بهترین مارک سایه چشم و معرفی پرفروش ترین برندهای خارجی و ایرانی

معرفی 12 مدل از بهترین مارک سایه چشم

بهترین مارک سایه چشم چیست؟ اگر شما هم جز افرادی هستید که کیفیت و نوع آرایش صورت شما اهمیت بسیار زیادی برایتان دارد باید بدانید که یکی از مهم‌ترین فاکتورهای یک آرایش خوب، انتخاب سایه چشم مناسب است. چشم‌ها اولین عضوی از صورت می‌باشند که در هنگام نگاه کردن به صورت افراد متوجه آن می‌شویم بنابراین اگر هنگام آرایش به این عضو جذاب توجهی نکنید هر چقدر هم از لوازم گران قیمت آرایشی استفاده کرده باشید، آرایش شما هیچ تأثیری نخواهد داشت. توجه داشته باشید تنها نوع سایه‌ای که استفاده می‌کنید اهمیت ندارد، بلکه مهم است که سایه چشم را برندهای معتبر آرایشی تهیه کنید. ما در این مقاله به بررسی بهترین مارک سایه چشم می‌پردازیم تا شما عزیزان را در خرید بهترین برند سایه چشم از مارک‌های معتبر و اورجینال راهنمایی کنیم.

سایه چشم

سایه چشم، یکی از اصلی‌ترین و چالش برانگیزترین قسمت آرایش از نظر خانم‌ها می‌باشد. برای داشتن یک آرایش اصولی باید تمام نکات حرفه‌ای را رعایت کنید که یکی از این موارد انتخاب درست سایه چشم است. از سایه چشم برای برجسته و درخشان نمودن چشم‌ها استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که اگر در استفاده از سایه چشم از ترکیب رنگ و تکنیک مناسب باید استفاده شود، چشمان شما را خیره کننده خواهد کرد. برای استفاده از سایه باید از قلمو یا براش مخصوص کمک بگیرید و در برخی موارد هم می‌توانید از انگشت‌های خود بهره ببرید. سایه چشم در انواع مختلفی تولید می‌شود که در ادامه به آن می‌پردازیم. هم چنین درصورتی که تمایل به یادگیری روش های سایه زدن دارید می‌توانید به مقاله «آموزش زدن سایه چشم» مراجعه نمایید.

معرفی انواع سایه چشم

سایه چشم هم مثل سایر محصولات آرایشی، انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن‌ها بافت، فرمول، تأثیر و ظاهر متفاوتی دارند. انواع سایه موجود در بازار به صورت زیر می‌باشد.

معرفی انواع سایه

1. سایه چشم پودری

سایه چشم پودری برای کسانی که تجربه کمی در زمینه آرایش با سایه چشم را دارند، پیشنهاد بسیار مناسبی می‌باشد.

2. سایه چشم کرمی

این نوع سایه چشم برق بیشتری به پشت چشم می‌بخشد. اما برای پوست‌های چرب چندان مناسب نیست. برای استفاده از سایه چشم کرمی می‌توانید از قلموهای آرایشی که سری بزرگتری دارند استفاده کنید. چرا که مانع از ریختن سایه می شوند.

3. سایه چشم مایع

سایه چشم‌ مایع بسته بندی شبیه به برق لب یا رژهای مایع را دارد. این نوع سایه چشم یکی از مناسب ترین گزینه‌ها برای افراد مبتدی است. نکته مهمی که درباره‌ی سایه‌های مایع وجود دارد این است که این نوع سایه‌ها به سرعت خشک می‌شوند. بنابراین کنترل آن کمی سخت می‌باشد.

4. سایه چشم مدادی

سایه چشم‌‌های مدادی از جمله راحت ‌ترین سایه چشم‌‌ها هستند که در رنگ‌های مختلفی به فروش می‌رسند. به خاطر دوام طولانی مدتی که دارند، برای آرایش روزانه بسیار مناسب خواهند بود.

5. سایه چشم پودری شل

آرایشگر‌ها و خانم‌هایی که در زمینه آرایش صورت حرفه‌ای هستند، از این نوع سایه استفاده می‌کنند. پودر این سایه چشم کاملا از هم جدا و دانه‌ای است. استفاده از آن ممکن است کمی سخت باشد و امکان دارد روی پوست شما ریخته شوند و آرایش شما را خراب کنند. نکته مهمی که باید بدانید این است که اگر پوست خشکی دارید، بهتر است که کمتر از سایه چشم پودری شل استفاده کنید. چرا که این سایه میتواند خشکی پوست را افزایش داده و چین و چروک ایجاد کند.

معرفی بهترین مارک‌ سایه چشم خارجی

در این بخش از مقاله می‌خواهیم 7 تا از بهترین مارک سایه چشم خارجی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با ویژگی‌های هر یک آشنا شوید.

1- سایه چشم هدی بیوتی

یکی از کمپانی‌های بسیار موفق و معروف در زمینه تولید لوازم آرایشی، برند هدی بیوتی می‌باشد. اگر کمی در زمینه آرایش مطالعه و تجربه داشته باشید، حتما نام هدی بیوتی به عنوان بهترین مارک سایه چشم خارجی به گوشتان خورده است. پالت‌ سایه چشم این برند بسیار جذاب و کاربردی می‌باشد و از کیفیت، حجم و قیمت معقولی برخوردار است.

سایه چشم هدی بیوتی

دو تا از پرطرفدارترین محصولات هدی بیوتی ، پالت سایه دیزرت داسک و همچنین پالت سایه چشم نود است. بسیاری از میکاپ آرتیست‌ها معتقدند که هدی بیوتی بهترین مارک سایه چشم عروس است و نمی‌توان از مزایای فوق العاده آن چشم پوشید. پالت دیزرت داسک دارای 18 رنگ مختلف و ترکیبی از رنگ‌های براق و مات را دارد و امکان ایجاد متنوع‌ترین آرایش‌‌ها را برای شما فراهم خواهد کرد. همچنین رنگدانه‌های این پالت سایه بسیار قوی بوده و ماندگاری بالایی دارد. این پالت از پرفروش ترین سایه چشم ها می‌باشد.

2- رولوشن بهترین مارک سایه چشم خارجی

رولوشون یک برند انگلیسی می‌باشد که سایه چشم آن بسیار محبوب و شناخته شده است. از میان پالت‌های متنوع این برند رنگ‌های مات و براقی وجود دارد که می‌توانید با توجه به رنگ چشم یا لباس خود، پالت دلخواهتان را انتخاب کنید.

رولوشن بهترین مارک سایه چشم خارجی


اگر به دنبال یک سایه چشم با رنگ‌های پایه، ملایم و گرم هستید، پیشنهاد می‌کنیم پالت سایه چشم 15 رنگ رولوشن مدل Velvet Rose را تهیه کنید. این محصول برای آرایش روز و شب مناسب است. چون در فرمولاسیون این محصول نهایت دقت به عمل آمده و فاقد مواد آلرژی زا می‌باشد. اگر به دنبال یک مارک سایه چشم خوب هستید، با خیال راحت پالت رولوشن را تهیه کنید. چون دچار هیچ گونه حساسیتی نخواهید شد. از این پالت سایه چشم رولوشن می‌توان هم به صورت خشک و هم به صورت مرطوب استفاده کرد.

3- پالت NYX بهترین مارک سایه چشم

پالت سایه چشم NYX

مارک سایه چشم نیکس در سال ۱۹۹۹ در لوس آنجلس کالیفرنیا متولد شد. پالت سایه این برند حاوی 16 رنگ حرفه‌ای از رنگ های خیلی زنده تا مخملی و کلاسیک، از مدل های مات تا شیمری و متالیک می‌باشد. رنگ‌های متنوع و راحتی ترکیب شدن رنگ‌ها یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این پالت سایه چشم است. وجود رنگ‌های خنثی در پالت نیکس این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید روزانه استفاده کنید و از طرفی برای میکاپ کلاسیک مهمانی نیز مناسب باشد.

4- سایه sweet rose بهترین مارک سایه چشم اکلیلی

سایه‌ی چشم جزو لوازم آرایشی است که استفاده از آن همیشه و به‌ طور مداوم ضرورت ندارد. اما استفاده از آن می‌تواند چشم‌ها را بسیار زیبا، جذاب و متفاوت کند. سایه‌ی چشم برند سوییت رز دارای پالتی حاوی بیست و چهار رنگ متفاوت و جذاب است که برای انواع سلیقه‌ها و آرایش‌ها می‌توان استفاده کرد. به یاد داشته باشید که رنگ سایه‌ای که استفاده می‌کنید باید تاحدودی با رنگ چشم‌ها و همین‌طور با رنگ لباستان هماهنگی داشته باشد تا بتواند شما را از حالت عادی زیباتر نشان دهد.

وجود 24 رنگ در این سایه باعث می‌شود تا شما بتوانید رنگی هماهنگ با انواع لباس‌ها را بیابید. بافت پودری سایه‌ی سوییت رز بسیار نرم و لطیف است و حساسیتی برای چشم و پوست بسیار حساس پلک ایجاد نمی‌کند. این پلت بهترین مارک سایه چشم اکلیلی می‌باشد که رنگ‌های شاین بسیار زیبایی دارد و برای آرایش‌های شاین بسیار مناسب است. اما در آرایش‌های مات هم می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و چشم‌ها را زیبا نشان دهد.

5- سایه چشم Febble

سایه چشم Febble

فبل برندی نام آشنا از کشور چین است که در حال حاضر در حوزه تولید محصولات آرایشی فعالیت دارد. سایه چشم این برند بهترین مارک پالت سایه چشم است که، انواع مختلفی دارد و از مهم‌ترین سایه‌ها آن می‌توان به سایه چشم پودری اشاره کرد. برند فبل یکی از برترین تولیدکنندگان سایه چشم بوده که تنوع رنگی خوبی در محصولاتش ایجاد کرده است. رنگ بندی پالت سایه چشم فیبل دارای ترکیب رنگ‌های مات و براق بوده که هم برای آرایش معمولی و روزانه و هم آرایش مهمانی و مجلسی مناسب می‌باشد. پالت سایه چشم 24 رنگ فبل متناسب با هر سلیقه‌ای است. تمام طیف‌های این پالت سایه، پیگمنت‌های غنی و غلیظی داشته و ترکیبی از رنگ‌های درخشان و مات هستند.

6- سایه چشم تکی وو (vov)

برند VOV متعلق به کشور کره جنوبی است که در زمینه لوازم آرایش فعال است. سایه چشم تک رنگ VOV بهترین مارک سایه چشم عروس است که در رنگ‌های متنوع و بسیار جذاب طراحی و تولید شده است که زیبایی خاصی را به چشمان شما هدیه می‌دهد. این سایه چشم با یک بافت فوق العاده سبک و نرم، مبتنی بر فناوری Micro-Fusion ، کاملاً در سراسر پلک پخش می‌شود و ماندگاری بالایی دارد. سایه چشم تک رنگ وو به شما امکان می‌دهد آسان و سریع آرایش روزمره و حرفه‌ای انجام دهید. ویژگی‌های سایه چشم وو از نظر کاربران آن عبارتند از: ماندگاری بالا، پوشانندگی بالا، بسته بندی کوچک، رنگبندی متنوع، بافت نرم و ابریشمی، حفظ تعادل رطوبت پوست.

7- سایه چشم 4 رنگ یوشاس (Ushas)

یوشاس هم یکی دیگر از برندهای تولید کننده لوازم آرایشی در کشور چین می‌باشد که بهترین مارک سایه چشم را تولید می‌کند. بیش از دو دهه در این زمینه مشغول به فعالیت است. پالت سایه چشم یوشاس جز یکی از برندهای معروف و با کیفیت لوازم آرایشی می‌باشد. پالت سایه چشم یوشاس در 4 رنگ متنوع دارای رنگ‌های مات و شاین دار نیز می‌باشد که زیبایی و جلوه چشمانتان را دوچندان خواهد کرد.

معرفی بهترین مارک سایه چشم ایرانی

در این بخش می‌خواهیم 5 تا از بهترین سایه چشم‌هایی که در کشور خودمان تولید می‌شود را به شما عزیزان معرفی کنیم.

1- سایه چشم این لی

سایه چشم این لی

لابراتور گیاهی طبیعت زنده از سال 1376 در زمینه تولید محصولات آرایشی بهداشتی فعالیت می‌کند و محصولات آرایشی را با نام برند این ‌لی به بازار عرضه کرده است. پالت‌های سایه ‌چشم این ‌لی به صورتی طراحی شده است که دارای چهار رنگ در یک طیف رنگی است. سایه چشم این لی از لحاظ کیفیت و ماندگاری در سطح جهانی رقابت می‌کند. یکی از مزایای اصلی سایه‌های چهار رنگ، وجود رنگ‌های هماهنگ با یکدیگر در یک پالت و امکان ایجاد رنگی منحصر به فرد و خاص است.

سایه‌های این لی با بافت مخملی به راحتی بر روی پلک پخش می‌شود و به مدت طولانی ثابت می‌ماند. وجود یک رنگ روشن به عنوان رنگ پایه در هر پالت سبب می‌شود دوام رنگ‌های دیگر افزایش یابد و حالتی نافذ و گیرا در چشمان شما ایجاد کند. اگر به دنبال یک مارک سایه چشم خوب ایرانی می‌گردید، برند این لی یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود.

2- سایه چشم تکی مای بهترین مارک سایه چشم ایرانی

سایه چشم تکی مای

برند مای بزرگترین برند در خاورمیانه از نظر حجم بازار و فروش محصولات آرایشی و بهداشتی است. مای، بهترین مارک پالت سایه چشم ایرانی می‌باشد. دارای بافتی سبک و نرم است که به زیبایی بر روی پلک می‌نشیند و زیبایی آن‌ها را چندین برابر می‌کند، همچنین این محصول دارای ماندگاری، پوشش دهی و تنوع رنگ بالا می‌باشد. سایه مای دارای رنگدانه‌های غنی و پررنگی است که به شما این امکان را می‎دهد تا آرایش چشم جذابی داشته باشید. این محصول بافتی فشرده، سبک و ابریشمی دارد. پس از استفاده به‌هیچ ‌وجه احساس سنگینی روی پلک‌ها ایجاد نخواهد کرد و به خوبی پشت پلک پخش می‌شود. سایه تک رنگ مای ماندگاری طولانی دارد. در اثر تعریق از پشت پلک نمی‌ریزد و در طول روز بافت خود را حفظ می‎کند.

3- سایه چشم شون بهترین برند سایه چشم

سایه چشم شون بهترین برند سایه چشم

شون یک برند ایرانی است که به خاطر کیفیت بالا محصولاتش خیلی زود به محبوبیت در بین کاربرانش رسید. شون، مارک سایه چشم خوب ایرانی است که سایه چشم چهار رنگ درامتیک شون جز یکی از برندهای خوب ایرانی است. این سایه چشم چهار رنگ، به ‌خاطر رنگ‌های متنوعی که دارد، نمای خیلی زیبا و طبیعی به چشم می‌بخشد. این سایه به‌ راحتی روی پوست با یک ‌دیگر ترکیب ‌می‌شود و هیچ خطی یا ردی از خود به جای نمی‌‌گذارد.

4- سایه چشم کالیستا

یکی از پر مصرف‌ترین لوازم آرایش سایه چشم است که در رنگ‌های گوناگون وجود دارد. سایه چشم کالیستا، بهترین مارک سایه چشم است که دارای ترکیبات رنگی بی‌نظیری است. از انواع سایه‌ها در این برند می‌توان به سایه‌های پودری و غیر پودری، مدادی و پالتی براق و مات اشاره کرد؛ که با توجه به نوع آرایش و رنگ پوست می‌توان یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. از ویژگی مهم سایه چشم کالیستا این برند ایرانی و با کیفیت می‌توان به ماندگاری طولانی آن اشاره کرد که می‌توانید ساعت‌ها آرایش چشم را ثابت نگه داشت. در اثر تعریق از پشت چشم نمی‌ریزد.

5- سایه چشم مارک خوب میس استار

میس استار

سایه چشم میس استار محصولی است با پوشش دهی بالا و بخش یک دست بر روی پلک و اثرگذاری عالی. به خاطر همین ویژگی‌ها است که یکی از بهترین سایه‌های ایرانی شناخته شده است. این محصول دارای بافت نرم و سبک بوده و برای افراد حرفه‌ای بسیار مناسب هست. این مارک سایه چشم کاملاً طبیعی و بدون اسانس، ساخت کشور ایران است که توسط مواد اولیه اروپایی تولید می‌شود.

نکات خرید بهترین مارک سایه چشم

– هنگام خرید سایه چشم همیشه سایه‌ای را انتخاب کنید که رنگ آن متناسب با پوست و رنگ چشمان شما باشد. اگر از رنگی که می‌خواهید تهیه کنید اطمینان ندارید که به پوست شما می‌آید یا نه می‌توانید از مشاور پوستی که اغلب در مغازه‌های لوازم آرایشی هستند کمک بگیرید.

– همیشه سایه‌های گران قیمت به معنای با کیفیت تر بودن آن نیستند. اما در اغلب موارد سایه‌های گران قیمت‌تر که عموما پودر مانند هستند رنگدانه‌هایی با کیفیت بهتر وجود دارند. اصولا این سایه‌ها بادوام تر و ماندگارتر می‌باشند.

نکات خرید بهترین مارک سایه چشم

– یک نکته مهم در خرید لوازم آرایش این است که حتما در مغازه از فروشنده بخواهید که تستر محصول مورد نظرتان را به شما بدهد. اگر فروشنده به هر دلیل تستر را به شما نداد، از آن مغازه خرید نکنید.

– توجه به رنگ چشم و رنگ پوست و همچنین حالت چشم‌ها در هنگام انتخاب رنگ سایه بسیار مهم است. اصولا رنگ سایه باید با رنگ چشم تضاد ملایمی داشته باشد. بنابراین، از سایه همرنگ چشم خود استفاده نکنید.

– در هنگام خرید سایه به رنگ لباس خود نیز توجه داشته باشید. زیرا تناسب رنگ سایه با رنگ لباستان، شما را زیباتر و جذاب‌تر خواهد کرد.

– هنگام خرید حتما از استاندارد و اصل بودن محصولات اطمینان حاصل فرمایید. بهتر است مغازه‌ها و فروشگاه‌های معتبر را انتخاب نمایید. زیرا لوازم آرایش خصوصا آن‌هایی که در ارتباط با چشم هستند باید با حساسیت انتخاب و خریداری شوند.

سخن پایانی

در این مقاله ما بهترین مارک سایه چشم بازارهای ایرانی و خارجی را به شما عزیزان معرفی کردیم. بهتر است ابتدا جنس و نوع بافت سایه چشم مدنظر خود را با توجه به راهنمایی‌هایی که در مقاله قرار دادیم انتخاب کرده و سپس اقدام به خرید از برندهای معتبر بهترین مارک سایه چشم کنید. علاوه بر زیبایی، سلامت چشمان شما بسیار اهمیت دارد بنابراین توصیه می‌کنیم در انتخاب و خرید سایه چشم دقت کنید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من