معرفی 13 مدل از بهترین لوسیون بدن برای انواع پوست

معرفی 13 مدل از بهترین لوسیون بدن برای انواع پوست

سلامت پوست بدن ما، دقیقا بازتابی از میزان توجه و رسیدگی ما به آن است. هرقدر به پوست و حفظ سلامتی آن توجه کنیم، شادابی و طراوت پوستمان حتی در سنین بالا هم حفظ خواهد شد. امروزه با افزایش آلاینده‌های موجود در هوا، افزایش اضطراب و استرس، تغذیه‌ی نامناسب و بسیاری عوامل دیگر، پوست بیش‌تر در معرض آسیب قرار دارد و رسیدگی به آن برای حفظ شادابی، طراوت و کاهش روند پیری پوست نیز اهمیت بیش‌تری پیدا کرده است. لوسیون‌های بدن، محصولات مراقبت پوستی هستند که به نرمی و لطافت پوست شما کمک زیادی کرده و با تامین چربی مورد نیاز پوستتان، احساس خوشایندی را برایتان رقم می‌زنند. آشنایی با بهترین لوسیون بدن از برندهای موفق ایرانی و خارجی، می‌تواند راز جوانی پوست بدنتان باشد. کافیست تنها یک دوره لوسیون بدن را به روتین پوستیان اضافه کنید؛ تا از تاثیرات معجزه‌آسای آن بر پوستتان شگفت‌زده شوید.

ویژگی‌ های بهترین لوسیون بدن

اغلب لوسیون‌های بدن در ترکیبات خود دارای موادی مثل پپتیدها، ویتامین‌ها، هیالورونیک اسید، کلاژن، آنتی‌اکسیدان‌ها و بسیاری مواد دیگرند که به لطف وجود این ترکیبات، یک سد دفاعی برای محافظت از پوست و تغذیه‌ی پوست بدن ایجاد می‌کنند. همه‌ی لوسیون‌های بدنی که در این مقاله جزو بهترین مارک لوسیون بدن به شما معرفی خواهند شد؛ دارای ویژگی‌هایی هستند که در بین آن‌ها مشترک است.

1) رطوبت‌رسانی به پوست

2) ایجاد درخشندگی و روشن شدن پوست

3) از بین‌بردن خشکی و پینه‌ی پوست

4) دفع سلول‌های پوستی مرده و کمک به تولید سلول‌های پوستی جدید

5) کاهش التهاب و حساسیت‌های پوست

این ویژگی‌ها از اصلی‌ترین ویژگی‌های بهترین لوسیون بدن محسوب می‌شوند که با استفاده از بهترین مارک لوسیون بدن، در پوستتان مشاهده خواهید کرد. پس برای دستیابی یه این ویژگی‌ها در پوست بدنتان با ما تا انتهای مقاله‌ی بهترین لوسیون بدن همراه باشید.

 

انتخاب لوسیون بدن متناسب با نوع پوست

به هنگام خرید بهترین برند لوسیون بدن، ممکن با محصولاتی مواجه شوید که دارای رایحه‌ی خوش و ترکیبات جذابی هستند؛ اما باید بدانید که نوع پوست، نقش بسیار مهمی را در دریافت نتیجه‌ی مطلوب از استفاده‌ی بهترین لوسیون بدن ایفا می‌کند. بنابراین توجه به نوع پوست در انتخاب لوسیون بدن، نکته‌ی بسیار مهمی است که حتما در هنگام خرید لوسیون بدن باید در نظر داشته باشید.

انتخاب لوسیون بدن متناسب با نوع پوست

توجه به این نکته در انتخاب لوسیون بدن شما را از دچار شدن به آکنه، چین و چروک زودرس پوستی و بسیاری از مشکلات پوستی حفظ خواهد کرد. اگر قصد تهیه‌ی لوسیون بدن برای پوست چرب و مستعد آکنه دارید باید از میان لوسیون‌های سبک با چربی کم انتخاب کنید؛ در مقابل اگر پوستتان خشک است باید لوسیونی انتخاب کنید که دارای خاصیت نرم‌کنندگی و آب‌رسانی مضاعف باشد.

ویژگی بهترین لوسیون بدن برای پوست خشک

افرادی که دارای پوست‌های خشک و دهیدراته هستند؛ علاوه بر اینکه از خشکی و قرمزی پوستشان رنج می‌برند، در برخی مواقع سوزش، خارش و پوسته پوسته‌شدن در پوست بدنشان اتفاق می‌افتد؛ علاوه بر این رطوبت مورد نیاز برای ترمیم سلول‌های پوستی هم در پوست‌های چرب وجود ندارد و به همین دلیل دچار پیری زودرس پوستی نیز می‌شوند.

بهترین لوسیون بدن برای پوست‌ خشک با تامین ترکیبات موردنیاز پوست خشک، مانند دارا بودن چربی و روغن بیشتر، غلظت بالاتر و خاصیت مرطوب‌کنندگی قوی، برای حفظ شادابی، طراوت، نرمی پوست و جلوگیری از پیری زودرس در پوست‌های خشک و هم‌چنین کاهش التهابات و خشکی این نوع از پوست بدن بسیار مفیدند.

برندهای ایرانی و خارجی زیادی در سراسر جهان، دست به تولید لوسیون‌های بدن زده‌اند که شاید همین موضوع انتخاب را برای شما سخت کرده باشد. در ادامه این مقاله با معرفی تعدادی از محصولات بسیار کارآمد، از نظر مصرف‌کنندگان و از برندهای برتر ایرانی و خارجی می‌پردازیم؛ تا انتخاب را برای شما راحت‌تر کنیم.

 

 

معرفی بهترین لوسیون بدن خارجی برای پوست خشک

1- لوسیون بدن خارجی نیوآ (Nivea) 

لوسیون بدن نیوآ از برند اسپانیایی نیوآ که یکی از معتبرترین برندها در دنیا است؛ یک لوسیون بدن درجه یک و به جرأت می‌توان گفت یکی از بهترین لوسیون‌های بدن برای آن دسته از افرادی است که پرداخت بهای کیفت خوب، برایشان مسأله‌ای نیست. این لوسیون بدن با موادی فرموله شده است که ضمن حفظ لطافت و نرمی پوست به جلوگیری از شل‌شدن پوست بدن هم کمک می‌کنند.لوسیون بدن خارجی نیوآ (Nivea) 

این محصول با رطوبت‌رسانی مطلوب به پوست و تامین چربی مورد نیاز پوست، درخشندگی و لطافت فوق‌العاده‌ای را به پوست بدنتان خواهد بخشید. پس از یک دوره‌ی دوهفته‌ای استفاده از این محصول اثرات معجزه‌آسای این لوسیون بدن را بر پوستتان حس خواهید کرد.

2- داو (Dove) بهترین مارک لوسیون بدن خارجی

داو (Dove) بهترین مارک لوسیون بدن خارجی

لوسیون بدن داو، یک محصول مرغوب آلمانی است که مطمئنا در مقابل هزینه‌ای که می‌کنید، از کیفیت بسیار مطلوب آن رضایت کامل خواهید داشت. این محصول یک آبرسان قوی است که پوست بدن را به خوبی تعذیه می‌کند و چربی موردنیاز را برای حفظ شادابی پوست تامین می‌کند. این لوسیون بدن جزو بهترین مارک لوسیون بدن خارجی موجود در بازار است.

 

3- لوسیون بدن مردانه کیووی (QV)

لوسیون بدن کیووی (QV) 

لوسیون بدن کیووی یک محصول درجه یک برای افرادی است که دارای پوست‌های خشک بوده و حتی کسانی که دچار اگزما، آفتاب‌سوختگی، درماتیت شده‌اند، می‌باشد. لانونین و روپلین گلیکول، اصلی‌ترین بخش ترکیبات این محصول هستند که به حفظ رطوبت و لطافت پوست و درمان نواحی خشک پوست کمک زیادی می‌کنند. تنها با یک دوره مصرف مداوم از این لوسیون بدن به پوستتان التیام خواهید بخشید و از مصرف بهترین لوسیون بدن مردانه لذت ببرید.

4- لوسیون بدن وازلین با عصاره‌ی کاکائو

 

لوسیون بدن وازلین با عصاره‌ی کاکائو 

لوسیون بدن وازلین که یکی از بهترین لوسیون بدن برای پوست خیلی خشک محسوب می‌شود؛ با عصاره‌ی کاکائو یک آبرسان بسیار قوی با رایحه‌ای مطبوع و ماندگاری بالا است. ترکیبات موجود در این لوسیون باعث از بین بردن خشکی پوست و رفع التهاب و قرمزی پوست‌های خشک می‌شود. این محصول به سرعت جذب پوست شده و باعث نرمی و لطافت پوستتان می‌شود.

 

محصولات پییشنهادی : لوسیون بدن وازلین کاکائو

معرفی بهترین لوسیون بدن ایرانی برای پوست خشک

1- لوسیون بدن سی‌گل مدل Charismaلوسیون بدن سی‌گل مدل Charisma  

لوسیون بدن سی‌گل جزو بهترین لوسیون بدن ایرانی به شمار می‌آید که در ترکیباتش از عصاره‌ی آووکادو و بابونه استفاده شده است. کره‌ی آووکادوی طبیعی، این محصول را به یک آبرسان و نرم‌کننده‌ی فوق‌العاده قوی و درجه یک برای پوست‌های خشک تبدیل کرده است. این محصول حاوی آلانتویین است؛ آلانتویین ترکیبی است به ترمیم بافت آسیب‌دیده‌ی پوست کمک کرده و با برداشتن بافت مرده‌ی پوست به تکثیر بافت سالم در پوست کمک می‌کند.

2- لوسیون بدن آردن مدل آووکادو

لوسیون بدن آردن مدل آووکادو 

لوسیون بدن آردن مدل آووکادو یک لوسیون بدن ایرانی بسیار باکیفیت و کاربردی است که انتخاب مناسبی برای پوست‌های خشک و البته همه‌ی انواع پوست است. این محصول با تغذیه‌ی پوست و رساندن مواد نرم‌کننده به آن باعث طراوت و شادابی پوست شما می‌شود. جلوگیری از دفع آب از پوست و قابلیت جذب سریع، از دیگر نقاط قوت این لوسیون باکیفیت هستند.

 

مقاله پییشنهادی : بهترین کرم مرطوب کننده

3- لوسیون سوپکس بهترین لوسیون بدن

لوسیون سوپکس بهترین لوسیون بدن

لوسیون بدن سوپکس مدل Coconut oil محصولی ایرانی و جزو بهترین مارک لوسیون بدن زنانه است که حاوی روغن نارگیل می‌باشد. روغن نارگیل با خاصیت ترمیم‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی، انتخاب بسیار مناسبی برای رفع خشکی و التیام بخشیدن به مشکلات پوست‌های خشک است.

ویژگی بهترین لوسیون بدن برای پوست چرب

در پوست‌های چرب به دلیل ترشح بیش از حد سیبوم در غدد چربی، منافذ پوست بسته شده و موجب ایجاد چربی بیش از اندازه و حتی جوش در این نوع پوست می‌شود. اهمیت انتخاب محصولات مراقبت پوستی متناسب با پوست چرب برای جلوگیری از چربی بیش از حد پوست بسیار مهم است.

اگر پوستتان چرب است و به دنبال لوسیون بدن مناسب با پوست بدنتان هستید؛ باید از لوسیون‌های بدن سبک‌تر استفاده کنید، سبک به معنای داشتن غلظت کمتر. این لوسیون‌ها باید عاری از چربی و روغن اضافه باشند و تنها خاصیت آبرسانی و مرطوب‌کنندگی داشته باشند.

معرفی بهترین لوسیون بدن خارجی برای پوست چرب

1- لوسیون بدن خارجی ویکتوریا سکرت

لوسیون بدن خارجی ویکتوریا سکرت

لوسیون بدن ویکتوریا سکرت، محصولی از برند محبوب سلبریتی‌ها است که دلیل این محبوبیت هم کیفیت بسیار بالای محصولات این برند است. با استفاده از این محصول که به نرمی، لطافت، صافی و شفافیت پوست شما کمک می‌کند؛ تفاوت استفاده از بهترین مارک لوسیون بدن خارجی را در پوست بدنتان به خوبی حس خواهید کرد. از دیگر نقاط قوت این لوسیون بدن، جذب سریع، ماندگاری بالا و رایحه‌ی خوش آن است.

2- لوسیون بدن وازلین مدل Aloe Soothe لوسیون بدن وازلین مدل Aloe Soothe 

لوسیون بدن وازلین مدل Aloe Soothe یک محصول آمریکایی است از بهترین برند لوسیون بدن است که در نرم‌کنندگی و لطافت بخشیدن به پوست بدن بسیار مؤثر است. آبرسانی قوی این محصول به دلیل وجود عصاره آلوئه‌ورا در ترکیبات آن است که به سرعت جذب پوست بدن شده و نرمی و لطافت دل‌پذیری را به پوست بدن خواهد بخشید.

 

محصول پییشنهادی : لوسیون بدن وازلین سبز

3- لوسیون بدن ایوروشه مدل VANILLE BLANCHE

لوسیون بدن ایوروشه مدل VANILLE BLANCHE 

لوسیون بدن ایوروشه یک محصول مرطوب‌کننده از یک برند فرانسوی و حاوی روغن‌های گیاهی است که در ترکیبات آن از پارابن و روغن‌های صنعتی به هیچ عنوان استفاده نشده است. 97% از ترکیبات این لوسیون بدن کاملا گیاهی است که جالب است بدانید شرکت سازنده حتی این گیاهان را هم در مزارع خود پرورش می‌دهد تا محصولاتی باکیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

 

مقاله پییشنهادی : بهترین کرم شب خانگی

 

معرفی بهترین لوسیون بدن ایرانی برای پوست چرب

1- لوسیون سوپکس بهترین مارک لوسیون بدن

لوسیون سوپکس بهترین مارک لوسیون بدن

لوسیون بدن سوپکس یک محصول باکیفیت از بهترین مارک لوسیون ایرانی، با قیمت بسیار مناسب است که دارای خواصی نظیر مرطوب‌کنندگی، آ‌برسانی قوی، آرام‌بخشی و ضدالتهاب پوست است. این محصول فاقد چربی بوده و به همین دلیل پیشنهاد خوبی برای پوست‌های چرب به شمار می‌آید. در فرمولاسیون این لوسیون بدن، عصاره آلوئه‌ورا، شی‌باتر و گیاه جو و ویتامین A وجود دارد.

2- لوسیون مدیلن بهترین لوسیون بدن

لوسیون مدیلن بهترین لوسیون بدن

لوسیون بدن مدیلن یک محصول آبرسان قوی به پوست، برای کاهش و جلوگیری از چین‌وچروک در پوست است. وجود کوآنزیم Q10 در این لوسیون، خاصیت ضدچروک و ضد رادیکال‌های آزاد بودن را به آن اضافه کرده است. وجود ویتامین‌های B5، B3، E و C در این محصول، رطوبت مورد نیاز پوستتان را به خوبی تامین می‌کند.

 

3- لوسیون بدن هیدرودرم مدل Multiple Action

لوسیون بدن هیدرودرم مدل Multiple Action

لوسیون بدن هیدرودرم مدل Multiple Action مجموعه‌ای بی‌نظیر از ویتامین‌های E، A و D و هم‌چنین مواد ارزشمندی مثل اوره و گلیسیرین است که به ایجاد توازن در چربی و آب پوست کمک می‌کند. وجود اسید هیالورونیک در این لوسیون به حفظ نرمی و لطافت طبیعی پوست کمک می‌کند. این محصول فاقد مواد نگهدارنده، اسانس و هر ماده‌ی آلرژی‌زا است و به جرأت می‌توان گفت یکی از بهترین لوسیون‌ بدن موجود در بازار این لوسیون است.

نکات تکمیلی

قبل از به پایان رساندن مقاله بهترین لوسیون بدن، بهتر است این دو نکته در رابطه با استفاده از لوسیون‌های بدن را یادآور شویم ؛

  • اول اینکه یادتان باشد که برای جذب بهتر مواد مغذی موجود در لوسیون‌های بدن به داخل پوست و بازدهی بیشتر، بهتر است لوسیون را بر روی پوست تمیز و ترجیحا بعد از استحمام استفاده کنید.
  • دوم اینکه برای استحمام هرگز از آب داغ استفاده نکنید؛ چراکه آب داغ با از بین بردن چربی طبیعی پوست، باعث خشکی بیش از حد پوست بدنتان می‌شود.

 

محصولات پییشنهادی : شیر بدن باباریا

جمع بندی

امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی در رابطه با بهترین برندهای لوسیون بدن در اختیارتان قرار گرفته باشد؛ تا بتوانید بهترین لوسیون بدن را متناسب با نوع پوستتان، برای هرچه بهتر شدن پوست بدنتان تهیه کنید و احساس خوشایندی از شادابی، طراوت و جوانی پوستتان داشته باشید. در صورتی که تجربه ای در این زمینه دارید با ما به اشتراک بگذارید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من