9 مدل از بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط و پوست معمولی

9 مدل از بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط و پوست معمولی

شما چه نوع پوستی دارید؟! در چند سال اخیر بازار محصولات آرایشی- بهداشتی آن‌قدر گرم شده است که تقریباً همه پاسخ این سؤال را می‌دانند. در دنیای پر از رقابت محصولات مراقبت از پوست، انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط در کنار بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست معمولی ، ازجمله دغدغه‌های افراد برای داشتن پوستی سالم و شاداب شده است. در این مقاله شما را برای خرید بهترین ضد آفتاب پوست مختلط و معمولی راهنمایی می‌کنیم.

 

پوست مختلط چه ویژگی‌هایی دارد؟

شاید ترکیب «پوست مختلط» کمی عجیب و غیرعادی باشد ولی درواقع این‌طور نیست و یکی از رایج‌ترین انواع پوست را در جهان شامل می‌شود. برای تشخیص اینکه جنس پوست شما از این نوع است یا خیر کافی است به نشانه زیر توجه کنید:

– ناحیه T؛ بینی، پیشانی و چانه که بیشتر از بخش‌های دیگر صورت چرب می‌شود.

با این آگاهی حالا می‌توانید ویژگی‌های پوستی خودتان را قبل از انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط بیشتر بشناسید:

– 20 دقیقه بعد از شست‌وشو، ناحیه T و چند نقطه دیگر چرب و براق می‌شود

این حالت ممکن است باعث کلافگی شما شود که طبیعی است. باید عرض کنیم که بخش‌هایی از پوست صورت ازجمله چانه، بینی و پیشانی به دلیل وجود غدد چربی بیشتر، زودتر چرب می‌شوند.

– قسمت‌های مختلف صورت به کرم مرطوب‌کننده واکنش نشان می‌دهند

نکته جالب در پوست‌های مختلط، واکنش ناحیه T به کرم مرطوب‌کننده است. شاید گونه‌ها و دور چشم احساس بهتری از ماساژ با کرم بگیرند ولی کمی که می‌گذرد احساس می‌کنید بینی و پیشانی و چانه زیر سنگینی لایه نازک کرم در حال خفه شدن هستند. توصیه ما این است که از یک مرطوب‌کننده متفاوت برای این قسمت استفاده کنید.

– منافذ پوست بینی در مقایسه با پوست گونه بازتر است

پوست مختلط چه ویژگی‌هایی دارد؟
باکمی دقت به جغرافیای صورتتان متوجه می‌شوید که قسمت‌های چرب‌تر، منافذ بازتری دارند درحالی‌که سایر بخش‌ها این‌طور نیستند. دلیل این تفاوت ترشح بیشتر چربی در قسمت‌هایی با منافذ باز است.

منافذ پوست در کنار ارتباط با فولیکول مو، چربی را به سطح پوست می‌رسانند و درواقع بستری برای جذب محصولات آرایشی هستند. بزرگ‌تر بود منافذ پوست در بخشی از صورت نشان می‌دهد که غدد چربی در این بخش‌ها بیشتر فعالیت می‌کنند و همین، باعث بزرگ‌تر شدن منافذ می‌شود.

– پوست مختلط هم جوش می‌زند و هم خشک می‌شود

همان‌طور که بالاتر برایتان نوشتیم، سه‌نقطه پیشانی، چانه و بینی بیشتر از بخش‌های دیگر صورت چرب می‌شوند و این در حالتی است که سایر قسمت‌ها خشک و کشیده باقی می‌مانند. بنابراین، ناحیه T، چرب همراه با جوش و آکنه و نقاط دیگر، خشک و حساس هستند.

 

محصول پییشنهادی : ضد آفتاب بی رنگ تراست

 

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط چه ویژگی‌هایی دارد؟

این نوع پوست قلق خاص خودش را دارد و برای مراقبت از آن باید آداب مشخصی را رعایت کرد. اگر هنوز در انتخاب بهترین ضدآفتاب برای پوست مختلط درست عمل‌نکرده‌اید هیچ ایرادی ندارد. پیشنهاد می‌کنیم از این قسمت مقاله، ساده عبور نکنید:

– ضد آفتاب با رطوبت مناسب

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط چه ویژگی‌هایی دارد؟
پوست مختلط نیاز به رطوبت بیشتری برای نقاط خشک دارد ولی ناحیه T را هم براق نکند. چون طبیعتاً مقداری چربی در کرم‌های مرطوب‌کننده وجود دارد. در این مورد می‌توانید از راهنمایی‌های متخصص پوست بهره ببرید.

– بدون عطر و بو

فراموش نکنید که رایحه و عطر باعث تحریک قسمت‌های خشک پوست مختلط می‌شود که مهم‌ترین نشانه آن پوست‌پوست شدن است. توصیه می‌کنیم حتماً از محصولات طبیعی با مواد معدنی انتخاب کنید.

– بدون الکل و روغن

کمی خسته‌کننده و سخت شد؟! صبور باشید. الکل یک ماده تحریک‌کننده است که همچنین باعث خشکی پوست مختلط می‌شود، از طرف دیگر، کرم‌هایی با ترکیب روغن نارگیل یا روغن بادام باعث بسته‌تر شدن منافذ پوستی و ایجاد جوش یا آکنه می‌شوند. کرمی که انتخاب می‌کنید نباید حاوی الکل یا مواد روغنی باشد.

 

معرفی بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست مختلط

از بین انواع بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط ، محصولات ایرانی ازجمله نمونه‌های خوب و پرطرفدار هستند که می‌توانید با خیال راحت یکی از آن‌ها را برای مصرف انتخاب کنید. مشخصات سه مورد از بهترین ضد آفتاب برای پوست مختلط است که در ادامه می‌خوانیم:

1- کرم ضد آفتاب بیوتی درما مدل Light Beige

معرفی بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست مختلط، بیوتی درما
این ضد آفتاب بدون عصاره با رنگ دلربای بژ روشن و فیلترهای فیزیکی و شیمیایی تولید شده است. به دلیل مقاومت در برابر آب و تعریق، می‌توانید در زمان شنا از آن استفاده کنید. در کنار سبکی بسیار عالی و پوشش چشمگیر پوست، انتظار یک کرم ضد آفتاب بدون تغییر رنگ را داشته باشید.

ویژگی‌های فنی محصول:

● حجم: 40 میلی‌لیتر

● وزن: 40 گرم

● مناسب: پوست‌های چرب، پوست‌های مختلط

● میزان SPF: 50

● نوع محفظه نگه‌دارنده: تیوبی

● جنس محفظه نگه‌دارنده: پلاستیک

● محافظت‌کننده در برابر اشعه UVA: دارد

● محافظت‌کننده در برابر اشعه UVB: دارد

● کشور مبدأ برند: ایران

2- کرم ضد آفتاب بدون چربی مای

معرفی بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست مختلط، مای

برای مقاومت در برابر شکل گرفتن لک‌های پیری Age Spot این ضد آفتاب بدون عصاره یک انتخاب به‌جا است! بنابراین برای فعالیت‌های طولانی‌مدت در روزهای گرم تابستان، مقدار مشخصی از آن را روی پوست بمالید تا تأثیر بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط را ببینید.

ویژگی‌های فنی محصول:

● مناسب برای: پوست‌های چرب، پوست‌های مختلط

● میزان SPF: 60

● نوع محفظه نگه‌دارنده: تیوپی

● جنس محفظه نگه‌دارنده: پلاستیک

● محافظت‌کننده در برابر اشعه UVA: دارد

● محافظت‌کننده در برابر اشعه UVB: دارد

● کشور مبدأ برند: ایران

● سایر توضیحات: دارای بافت سبک و غیر چرب، رنگی (رنگ مات)، مانع از ایجاد چربی اضافی بر روی پوست

 

 

3- کرم ضد آفتاب فاقد چربی نئودرم مدل Highly Protective Max Tinted SPF50

معرفی بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست مختلط، نئودرم
هم کرم پودر هم ضد آفتاب بدون عصاره! دغدغه بانوان هنگام خرید کرم ضد آفتاب دلخواهشان که این برند ایرانی دوست‌داشتنی به‌خوبی آن را برآورده کرده است. نئودرم بژ تیره دارای ترکیب سبوماین برای کنترل چربی است تا شما نگران ترشح چربی در ناحیه T صورت خود نباشید.

همچنین سبوماین به دلیل خاصیت حساسیت‌زدایی، ضدمیکروبی و تعادل ساز وضعیت طبیعی پوست چرب باعث می‌شود این محصول یک انتخاب جدی برای افرادی باشد که پوست مختلط دارند. آلفابیزابولول موجود در کرم نیز نه‌تنها سازگار با پوست است بلکه خاصیت ضدالتهابی چشمگیری دارد و تأثیر کرم را به‌مراتب بیشتر می‌کند.

ویژگی‌های فنی محصول:

● حجم: 50 میلی‌لیتر

● مناسب برای: پوست‌های چرب، پوست‌های مختلط

● میزان: SPF 50

● نوع محفظه نگه‌دارنده: تیوپی

● جنس محفظه نگه‌دارنده: پلاستیک

● محافظت‌کننده در برابر اشعه UVA: دارد

● محافظت‌کننده در برابر اشعه UVB: دارد

● کشور مبدأ برند: ایران

 

معرفی بهترین ضد آفتاب خارجی برای پوست مختلط

درصورتی‌که علاقه‌مند به انتخاب یک محصول غیرایرانی هستید، دو مورد از انواع بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط را پیشنهاد می‌کنیم:

1- کرم ضد آفتاب رنگی بایودرما مدل photoderm maxمعرفی بهترین ضد آفتاب خارجی برای پوست مختلط، بایودرما

قدرت محافظتی بایودرمای فرانسوی از پوست مختلط در برابر سوختگی ناشی از تابش خورشید و پیری زودرس شگفت‌انگیز است و به‌راحتی شما را راضی می‌کند تا حواستان به پوستی که دارید باشد. فاکتور Bio Protection کار محافظت عمقی از پوست و کنترل سیستم دفاعی طبیعی آن را انجام می‌دهد.

این ضد آفتاب باوجود سبکی بسیار عالی و پوشش کل پوست، می‌تواند در سبد خرید شما جای ویژه‌ای داشته باشد. ناگفته نماند که بعد از مصرف این محصول احساس نمی‌کنید که پوستتان چسبنده شده است.

ویژگی‌های فنی محصول:

● حجم: 40 میلی‌لیتر

● وزن: 50 گرم

● مناسب برای: پوست‌های خشک، پوست‌های مختلط

میزان SPF: 50

نوع محفظه نگه‌دارنده: تیوپی

جنس محفظه نگه‌دارنده: پلاستیک

محافظت‌کننده در برابر اشعه UVA: دارد

محافظت‌کننده در برابر اشعه UVB: ندارد

عصاره: دارد

کشور مبدأ برند: فرانسه

سایر توضیحات: محافظ در برابر UVA/UVB، فعال کردن سیستم دفاعی طبیعی پوست، محافظت از خطرات ناشی از آسیب سلولی، مبارزه با پیری زودرس پوست، بدون چربی، غیر براق، بدون بو و پارابن، مقاوم در برابر نور خورشید، بدون ایجاد حساسیت و آکنه، رنگی (بژ طلایی).

2- فلویید ضد آفتاب و ضد چروک لانسون Multi action شماره 2

معرفی بهترین ضد آفتاب خارجی برای پوست مختلط، لانسون
این محصول فرانسوی هم ضد آفتاب است هم کرم پودر اما فراموش نکنید که شما با یک محصول صرفاً آرایشی روبه‌رو نیستید! مواد ضدچروک و تنظیم‌کننده چربی موجود در آن یک جنگنده خوب در برابر چین‌وچروک‌های سطحی و همچنین جوش و آکنه است.
برای خرید بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط تردید نکنید چون با ماندگاری بالا، 8-10 ساعت، و پوشش عالی پوست کاری می‌کند به فکر خرید محصول جدیدی نباشید. این برند 25 ساله از پیشگامان محصولات ضدچروک است که با استفاده از فناوری ساخت فلوئید Oil in water، موفق شده است یک بافت بسیار سبک را برای اکسیژن‌رسانی به پوست شما وارد بازار کند.

ویژگی‌های فنی محصول:

● حجم: 40 میلی‌لیتر

● کشور مبدأ برند: فرانسه

● سایر مشخصات: رنگ بژ طبیعی

● نوع عصاره: عصاره گل قاصدک جهت ممانعت از جذب آلودگی هوا بر روی صورت

● وزن: 70 گرم

● سازگار باپوست‌های: چرب، مختلط

● جنس محفظه: تیوپی

● SPF : 50

 

پوست معمولی چه ویژگی‌هایی دارد؟

پوست‌های معمولی یکدستی چشمگیری دارند؛ کمی چرب، کمی خشک و کمی جوش‌دار. این سه ویژگی گاهی به وجود می‌آید و خیلی زود هم برطرف می‌شود. نکته مهم در مورد پوست معمولی ارتباط خوب آن با محصولات آرایشی است که باعث می‌شود شما چهره متعادلی داشته باشید.

خبر خوب اینکه به دلایل ژنتیک شما آدم خوش‌اقبالی هستید و باید از این بابت شکرگزار باشید!

 

محصول پییشنهادی : ضد آفتاب شون با رنگ طبیعی

 

آیا پوست معمولی نیاز به مراقبت خاصی دارد؟

آیا پوست معمولی نیاز به مراقبت خاصی دارد؟
پوست‌های معمولی از انواع آسان‌گیر پوست به‌حساب می‌آیند. اما نکته مهم در مورد این نوع، بروز نشانه‌های زودهنگام پیری است. بنابراین اگر پوست معمولی دارید اصلاً به معنی نادیده گرفتن مصرف محصولات مراقبتی آب‌رسان و ضدچروک نیست.

 

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست معمولی چه ویژگی‌هایی دارد؟

در کنار انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست معمولی ، مراقب باشید محصولاتی را انتخاب نکنید که باعث تغییر نوع پوست به سمت چرب یا خشک‌تر شدن شوند. کافی است سه فاکتور زیر را به خاطر بسپارید:

1- با اشعه آسیب‌رسان خورشید آشنا شوید

دو اشعه UVA و UVB قاتلین خاموش پوست انسان هستند. اولی زمینه پیری پوست، چین‌وچروک و از همه بدتر سرطان را فراهم می‌کند که در بلندمدت باعث آسیب‌های جبران‌ناپذیر به پوست می‌شود. اشعه UVB هم باعث قرمزی و آفتاب‌سوختگی می‌شود.

2- SPF ضد آفتاب خود را بشناسید

فاکتور محافظت از نور خوشید یا SPF Sun Protection Factor معیاری برای اندازه‌گیری قدرت کرم ضد آفتاب برای محافظت از پوست در برابر تابش خورشید است. بنابراین هرچه عدد این معیار بالاتر باشد، نشان‌دهنده تأثیرگذاری بیشتر کرم روی پوست است. متخصصین پوست توصیه می‌کنند که بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست معمولی و همه انواع دیگر SPF بالای سی است و البته هر دو ساعت باید روی پوست تجدید شود.

 

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی برای پوست معمولی

اگر علاقه‌مند به مصرف محصولات وطنی هستید فهرستی از انواع بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست معمولی را در ادامه برای شما آماده کرده‌ایم:

1- کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر مدل Normal To Dry SPF50

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی برای پوست معمولی، سی گل

ترکیب گیاهان شیرین‌بیان، بری بری، سازمنتوزا ساکسی فراگا، آلوئه ورا و پاپایا باعث می‌شود تا بهترین ضد آفتاب برای پوست معمولی گزینه خوبی به‌منظور پیشگیری از بروز لک پوستی باشد. همچنین به دلیل رطوبت رسانی عمقی و ماندگار، خاصیت ضد حساسیت و ضد پیری زودرس یک انتخاب منطقی برای پوست معمولی شماست.

ویژگی‌های فنی محصول:

● حجم: 40 میلی‌لیتر

● کشور مبدأ برند: ایران

● وزن: 40 گرم

● سازگار باپوست‌های: معمولی, خشک

● جنس محفظه: تیوپی

● SPF : 50

2- کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی سی گل

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی برای پوست معمولی، سی گل

برند ایرانی و خوش‌نام سی گل، مجموعه بهترین ضدآفتاب برای پوست معمولی را با نام Sun Pro وارد بازار کرده است که برای انواع پوست معمولی و چرب استفاده می‌شود و هرکدام خواص خودشان را دارند.

پیشنهاد جدی ما به شما انتخاب این برند است که ترکیبات عصاره آلوئه ورا، جوانه گندم و ویتامین E موجود در آن باعث شده بسیاری از مشتریان از خرید خود رضایت داشته باشند. همچنین ضد آفتاب سی گل را می‌توانید به‌عنوان پایه آرایشی استفاده کنید.

ویژگی‌های فنی محصول:

● حجم: 50 میلی‌لیتر

● کشور مبدأ برند: ایران

● سایر مشخصات: مرطوب‌کننده، ضد پیری زودرس

● جنس محفظه: تیوپی

● SPF : 60

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب خارجی برای پوست معمولی

بهترین ضد آفتاب برای پوست معمولی با توجه به کیفیت مواد به‌کاررفته ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند. اگر اهل تجربه بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست معمولی از مجموعه برندهای خارجی هستید این بخش برای شما نوشته شده است.

1- کرم ضد آفتاب رنگی MQ مدل LIGHT BEIGE-Normal

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب خارجی برای پوست معمولی، ام کیو

طبیعی است که از معتبرترین لابراتوارهای فرانسه انتظار بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست معمولی را داشته باشیم! ترکیب مرغوب‌ترین و به‌روزترین مواد در این محصول باعث جلوه بیشتر قدرت حفاظت آن در برابر تابش اشعه خورشید می‌شود.

بافت بسیار نرم و سبک کرم آن را تبدیل به خاطره‌انگیزترین روش مراقبتی از پوست کرده است. این محصول دارای ترکیبات مرطوب‌کننده قوی و همچنین مقاوم برابر تعریق است.

ویژگی‌های فنی محصول:

● حجم: 55 میلی‌لیتر

● کشور مبدأ برند: فرانسه

● مناسب پوست‌های نرمال و خشک

● وزن: 55 گرم

● ترکیبات: بدون عصاره

● جنس محفظه: تیوپی

● SPF : 50

2- کرم ضد آفتاب رنگی بیودرما مدل Golden colour

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب خارجی برای پوست معمولی، بیودرما

فناوری بایو پروتکشن Bio Protection در این ضد آفتاب بدون عصاره آن را تبدیل به یکی از انواع بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست معمولی کرده است که با هدف محافظت و رطوبت رسانی عمقی پوست وارد بازار شده.

سبکی چشمگیر کرم بیش از آنکه به شما احساس وجود لایه‌ای اضافی را روی پوست بدهد، خاطره‌ای لطیف از یک محصول مراقبتی را در ذهن حک می‌کند. همچنین بعد از مصرف ضد آفتاب احساس چسبندگی روی پوست ایجاد نمی‌کند.

ویژگی‌های فنی محصول:

● حجم: 40 میلی‌لیتر

● کشور مبدأ برند: فرانسه

● وزن: 40 گرم

● سازگار باپوست‌های: معمولی، خشک، حساس

● جنس محفظه: تیوبی

● SPF : 50

سخن ما با شما

هر نوع پوستی که دارید و هر نوع روش مراقبتی تأییدشده‌ای را که دنبال می‌کنید تنها کافی است به خاطر بسپارید بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست معمولی یک محصول مراقبتی در کنار سایر روش‌های بهداشتی- مراقبتی برای پوست است. حتی اگر از بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط استفاده می‌کنید نباید از نکته مهم را از خاطر بگیرید که زیاده‌روی در انجام روش‌های مراقبتی ممکن است باعث آسیب جدی‌تر و بلندمدت به پوست حساس شما شود.

 

 

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من