بهترین مارک برس حرارتی

معرفی و بررسی بهترین مارک برس حرارتی

سادگی و جذابیتی که مدل موی صاف به ظاهر خانم‌ها می‌بخشد؛ موجب رواج بیش‌تر این مدل مو در میان خانم‌ها شده است. آسیب‌هایی که مواد صاف کردن دائمی، به مو وارد می‌کنند و دشواری تکنیک‌های براشینگ که اگر به خوبی یاد نگرفته باشید، بدتر موهایتان را وز خواهید کرد، هم‌چنین سختی استفاده هم‌زمان از برس و سشوار ؛ باعث استقبال خانم‌ها از محصول جدیدی شد که استفاده از آن به سادگی شانه کردن موها است. برس‌های حرارتی محصولاتی هستند که به تازگی به جمع لوازم برقی آرایش مو اضافه شده‌اند و در همین زمان کم، طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود اختصاص داده‌اند. در این مقاله می‌خواهیم اطلاعاتی مفید در رابطه با برس‌های حرارتی و انتخاب بهترین مارک برس حرارتی در اختیارتان قرار دهیم؛ پس ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

برس حرارتی چیست؟

برس حرارتی محصولی است که در عین حال که کار یک برس، یعنی شانه کردن را به خوبی انجام می‌دهد و گره‌های مو را باز می‌کند؛ به لطف حرارتی که از دندانه‌های خود به موها وارد می‌کند؛ باعث صاف شدن موها شده و از این طریق بهترین ظاهر را در موهایتان ایجاد خواهد کرد.

مقاله پییشنهادی : بهترین مارک فر کننده مو

مزایای استفاده از برس حرارتی:

یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب شده افراد زیادی از برس‌های حرارتی استفاده کنند؛ وارد شدن کم‌ترین میزان آسیب به موهاست، که فاکتوری بسیار مهم برای خانم‌ها به شمار می‌آید. برس حرارتی، حرارتی ملایم را در هنگام شانه کردن موها از طریق دندانه‌های سرامیکی خود به موها منتقل می‌کند. مزیت دیگر استفاده از برس حرارتی، استفاده آسان و  زمان کمی است که برای حالت دادن مو با برس حرارتی لازم است. قابلیت حمل آسان نیز از دیگر مزایای استفاده از برس‌های حرارتی به حساب می‌آید.

اتو مو بهتر است یا برس حرارتی؟

در جواب این سوال که، برس حرارتی بهتره یا اتو مو؟ باید بدانید در رابطه با این دو محصول، این حقیقت وجود دارد که برس‌های حرارتی آسیب کم‌تری به موها وارد می‌کنند. در واقع اتو مو و برس حرارتی هریک دارای مزایای مخصوص به خود هستند که بهتر است با توجه به جنس موهایتان، بین این دو محصول یکی را انتخاب کنید.

اگر موهایی ظریف و نسبتا نازک با حالت‌پذیری متوسط و خوب دارید؛ برس‌های حرارتی بهترین گزینه برای شما خواهند بود؛ چراکه در این جنس مو، اتو مو همان نتیجه برس حرارتی را با آسیب به موهایتان برایتان رقم می‌زند. اما اگر موهای شما حجیم، ضخیم و با حالت‌پذیری کم می‌باشد؛ این وافعیت را باید در نظر داشته باشید که برس حرارتی به اندازه اتو مو قدرتمند نبوده و این جنس مو را بهتر است با اتو مو و حرارت مستقیم بیشتری صاف کنید.

مقاله پیشنهادی: براشینگ مو چیست؟

طریقه استفاده از برس حرارتی بسیار ساده تر از استفاده از اتو مو است. برای صاف کردن موها با برس حرارتی، حتی اگر یک آرایشگر کاربلد هم نباشید، می‌توانید خودتان به تنهایی و بدون کمک کسی تمام موهایتان را صاف کنید؛ اما برای صاف کردن موها با اتو مو ممکن است نیاز به کمک فرد دیگری داشته باشید.

بهترین مارک برس حرارتی

روش استفاده از برس حرارتی:

روش استفاده از برس حرارتی همانند استفاده از سشوار نیازمند مهارت خاصی نیست و برای صاف کردن موها با برس‌های حرارتی نیاز نیست که یک آرایشگر حرفه‌ای باشید. طرز استفاده از برس‌های حرارتی به اندازه‌ی شانه کردن موها با برس ساده بوده و دقیقا شبیه به استفاده از برس‌های معمولی است.

موضوع اصلی که ما در این مقاله به آن پرداخته‌ایم؛ انتخاب بهترین مارک برس حرارتی است. اما شاید بهتر باشد قبل از معرفی محصولاتی از بهترین برندهای سراسر جهان، که بیش‌ترین نظرات مثبت را از مصرف‌کنندگان دریافت کرده‌اند؛ کمی به بررسی ویژگی‌ها و فاکتورهای بهترین برس حرارتی بپردازیم.

مقاله پییشنهادی : بهترین مارک سشوار

ویژگی‌های بهترین برس حرارتی:

1) دمای بیشینه مناسب:

توجه داشته باشید بیشینه دمای برس‌های حرارتی از 200 درجه سانتیگراد بیشتر باشد.

2) اندازه برس:

با توجه به قد موهایتان باید برس حرارتی با قطر و اندازه بزرگتر انتخاب کنید.

3) قابلیت یون‌سازی:

قابلیت یون‌سازی در برس‌های حرارتی از وز شدن موها جلوگیری کرده و به درخشندگی موها نیز کمک می‌کند.

4) جنس صفحه‌ی حرارتی برس:

برس‌های حرارتی که دارای صفحه‌ی سرامیکی هستند؛ به دلیل پخش متوازن و یکنواخت دما در کل صفحه، هیچ آسبی به موها وارد نمی‌کنند.

5) قابلیت تنظیم دما:

فابلیت تنظیم دما با توجه به ضخامت و جنس موی فرد، باعث می‌شود عملکردی مطلوب را بدون آسیب رسیدن به موها تجربه کنید.

6) سیستم خاموشی خودکار:

سیستم خاموشی خودکار بعد از مدتی خاص، موجب افزایش ایمنی برای جلوگیری از خطرات احتمالی خواهد شد؛ هم‌چنین باعث افزایش طول عمر دستگاه می‌شود.

معرفی بهترین مارک برس حرارتی:

1) برس حرارتی بابلیس مدل HSB100E:

برس حرارتی بابلیس مدل HSB100E دارای 120 عدد دندانه و صفحه‌ای از جنس سرامیک است که با پخش یکنواخت حرارت در این صفحه، هیچ آسیبی به موها وارد نخواهد شد. نکته جالب توجه در دندانه‌های این محصول کارآمد این است که جنس دندانه‌ها متفاوت می‌باشد؛ به این صورت که 42 عدد از دندانه‌ها سرامیکی و سایر دندانه‌ها از جنس پلاستیک و سیلیکون هستند. دندانه‌های سرامیکی با داغ شدن موهایتان را به خوبی صاف کرده و سایر دندانه‌ها همانند برس‌های عادی گره‌ها را باز می‌کنند.

قابلیت یون‌سازی، یک ویژگی  منحصربه‌فرد در این برس حرارتی است که با از بین بردن الکتریسیته‌ی ساکن در ساقه‌های مو، از وزی موها جلوگیری کرده و موها را درخشان می‌کند. قابلیت تنظیم دستی دما از بین سه دمای 90، 180 و 200 درجه، سیم 3 متری گردان، صفحه نمایش LED از ویژگی دیگر این محصول باکیفیت است که در گروه بهترین مارک برس برقی صاف کننده مو قرار دارد.

برس حرارتی بابلیس مدل HSB100E

2) برس حرارتی رمینگتون مدل CB7400:

برس حرارتی رمینگتون مدل CB7400 محصولی بسیار خوش ساخت با دندانه‌ها و صفحه‌ی سرامیکی است که در عرض 30 ثانیه، به خوبی و به صورت یکنواخت داغ  می‌شود. قابلییت تنظیم دستی دما در بین سه حالت 150، 190 و 230 درجه سانتی‌گراد از مزیت‌های این محصول است؛ ضمن اینکه بیشینه‌ی دمای 230 درجه سانتی‌گرادی در این محصول نیز یک مزیت محسوب می‌شود. مجهز بودن به نمایشگر LED، طول سیم 1.8 متری، سیستم خاموشی خودکار وسیم گردان هم ویژگی‌های دیگر این محصول هستند که به جرأت می‌توان گفت یکی از بهترین مدل برس حرارتی موجود در بازار است.

برس حرارتی رمینگتون مدل CB7400

3) برس حرارتی فیلیپس مدل BHH880:

برس حرارتی فیلیپس مدل BHH880 محصولی از برند پرطرفدار فیلیپس و از بهترین مارک برس برقی صاف کننده مو می‌باشد. این محصول از تکنولوژی ترموپرکفت بهره برده است و به لطف این فناوری نوین بدون وز شدن، دمای بیش از حد و با حفظ سلامت مو، بهترین عملکرد را در صاف کردن موها خواهد داشت. صفحه‌ی حرارتی و دندانه‌های از جنس سرامیک تورمالین که تنها در عرض 50 ثانیه داغ می‌شوند؛ در کنار حالت تنظیم دستی دما در دو دمای 170 و 200 درجه سانتی‌گراد این محصول را به یکی از بهترین برس‌های حرارتی تبدیل کرده است. قابلیت یون‌سازی، سیستم خاموشی خودکار، سیم گردان، دیگر مزیت‌های این محصول هستند.

مقاله پییشنهادی : فر کننده مو

برس حرارتی فیلیپس مدل BHH880

4) برس حرارتی پرومکس مدل 8000:

برس حرارتی پرومکس مدل 8000 دارای صفحه و دندانه‌هایی از جنس سرامیک تورمالین است که علاوه بر محافظت از موها، بهترین عملکرد را در صاف کردن موها دارد. شرکت سازنده‌ی این محصول که یکی از بهترین مارک برس حرارتی است؛ به منظور افزایش طول عمر دستگاه و ضریب ایمنی، آن را به سیستم خاموشی خودکار تجهیز کرده است. ویژگی‌هایی نظیر فناوری تولید یون، قابلیت تنظیم در 6 دمای مختلف، مجهز بودن به نمایشگر LCD، سیم 2.7 متری و گردان از دیگر مزایای این محصول درجه یک به شمار می‌آیند.

برس حرارتی پرومکس مدل 8000

5) برس حرارتی بابلیس مدل HSB101E:

برس حرارتی بابلیس مدل HSB101E محصولی باکیفیت از برند نام‌آشنای بابلیس است که به سبب داشتن صفحه‌ و دندانه‌های سرامیکی، ضمن حفاظت از موها، بدون کمترین آسیب و به شکل ایده‌آلی موهایتان را صاف می‌کند. مجهز بودن به فن‌آوری تولید یون، تنظیم دستی دما در سه دمای مختلف، سیم گردان و چراغ نشانگر، مزیت‌های دیگر این محصول باکیفیت هستند. این محصول یکی از بهترین مارک برس برقی صاف کننده مو موجود در بازار است.

برس حرارتی بابلیس مدل HSB101E

6) برس حرارتی پرونسس مدل HB 010:

برس حرارتی پرونسس مدل HB 010 محصولی با کیفیت ساخت بسیار عالی است که به سبب بهره‌مندی از صفحه و دندانه‌هایی از جنس سرامیک، حرارت را به صورت یکنواخت در همه‌جا به خوبی پخش کرده و مانع آسیب رسیدن به مو می‌شود. این محصول در عرض 30 ثانیه آماده به کار می‌شود که زمان بسیار مناسبی برای مواقعی است که عجله دارید. سیم گردان، فن‌آوری یون‌سازی و قابلیت تنظیم دما ویژگی‌های دیگر این محصول هستند.

برس حرارتی پرونسس مدل HB 010

7) برس حرارتی جیمی مدل GM-2972:

برس حرارتی جیمی مدل GM-2972 محصولی باکیفیت است که در کم‌ترین زمانن موهایتان را به زیبایی صاف خواهد کرد. قابلیت تنظیم دما، مجهز بودن به صفحه و دندانه‌های سرامیکی، صفحه نمایشگر LCD، سیم گردان و طراحی دسته‌ی ارگونومیک ویژگی‎های منحصر به فرد این محصول بسیار کارآمد به حساب می‌آید.

مقاله پییشنهادی : بهترین نرم کننده‌های مو

برس حرارتی جیمی مدل GM-2972

8) برس حرارتی پروویو مدل PW-5112:

برس حرارتی پروویو مدل PW-5112 محصولی از شرکت آلمانی پروویو است که در گروه بهترین مارک برس حرارتی صاف کننده مو قرار دارد. این محصول عملکردی بسیار مطلوبی داشته و با قابلیت تولید یون، کم‌ترین آسیب را به موها وارد می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول که رضایت کاربران زیادی را به خود جلب کرده است؛ می‌توان به کابل 2.5 متری، صفحه نمایشگر LED، سیستم خاموشی خودکار، سیستم ایمنی قفل دما، قابلیت تنظیم در 14 دما و طراحی دسته ارگونومیک اشاره کرد.

برس حرارتی پروویو مدل PW-5112

9) برس حرارتی روزیا مدل HR767:

برس حرارتی روزیا مدل HR767 محصولی از شرکت روزیای چین است که کار حالت دادن به موها را در کم‌ترین زمان ممکن انجام خواهد داد. این محصول دارای قابلیت تنظیم دما تا 230 درجه سانتی گراد، فن‌آوری تولید یون، سیستم خاموشی خودکار پس از 39 ثانیه، سیستم ایمنی قفل دما می‌باشد که عملکرد بسیار مطلوب این دستگاه را رقم زده‌اند.

برس حرارتی روزیا مدل HR767

10) برس حرارتی دی اس پی مدل G-10028:

برس حرارتی دی اس پی مدل G-10028 یک محصول حرفه‌ای برای صاف کردن موها با بیشینه‌ی دمای 248 درجه‌ی سانتی‌گراد است. صفحه‌ی حرارتی و دندانه‌های این محصول از جنس سرامیک است؛ سرامیک با پخش یکنواخت دما آسیبی به موها وارد نمی‌کند. قابلیت گردش سیم، نمایشگر دما، طراحی ارگونومیک این محصول، آن را به یکی از بهترین برس‌های حرارتی تبدیل کرده است.

برس حرارتی دی اس پی مدل G-10028

11) برس حرارتی دو طرفه هانی هیر مدل BY 632:

برس حرارتی دو طرفه هانی هیر مدل BY 632 محصولی کامل برای باز کردن ریزترین گره‌های مو و صاف کردن مو است که دارای قابلیت تنظیم دستی دما در سه دمای 80، 180 و 230 درجه سانتی‌گراد است. این برس حرارتی با بخار کار می‌کند و دارای یک مخزن آب 17 میلی‌متری می‌باشد.

مقاله پییشنهادی : بهترین مارک ژل موی سر

برس حرارتی دو طرفه هانی هیر مدل BY 632

12) برس حرارتی مک استایلر مدل MC-2590:

برس حرارتی مک استایلر مدل MC-2590 با جنس صفحه‌ی سرامیکی وحداکثر دمای 230 درجه سانتی‌گرادی است. مجهز بودن به سیستم خاموشی خودکار، دکمه‌ی روشن و خاموش، قابلیت تنظیم در 3 حالت مختلف، سیم گردان و نمایشگر LCD بخشی از ویژگی‌های این محصول باکیفیت به حساب می‌آیند.

برس حرارتی مک استایلر مدل MC-2590

امیدواریم مطالب ارائه شده در مقاله‌ی بهترین مارک برس حرارتی اطلاعات مفیدی در رابطه با برس‌های حرارتی به شما آموخته باشد و توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین برس حرارتی کمک کنیم. این انتخاب باعث می‌شود در کم‌ترین زمان و به سهولت و از همه مهم‌تر به تنهایی، بتوانید حالتی مطلوب در موهایتان، بدون وزی و آسیب دیدن موها ایجاد کنید و از ظاهر آراسته و مرتب موهایتان لذت ببرید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من