معرفی بهترین مارک رنگ‌ مو و ترکیب رنگ‌ مو برای موهای سفید

معرفی بهترین مارک رنگ‌ مو برای موهای سفید + ترکیب رنگ‌ آن ها

سفید شدن موهای سر یک اتفاق ناخوشایند برای خانم‌هاست که می‌تواند باعث کاهش اعتماد به نفس آن‌ها شود. شناخت ترکیب رنگ مو برای موهای سفید به خانم‌ها این امکان را می‌دهد که بتوانند در منزل، موهای خود را رنگ کنند. خانم برای دریافت نتیجه بهتر باید بهترین مارک‌های رنگ مو را بشناسند، از این رو در این مقاله قصد معرفی بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید را داریم.

ترکیب رنگ مو اگر به درستی انتخاب شود، باعث ایجاد چهره جوان و زیبا خواهد شد. بنابراین خانم‌ها باید دقت زیادی را در انتخاب رنگ مو داشته باشند. در صورتی که دارای موهای سفید هستید و می‌خواهید از ترکیب رنگ موی مناسب برای رنگ کردن موهای سر خود استفاده کنید، بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای موهای سفید

یکی از سوالات ذهنی خانم‌ها این است که برای موهای سفید چه رنگی خوبه ؟ پاسخ دادن به این سوال می‌تواند تا حدود زیادی دغدغه خانم‌ها در زمینه رنگ کردن موهای سفید را کاهش دهد. شیوه‌های مختلفی برای تهیه ترکیب رنگ مو برای موهای سفید وجود دارد که انتخاب هر شیوه متناسب با چهره و روحیات افراد قابل بررسی است. در ادامه به رنگ های مناسب برای موهای سفید اشاره خواهیم داشت:

1. ترکیب رنگ مو نسکافه‌ای برای موهای سفید

ترکیب رنگ مو نسکافه‌ای برای موهای سفید

بهترین رنگ مو برای موهای سفید چیست ؟ رنگ موی نسکافه‌ای یکی از رنگ جذاب امروزی است که برای پوشش موهای سفید بسیار مؤثر است و بهترین رنگ برای موهای سفید به حساب می‌آید. ترکیب رنگ مو نسکافه‌ای به گونه‌ای است که خانم‌ها می‌توانند برای پوشش موهای سر خود از آن استفاده کنند. برای رسیدن به ترکیب رنگ مو نسکافه‌ای بهتر است مواد زیر را با یکدیگر ترکیب کنید.

فرمول تهیه ترکیب رنگ مو نسکافه‌ای:

  • رنگ بلوند شکلاتی دو سوم تیوپ
  • رنگ موی کاراملی یک سوم تیوپ
  • واریاسیون 2 سانتی‌متر
  • اکسیدان شماره 1 به میزان لازم

برای استفاده از این رنگ مو باید پایه موهای شما 8 دکلره باشد تا رنگ به خوبی بر روی موهای شما قرار بگیرد. اگر موهای شما حساسیت زیادی به دکلره ندارد، می‌توانید با ایجاد این ترکیب رنگ، یک رنگ نسکافه‌ای بی‌نظیر را بر روی موهای خود قرار دهید. برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید از مارک های خوب و معتبر استفاده کنید که در ادامه مقاله بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید را به شما معرفی خواهیم کرد.

2. رنگ موی دودی زیتونی بهترین رنگ برای موهای سفید

رنگ موی دودی یکی از رنگ‌ موهای جذاب است که این ترکیب برای موهای سفید بسیار مؤثر است. شناخت بهترین رنگ برای موهای سفید باعث می‌شود تا خانم‌ها بتوانند در کمترین زمان ممکن به بهترین نتیجه دست پیدا کنند. برای ساخت فرمول رنگ موی دودی زیتونی بهتر است ترکیب زیر را تهیه کنید.

رنگ موی دودی زیتونی بهترین رنگ برای موهای سفید

فرمول تهیه ترکیب رنگ مو دودی زیتونی:

  • رنگ مو شماره m7
  • رنگ مو شماره C8
  • اکسیدان شماره 1 دو برابر حجم رنگ
  • پایه 9 دکلره

برای استفاده از این ترکیب رنگ برای موهای سفید باید موهای شما دارای پایه 9 دکلره باشد. مدت زمان تاثیرپذیری این رنگ بر روی موهای شما چیزی حدود 30 دقیقه است.

3. رنگ قرمز یاقوتی ماگما برای موهای سفید

رنگ قرمز یاقوتی ماگما برای موهای سفید

اگر به رنگ‌های جوان پسند علاقه دارید، می‌توانید برای پوشش موهای سفید خود از رنگ قرمز یاقوتی ماگما استفاده کنید. این ترکیب رنگ برای موهای سفید بسیار عالی است و باعث پوشش کامل موهای سفید سر خواهد شد. این رنگ مناسب برای پوشاندن موهای سفید است.

فرمول تهیه ترکیب رنگ قرمز یاقوتی ماگما:

  • رنگ مو قرمز یاقوتی یک چهارم تیوپ
  • رنگ ماگما نصف تیوپ
  • رنگ ماهگونی شرابی قرمز یک چهارم تیوپ
  • پودر دکلره یاسی یک پیمانه
  • واریاسیون بنفش 2 سانتی‌متر
  • اکسیدان 6 درصد

برای استفاده از این ترکیب رنگ، کافی است پایه موهای خود را تا 7 الی 8 دکلره روشن کنید. سپس می‌توانید ترکیب رنگ آماده شده را بر روی موهای خود قرار داده و پس از گذشت 30 دقیقه موهای خود را با آب ولرم آبکشی کنید.

4. رنگ مو مشکی پر کلاغی، رنگی مناسب برای موهای سفید

رنگ مو مشکی پر کلاغی، رنگی مناسب برای موهای سفید

این رنگ با ایجاد تغییرات مثبت در چهره‌ها خانم‌ها، به عنوان بهترین رنگ برای موهای سفید محسوب می‌شود. برای ترکیب و تهیه این رنگ بسیار محبوب و پرطرفدار کافی است به مواد گفته شده در زیر توجه داشته باشید.

فرمول تهیه ترکیب رنگ مو مشکی پر کلاغی:

  • رنگ موی C1 یا N1 به اندازه 100 میل
  • واریاسیون آبی 10 میل
  • واریاسیون نقره‌ای 20 میل

این رنگ مو برای افراد جوان بسیار مناسب است و کسانی که می‌خواهند موهای خود را به سبک جوان پسند رنگ کنند، می‌توانند از این ترکیب رنگ استفاده کنند. توجه داشته باشید که استفاده از بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید از واجبات رنگ کردن مو به حساب می‌آید و رنگ نامرغوب علاوه بر آسیب شما را به نتیجه دلخواه نمی‌رساند.

معرفی رنگ روشن در ترکیب رنگ مو برای موهای سفید بدون دکلره

خانم‌هایی که برای حفظ سلامت موهای خود، از دکلره کردن موها صرف نظر می‌کنند، با دیدن موهای سفید بر روی سرشان می‌توانند از ترکیب رنگ‌های گفته شده در زیر برای پوشش موهای سفید استفاده کنند. شناخت رنگ روشن برای موهای سفید بدون دکلره به خانم‌ها این اطمینان را می‌دهد که بتوانند در منزل موهای سفید خود را رنگ کنند. از مهم‌ترین ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای موهای سفید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاله پیشنهادی : رنگ موی پاییزی 2022

1.  رنگ موی نسکافه‌ای دودی بدون دکلره برای موهای سفید

رنگ موی نسکافه‌ای دودی بدون دکلره برای موهای سفید

یکی از ملیح‌ترین رنگ‌های قابل انتخاب، ترکیب رنگ روشن برای موهای سفید است که خانم‌ها می‌توانند موهای خود را به رنگ نسکافه‌ای دودی در بیاورند. برای این کار کافی است مواد زیر را با یکدیگر ترکیب کنید. این ترکیب رنگ تیره برای موهای سفید بسیار مناسب است.

فرمول تهیه ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای موهای سفید نسکافه‌ای دودی:

  • رنگ مو دودی پایه 8 نصف تیوپ
  • رنگ تنباکویی پایه 7 یک چهارم تیوپ
  • رنگ زیتونی پایه 7 یک هشتم تیوپ
  • رنگ مرواریدی خاکستری پایه 7 یک سوم تیوپ
  • واریاسیون آبی و بنفش 2 سانتی‌متر

اگر بخواهید رنگ مو شما تیره‌ تر از حد مشخص شده شود، باید میزان رنگ‌های دودی و خاکستری را در ترکیب رنگ گفته شده افزایش دهید.

محصول پیشنهادی : رنگ مو الیو دودی

2. رنگ موی زیتونی بدون دکلره برای موهای سفید

رنگ زیتونی یکی از رنگ‌های خاص است که خانم‌ها بدون توجه به سن و سال خود می‌توانند از این ترکیب رنگ روشن برای پوشش موهای سفید خود استفاده کنند. شناخت بهترین ترکیب رنگ مو برای موهای سفید برای همه افراد یکسان نیست و با توجه به سن و سال خانم‌ها و همچنین رنگ پوست آنان تعیین می‌شود.

رنگ موی زیتونی بدون دکلره برای موهای سفید

فرمول تهیه ترکیب رنگ موی زیتونی بدون دکلره:

  • رنگ موی سه صفر یا E20
  • رنگ موی زیتونی شماره 10
  • واریاسیون سبز و نقره‌ای 2 سانتی‌متر
  • اکسیدان شماره 2 به میزان لازم

برای دریافت نتیجه بهتر کافی است ابتدا موهای خود را با رنگ موی سه صفر روشن کنید تا بتوانید به رنگ موی زیتونی دست پیدا کنید.

محصول پیشنهادی : رنگ مو الیو زیتونی

3. رنگ موی عسلی بدون دکلره برای موهای سفید

رنگ موی عسلی بدون دکلره برای موهای سفید

تناژ رنگ موی عسلی به گونه‌ای است که افراد دارای پوست تیره و روشن می‌توانند از آن استفاده کنند. شناخت رنگ ترکیبی برای موهای سفید باعث پوشش کامل مو شده و زیبایی ظاهر را افزایش می‌دهد. این رنگ مو نسبتا روشن است و برای خانم‌های دارای پوست مختلف مناسب است.

فرمول تهیه ترکیب رنگ موی عسلی بدون دکلره:

  • رنگ موی شماره 9
  • رنگ موی دودی شماره 9.2
  • واریاسیون طلایی
  • اکسیدان 12 درصد

در ابتدا بهتر است واریاسیون طلایی را با اکسیدان 12 ترکیب کرده و بر روی موهای خود قرار دهید. این کار باعث یکدست شدن رنگ موی شما می‌شود. سپس با ترکیب مواد گفته شده می‌توانید از رنگ موی عسلی بدون دکلره لذت ببرید. برای آشنایی با بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

مقاله «رنگ مو کاراملی» انواع ترکیب رنگ‌های کاراملی را آموزش داده است که می‌توانید مطالعه کنید.

معرفی 5 مدل از بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید

از آنجایی که رنگ مو دارای مواد شیمیایی است، بهتر است برای انتخاب رنگ مو به استانداردهای جهانی توجه داشته باشید. انتخاب بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید به شما این اطمینان را می‌دهد که بتوانید بهترین برندها را برای استفاده خریداری کنید. توجه به برخی از استانداردهای رنگ مو باعث می‌شود تا موهای سالم و با کیفیت‌تری داشته باشید. در ادامه به مهم‌ترین مارک‌های رنگ مو برای موهای سفید اشاره خواهیم داشت:

1. رنگ موی بیول بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید

رنگ موی بیول یکی از بهترین رنگ مو ایرانی برای موهای سفید با فرمولاسیون آلمانی است. این رنگ مو به دلیل تنوع رنگی زیبا و سازگاری با موهای ایرانی طرفداران زیادی پیدا کرده است. رنگ موی بیول به دلیل کیفیت و ماندگاری بالا و آمونیاک کم بسیار پرفروش است. این رنگ مو سرشار از ویتامین C و B5 برای جوان‌سازی موها است. این رنگ مو ضدحساسیت می‌باشد و پوشانندگی بالایی دارد.

رنگ موی بیول بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید

محصول پیشنهادی : رنگ مو بیول گروه دودی ash حجم 100 میل

2. رنگ موی Palette بهترین رنگ مو برای موهای سفید

رنگ موی پلت از بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید برای استفاده بانوان است. رنگ موهای تولید شده این برند با انواع پوست سازگار بوده و باعث حساسیت پوستی نمی‌شوند. پلت همواره در تلاش است تا بتواند محصولات خود را با درجه کیفی بالا به مشتریان عرضه نماید. اگر برای موهای سفید خود به دنبال خرید یک برند معتبر با داشتن استانداردهای جهانی هستید، انتخاب رنگ موی پلت توصیه می‌شود.

رنگ موی Palette بهترین رنگ مو برای موهای سفید

3. رنگ موی لورئال بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید

لورئال یکی از کمپانی‌های تولید کننده رنگ مو است که فعالیت رسمی خود را از سال 1909 در کشور فرانسه آغاز کرد. این برند در حال حاضر به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای تولید کننده محصولات آرایشی از جمله رنگ مو است و بهترین رنگ مو برای موهای سفید به حساب می‌آید. فرمولاسیون به کار رفته در تولید رنگ موهای این برند بسیار پیشرفته است و باعث جلوگیری از آسیب‌ زیاد به پوست و مو می‌شود. در حال حاضر لورئال در زمینه تولید انواع رنگ مو، اکسیدان، سرم محافظ مو و غیره مشغول به فعالیت است.

رنگ موی لورئال بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید

4. رنگ موی بس Bes بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید

بس یکی از برندهای ایتالیایی تولید کننده رنگ مو است که از فرمولاسیون گیاهی و دریایی برای تولید محصولات خود استفاده می‌نماید. این برند رنگ موهای خود را با کمترین مواد شیمیایی به بازار عرضه می‌نماید. محصولات برند بس دارای ماندگاری بالا هستند و قدرت پوشش فوق العاده‌ای دارند. افرادی که به دنبال رنگ روشن برای موهای سفید خود هستند، می‌توانند از محصولات این برند برای پوشش موهای سفید خود استفاده کنند.

رنگ موی بس Bes بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید
 

محصول پیشنهادی : رنگ مو بس BES سری طبیعی شماره 5.0 (قهوه ای روشن)

5. رنگ موی گارنیه Garnier

گارنیه یکی از قدیمی‌ترین تولید کننده‌های محصولات آرایشی است که توسط داروسازی به نام گارنیه تاسیس شد و بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید است. این برند در تولید انواع محصولات بهداشتی نظیر رنگ مو بسیار تبحر دارد. در حال حاضر گران قیمت‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات برند گارنیه در نقاط مختلف جهان قابل خریداری است. ترکیب میوه‌ای به کار رفته در تولید هر رنگ مو باعث تمایز محصولات این برند از سایر برندها شده است.

رنگ موی گارنیه Garnier

جمع بندی

دلایل زیادی وجود دارند که موهای سر رو به سفیدی می‌روند. از جمله این دلایل می‌توان به افزایش سن و سال، استرس بالا، استفاده از داروهای خاص، شوک ناگهانی، اختلالات هورمونی و غیره اشاره کرد. در این مقاله سعی شده است تا به ترکیب رنگ برای موهای سفید پرداخته شود. هر کدام از ترکیب‌های بیان شده به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید موهای سفید خود را پوشش دهید.

کسانی که به دنبال ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای موهای سفید هستند، می‌توانند از بخش مربوطه ترکیب رنگ‌های مورد نظر خود را دریافت کنند. در انتها بهتر است برای خرید رنگ‌ مو به دنبال خرید از برندهای معتبر و با کیفیت و بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید باشید تا صدمات احتمالی موهای سر خود را به حداقل ممکن برسانید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

1 دیدگاه در “معرفی بهترین مارک رنگ‌ مو برای موهای سفید + ترکیب رنگ‌ آن ها

  1. سارینا قاسمی گفت:

    خیلی خوشحالم که هستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید

به دلیل انبار گردانی تمامی سفارشات ثبت شده از تاریخ 1 فروردین، از 18 فروردین به بعد ارسال خواهند شد.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من