با 10 مدل از بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده آشنا شوید

با 10 مدل از بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده آشنا شوید

همه افراد به خصوص خانم‌ها داشتن پوستی زیبا و شفاف را دوست دارند. اما در طول زندگی ممکن است که ما به مشکلات پوستی مختلف مثل لک و جوش برخورد کنیم که باعث تیرگی و کدر شدن پوست می‌شوند. خوشبختانه راه‌های زیادی برای از بین بردن لک و جای جوش وجود دارد. یکی از راه‌های معمول برای لایه برداری پوست و از بین بردن جای جوش و لک، مراجعه به دکتر و صرف وقت و هزینه بسیار است، اما راه‌های ارزان‌تر و البته موثری نیز وجود دارد که در این مقاله قصد داریم درمورد راه حل دوم توضیح دهیم و به معرفی بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده بپردازیم. این کرم‌ها با خاصیت لایه برداری خود لک‌ها و جای جوش را از صورتتان پاک می‌کنند و پوستی صاف، شفاف و زیبا را برای شما عزیزان به ارمغان می‌آورند.

مزایا و معایب استفاده از کرم لایه بردار

هر دارویی دارای فواید و عوارضی می‌باشد. به یاد داشته باشید که استفاده درست از کرم بسیار مهم است. استفاده صحیح از کرم‌های لایه بردار و روشن کننده می‌تواند موجب بهبود کلاژن سازی پوست و رفع چین و چروک‌های ظریف پوست، روشن‌تر و شاداب‌تر شدن پوست، رفع جوش، بهبود لک‌ها پوستی و در نتیجه افزایش تأثیر داروهای موضعی شود.

اما باید این را حتما در نظر داشته باشید که در کنار فواید کرم‌های لایه بردار، مصرف بیش از حد آن می‌تواند باعث حساس شدن و واکنش‌های پوستی شود. در واقع استفاده از این کرم‌ها، باعث حساس شدن پوست به نور خورشید می‌شود و در صورت عدم استفاده از ضدآفتاب، ممکن است بیمار نتیجه معکوس گرفته و وضعیت پوستش وخیم‌تر از قبل شود. همچنین استفاده از این کرم‌ها، برای افرادی که پوست خشک دارند، ممکن است دردساز باشد، چون باعث خشکی بیشتر پوست می‌شود؛ بهتر است این افراد لایه برداری را زیر نظر دکتر متخصص پوست انجام دهند.

ویژگی‌های بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده

هنگام خرید کرم لایه بردار باید به چهار ویژگی اصلی آن دقت کرد. این چهار ویژگی عبارتند از:

  • قیمت
  • حجم
  • کیفیت
  • اثرگذاری کرم

دلیل اهمیت این چهار ویژگی این است که مقدار کرم باید به گونه‌ای باشد که جواب‌گوی یک دوره درمانی باشد و اثر گذاری کرم نیز بعد یک ماه استفاده باید مشخص شود. البته که بهتر است تعداد دفعات استفاده از کرم در روز و یا در هفته، توسط پزشک تجویز شود.

معرفی بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده صورت

با ما همراه باشید تا بهترین کرم لایه بردار پوست صورت خارجی و ایرانی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید خرید آسان‌تری داشته باشید.

1- کرم نوتروژینا بهترین لایه بردار پوست

کرم نوتروژینا بهترین لایه بردار پوست 

این کرم لایه بردار که بهترین کرم پاکسازی صورت می‌باشد محصول کشور آمریکا می‌باشد و کیفیت بسیار بالایی دارد، این کرم بسیار سریع عمل می کند. پوست صورتتان را پاک‌سازی و لایه‌های مرده پوست را جدا می‌کند. اما به یاد داشته باشید که به دلیل قوی بودن این کرم نباید بیش از حد آن را استفاده کنید، چرا که در این صورت، پوست صورتتان در طول هفته به صورت پوسته پوسته خواهد شد. از نتایج استفاده از این کرم، شادابی پوست، کاهش چربی زیاد، نرم شدن پوست، پاکسازی و تمیز شدن پوست، زبر و خشک نشدن پوست است. این کرم را می‌توانید به صورت روزانه استفاده کنید. نوع محفظه نگه‌داری این کرم به صورت تیوپی می‌باشد.

2- کرم لایه بردار شون بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده صورت

کرم لایه بردار شون بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده صورت

یکی از پرطرفدارترین لایه بردارهای ایرانی و البته با کیفیت، کرم لایه بردار شون است؛ که در بازار ایران مصرف کننده زیادی را به خود جذب کرده است. این کرم حاوی عصاره گردو و ویتامین e است. از ویژگی‌های بارز این کرم از بین بردن دانه‌های سیاه پوستی است. این کرم بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده صورت است. برای کسانی که پوست چرب دارند توصیه می‌شود. هم‌چنین برای استفاده‌ی پوست‌های مختلط هم بسیار تاثیر گذار است. بوی خوش کرم ، پاک‌سازی عمیق و یک‌دست کردن پوست از ویژگی‌های مثبت این کرم لایه بردار است.

محصولات پیشنهادی : خرید اسکراب لایه بردار شون

3- کرم اوریاژ بهترین لایه بردار پوست

کرم اوریاژ بهترین لایه بردار پوست

این لایه بردار قوی برای لک صورت، محصول یک شرکت فرانسوی می‌باشد. اگر شما دارای پوستی با جوش‌های سرسیاه و جوش‌های بزرگ و سر سفید هستید، این کرم برای شما بسیار مفید و موثر خواهد بود. این کرم  فاقد هر گونه عصاره است. به همین دلیل بو و رایحه‌ی خاصی ندارد، اما قدرت لایه برداری آن فوق‌العاده زیاد است. فرمولاسیون آن از مواد معدنی روی است. به دلیل قدرت بالا این کرم باید برای استفاده از آن حتماً با پزشک خود مشورت کنید. اثرگذاری این کرم بسیار سریع است و پوست شما را روشن و درخشان می‌کند. هم‌چنین کرم لایه بردار اوریاژ برای پوست‌های چرب مناسب‌تر است.

روش استفاده از این کرم بسیار راحت است به این صورت که، 1 یا 2 بار در هفته ابتدا پوست خود را مرطوب کنید و بعد کرم را روی صورت و بدن به صورت دورانی ماساژ دهید و سپس با آب بشویید. عنوان بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده بدن به این کرم تعلق دارد.

4- کرم لایه بردار پوست ایوروشه

کرم لایه بردار پوست ایوروشه

برند ایوروشه یکی از برندهای محبوب لوازم آرایشی و بهداشتی است. یکی از دلایل محبوب بودن این برند، این است که فرمولاسیون آن بر پایه مواد گیاهی است و مواد شیمیایی آن بسیار اندک است. برای مثال کرم (پور سیستم) بهترین کرم لایه بردار این برند است، این کرم تاثیر بسیار زیادی در از بین بردن جوش صورت و جای زخم دارد، این لایه بردار، پوست صورت را خشک و پوسته پوسته نمی‌کند.

زیرا در مواد آن صابون استفاده نشده است، برای افراد با پوست های حساس و پوست‌های چرب بسیار مناسب است و بوی خوش و رایحه آن ساخته شده از عصاره گل میمون و آلوئه‌ورا می‌باشد. از مزای دیگر این کرم می‌توان به تنظیم کننده ترشح چربی، پاک‌سازی منافذ باز، از بین برنده سلول‎‌های مرده و کاهش دهنده ناهنجاری‌های پوست و جلوگیری از ظهور مجدد مشکلات پوست اشاره کرد.

 

5- کرم لایه بردار پوست مورد (murad)

کرم لایه بردار پوست مورد (murad)

این برند، محصول کشور آمریکا است. کرم لایه بردار مورد، سلول‌های مرده و آسیب دیده  پوست را از بین می‌برد و پوست را جوان، شاداب و زیبا می‌کند. لایه بردار مورد، دارای ویتامین c است و بهترین کرم لایه بردار برای پوست‌ خشک است. استفاده از این کرم رطوبت و شادابی را به پوست شما بازمی‌گرداند. از دیگر مزایا این کرم می‌توان به روشن کننده پوست، بهبود بافت پوست، دارای اسید گلیکولیک برای تسریع گردش خون، از بین بردن سلول‌های تیره، کمک به بهبود ناپایداری پوست و تقویت اعصاب سلولی برای تقویت قابلیت انعطاف‌پذیری و جوان‌سازی پوست اشاره کرد.

6- کرم لایه بردار نئودرم

کرم لایه بردار نئودرم

این برند ایرانی، دارای یک کرم لایه بردار قوی برای برای جای جوش است که مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو دارد. کرم لایه بردار نئودرم، دارای ترکیبات گیاهی، طبیعی، آلفا هیدروکسید، ویتامین‌های مفید، اسیدهای طبیعی مثل گلیکولید اسید و لاکتیک اسید و مواد ضد التهابی است. استفاده مرتب از این کرم، باعث می‌شود که پوست صورت شما کاملا پاک و یک‌دست شود. هم‌چنین سلول‌های مرده آن را هم جدا می‌کند.

این کرم برای انواع پوست، به غیر از پوست‌های حساس مناسب است. روش استفاده از آن هم به صورت است که یک تا سه بار در هفته بر روی پوست زده و ماساژ دهید. از دیگر مزایا این کرم ایرانی می‌توان جلوگیری از ایجاد چین و چروک، نرم و لطیف کردن پوست، آب‌رسانی موثر، درمان آکنه و از بین بردن جوش سر‌سیاه اشاره کرد. نکته مثبت هم که باید در مورد این کرم گفت این است که فاقد پارابن می‌باشد.

مقاله پیشنهادی : بهترین ماسک‌های لایه‌بردار خانگی

7- کرم لایه بردار کلین اند کلی

کرم لایه بردار کلین اند کلی

کرم لایه بردار Blackhead Clear از برند معروف  Clean And Clear بهترین کرم لایه بردار صورت خارجی می‌باشد. این کرم برای پاک‌سازی، جوان‌سازی و از بین بردن جوش‌های سرسیاه بسیار موثر می‌باشد. این ژل اسکراب دارای دانه‌های ریزی است که به شفافیت و پاک‌سازی پوست بسیار کمک می‌کند. چون این دانه‌ها لکه‌های سیاه رنگ و چرک پوست را از منافذ پوست خارج می‌کند و پوستی یکنواخت برای شما به ارمغان می‌آورد.

فرمولاسیون این کرم لایه بردار قوی برای جای جوش فاقد صابون، روغن و چربی است. شما می‌توانید از این کرم به صورت روزانه استفاده کنید و تمام آلودگی‌ها را از صورت خود پاک ‌کنید. هم‌چنین بدون آسیب رساندن به پوست می‌تواند لایه‌ای از سلول‌های مرده را از پوست صورت جدا کند. این کرم لایه بردار برای جوش‌های زیر پوستی و جوش‌های سر سیاه نیز بسیار مناسب است. این کرم مخصوص صورت است و حاوی دانه‌های نرم می‌باشد. محفظه نگه‌داری کرم کلین اند کلیر به صورت تیوپی و از جنس پلاستیک می‌باشد. از دیگر مزایا آن می‌توان به بستن منافذ ریز و باز پوست و درخشندگی پوست اشاره کرد.

8- کرم سینت ایوز بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده خارجی

کرم سینت ایوز بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده خارجی

اسکراب سینت ایوز، بهترین مارک کرم لایه بردار صورت است. این کرم به از بین رفتن سلول‌های مرده و جوش‌های سر سیاه پوست بسیار کمک می‌کند. فاقد هر گونه روغن است. کرم لایه بردار سینت ایوز آلودگی را از عمق پوست تمیز می‌کند. سلول‌های مرده را از بین می‌برد. اگر به صورت دائم از آن استفاده کنید، پوستی صاف و شاداب خواهید داشت. این کرم حاوی گلیسیرین است که باعث می‌شود پوستی نرم و لطیف داشته باشید. این کرم فوق‌العاده کاملا بدون عوارض و امتحان شده است. حتی برای کسانی که پوستی حساس دارند هم مناسب می‌باشد. این کره به عنوان بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده خارجی شناخته می‌شود.

9- کرم لایه بردار پوست رینوزیت

کرم لایه بردار پوست رینوزیت

این لایه بردار دارای مجوز سازمان غذا و دارو است و بهترین کرم لایه بردار برای پوست چرب می‌باشد. کرم رینوزیت هیچ گونه عصاره‌ای ندارد. پوست صورت را نرم و مرطوب می‌کند. این اسکراب دارای خاصیت پاکسازی قوی از جمله رفع لک و تیرگی صورت، درخشان کننده و پاک کننده است. از این کرم می‌توانید به صورت روزانه استفاده کنید. به یاد داشته باشید که هنگام استفاده از کرم دقت کنید که با چشم تماس پیدا نکند. پس ماساژ کرم روی پوست صورت، آن را با آب گرم کاملا بشویید.

10- کرم لایه بردار آلفا هیدروکسی اسید سینره

کرم لایه بردار آلفا هیدروکسی اسید سینره

برند سینره یکی از شناخته شده ترین و پرطرفدارترین برند ایرانی می‌باشد که کرم لایه بردار این برند بهترین کرم لایه بردار برای لک صورت می‌باشد. دارای اسید‌های میوه است که باعث لایه برداری ملایم پوست و روشن شدن آن می‌شود. این کرم، سلول‌های مرده پوست را جدا می‌کند. باعث تمیزی و جوان‌سازی پوست می‌گردد. علاوه بر این جوش‌های سرسیاه و سر سفید را هم از بین می‌برد. کرم آلفا هیدروکسی اسید سینره با نفوذپذیری بالایی که دارد به عمق لایه‌ی سطحی پوست نفوذ کرده و با سست کردن اتصالات بین سلولی، باعث جدا شدن سلول‌های مرده و پیر از سطح پوست می‌شود.

کرم سینره سرعت بالایی در بازسازی پوست دارد. هم‌چنین به تولید کلاژن و الاستین پوست هم بسیار کمک می‌کند و در نهایت سبب کاهش چین و چروک‌های پوست صورت می‌گردد. درصد مناسب AHA به کار رفته در ترکیب کرم آلفا هیدروکسی اسید سینره باعث می‌شود تا این کرم بدون ایجاد تحریکات پوستی لایه برداری ملایمی را بر روی پوست انجام دهد. به دلیل همین ویژگی‌ها است که این کرم بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده صورت می‌باشد. از دیگر مزایا این کرم می‌توان به محو و بی رنگ نمودن تدریجی جای جوش و لک‌های پوستی، افزایش رطوبت و ایجاد نرمی و لطافت در پوست صورت و تحریک چرخه نوسازی پوست اشاره کرد. این کرم حاوی اسید میوه‌های لیمو، آناناس، انگور و گل ساعتی است و فاقد عطر و بو می‌باشد.

محصولات پیشنهادی : کرم لایه بردار کلیون

استفاده درست از بهترین لایه بردار پوست

طرز استفاده از کرم لایه بردار بسیار مهم است. استفاده بیش از حد حتی ممکن است به پوست صورت آسیب بزند. با توجه به تحقیقات انجام شده استفاده‌ی نادرست و بدون تجویز پزشک از کرم‌های لایه بردار‌، عوارض زیادی را به همراه دارد.

به طور کلی لایه بردارها به دو دسته تقسیم می‌شوند:

رتینوئیدهای موضعی و گلئویک اسیدها

دسته اول لایه بردارها به صورت ژل و محلول تولید می‌گردد که برای انواع پوست‌ها از جمله پوست‌های مستعد آکنه استفاده می‌شود اما دسته دوم همه به صورت کرم تولید می‌گردند.

اما دسته‌ی دیگری از لایه بردارها هم وجود دارند که توسط پزشک تجویز می‌شوند که غلظت بالایی دارند. این نوع  از لایه بردار در واقع برای کسانی مناسب است که که کک و مک دارند. عوارض استفاده نادرست از این کرم‌های لایه بردار خشکی پوست، التهابات پوستی، ایجاد لک و رنگ‌دانه‌های پوستی در نقاط مختلف صورت می‌باشد.

در مقاله «اسکراب لب خانگی» به آموزش چند اسکراب خانگی می‌پردازیم که می‌توانید مطالعه نمایید.

 

کرم لایه بردار با توجه به میزان لایه برداری آن برای انواع پوست توسط پزشک تجویز می‌شود. این کرم‌ها به هیچ عنوان نباید برای زنان شیرده و باردار تجویز شود. علاوه بر این کسانی که در مناطق آفتاب خیز زندگی می‌کنند و به نور آفتاب حساسیت دارند هم برای استفاده از کرم لایه بردار حتما باید با پزشک متخصص مشورت کنند. متخصصان پوست می‌گویند اغلب لایه بردارهای شیمیایی دارای فرمولاسیون گیاهی هستند. با درصد اطمینان بیش‌تری می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اما استفاده از ماسک‌های میوه برای صورت در واقع پایه علمی ندارد، مگر این که وزارت بهداشت آن را تایید کرده باشد.

به این ترتیب از مزایا و معایب کرم لایه بردار با خبر شدید و می‌توانید بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده را برای خود انتخاب کنید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من