37 رنگ موی 2022 که جذابیت شما را دو چندان می کند

37 رنگ موی 2022 که جذابیت شما را دو چندان می کند

رنگ موی 2022 و مدل‌های موی ترند برای سال 2022 می‌تواند برای بسیاری از افراد، جالب باشد؛ مخصوصاً بانوان و خانم‌هایی که همیشه شیک هستند، باید از رنگ مو 2022 و ترندهای مختلف برای این سال، با خبر باشند تا بتوانند خود را مطابق با جدیدترین ترندها و رنگ موی 2022 در دنیای فشن، هماهنگ کنند و از معیارهای جدید زیبایی، جا نمانند. به همین جهت، در این مقاله از بلاگ رسمی وب سایت آرایشی لند، قصد داریم در مورد رنگ موی 2022 و نیز ترندهای رنگ موی عید صحبت کنیم و مهم‌ترین جزئیات را برای شما عزیزان شرح دهیم تا مثل همیشه و عادت هر ساله، امسال نیز شیک باشید و زیبا بمانید.

چگونه بهترین رنگ موی 2022 را برای رنگ پوست خود انتخاب کنید

وقتی نوبت به رنگ کردن موهایتان می‌رسد، تصمیم گیری برای استفاده از چه رنگی ممکن است دشوار باشد. اگر رنگ مو اشتباهی را انتخاب کنید، می‌توانید در یک نمونه از ظاهر زیبا به افتضاح تبدیل شوید؛ بنابراین این سؤال را برمی انگیزد: چگونه می‌توانید بدانید که کدام رنگ برای شما بهترین است؟

ملانین، رنگ‌دانه‌ای که در بدن انسان یافت می‌شود، رنگ مو، چشم و پوست شما را تعیین می‌کند. همچنین بر تغییر رنگ پوست شما به دلیل تغییر شرایط محیطی تأثیر می‌گذارد. رنگ‌های مختلف پوست به دلیل تغییرات ملانین در بدن شما مانند توزیع، اندازه و شکل آن ایجاد می‌شود.

قبل از اینکه رنگ موی 2022 را انتخاب کنید، مهم‌ترین عنصری که باید در نظر بگیرید رنگ پوست شما است. اگر رنگ پوست و موی شما با هم تضاد داشته باشد، ممکن است خوشایند به نظر نرسید. این مقاله به عنوان مرجعی برای رنگ موی ایمن خواهد بود که بر اساس رنگ چشم و رنگ پوست شما انجام می‌شود.

رنگ پوست خود را تعیین کنید

از طریق روش‌های زیر بررسی کنید که آیا شما فردی گرم یا سرد هستید:

رنگ پوست خود را تعیین کنید
  1. برای بررسی اینکه آیا رنگ پوست شما به سمت گرم یا سرد شدن گرایش دارد، مچ دست خود را در نور معمولی خورشید بررسی کنید. اگر رگ‌های مچ دستتان سبز به نظر می‌رسند، پس رنگ شما گرم است. اگر آنها آبی به نظر می‌رسند، شما خونسرد هستی
  2. اگر نمی‌توانید آبی یا سبز بودن آنها را تشخیص دهید، ممکن است رنگ پوستی خنثی داشته باشید که به شما رنگ زیتونی می‌دهد.
  3. اگر در پوستتان ته رنگ مایل به زرد دارید، رنگ موی 2022 که ته رنگ‌های گرم دارند به شما خوب می‌شود. رنگ بلوند مسی یکی از این رنگ‌هاست.
  4. اگر پوست شما دارای ته رنگ صورتی است، رنگ‌ سردی دارید و رنگ موی 2022 سرد مانند بلوند خاکستری برای شما خوب به نظر می‌رسند.

محصولات پیشنهادی : رنگ مو شکلاتی

معرفی 37 ترند پرطرفدار رنگ موی 1401

در ادامه شما را با 37 مدل از رنگ مو سال ۲۰۲۲ که بسیار ترند و پرطرفدار شده اند آشنا می‌کنیم:

1. رنگ مو جینجر مسی رنگ مو سال ۲۰۲۲

این رنگ موی 2022 ترکیبی از رنگ قهوه‌ای و مسی است و بیشتر به افراد با پوست روشن پیشنهاد می‌شود.

2. رنگ مو بلوند توت فرنگی رنگ مو 2022

بسیاری از سلبریتی‌ها این رنگ مو را برای سال 2022 انتخاب کردند که بسیار چهره را روشن نشان می‌دهد. برای رسیدن به این ترکیب رنگ، اول کار باید مو را با دکلره به پایه 10 برسانید. سپس ترکیبی از 105 اونس رنگ بلوند قهوه‌ای روشن، 2 اونس رنگ مو بلوند طلایی، 2.1 اونس رنگ بلوند قرمز و اکسیدان 6 درصد درست کنید و آن را به مدت 30 الی 45 دقیقه بر روی مو بگذارید.

رنگ مو بلوند توت فرنگی رنگ مو 2022 

مقاله پیشنهادی : مدل مو 2022

3. رنگ مو نئونی ترند رنگ مو سال 1401

رنگ مو نئونی ترند رنگ مو سال 1401

محصول پیشنهادی: برای خرید رنگ مو به این صفحه مراجعه نمائید

اگر از افراد ریسک‌پذیر هستید و جسورانه رنگ موی خود را انتخاب می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم رنگ موی 2022 نئونی را امتحان کنید.

4. های‌لایت نئونی رنگ موی 1401

های‌لایت نئونی رنگ موی 1401

اگر رنگ‌های شاد و نئونی را می‌پسندید اما می‌ترسید که آن را بر روی کل موی خود امتحان کنید پیشنهاد می‌کنیم تا شیطنت خود را با های‌لایت‌های نئونی نشان دهید.

مقاله پییشنهادی : رنگ مو پاییزی

5. مشکی براق پرکلاغی رنگ موی 2022

این رنگ موی 2022 هرگز از مد نمی‌افتد اگر موهای بلند و لختی دارید یا مویتان را مدل مصری کوتاه کردید پیشنهاد می‌کنیم حتماً این رنگ مو را امتحان کنید. فرمول این رنگ مو، حاوی 10 میل واریاسیون آبی، 20 میل واریاسیون نقره‌ای، اکسیدان شماره 1 و 100 میل رنگ موی C1 یا N1 است.

مشکی براق پرکلاغی رنگ موی 2022

6. بلوند شنی ماسه‌ای رنگ مو 2022

این رنگ مو که به آن بلوند نوزاد نیز می‌گویند چهره شما را به شدت جوان‌تر و شیرین‌تر نشان می‌دهد. طلایی ترین فرمول رنگ مو شنی ماسه‌ای، بر پایه 10 دکلره، ترکیبی از رنگ شنی 6.32، رنگ بژ، واریاسیون نقره‌ای، یک بند انگشت واریاسیون طلایی و رنگ کنفی روشن می‌باشد.

بلوند شنی ماسه‌ای رنگ مو 2022 

مقاله پیشنهادی : رنگ موی پاییزی 2022

7. صورتی هلویی رنگ موی 1401

اگر موی بلوند را ترجیح می‌دهید اضافه کردن کمی رنگ هلویی و یا های‌لایت‌های صورتی خالی از لطف نیست. بهترین فرمول رنگ هلویی، ترکیبی از رنگ مو شماره 8.8، رنگ مو C10.1 و واریاسیون بنفش می‌باشد که باید آن را روی موی با پایه دکلره 7 یا 8، 20 الی 30 دقیقه نگه دارید.

صورتی هلویی رنگ موی 1401

محصولات پیشنهادی : رنگ مو قهوه ای

8. های‌لایت افقی رنگ موی 2022

های‌لایت افقی رنگ موی 2022 

ممکن است کمی برایتان عجیب باشد اما یکی از جذاب‌ترین ترند رنگ مو 2022 های‌لایت‌های افقی در رنگ‌های شاد و بلوند می‌باشد.

9. های‌لایت گرافیتی رنگ موی 2022

های‌لایت گرافیتی رنگ موی 2022

یکی از عجیب‌ترین ترند موی امسال کشیدن طرح‌های مختلف بر روی مو می‌باشد. از طرح گل و پروانه گرفته تا لوگو برندها و طرح‌های گرافیتی همگی از ترند رنگ موی 2022 می‌باشد که انتخابی خاص و جسورانه است.

10. قرمز شرابی ترند رنگ مو سال 1401

این رنگ مو که سال‌ها برای فصل زمستان پیشنهاد می‌شد امسال برای فصل بهار و تابستان ترند شده است. شما می‌توانید بیس رنگ مو را قرمز شرابی کنید و در کنار آن از های‌لایت‌های آبی تیره و قرمز روشن استفاده کنید یا به شکل ساده‌تر تمامی موی خود را به رنگ قرمز شرابی درآورید.

برای ساخت رنگ شرابی، باید 10 سانتیمتر از بلوند تیره با شماره 6.66 بردارید، 2 سانت واریاسیون قرمز و 30 سی سی، اکسیدان شماره 1. با ترکیب این موارد و قرار دادن آن روی مو به مدت 45 دقیقه، رنگ موی شرابی را برای شما به همراه خواهد داشت.

قرمز شرابی ترند رنگ مو سال 1401

مقاله پیشنهادی : رنگ موی فانتزی بدون دکلره

11. سبزه طلایی رنگ موی 1401

سبزه طلایی رنگ موی 1401

سبزه با های‌لایت‌های طلایی یا عسلی در بهار امسال یکی از رنگ موی 2022 پرطرف‌دار خواهد بود. درخشش‌های طلایی می‌تواند به شادابی و آماده شدن موها برای فصل جدید کمک کند.

12. بالیاژ شکلات و کارامل رنگ موی 2022

بالیاژ شکلات و کارامل رنگ موی 2022 

یک نمونه عالی که از دسرهای مورد علاقه شما الهام گرفته شده است. محو شدن رنگ‌ها در هم یک ترکیب رنگی خوشمزه ایجاد می‌کند که نمی‌توانید از آن چشم پوشی کنید.

13. موهای سبزه با های‌لایت‌های قهوه‌ای مایل به قرمز

موهای سبزه با های‌لایت‌های قهوه‌ای مایل به قرمز

موهای تیره خود را با استفاده از های‌لایت‌های قهوه‌ای مایل به قرمز گرم کنید. بسته به استایل شما می‌توانید های‌لایت‌های رنگی یا نازک‌تری داشته باشید.

محصولات پیشنهادی : رنگ موی آلبورا

14. موهای تیره با های‌لایت‌های قهوه‌ای رنگ

موهای تیره با های‌لایت‌های قهوه‌ای رنگ

به دنبال ایده‌های رنگ موی 2022 عالی برای جلوه دار کردن موهای سبزه خود هستید؟ سعی کنید برخی از های‌لایت‌های قرمز مایل به قهوه‌ای را اضافه کنید. به راحتی می‌توانید آن را آزمایش کنید – های‌لایت‌های رنگی نازک‌تر یا درشت‌تر یا هر دو را اضافه کنید!

15. های‌لایت‌های کاراملی جزئی رنگ موی ترند ۲۰۲۲

های‌لایت‌های کاراملی جزئی رنگ موی ترند ۲۰۲۲

با های‌لایت‌های جزئی کاراملی، موها بافتی‌تر و درخشان‌تر به نظر می‌رسند. اگر سبزه هستید، مطمئناً از این رنگ موی 2022 فوق‌العاده جذاب بهره خواهید برد، زیرا بسیار چشمگیر و طبیعی به نظر می‌رسد!

مقاله پیشنهادی : رنگ مو دودی

16. های‌لایت‌های شکلاتی تیره

های‌لایت‌های شکلاتی تیره

ما این رنگ شکلاتی تیره دو رنگ را دوست داریم زیرا عمق و ابعاد بسیار زیادی را اضافه می‌کند و رنگ موی ترند ۲۰۲۲ به حساب می‌آید.

17. بالیاژ بلوند شنی

بالیاژ بلوند شنی

ترندهای رنگ مو در سال 2022 همه چیز در مورد اضافه کردن تغییر به ظاهر معمولی شما است. بالیاژ شنی راهی عالی برای تازه کردن استایل شما و داشتن آن احساس تابستانی، صرف نظر از فصل است.

18. بالیاژ بروند براق

بالیاژ بروند براق

بروند (بلوند قهوه ای) محبوب‌ترین رنگ موی 2022 امروزی است. از اینکه مثل بقیه باشید نترسید – شما بالیاژ بروند منحصر به فرد خود را دریافت خواهید کرد.

19. ترند رنگ موی جلوی سر

ترند رنگ موی جلوی سر

این ترند رنگ موی 2022 جلوی سر داغ ممکن است یکی از بهترین ایده‌های رنگ مو باشد که به راحتی قابل دستیابی و نگهداری است. علاوه بر این، رشته‌های جلویی روشن‌تر ترکیبی زیبا با های‌لایت‌های جزئی با تن کمی تیره‌تر ایجاد می‌کنند. این ترند حالا حالاها از مد نمی‌افتد.

20. سایه‌های بلوند عسلی

سایه‌های بلوند عسلی

نه دقیقاً قهوه‌ای – اما نه خیلی بلوند. اگر به دنبال چیزی در این بین هستید، در اینجا یک راه حل زیبا وجود دارد. رنگ قهوه‌ای مو شما را گرم نگه می‌دارد و به آن عمق می‌دهد.

محصولات پیشنهادی : رنگ موی پرستیژ

21. اسپرسو بالیاژ رنگ موی 2022

اسپرسو بالیاژ رنگ موی 2022

بعد از تمام آن سایه‌های بسیار روشن و نئونی که سال گذشته زیاد دیده‌ایم، رنگ‌های موی سبزه و منحط ۲۰۲۲ ممکن است برای ما که سایه‌های ساده‌تر و رنگ‌های مویی را که نیاز به نگهداری کمتری دارند دوست داریم، مرهمی باشد.

22. رنگ مو بلوند مرواریدی

رنگ مو بلوند مرواریدی

رنگ بژ را با بلوند مرواریدی مخلوط کنید تا به آن بالیاژ مجلل برسید. یک رنگ موی 2022 ملایم با امواج ملایم و زنانه به خوبی هماهنگ می‌شود.

23. های‌لایت‌های برنز رنگ موی 1401

های‌لایت‌های برنز رنگ موی 1401 

انتخاب رنگ مو برای خانم‌ها اغلب یک کار پیچیده است. با این حال، اگر به دنبال یک رنگ سرد و گرم برای تکمیل موهای سبزه و پوست برنزه خود هستید، بالیاژ برنز همان چیزی است که مطمئناً عاشق آن خواهید شد.

24. موهای مشکی با های‌لایت‌های قهوه‌ای کاراملی

موهای مشکی با های‌لایت‌های قهوه‌ای کاراملی

های‌لایت‌های همیشه عاشقانه قهوه‌ای کاراملی هنوز مد روز هستند. با این سایه‌های سرد و گرم، درخشندگی بیشتری به رنگ موهای زیبای خود اضافه کنید و با این رنگ موی 2022 احساس کنید که در فیلم خود بازی می‌کنید و می‌درخشید.

25. موهای مشکی با های‌لایت‌های مسی تیره

موهای مشکی با های‌لایت‌های مسی تیره

این فصل پر از ایده‌های رنگ مو است که برای هر دختری جذاب است. اگر فکر می‌کنید سال‌ها است که هیچ چیز تازه‌ای در مورد راه‌حل‌های رنگ مو مشکی ندیده‌اید، خوب، ممکن است این رنگ موی 2022 برای شما بسیار جالب باشد.

مقاله پیشنهادی : رنگ مو کاراملی

26. بلوند خاکستری رنگ موی 2022

بلوند خاکستری رنگ موی 2022

این بلوند جدید می‌تواند به محبوب‌ترین رنگ موی سال 2022 تبدیل شود! برای دیدن بسیاری از دختران که از این رنگ مو استفاده کرده‌اند، آماده شوید. مطمئن باشید که نمی‌توانید در مقابل آن مقاومت کنید.

27. های‌لایت‌های بلوند وانیلی رنگ موی سال ۲۰۲۲

های‌لایت‌های بلوند وانیلی رنگ موی سال ۲۰۲۲

آیا برای رنگ موهای قهوه‌ای روشن خود رنگی متفاوت را در نظر دارید، اما برای تغییرات اساسی آماده نیستید؟ برخی از های‌لایت‌های لطیف وانیلی استایل شما را در یک چشم به هم زدن متحول می‌کند. رنگ‌های پیچیده دیگری نیز وجود دارد، مانند شامپاین، توت فرنگی یا خاکستری و دودی – بهترین رنگ موی 2022 را برای خود انتخاب کنید.

27. های‌لایت‌های پلاتینیوم رنگ موی سال 2022

های‌لایت‌های پلاتینیوم رنگ موی سال 2022

مدل و رنگ موی شما این قدرت را دارد که بیانیه ای از مد را ارائه داده و کمی از شخصیت شما را به دنیا نشان دهد. این ترند رنگ مو 2022 روشن و تیره نشان می‌دهد که شما با کلاس و خلاق هستید.

28. آمبره قهوه‌ای روشن رنگ موی 2022

آمبره قهوه‌ای روشن رنگ موی 2022

به نظر نمی‌رسد رنگ موهای زیبا مانند قهوه‌ای مسی و دارچینی از مد افتاده باشد. از این گذشته، چه کسی حال و هوای شیرین و رمانتیکی را که ایجاد می‌کند دوست ندارد؟ از تکنیک بالیاژ آمبره برای ایجاد یک بافت جالب و گرادیان رنگ باورنکردنی استفاده کنید و رنگ موی 2022 مد روز را برای ظاهری منحصربه‌فرد امتحان کنید!

محصولات پیشنهادی : رنگ مو بیول

29. های‌لایت‌های کاراملی و برنزی

های‌لایت‌های کاراملی و برنزی

های‌لایت‌های کاراملی روی پایه رنگ مو قهوه‌ای یا بلوند متوسط ترند رنگ مو سال 1401 سایه‌های ملایمی با چند تن رنگی مناسب ارائه می‌دهد. این رنگ موی فوق‌العاده برای زنان در هر سنی ظاهری عمیق و بعد دار ایجاد می‌کند و رنگ مو هر دختری را خیره کننده‌تر می‌کند.

30. سبزه فندقی رنگ موی عید 1401

سبزه فندقی رنگ موی عید 1401

اعتراف کنید، موهای قهوه‌ای با های‌لایت‌های کاراملی و قهوه‌ای روشن کاملاً زیبا به نظر می‌رسند! نه خیلی تند، در عین حال زنده، ظریف، برازنده و زیبا. این ترند رنگ مو 1401 یک رنگ موی ایده آل برای یک زن شیک پوش است.

مقاله پیشنهادی : بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید

31. بالیاژ قهوه‌ای با لولایت رنگ مو ترند ۲۰۲۲

بالیاژ قهوه‌ای با لولایت رنگ مو ترند ۲۰۲۲

اضافه کردن های‌لایت‌های ظریف راهی عالی برای احیای ظاهر مو شما بدون افراط و تفریط است. بالیاژ قهوه‌ای تیره ابعاد و جذابیت بیشتری به موی شما می‌دهد.

32. بالیاژ بلوند دارچینی رنگ موی 2022

بالیاژ بلوند دارچینی رنگ موی 2022

این رنگ موی 2022 تند می‌تواند تمام سایه‌های بروند (بلوند قهوه‌ای) مورد علاقه شما را با هم ترکیب کند و نگاه‌های تحسین برانگیزی را به خود جلب کند.

33. موکا کارامل رنگ موی عید 1401

موکا کارامل رنگ موی عید 1401

به ایده‌های رنگ مو برای موهای مشکی یا تیره نیاز دارید؟ حتماً رنگ موی 2022 موکا و قهوه‌ای کاراملی را امتحان کنید. هر دو رنگ مو از پرلایک‌ترین بازدیدهایی بوده‌اند که تابه‌حال در اینستاگرام دیده شده است!

محصولات پیشنهادی : رنگ موکا

34. موهای بلوند یخی با لایه زیرین تیره

موهای بلوند یخی با لایه زیرین تیره

این بالیاژ ک به عنوان رنگ مو ترند ۲۰۲۲ شناخته شده با کنتراست بالا چشمگیر است. تفاوت کنتراست های‌لایت‌ها با رنگ پایه باید بسیار زیاد باشد.

35. موهای بروند (قهوه‌ای بلوند) با های‌لایت‌های بلوند خاکستری

موهای بروند (قهوه‌ای بلوند) با های‌لایت‌های بلوند خاکستری

موهای تیره و برنز خود را با تکه‌هایی از رنگ‌های خنک و خنثی چشمگیر کنید. می‌توانید از بلوند خاکستری، پلاتینیوم یا بلوند نقره‌ای استفاده کنید.

36. رنگ مو بژ ترند رنگ مو سال 1401

رنگ مو بژ ترند رنگ مو سال 1401

یک سایه ملایم بژ رقیق شده در میان موهای قهوه‌ای ترکیب زیبایی را ایجاد می‌کند که با امواج نرم و های‌لایت‌های عمودی شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

37. هانی بروند رنگ مو 2022

هانی بروند رنگ مو 2022

بهترین راه برای به دست آوردن رنگ روشن بدون به خطر انداختن سلامت موهایتان است. با گذر سال‌ها و ترند شدن رنگ موهای کم خطر، دکلره کردن دائم مو و آسیب رساندن به آن رفته‌رفته کم شد. این رنگ موی 1401 بسیار برای افراد با پوست برنز توصیه می‌شود.

محصولات پیشنهادی : رنگ مو الیو

سخن پایانی

در مقاله امروز، در زمینه رنگ موی 2022 صحبت کردیم و نکات ویژه ای را در این خصوص، به شما عزیزان معرفی کردیم. در این مقاله متوجه شدید که برای استفاده از رنگ موی 2022 و رنگ های ترند شده در این سال، باید اول بررسی کنید که به پوست شما، چه رنگ مویی می آید و سپس بر اساس سلیقه و نوع و رنگ پوستتان، اقدام به انتخاب بهترین رنگ موی 2022 برای خود کنید تا مانند همیشه جذاب و زیبا باشید. اگر در زمینه رنگ موی 2022، سؤالی در ذهن دارید که در این مقاله نتوانستید پاسخ آن را بیابید، آن را در قسمت نظرات زیر همین مقاله با ما در میان بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانیم شما را به بهترین شکل راهنمایی کنیم.

همچنین اگر در خصوص رنگ موی عید و رنگ‌های ترند در این سال برای موی سر، نکته‌ای وجود داشته است که ما در این مقاله از آن غافل شده‌ایم، خوشحال می‌شویم آن را در قسمت نظرات این مقاله، با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من