماندگاری یا همان خط بو، اهمیت زیادی دارد.

معرفی تعدادی از بهترین ادکلن های مردانه با خط بوی بالا در تابستان

یکی از دغدغه هایی که اغلب آقایان با آن سر و کله می زنند، یافتن عطری است که از ماندگاری بالایی در تابستان برخوردار باشد. همین طور بهترین گزینه ای که شما برای انتخاب ادکلن در تابستان دارید، عطری است که علاوه بر بوی خوب، خط بوی بالایی نیز دارد. اگر شما هم به دنبال ادکلن هایی می گردید که خط بوی خوب و ماندگاری بالایی داشته باشند، تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.

1. ادکلن مردانه ژک ساف مدل گرازیه GRAZIE

ادکلن مردانه ژک ساف مدل گرازیه GRAZIE

محصول پیشنهادی: خرید بهترین عطر و ادکلن مردانه

ادکلن مردانه ژک ساف مدل گرازیه را می توان یک ادکلن مردانه با خط بوی بالا در تابستان دانست. هنگام استفاده از این ادکلن، بوی تلخ و خنکی آن همه جا پخش می شود. شما می توانید از عطر مردانه ژک سافت مدل گرازیه در تمام فصول سال به ویژه تابستان استفاده کنید. نت آغازین این عطر، لیمو، پرتقال و رازیانه است و نت میانی آن زنبق و شمعدانی بوده در نت پایانی این عطر فوق العاده، بوی سدر و چوب صندل را استشمام می کنید. شما می توانید این ادکلن را با قیمت کمی خریداری نمایید.

2. ادکلن مردانه رودیر مدل پولو بلک POLO BLACK

ادکلن مردانه رودیر مدل پولو بلک POLO BLACK

یکی از بهترین عطرهایی که که می توانید تهیه کنید، ادکلن مردانه رودیر مدل پولو بلک است. این عطر از کیفیت فوق العاده ای برخوردار بوده و ماندگاری بالایی دارد. رایحه ادکلن مردانه رودیر مدل پولو بلک، تند و تلخ است و 100 میلی لیتر حجم دارد. ظاهر شیک این ادکلن، می تواند فضای اتاق شما را زیباتر کند و همین طور هدیه خوبی به شمار می رود. نت های ادکلن مردانه رودیر مدل پولو بلک عبارت اند از:

  • نت های آغازین: مریم گلی، نعنا هندی و انبه
  • نت های میانی: لیمو، تونکا، چوب صندل و باقلوا
  • نت های پایانی: نارنگی و افسنطین

3. ادکلن ژک ساف مردانه مدل داوینچی DAVINCHI

ادکلن ژک ساف مردانه مدل داوینچی DAVINCHI

محصول پیشنهادی: ادکلن ژک ساف ادو پرفیوم مردانه مدل داوینچی DA VINCI حجم 75 میل

یکی دیگر از عطرهایی که قصد معرفی آن را داریم، ادکلن ژک ساف مردانه مدل داوینچی است. این عطر ماندگاری بسیار بالایی دارد. حجم آن 75 میلی لیتر است که می توانید مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید. اسانس عطر ژک ساف مردانه مدل داوینچی، به اسانس ادکلن ورساچ پورهم شبیه است. این عطر طراحی و دیزاین زیبایی دارد که هدیه خوبی به شمار می رود.

نوع رایحه ادکلن ژک ساف مکردانه مدل داوینچی، گل خوراکی طبیعت شیرین گرم بوده و ساختار رایحه آن، مرکبات، گل میوه و گیاهان معطر است. شما می توانید این ادکلن را با قیمت مناسبی خریداری کنید و از بوی فوق العاده خوب آن لذت ببرید. از این عطر زیبا و خوشبو در فصل تابستان استفاده بیشتری می شود.

4. ادو پرفیوم مردانه دندلیوم مدل ویژن VISION

ادو پرفیوم مردانه دندلیوم مدل ویژن VISION

لیست بهترین ادکلن مردانه با خط بوی بالا در تابستان را با معرفی ادو پرفیوم مردانه دندلیون مدل ویژن ادامه می دهیم. برای کسانی که طرفدار عطر تند، تلخ و خنک هستند، ادو پرفیوم مردانه دندلیون مدل داونچی بهترین گزینه به شمار می رود. این محصول، یک ادکلن مردانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب است که 100 میلی لیتر حجم دارد. از گل، مرکبات و چوب ساخته شده و طراحی آن فوق العاده است. همچنین اسانس این عطر با ادکلن مردانه باربری شباهت بسیاری دارد.

مقاله پیشنهادی: عطر مردانه برای جذب زنان

5. ادکلن مینیاتوری مردانه پیرلند مدل بلو شنل

ادکلن مینیاتوری مردانه پیرلند مدل بلو شنل

یکی دیگر از ادکلن های مردانه فوق العاده خوشبو، ادکلن مینیاتوری میرلند مدل بلو شنل است. این ادکلن 30 میلی لیتر حجم دارد و از رایحه تلخ و خنکی برخوردار است. ویژگی فوق العاده ادکلن مینیاتوری مردانه پیرلند مدل بلو شنل این است که می توانید از آن در 4 فصل سال استفاده کنید و از بوی دوست داشتنی آن لذت ببرید. ادکلن مینیاتوری مردانه پیرلند مدل بلو شنل بخش بوی متوسطی دارد؛ اما ماندگاری یا همان خط بوی آن، بالا است. رایحه این عطر فوق العاده چوبی و معطر است که بوی خیلیخوبی می دهند.

6. ادکلن مردانه رودیر مدل سیلور سکرت SILVER SECRET

ادکلن مردانه رودیر مدل سیلور سکرت SILVER SECRET

یکی دیگر از ادکلن هایی که قصد معرفی آن را داریم، ادکلن مردانه رودیر مدل سیلور سکرت است. این عطر 100 میلی لیتر حجم دارد که در مدت زمان کم تمام نمی شود. رایحه تند و تلخ سیلور سکرت، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. در اوایل استفاده از این عطر، بوی لیمو، گل پرتقال و پرتقال را احساس می کنید. سپس بوی آن به بوی شمعدانی، هل، جوز، گشنیز، رزماری و اسطوخودوس تغییر می کند. بعد از گذشت مدت زمان بیشتری از استفاده این عطر، بوی دانه توکا و چوب را استشمام می کنید.

ادکلن مردانه رودیر مدل سیلور سکرت را می توان در گروه بویایی چوب و مرکبات قرار داد. همچنین این عطر پخش و خط بوی بالایی دارد که می توانید با قیمتی باور نکردنی، ادکلن مردانه رودیر مدل سیلور سکرت را تهیه کنید.

7. ادکلن مردانه ژک ساف مدل گلادیاتور GLADIATOR

ادکلن مردانه ژک ساف مدل گلادیاتور GLADIATOR

قطعا کسانی که برای یافتن بهترین ادکلن مردانه با خط بوی بالا در تابستان تحقیق می کنند، اسیم ادکلن مردانه ژک ساف مدل گلادیاتور را می شنوند. این ادکلن رایحه تلخ و خنکی دارد و خط بوی آن بالا است. حجم عطر گلادیاتور، 100 میلی لیتر بوده و کشور مبدأبرند، فرانسه است. این عطر را می توان بهترین ادکلن مردانه با خط بوی بالا و قیمت مناسب دانست؛ زیرا از گل، مرکبات، میوه و گیاهان معطر ساخته شده است و بوی دلنشینی می دهد. ادکلن گلادیاتور طرفداران بسیاری داشته و رضایت افراد زیادی را به جذب کرده است.

مقاله پیشنهادی : بهترین عطر مردانه برای قرار عاشقانه

8. ادو پرفیوم مردانه ژک ساف مدل دارک ماسک DARK MUSK

ادو پرفیوم مردانه ژک ساف مدل دارک ماسک DARK MUSK

یکی دیگر از ادکلن هایی که قصد معرفی آن را داریم، ادو پرفیوم مردانه ژک ساف مدل دارک ماسک است که 100 میلی لیتر حجم دارد. به آقایانی که دنبال عطرهای گرم و شیرین هستند، ادو پرفیوم مردانه ژک ساف مدل دارک ماسک توصیه می شود. نت اولیه این عطر اسطوخودوس، نت میانی چوب و نت پایانی آن مشک و عنبر است. ظاهر زیبای ادو پرفیوم مردانه ژک ساف مدل دارک ماسک، می تواند باعث جلوه زیباتر اتاق شما شود. شما می توانید این عطر را با قیمت مناسبی تهیه کنید و از بوی خوب و فوق العاده آن لذت ببرید.

9. ادو پرفیوم مردانه دندلیون مدل BLACK ADDICITON

ادو پرفیوم مردانه دندلیون مدل BLACK ADDICITON

عطر دیگری که به معرفی آن می پردازیم، یک ادکلن مردانه با خط بوی بالا و قیمت مناسب است که ادو پرفیوم مردانه دندلیون مدل BLACK ADDICITON نام دارد. اسانس این ادکلن از عطر بلک افغان گرفته شده و از 100 میلی لیتر حجم برخوردار است. همچنین ادو پرفیوم مردانه دندلیون مدل BLACK ADDICITON را می توان یک ادکلن مردانه با خط بوی بالا در تابستان دانست؛ زیرا استفاده از این عطر در فصول گرم سال بهتر است و باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود.

وقتی که از این ادکلن استفاده می کنید، تا یک شبانه روز کامل نیاز به استفاده از عطر ندارید. رایحه عطر دندلیون مدل BLACK ADDICITON ، تلخ و خنک است و بسته بندی شیک و زیبایی دارد. نت های این عطر به شرح زیر است:

  • رایحه اولیه: گیاهان سبز و شاهدانه
  • رایحه میانی: تنباکو، قهوه و چوب
  • رایحه پایانی: عود، دود و چوب

مقاله پیشنهادی : خوشبوترین ادکلن مردانه با قیمت مناسب

10. ادو پرفیوم مردانه دندلیون مدل Ultimate

ادو پرفیوم مردانه دندلیون مدل Ultimate

از دیگر عطرهایی که می توان آن را دردسته بهترین ادکلن مردانه با خط بوی بالا جا داد، ادو پرفیوم مردانه دندلیون مدل Ultimate است. این ادکلن مخصوص آقایان بوده و پخش بوی خوبی دارد و طبع آن، شیرین و گرم است. ادو پرفیوم مردانه دندلیون مدل Ultimate، 100 میلی لیتر حجم دارد که بوی آن بسیار خوب و دلنشتین است.

وقتی که از این عطر استفاده می کنید، در همان لحظه بوی گل های معطر را می دهد؛ سپس بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، بوی آن به بوی سیب ترش تغییر می کند. بعد از گذشت مدت زمان بیشتری، بوی مرکبات را استشمام می کنید. می توانید ادو پرفیوم مردانه دندلیون مدل Ultimate را با قیمت کمی خریداری نمایید.

11. ادو پرفیوم مردانه دندلیون مدل Homme

ادو پرفیوم مردانه دندلیون مدل Homme

اکنون به معرفی تعداد دیگری از ادکلن مردانه با خط بوی بالا در تابستان می پردازیم. ادکلن مردانه دندلیون مدل Homme، از رایحه تند و تلخی برخوردار بوده و حجم آن، 100 میلی لیتر است. ادو پرفیوم مردانه دندلیون مدل Homme تا 24 ساعت ماندگاری دارد. نت هاغی این ادکلن عبارت اند از:

  • نت اولیه: گریپ فروت، نارنگی، لیمو و ترنج
  • نت میانی: زجفیل، هل و زنبق سفید
  • نت پایانی: خس خس، کهربا و مشک

محصول پیشنهادی : ادو پرفیوم مردانه دندلیون مدل Homme حجم 100 میلی لیتر

12. ادو پرفیوم مردانه ژک ساف مدل Avenger

ادو پرفیوم مردانه ژک ساف مدل Avenger

یکی دیگر از گزینه های خوبی که برای تهیه بهترین ادکلن مردانه با خط بوی بالا دارید، همین ادکلن مردانه ژک ساف مدل Avenger است. این عطر بر اساس ادکلن معروف AVENTUS ساخته شده و رایحه تلخ و گرمی دارد. نت اولیه ادو پرفیوم مردانه ژک ساف مدل Avenger خربزه، نارنج و سیب و نت میانی آن زنبق کوهی و گل یاسمن و نت پایانی این عطر فوق العاده چوب، عنبر، نعنا هندی و مشک هستند. شما می توانید این عطر را با قیمت کمی خریداری کرده و از بوی فوق العاده آن برای خوشبو کردن بدن خود و فضای خانه تان استفاده کنید.

13. عطر مردانه لالالند مدل آکوا AQUA

عطر مردانه لالالند مدل آکوا AQUA

عطر مردانه لالالند مدل آکو را می توان به عنوان ادکلن مردانه با خط بوی بالا و قیمت مناسب شناخت. این ادکلن از رایحه تلخ و خنکی برخوردار بوده و بسته بندی شیک و زیبایی دارد. حجم آن 30 میلی لیتر است و فضای کمی را اشغال می کند. لازم است بدانید که این ادکلن خط بوی بالایی دارد و مخصوص فصل تابستان است. عطر مردانه لالالند مدل آکوا، پخش بوی بسیار خوبی داشته و از ادکلن معروف آکوا ساخته شده است. نت های این عطر به شرح زیر هستند:

  • رایحه اولیه: ترنج و دریا
  • رایحه میانی: مریم گلی و رزماری و گل شمعدانی
  • رایحه پایانی: نعنا

سخن نهایی

در این مقاله از آرایشی لند، به معرفی تعدادی ادکلن مردانه با خط بوی بالا در تابستان پرداختیم. تمامی عطرهایی که برایتان نام بردیم، از ماندگاری بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. اگر به دنبال عطرهای خوشبو و با ماندگاری بالا می گریدید، عطرهای ذکر شده گزینه خوبی برای شما به شمار می روند. برای تهیه این ادکلن ها، می توانید به سایت آرایشی لند مراجعه کرده و آنها را خریداری نمایید. اگر شما هم عطری با خط بوی بالا در تابستان می شناسید، می توانید آن را از قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من