27 ایده‌ خاص و کاربردی کادو روز پدر و مرد 2022

27 پیشنهاد خاص و کاربردی کادو روز پدر و مرد 2022

کادو روز پدر و انتخاب کادو روز مرد سخت‌ترین کار جهان است. پس از مدت‌ها فکر کردن و حساسیت به خرج دادن آخر بیشتر افراد جوراب معروف را برای کادو روز مرد انتخاب می‌کنند و هدیه می‌دهند. امروز با مقاله آرایشی لند این سنت قدیمی را کنار می‌گذارید و به سمت ایده‌های جدید و تازه کادو روز پدر می‌روید. اگر دائماً از خود می‌پرسید کادو روز مرد چی بخرم ، نگران نباشید! در این مقاله ما شما همراهان همیشگی را راهنمایی می‌کنیم تا بهترین کادو برای روز مرد را انتخاب کنید.

27 ایده کاربردی و متفاوت کادو روز پدر و مرد

در این بخش سعی کردیم بهترین کادو روز مرد را بر طبق نظرسنجی‌های آرایشی لند برای شما قرار دهیم:

 1. گوشی موبایل برای کادو روز پدر

گوشی موبایل برای کادو روز پدرهمان‌طور که می‌دانید گوشی موبایل یک وسیله بسیار کاربردی برای پدران می‌باشد. درست است که در گذشته پدران ما در مقابل تکنولوژی گوشی‌های هوشمند مقاومت می‌کردند، اما امروزه تقریباً همه آنها در کانال‌های مختلف تلگرامی و گروه‌های واتس اپ عضو بوده و فعالیت زیادی نیز دارند. همچنین از گوشی برای چک کردن پیام‌ها، تماس تلفی و جستجو در گوگل و سایت‌های خبری استفاده می‌کنند.

2. پاور بانک برای کادو روز مرد

پاور بانک برای کادو روز مرد

ازآنجاکه پدران بیشتر در رفت و آمد هستند و همچنین از گوشی موبایل خود بسیار استفاده می‌کنند شارژ گوشی آنها زود به زود خالی می‌شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا برای آنها پاوربانک با کیفیت تهیه کنید تا این مشکل کم شدن شارژ گوشی را برای همیشه برای آنها رفع کنید.

 3. هندزفری یا هدفون بلوتوثی برای کادو روز پدر

هندزفری یا هدفون بلوتوثی برای کادو روز پدر

هدفون‌های بلوتوثی با نگه داری شارژ برای مدت طولانی یکی از مناسب‌ترین هدایا برای پدران می‌باشند تا به راحتی در هرجا که هستند بتوانند تماس تلفنی برقرار کرده و یا موسیقی گوش دهند.

4. کادو روز مرد: رادیو

کادو روز مرد: رادیو

رادیو یکی از محبوب‌ترین وسایل برای پدران می‌باشد. چرا که پدران، مخصوصاً پدران بازنشسته، عاشق این هستند که بنشینند و همان‌طور که چای داغ می‌نوشند به اخبار، برنامه‌های رادیویی و موسیقی گوش دهند. بهتر است در صورت انتخاب این هدیه برای پدران، از انواع طرح‌های وینتج و قدیمی انتخاب کنید تا حس نوستالژی برایشان تداعی شود.

5. عطر و ادکلن کادو روز پدر

استفاده از عطر و ادکلن مردانه بخشی از خوش‌پوشی آنها محسوب می‌شود. پیچیدن بوی خوش ادکلن پدران در خانه همیشه برای اهالی خانه حتی وقتی که پدرها به سرکار می‌رفتند، مایه آرامش بود. ادکلن یکی از شیک‌ترین و محبوب‌ترین هدایا برای پدرهاست. فقط باید موقع انتخاب ادکلن مناسب با شخصیت آنها دقت کنید. اگر پدر شما به مدت طولانی از یک برند ادکلن استفاده کرده پس بهتر است همان برند را تهیه کنید. اما بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند بوی متفاوتی را امتحان کنند. پس به راحتی می‌توانید از میان صدها بوی مختلف ادکلن مردانه مناسبی را انتخاب کنید.

عطر و ادکلن کادو روز پدر 

بیشتر آقایان ادکلن با فرگرنس تلخ و خنک را ترجیح می‌دهند. در این دسته می‌توان به ادکلن مردانه زیر اشاره کرد:

  • ادو پرفیوم مردانه ژک‌ ساف مدل Magic
  • ادوپرفیوم مردانه FF کژوال ژک ساف

برخی از آقایان رایحه ملایم و خنک را ترجیح می‌دهند. در این دسته می‌توان به ادکلن های مردانه زیر اشاره کرد:

  • ادو پرفیوم مردانه دندلیون مدل Hero Aqua
  • ادو پرفیوم مردانه رودیر مدل ساواج SAVAGE

برخی رایحه های شیرین را مناسب می دانند. در این دسته می‌توان به عطروادکلن مردانه زیر اشاره کرد:

  • ادو پرفیوم مردانه رودیر مانتین لجند MOUNTAIN LEGEND
  • ادو پرفیوم مردانه رودیر مدل اونتوس AVENTUS

 

محصولات پییشنهادی : خرید عطر مردانه

6. کیف کارت و پول مینیمال برای کادو روز پدر

به دنبال یک کیف پول و گیره پول شیک و مینیمالی باشید که می‌تواند تا 12 کارت را در خود جای دهد، به این معنی که عزیزان شما در نهایت می‌توانند کیف پول‌های حجیم خود را کاهش دهند و به کیف پول مینیمال روی بیاورند.

7. خرید لوازم مصرفی و جانبی خودرو برای کادو روز پدر

آقایان بسیار به خودرو خود و نظافت آن اهمیت می‌دهند. بنابراین خالی از لطف نیست که برای راحتی و زیبایی خودرو لوازم جانبی مناسبی تهیه کنید. وسایل تزیینی خودرو، اورگانایزرهای داخل اتومبیل، شارژرهای فندکی، پایه موبایل مخصوص خودرو، بوگیر و واکس داشبورد می‌توانند انتخاب مناسبی برای هدیه روز پدر باشند.

8. خرید ابزار ایده هوشمندانه برای کادو روز مرد

همه آقایان افراد فنی هستند و هر مشکلی فنی که در خانه به وجود بیاید پا پیش می‌گذارند. بنابراین بهتر است آنها را به بهترین ابزار و کاربردی‌ترین وسایل تعمیراتی مجهز کنید. می‌توانید ابزارشان را با تهیه یک یا دو قطعه ابزار ضروری تکمیل کنید و یا جعبه ابزاری کامل با تمامی متعلقات به آنها هدیه دهید.

9. لوازم شخصی برقی بهترین کادو برای مرد

برای آقایانی که پیراستگی و آراستگی برایشان اولویت دارد، یکی از بهترین هدایا ماشین اصلاح صورت می‌باشد. انتخاب ماشین اصلاح صورت مناسب اهمیت بسیاری دارد چرا که آقایانی که اصلاح روزانه انجام می‌دهند نیاز است که ریش تراش با کیفیتی داشته باشند تا پوست صورتشان آسیب ندیده و به بهترین شکل و ساده‌ترین حالت اصلاح کنند.

 

محصولات پییشنهادی : خرید محصولات اصلاح صورت و بدن

10. خرید ماساژور برای کادو روز پدر

خرید ماساژور برای کادو روز پدر

انواع و اقسام ماساژورهای برقی و غیر برقی در بازار موجود است. این یک هدیه فوق‌العاده برای پدران و همسران شاغل می‌باشد تا بعد از طی کردن روزهای خسته کننده کاری با این ماساژورها خستگی و گرفتگی عضلات خود را رفع کنند.

11. گرامافون بهترین ایده کادو روز پدر

گرامافون بهترین ایده کادو روز پدر

پیدا کردن گرامافون عتیقه بسیار سخت می‌باشد. همچنین گرامافون‌های قدیمی با قیمت‌های سرسام آوری به فروش می‌رسند. اگر همسر یا پدر شما به گرامافون علاقه دارد می‌توانید گرامافون‌های امروزی با طراحی کلاسیک برایشان تهیه کنید تا با لذت و آرامش به موسیقی دلخواه خود گوش داده و در احساسی نوستالژیک غرق شوند.

12. لوازم اصلاح برای کادو روز پدر

لوازم اصلاح برای کادو روز پدر 

می‌توانید باکس هدیه بزرگ تهیه کرده و داخل آن را از وسایل مورد نیز اصلاح آقایان پر کنید. لوازم اصلاح مانند تیغ یدک ژیلت، خودتراش مردانه شیک، فوم اصلاح صورت، افترشیو مایع کلیون و کرم افترشیو کلیون. همچنین می‌توانید در کنار این لوازم رول ضدتعریق مردانه نیز قرار دهید تا یک هدیه کامل بهداشتی مراقبتی را آماده کنید.

محصولات پییشنهادی : خرید محصولات اصلاح

 

13. کادو روز مرد: کتاب

کادو روز مرد: کتاب

همونطور که شنیده‌اید، کتاب بهترین دوست هر فرد می‌باشد، بنابراین چه هدیه‌ای ارزشمندتر و دوستانه‌تر از کتاب وجود دارد؟ بسیاری از پدران بازنشسته اوقات فراغت خود را به خواندن کتاب می‌گذرانند پس بهتر است با توجه به ژانر سلیقه‌ای آقایان کتابی را برای هدیه انتخاب کنید.

14. خودنویس ایده برای کادو روز مرد

خودنویس ایده برای کادو روز مرد 

برای پدران و همسران شاغل که دائماً در حال امضا قراردادها و نامه‌های رسمی است، خودنویس انتخاب خوبی برای هدیه می‌باشد. می‌توانید خودنویس‌های حکاکی شده تهیه کنید یا به سلیقه خود بر روی خودنویس جمله‌ای محبت‌آمیز هک کنید تا همیشه یادآور عشق شما به پدر و یا همسرتان باشد.

 15. ساعت مچی ایده کاربردی برای کادو روز مرد

ساعت مچی ایده کاربردی برای کادو روز مرد

بیشتر آقایان علاقه بسیاری به ساعت‌های لوکس و کلاسیک دارند. می‌توانید با توجه به سلیقه پدر و یا همسر خود ساعت مناسب و با کیفیتی تهیه کنید. برخی آقایان به دلیل سبک کاری خود، استایل شخصی و یا تمرینات ورزشی از ساعت‌های هوشمند نیز استقبال می‌کنند. انتخاب ساعت هوشمند اسپرت نیز برای این دسته از آقایان بسیار توصیه می‌شود.

16. کت و شلوار برای کادو روز پدر

کت و شلوار برای کادو روز پدر 

از آنجایی که پدران و همسران به دلیل مشغله‌های کاری فراوان وقتی برای گشت زنی در پاساژ و انتخاب کت شلوار مناسب ندارند بهتر است که شما دست به کار شوید. سعی کنید در انتخاب کت شلوار سلیقه و روحیات شخصی آقایان را در نظر بگیرید و هر چقدر هم که متفاوت از سلیقه شما باشد به آن احترام بگذارید و کت و شلواری را انتخاب کنید که مطمئن باشید از آن خوشش خواهد آمد.

17. کراوات و دکمه سردست ایده کلاسیک برای کادو روز مرد

کراوات و دکمه سردست ایده کلاسیک برای کادو روز مرد

برای آقایان خوشتیپ همیشه جایی برای دکمه سردست و کراوات جدید در کمدشان خالی است. پس دست به کار شوید و مجموعه کروات و اکسسوری مجلسی پدر یا همسر محبوبتان را بروز کنید.

چند ایده‌ی غیرفیزیکی و معنوی برای کادو روز مرد

همان‌طور که می‌دانید آقایان بیشتر از ارزش مادی کادو روز پدر به معنوی بودن آن اهمیت می‌دهند. پس چه بهتر می‌باشد که عشق و علاقه خود را با ایده‌هایی که در ادامه در اختیارتان گذاشته‌ایم ابراز کنید.

چند ایده‌ی غیرفیزیکی و معنوی برای کادو روز مرد

18. شال گردن دست بافت هدیه برای روز مرد

اگر وقت کافی دارید بهتر است چند کاموا مرغوب انتخاب کنید و میله‌های بافتنی خود را دست بگیرید و کار را شروع کنید. ممکن است تجربه اول شما باشد و احساس کنید که کادو برای روز پدر به آن خوبی که تصورش را می‌کردید از آب در نیاید. اما هرگز فراموش نکنید که پدر و همسر شما قطعاً درک خواهند کرد که چقدر برای او ارزش قائل بودید و وقت و حوصله خود را خرج بافتن شال گردن و کلاه کردید تا او را از سرما محافظت کنید. قطعاً با این هدیه برق محبت را در چشمان پدر و همسر خود خواهید دید.

19. رزرو ماساژ بهترین کادو برای مرد

مشغله کاری آقایان، صبح زود سرکار رفتن و شب دیر برگشتن به خانه، تحمل ترافیک‌های آزاردهنده، نشستن دائم پشت میز و هزاران هزار مشکلات دیگر منجر به خستگی روحی و جسمی آنها می‌شود. می‌توانید برای آنها وقت برای یک یا چند جلسه ماساژ درمانی برای تقویت روح، ذهن و جسمشان رزرو کنید و چند ساعت آرامش و آسودگی خیال را به آنها هدیه دهید.

20. پیک‌نیک

یکی از بهترین ایده کادو روز مرد این است که آخر هفته خود را به صرف پیک‌نیک با پدر و همسر خود بگذرانید. می‌توانید غذای اصلی مورد علاقه، چندین دسر محبوب و نوشیدنی تهیه کنید و این روز را به پدر یا همسر خود هدیه دهید.

21. بلیط سفر برای کادو روز پدر

می‌توانید با یک مسافرت یکی دو روزه به شهر مورد علاقه پدر و همسر خود خستگی او را رفع کرده و آرامش و نشاط را برایش به ارمغان بیاورید.

22. نوشتن شعر برای کادو روز پدر

نوشتن شعر برای روز مرد یکی از جالب‌ترین کادو روز پدر می‌باشد. لازم نیست حتماً منظومه یا غزل بنویسید. می‌توانید به زبانی آمیانه و یا حتی کودکانه از تلاش‌ها، زحمت‌ها و محبت پدر یا همسر خود تشکر کنید. می‌توانید همه اعضای خانواده اشعار خود را خوانده و بر روی فلش یا دیسک ضبط کنید و از او بخواهید تا به آن گوش دهد. مطمئن باشید که اشک شادی در چشمانش حلقه خواهد زد.

23. درست کردن کوکی‌های خانگی

یک دسته شیرینی تازه برای پدر و همسرتان بپزید تا در طول روز در روز پدر و در بقیه روزهای هفته از آن لذت ببرد.

24. سرگرمی مورد علاقه او را امتحان کنید

پدران پرمشغله زمان زیادی برای مشغول شدن به سرگرمی‌های مورد علاقه خود ندارند. سرگرمی او را در روز پدر در اولویت قرار دهید. او از این فرصت برای انجام کاری که دوست دارد قدردانی خواهد کرد و به خصوص از آموزش دادن همه چیز در مورد آنچه که در حین کار انجام می‌دهد به خانواده لذت خواهد برد.

25. شب فیلم با همسر و پدر

پاپ‌کورن درست کنید، اسنک‌های مورد علاقه پدر و همسرتان را جمع کنید، و برای یک شب فیلم در اتاق نشیمن دور هم جمع شوید و این روز را به یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای تقویم‌شان تبدیل کنید.

26. هنر چاپ دستی

بچه‌ها می‌توانند با مواد کاردستی از اطراف خانه برای کادو روز مرد خلاقیت به خرج دهند، و هنر چاپ دستی همیشه یک گزینه سرگرم‌کننده است. دست‌های بچه‌هایتان را نقاشی کنید تا از آن‌ها بخواهید اثر دستشان را روی کاغذ یا مقوا بگذارند. از بچه‌ها بخواهید زیر چاپ‌هایشان یک پیام محبت‌آمیز برای پدر بنویسند.

27. بازی دورهمی

بازگشت به خاطرات دوران کودکی می‌تواند باعث رهایی از استرس‌های زندگی بزرگسالی شود، بنابراین با مجموعه لگو کمی شادی را به زندگی او تزریق کنید. ساختن چیزی فیزیکی همچنین به او این فرصت را می‌دهد که برای چند ساعت از دغدغه‌های روزانه زندگی فاصله بگیرد و خلاق بودن برای رها شدن از مشغله و رسیدن به آرامش بسیار مفید است. چه او اهل فیلم‌های جنگی باشد، چه ماشین‌ها یا بازی‌های ویدئویی، همیشه چیزی برای راضی کردن کودک درونش وجود دارد.

می‌توانید با در اختیار داشتن بهترین تصویر از پدر یا همسرتان او را با کادو روز مرد زیر سورپرایز کنید:

  • تابلو فرش چهره
  • آباژورهایی که چهره افراد را درونش حک می‌کنند
  • چاپ عکس روی سنگ
  • تابلو چهره بافته شده با نخ
  • تابلو عکس سه بعدی
  • پازل چوبی از روی عکس
  • چاپ عکس روی ماگ
  • چاپ عکس روی ماگ حرارتی
  • نقاشی سیاه قلم از روی تصویر
  • ساعت چوبی با طرح چهره
  • حک کردن عکس بر روی تنه چوبی
  • چاپ تصویر بر روی جاسوئیچی چرم
  • لیزر چهره بر روی کریستال
  • چاپ عکس بر روی روبیک پازلی

کادو روز مرد بر اساس قیمت

در ادامه برای راحتی شما عزیزان کادو را بر اساس سه گروه قیمت گذاری تقسیم بندی کرده‌ایم تا راحت‌تر با تعیین بودجه خود بتوانید انتخاب کنید.

– کادوی ارزان روز مرد تا 200 تومان- کادوی ارزان روز مرد تا 200 تومان

  • قاب عکس
  • پایه موبایل
  • جاسوئیچی
  • جا کارتی
  • تابلوهای ملودی (این تابلوها بارکد موسیقی موردعلاقه فرد را به همراه تصویری زیبا ارائه می‌دهند تا با اسکن بارکد به موسیقی گوش دهند و لذت ببرند)
  • پک‌های هدیه شکلات (می‌توانید انواع و اقسام شکلات‌های خارجی مورد علاقه او را داخل این پک هدیه دهید)
  • فندک‌های طرح دار و حکاکی شده
  • برد گیم (بازی رومیزی)
  • کلاه کپ مردانه
  • کروات یا پاپیون
  • تیشرت با چاپ تصویر یا نوشته‌های جالب و زیبا
  • تابلوهای خطاطی شده

– کادو روز مرد تا 500 تومانکادو روز مرد تا 500 تومان

  • پلیور
  • پیراهن مردانه
  • ست لباس راحتی
  • دمپایی رو فرشی
  • ست ماگ با پایه حرارتی
  • لوازم تهیه قهوه
  • ست رومیزی لوازم اداری
  • دمپایی روفرشی یا اسلیپر
  • هودی
  • کوله کوه نوردی
  • ست گرم کن ورزشی

– کادو روز پدر از یک میلیون تومان

  • کتانی
  • کفش مجلسی مردانه
  • ست چرمی کیف و کمربند
  • کیف دوشی چرم
  • کت تک
  • تبلت و کتاب‌خوان
  • کنسول بازی
  • چاقو سوییسی
  • عینک آفتابی
  • لوازم ورزشی (توپ بسکتبال، فوتبال والیبال یا هندبال، راکت تنیس، راکت اسکواش و راکت بدمینتون، دمبل)
  • پرینتر برای کارهای اداری
  • زیور آلات مخصوص آقایان (انگشتر یا زنجیر گردنی)
  • لوازم کوهنوردی
  • وسایل ماهیگیری
  • موزن برقی گوش، بینی و ابرو
  • جعبه موسیقی
  • کالکشن موسیقی
  • کاکلکشن کمیک بوک
  • کالکشن فیلم و سریال
  • زیرسیگاری‌های دست ساز چوبی و سنگی
  • دوربین عکاسی دیجیتال
  • دوربین عکاسی آنالوگ
  • دوربین عکاسی چاپ فوری (پولاروید)
  • کیف مدارک چرمی
  • کت چرم
  • عینک با فریم چوبی دست ساز
  • آلات موسیقی (گیتار، سازدهنی، کالیمبا، فلوت، ویولن و سنتور)

کادو روز پدر ست های هدیه

می‌توانید هدیه خود را در غالب ست‌های جذاب و کاربردی تهیه کنید:

  • ست کفش و پیراهن مجلسی با تزیین پوشال، گل یا شکلاتکادو روز پدر ست های هدیه
  • ست لوازم مراقبتی و بهداشتی (ژیلت و خودتراش، افترشیو و کرم مرطوب کننده)کادو روز پدر ست های هدیه
  • ست اکسسوریکادو روز پدر ست های هدیه
  • ست کروات و گیره کرواتکادو روز پدر ست های هدیه
  • ست لوازم موسیقی (هدفون و اسپیکر)کادو روز پدر ست های هدیه
  • ست لوازم قهوه (ماگ، فرنچ پرس، موکاپات و قهوه و شکلات)کادو روز پدر ست های هدیه
  • ست کلاسیک (ساعت، کیف، کمربند، عینک آفتابی و ادکلن مردانه)کادو روز پدر ست های هدیه
  • ست ساعت و دستبندکادو روز پدر ست های هدیه
  • ست لوازم حمام (دمپایی، حوله، شامپو بدن، مام مردانه و اسپری مردانه)کادو روز پدر ست های هدیه
  • ست راحتی (لباس زیر، جوراب و کلاه)کادو روز پدر ست های هدیه
  • ست مارول برای عاشقان کمیک بوککادو روز پدر ست های هدیه
  • ست ابزار کاربردیکادو روز پدر ست های هدیه

نکات کادو روز پدر

  • فراموش نکنید که پدران و همسران شما با دریافت کادو روز مرد در حقیقت عشق و محبت شما را دریافت می‌کنند بنابراین اهمیتی ندارد که کادو چه قیمتی داشته باشد تنها مهم است که نشان دهید از روی اجبار کادو را تهیه نکرده‌اید و برای انتخاب و تزیین آن زمان گذاشته‌اید تا بتوانید به بهترین شکل عشق و علاقه خود را ابراز کنید و از زحمات آنها قدردانی کنید.
  • بهتر است که در کنار کادو روز پدر نوشته یا کارت‌پستالی دست ساز تهیه کنید و از تمامی خصوصیات پدر و همسر خود تعریف کنید و نشان دهید که حضور این مرد در زندگی شما چه ارزشی دارد.
  • سعی کنید تهیه هدیه روز مرد را به روزهای آخر تعویق نیندازید تا بتوانید با خیالی راحت و فکری باز هدیه را انتخاب کنید.
  • اگر اختلافی وجود دارد این روز بهترین بهانه برای دور هم جمع شدن و تقویت ارتباطتان می‌باشد. آن را از دست ندهید.

سخن پایانی

در این مقاله آرایشی لند سعی کردیم به طور کامل برای تمامی سلایق سنتی و مدرن، تمامی سن‌ها، جوان، میان‌سال و پیر و تمامی بودجه‌ها هدیه‌های جذابی را برای کادو روز پدر و کادو روز مرد پیشنهاد دهیم. امیدواریم تا با خواندن این مقاله بتوانید بهترین کادو برای مرد را انتخاب کرده و مرد زندگی خود را خوشحال کنید. همچنین خوشحال می‌شویم تا پیشنهادات خود را با ما و سایر خوانندگان آرایشی لند در میان بگذارید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من