بهترین مارک تونر چیست ؟ معرفی 12 تونر صورت پرطرفدار

بهترین مارک تونر چیست ؟ معرفی 12 تونر صورت پرطرفدار

بهترین مارک تونر چیست ؟ بهترین تونر صورت چه ویژگی‌هایی دارد؟ پوست صورت ما در طول روز در معرض آلودگی‌های مختلفی قرار می‌گیرد. برخی از این آلودگی‌ها به اعماق منافذ پوست نفوذ کرده و در درازمدت باعث به وجود آمدن مشکلات پوستی می‌شوند. به همین دلیل توصیه می‌شود که برای داشتن پوستی شاداب، سالم و تمیز استفاده از پاک کننده‌های مخصوص صورت را حتماً در روتین پوستی خود قرار دهید.

یکی از پاک کننده‌های پوست صورت که به بهترین شکل آلودگی را از عمق پوست تمیز می‌کند تونر‌ها هستند. در واقع باید گفت که استفاده از بهترین تونر صورت برای داشتن پوستی سالم و شاداب بسیار مهم خواهد بود. اهمیت این موضوع باعث شده است که ما در این مقاله به معرفی بهترین مارک تونر موجود در مارک آرایشی و بهداشتی بپردازیم و در مورد ویژگی‌های هرکدام اطلاعاتی را در اختیارتان بگذاریم؛ بنابراین اگر این سؤال ذهن شما را درگیر کرده که بهترین مارک تونر چیست، تا انتها این مقاله ما همراه ما باشید.

تونر صورت چیست؟

تونر‌‌ها مایعات بسیار سبکی هستند که حاوی موادی شیمیایی مختلف برای پاک‌سازی آلودگی‌های پوست و همچنین از بین بردن سلول‌های مرده موجود در سطح آن است. پاک سازی عمیق پوست توسط تونر پیامد‌های مفیدی در پی خواهد داشت. برای مثال استفاده مداوم از تونر در روتین پوستی روزانه باعث می‌شود پوست باطراوت و شاداب شوند و همچنین منافذ باز روی پوست کاهش پیدا کنند.

بهترین زمان استفاده از تونر پس از تمیز کردن صورت با شوینده مخصوص آن است. در واقع پس از آن که سطح پوست کاملاً تمیز شد، تونر عمق پوست را پاک سازی کرده و لطافت خاصی به آن می‌بخشد. همچنین به یاد داشته باشید که استفاده از تونر در کاهش چربی اضافه پوست مؤثر است و به این ترتیب استفاده از آن برای افرادی با پوست چرب و مختلط بسیار توصیه می‌شود.

اما استفاده از تونر نیز شرایط خاص خودش را دارد و چه بهتر است که از بهترین تونر صورت برای این کار استفاده بشود. اما بهترین مارک تونر چیست؟

بهترین مارک تونر چیست؟

در این بخش از مقاله به معرفی بهترین مارک تونر ایرانی و خارجی برای انواع پوست پرداخته‌ایم. به این ترتیب شما عزیزان با مطالعه این قسمت می‌توانید تونر مناسب با پوست خود را پیدا کنید.

1. تونر پاک کننده صورت الارو

یکی از باکیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین تونرهای موجود در بازار‌ تونر صورت الارو است. استفاده از این محصول باعث تنظیم PH پوست صورت شما خواهد شد. از بین سلول‌های مرده پوست و رفع حالت زبری صورت از دیگر مزایای این محصول بشمار می‌رود.

تونر پاک کننده صورت الارو

استفاده از مدل Fresh Balancing برند الارو باعث کاهش چربی اضافه پوست شده و به همین دلیل برای پوست‌های چرب که مستعد آکنه و جوش است بسیار مفید خواهد بود. با دلایل ذکر شده، تونر الارو در لیست بهترین تونر صورت قرار می‌گیرد که شما عزیزان، می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

محصول پیشنهادی: تونر الارو صورتی

2. تونر صورت پاک کننده نیوآ

تونر نیوآ بهترین تونر برای پوست های چرب و جوش دار است که علاوه بر پاک کنندگی پوست به حفظ رطوبت موجود در آن هم کمک خواهد کرد. این مدل از تونر‌های تولید شده توسط برند نیوآ حاوی ویتامین‌های مورد نیاز پوست و عصاره نیلوفر آبی است.

تونر صورت پاک کننده نیوآ

به همین دلیل استفاده مداوم از این محصول باعث ترمیم پوست، حذف سلول‌های مرده و کاهش منافذ باز صورت خواهد شد. همچنین این برند، از عصاره‌های آروماتیک طبیعی و خوشبویی در ساختار تونر خود استفاده می‌کند که باعث می‌شود علاوه بر بهره‌مند شدن از خواص خاص تونر، از بوی دلنشین آن هم لذت ببرید.

محصول پیشنهادی: میسلار واتر نیوا

3. تونر پاک کننده پوست لورآل

یکی از جواب‌هایی که به سؤال بهترین مارک تونر چیست داده می‌شود تونر لورآل است. به عبارت بهتر برند لورآل تولید کننده یکی از بهترین و قوی‌ترین تونر‌های موجود در دنیا است.

تونر پوست لورآل

استفاده این محصول برای تمامی افراد با هر نوع پوست و در هر سن و سالی بسیار مفید بوده و باعث شادابی پوست و از بین رفتن کامل آلودگی آن خواهد شد. تونر لورآل حاوی عصاره ویتامین سی بوده و به همین دلیل استفاده از آن در پایان روز باعث رفع خستگی پوست هم خواهد شد. پس از شست و شوی صورت و خشک کردن آن مقداری از این محصول فوق‌العاده را روی پنبه بریزید و بعد آن روی صورتتان بکشید تا اثرات آن را مشاهده کنید.

محصول پیشنهادی: تونر لورال صورتی

4. تونر پاک کننده صورت لافارر

لافارر بهترین مارک تونر پوست مختلط در ایران به شمار می‌رود. در ساخت این محصول باکیفیت ایرانی از موادی چون عصاره بید سفید، عصاره درخت چای، پروتئین جو دوسر، عصاره گل نرگس، پروتئین بادام شیرین، سدیم هیالورونات، عصاره هاماملیس، ویتامین C و ویتامین E استفاده شده است.

تونر پاک کننده صورت لافارر

به دلیل وجود این عصاره‌های گیاهی در فرمولاسیون تونر لافارر استفاده از آن علاوه بر پاک کنندگی صورت باعث کوچک شدن منافذ باز، آبرسانی، کاهش چربی اضافه و ایجاد حس شادابی در پوست می‌شود. استفاده از این محصول به شکل دو بار در روز و پس از شست و شوی صورت توصیه می‌شود.

5. تونر پاک کننده آرایشی سی گل

از دیگر برند‌های آرایشی بهداشتی باکیفیت ایرانی می‌توان برند سی گل را نام برد. این تونر پاک کننده برای خانم‌ها و آقایان قابل استفاده بوده و حاوی ترکیبات ضدالتهابی است که برای پوست‌های حساس نیز مناسب است. یعنی استفاده از این محصول باعث ترمیم پوست آسیب دیده شده و التهاب ناشی از آن را التیام می‌بخشد.

تونر پاک کننده آرایشی سی گل

تونر سی گل برای انواع پوست مناسب بوده و بهترین مارک تونر برای پوست خشک به حساب می‌آید. استفاده مدام از این تونر نتها آلودگی را از عمق پوست پاک می‌کند بلکه باعث شفاف شدن آن هم خواهد شد.

برای دانستن فرق تونیک و تونر به مقاله «تونیک صورت چیست» مراجعه کنید.

6. تونر نوتروژینا بهترین تونر صورت

نوتروژینا یکی از برند‌های شناخته شده در تولید محصولات مراقبت از پوست است. تونر تولید شده توسط این برند به طور اختصاصی برای افراد دارای جوش سرسیاه طراحی شده است. به عبارت بهتر این محصول علاوه بر این که آلودگی‌ها و مواد آرایشی باقی مانده روی پوست را کاملاً از بین می‌برد، به رفع جوش‌های سرسیاه نیز کمک می‌کند. از دیگر مزایا تونر نوتروژینا می‌توان به نداشتن چربی، معادل کردن PH پوست، آبرسانی و در نهایت شاداب کردن پوست اشاره کرد.

تونر نوتروژینا بهترین تونر صورت

7. تونر پاک کننده صورت سرمد

برند سرمد تونر‌هایی با عصاره اسطوخودوس تولید و به بازار عرضه کرده است. این محصول حاوی مواد معدنی و ویتامین‌های مفید پوست است که به سهولت توسط پوست صورت جذب خواهد شد. از دیگر مزایای این تونر می‌توان به خاصیت ضدعفونی کنندگی و ضدالتهابی آن اشاره کرد.

تونر پاک کننده صورت سرمد

به این ترتیب استفاده از تونر لاواندای سرمد برای افرادی که دارای آکنه هستند بسیار مفید خواهد بود. این محصول نه تنها آلودگی پوست را به‌خوبی از بین می‌برد؛ بلکه در کاهش التهاب ناشی از آفتاب سوختگی و رفع خارش پوست صورت نیز بسیار مفید عمل می‌کند.

برای آشنایی با نحوه استفاده از تونر مقاله طرز استفاده از تونر را مطالعه کنید.

8. تونر پاک کننده آرایش اویدرم

این محصول بهترین تونر برای پوست های چرب و جوش دار است. چرا که این تونر به راحتی می‌تواند آلودگی‌ها، مواد آرایشی و چربی‌های اضافه روی پوست را کاملاً تمیز نماید. نکته مهمی که در خصوص این محصول وجود دارد این است که ترکیبات آن بسیار ملایم بوده و استفاده از آن باعث ایجاد خشکی و حساسیت نخواهد شد.

تونر پاک کننده آرایش اویدرم

مواد به کار رفته در ساخت این تونر عبارت‌اند از: عصاره لوندر، عصاره لیمو و عصاره گل صابونی. این مواد باعث می‌شوند تا سموم پوست از روی آن برداشته شده و پوست به‌خوبی آبرسانی شود.

9. تونر صورت سینره

تونر سینره، یکی دیگر برند‌های محبوب و بسیار باکیفیت ایرانی است که در زمینه محصولات آرایشی و مراقبت از پوست فعالیت می‌کند. تونر سینره دارای بافت سبکی بوده و به همین دلیل استفاده از آن برای انواع پوست توصیه می‌شود. سینره را می‌توان بهترین مارک تونر ایرانی دانست چرا که تونر تولید شده توسط این برند، بر پایه گیاهی بوده و باعث ایجاد حساسیت در پوست نمی‌شود.

تونر صورت سینره

برای استفاده از این محصول کافی است تا مقداری از آن را روی یک تکه پنبه اسپری کرده و بر روی پوست صورت خود بکشید. اثرگذاری این تونر بسیار عالی بوده و در مدت زمانی کم شاهد شاداب شدن پوست و شفافیت بیشتر آن خواهید شد.

برای اطلاع از تفاوت تونر و میسلارواتر مقاله «فرق میسلار واتر و تونر» را مطالعه کنید.

10. تونر پاک کننده هیدرودرم

شرکت پارس حیان تولیدکننده محصولات بهداشتی با نام تجاری هیدرودرم است. تونر پاک کننده هیدرودرم در لیست بهترین تونر صورت در سطح خاورمیانه قرار دارد. این محصول از عصاره گیاهان مفید برای پوست، از جمله هاماملیس و رزماری تولید شده و به همین دلیل برای پوست‌های چرب هم مناسب است.

تونر پاک کننده هیدرودرم

این تونر علاوه بر خاصیت پاک کنندگی پوست، باعث کاهش چربی اضافه، بسته شدن منافذ باز صورت و حفظ رطوبت پوست می‌شود. همچنین گیاهی بودن پایه این تونر باعث می‌شود حساسیت‌های ناشی از وجود الکل، برای فرد استفاده کننده به وجود نیاید.

11. تونر پاک کننده شون

تونر شون یک پاک کننده عالی برای آلودگی و مواد آرایشی روی پوست است که بر پایه آب است. برای استفاده از این محصول مقداری از مایع تونر را بر روی یک قطعه پنبه و یا پد مخصوص پاک کردن آرایش ریخته و به آرامی روی صورت خود بکشید. توجه داشته باشید که برای نتیجه بهتر می‌توانید ابتدا صورت خود را با شونده مناسب بشویید و سپس به کمک تونر شون به پاک سازی آلودگی‌های موجود در عمق پوست بپردازید. استفاده از این تونر برای کاهش چربی‌های اضافه نیز بسیار مفید است.

تونر پاک کننده شون

محصول پیشنهادی: تونر شون

12. تونر پاک کننده AREZI

برند AREZI تولیدکننده تونر طبیعی گلاب است که در ساخت آن از هیچ افزودنی شیمیایی استفاده نشده است. عصاره گل محمدی موجود در این تونر باعث شده تا استفاده از آن علاوه بر این که باعث پاک سازی پوست می‌شود، سبب از بین رفتن چروک دور چشم و آبرسانی بسیار قوی صورت هم خواهد شد.

تونر پاک کننده AREZI

در بسیاری از سالن‌های زیبایی برای آماده سازی پوست و شاداب شدن آن، از گلاب و یا تونر arezi استفاده می‌شود؛ بنابراین می‌توان اطمینان داشت که این تونر گزینه‌ای مناسب برای انواع پوست خواهد بود.

کلام آخر

داشتن پوستی شاداب و شفاف برای تمامی انسان‌ها مهم بوده و باعث بالا رفتن حس اعتمادبه‌نفس در آن‌ها خواهد شد. برای مراقبت از پوست لازم است که در طول روز، روتین پوستی مناسبی را دنبال کنیم. استفاده از پاک کننده‌ها اصلی‌ترین مرحله برای یک روتین پوستی مناسب به شمار می‌رود چرا که باقی ماندن آلودگی بر روی پوست باعث ایجاد جوش‌های سر سیاه، چربی اضافه و دیگر عارضه‌های پوستی می‌شود.

ویژگی منحصربه‌فرد تونر‌ها پاک کنندگی عمیق پوست است. به عبارت بهتر می‌توان گفت که ترکیبات موجود در تونر‌ها باعث می‌شود تا آلودگی از عمق منافذ روی پوست جدا شده و در نهایت شما پوستی بسیار تمیز و شفاف داشته باشید. به همین دلیل سعی کردیم به شما عزیزان توضیح دهیم که بهترین مارک تونر چیست و کدام یک برای پوست شما مناسب‌تر است.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما عزیزان بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم با ارائه مطالب مفید، به طور کامل متوجه شده باشید که بهترین مارک تونر چیست و هرکدام چه قابلیت‌هایی دارند. درصورتی‌که سؤالی برای شما بدون پاسخ باقی مانده بود، در قسمت نظرها آن را برای ما به ثبت برسانید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من