بهترین سرم ویتامین سی چه تأثیری روی پوست می‌گذارد؟

بهترین سرم ویتامین سی چه تأثیری روی پوست می‌گذارد؟

تابه‌حال قدم بزرگ‌تری برای مراقبت از پوست خود برداشته‌اید؟! چیزی شبیه روتین پوستی منظم و جدی که در بلندمدت، پوستی شاداب با کمترین لک و آکنه و چروک زیر چشم باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ورود انواع بهترین سرم ویتامین سی ، همان قدم بزرگ‌تر و درواقع انقلابی در روش‌های مراقبتی برای پوست به‌حساب می‌آید. شما چه فکر می‌کنید؟

سرم چیست؟

این محصول مراقبت از صورت عموماً پس از شست‌وشو و پیش از کرم مرطوب‌کننده استفاده می‌شود. این ماده مغذی زمینه جذب ترکیبات مغذی دیگر به پوست را فراهم می‌کند.
شاید برایتان جالب باشد بدانید مولکول‌های ریز تشکیل‌دهنده سرم می‌توانند در عمق پوست نفوذ کنند و حامل حجم زیادی از مواد مغذی به لایه‌های زیرین پوست هستند. بنابراین همه انواع سرم ویتامین سی مأموریت محافظت از پوست در برابر چین‌وچروک را بر عهده‌دارند.

سرم ویتامین سی چیست؟

اگر بخواهیم جزئی‌تر در مورد سرم ها بنویسیم، سرم ویتامین سی ازجمله بهترین و پرطرفدارترین ترکیبات ضدپیری anti aging به‌حساب می‌آید که بسیاری از مصرف‌کنندگان از آن برای داشتن پوستی نرم، یکدست و درخشان با کمترین چین‌وچروک استفاده می‌کنند.

شاید این‌طور نتیجه بگیرید که وقتی از ویتامین سی در رژیم غذایی استفاده می‌کنید طبعاً پوست شما هم تغذیه می‌شود. اما اجازه بدهید اضافه کنیم که ممکن است این اتفاق نیفتد و پوست شما به‌اندازه کافی تغذیه نشود. بنابراین استفاده از بهترین سرم ویتامین سی و سایر محصولات موضعی پوست ازجمله روش‌های برگزیده و تأثیرگذار برای ویتامین رسانی به پوست است.

دلایل استفاده از سرم ویتامین سی در روتین پوستی کدام است؟

دلایل استفاده از سرم ویتامین سی در روتین پوستی کدام است؟

انتخاب این نوع سرم از بین انواع محصولات آرایشی-بهداشتی درواقع یک حرکت هوشمندانه برای مراقبت از اولین سد دفاعی بدن است. 6 مزیت استفاده از بهترین سرم ویتامین سی را در ادامه می‌خوانیم:

1- مناسب برای همه پوست‌ها

ازنظر مشخصات ایمنی، این محصول بسیار مطمئن است و استفاده طولانی‌مدت از آن هیچ عارضه خاصی ندارد. بنابراین هر نوع پوستی پذیرای آن است. البته ناگفته نماند که اگر فرد پوست بسیار حساسی داشته باشد ممکن است موقع مصرف احساس سوزش کند.

2- روشنی و شفاف شدن پوست

با استفاده مداوم این محصول رنگ‌دانه‌های پوست از بین می‌روند. با این محوشدن، پوست دیگر کمتر دچار تیرگی می‌شود و به‌مرورزمان شما پوستی شاداب و نرم خواهید داشت.

3- کنترل و محو تجمع رنگ‌دانه‌ها

با افزایش سن، تابش نور خورشید به پوست باعث تولید ملاسما (لک‌های صورت) روی صورت می‌شود. درواقع این لک‌ها به دلیل جمع شدن رنگ‌دانه‌ها شکل می‌گیرند.

وقتی رنگ‌دانه‌ها بیشتر می‌شوند، سطح ملانین (رنگ‌دانه‌های قهوه‌ای مایل به سیاه) در قسمت‌هایی از پوست افزایش پیدا می‌کند. ناگفته نماند که اگر پوستی آکنه داشته باشد، تجمع رنگ‌دانه‌ها سریع‌تر اتفاق می‌افتد. بنابراین استفاده از بهترین مارک سرم ویتامین سی ، یک سد دفاعی در برابر تشکیل ملانین است که درنتیجه، تیرگی نقاطی از پوست را از بین می‌برد و باعث یکدستی آن می‌شود.

4- کلاژن سازی

کلاژن سازی

کلاژن ازجمله طبیعی‌ترین پروتئین‌های پوست است که به‌مرورزمان و با افزایش سن کاهش پیدا می‌کند و درنهایت از بین می‌رود. درواقع خطوط سطحی چین‌وچروک به دلیل کاهش سطح کلاژن پوست شکل می‌گیرند. مأموریت سرم ویتامین سی این است که باعث افزایش تولید کلاژن شود.

5- محافظت در برابر پرتوهای خورشید

اگر ازجمله افرادی هستید که زیاد در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند باید خدمت شما عرض کنیم که تکرار طولانی‌مدت این کار باعث شکل‌گیری مولکول‌هایی در پوست می‌شود که معروف هستند به رادیکال‌های آزاد. رادیکال‌های آزاد را اتم‌های بدون الکترون راهزنی تصور کنید که در تلاش برای پیوند خوردن با اتم‌های دیگر حاوی الکترون هستند. نتیجه بیرونی این مبارزه و سرقت، آسیب‌های شدید پوستی است.

فراموش نکنید که بهترین آنتی‌اکسیدان، سرم ویتامین سی است که الکترون موردنیاز رادیکال‌های آزاد را تأمین می‌کند تا کار مراقبت از سلول‌های پوست به‌درستی انجام شود. پایان خوشایند داستان، تبدیل رادیکال‌های آزاد به مولکول‌هایی بی‌آزار است.

6- لایه‌بردار بی‌نظیر

افرادی که پوست خشکی دارند عموماً تمایلی به استفاده از انواع لایه‌بردار ندارند. بهترین سرم ویتامین سی برای پوست خشک درواقع کار لایه‌برداری بسیار ملایمی را انجام می‌دهد.
یکی از دلایل خشکی پوست تشکیل لایه‌ای از سلول‌های مرده روی سطح پوست است که اجازه جذب رطوبت به لایه‌های زیرین پوست را نمی‌دهد. پس انتخاب یک لایه‌بردار مناسب که با این نوع پوست دوست باشد بهترین روش تغذیه پوست با ویتامین سی و سایر مواد و کرم‌های مغذی است.

خاصیت لایه‌برداری و آب‌رسانی ویتامین سی باعث شده است تا همه انواع پوست به‌ویژه پوست‌های خشک، در روتین پوستی خود از آن استفاده کنند.

مهم: در انتخاب سرم ویتامین سی برای پوست چرب، کافی است میزان غلظت سرم را در نظر داشته باشید که بین 5-20% است (اسکوربیک L).

مقاله پییشنهادی : ترک شکم در بارداری

آشنایی با انواع بهترین سرم ویتامین سی

هر برند سرمی که انتخاب می‌کنید باید در نظر داشته باشید مهم‌ترین تفاوت آن‌ها با یکدیگر در مدت‌زمان جذبشان است. دسته‌بندی زیر انواع ترکیبات سرم ویتامین سی است که هرکدام زمان جذب متفاوتی دارند:

● اسید اسکوربیک (محلول در آب)

● سدیم اسکوربیل فسفات یا منیزیم اسکوربیل فسفات (محلول در آب)

● اسکوربیل پالمیتات (محلول در چربی)

● آسکوربات (محلول در چربی)

با توجه به دسته‌بندی مشخص‌شده، می‌توانید از بین محصولات ایرانی یا خارجی، سرم پوست موردنظرتان را انتخاب کنید.

بهترین سرم ویتامین سی ایرانی

اگر هنوز از سرم ویتامین سی ایرانی در سبد خریدتان خبری نیست، چهار پیشنهاد زیر را در نظر داشته باشید:

1- سرم روشن‌کننده پریم مدل C_Prime

بهترین سرم ویتامین سی ایرانی، سرم روشن کننده پریم

این جوان ساز و تقویت‌کننده پوست ازجمله بهترین انتخاب‌ها بین محصولات وطنی است. ترکیب مغذی موجود در این سرم در کنار کلاژن سازی بالا به کاهش نشانه‌های پیری زودرس پوست کمک می‌کند.

سرم روشن‌کننده پریم فرایند از بین بردن لکه‌های تیره پوستی را تندتر می‌کند و درنهایت از داشتن پوستی روشن لذت می‌برید. این محصول، انتظار افرادی با پوست کک و مکی را به‌خوبی برآورده می‌کند.

ویژگی‌های فنی محصول:

● حجم: 30 میلی‌لیتر

● کاربرد: مناسب صورت

● کشور مبدأ برند: ایران

● شماره مجوز: –

● نوع عصاره: چای سبز، پرتقال، روغن آرگان، گل رز، گریپ‌فروت

● سازگار با: انواع پوست

● جنس محفظه: شیشه

● نوع محفظه: پمپی

2- سرم پوست لافارر مدل Anti Ageing and Lightening

بهترین سرم ویتامین سی ایرانی، سرم پوست لافارر
از دیگر محصولات ایرانی مراقبت پوست که ترکیبی از ویتامین C و E و مناسب برای همه انواع پوست است. ناگفته نماند که لافارر روشن‌کننده و ضدپیری، طرفداران زیادی در بازار محصولات مراقبتی دارد. می‌توانید روی آن به‌عنوان یک لایه‌بردار ملایم حساب کنید. هدف این محصول کاهش چروک‌های ایجادشده و جلوگیری از شکل‌گیری آکنه، التهاب و لکه‌های تیره روی پوست است.

ویژگی‌های فنی محصول:

● شماره مجوز: 56/13550

● ترکیبات: بدون عصاره

● سازگار با: انواع پوست

● جنس محفظه: شیشه

● نوع محفظه: شیشه

● حجم: 30 میلی‌لیتر

● سایر توضیحات: شب‌ها روی پوست خشک و تمیز بمالید. از تماس با نواحی اطراف چشم خودداری کنید.

3- سرم پوست آردن مدل ویتامین C50

بهترین سرم ویتامین سی ایرانی، سرم پوست آردن

خاصیت درخشان کنندگی، روشن‌کنندگی و ترمیم‌کنندگی ازجمله ویژگی‌های بهترین سرم ویتامین سی ایرانی است. با استفاده از این محصول می‌توانید فرایند پیری زودرس و شکل‌گیری چروک‌ها را کند و کنترل کنید.

ویژگی‌های فنی محصول:

● سازگار با: انواع پوست

● جنس محفظه: شیشه

● نوع محفظه: شیشه

● ویژگی‌ها: درخشان کننده، ترمیم‌کننده، روشن‌کننده، ضد چروک، شفاف کننده

● حجم: 30 میلی‌لیتر

 

بهترین سرم ویتامین سی خارجی

سرم ویتامین سی خارجی به آن دسته از افرادی پیشنهاد می‌شود که تجربه خوبی از مصرف محصولات ایرانی دارند و حالا مایل‌اند نمونه مشابه خارجی را امتحان کنند.

1- سرم پوست الارو مدل Vitamin C

بهترین سرم ویتامین سی خارجی، سرم پوست الارو

این محصول مؤثر فرانسوی مناسب برای انواع پوست است و شما را از داشتن پوستی شاداب و روشن شگفت‌زده خواهد کرد. ناگفته نماند که سرم ویتامین سی الارو برای همه گروه‌های سنی مناسب است.

ویژگی‌های فنی محصول:

● کشور مبدأ برند: فرانسه

● شماره مجوز: 1707697358157363

● ترکیبات: بدون عصاره

● سازگار با: انواع پوست

● جنس محفظه: شیشه

● نوع محفظه: پمپی

● ویژگی‌ها: درخشان کننده, روشن‌کننده, شفاف کننده

● حجم: 25 میلی‌لیتر

محصول پییشنهادی : کرم ویتامین سی الارو

 

2- سرم پوست بادی شاپ مدل ویتامین سی

بهترین سرم ویتامین سی خارجی، سرم پوست بادی شاپ

مواد طبیعی و فوق‌العاده مغذی مثل میوه توت کامو کامو که از جنگل‌های آمازون برداشت می‌شود، از این محصول انگلیسی که زیر نظر شرکت لورئال فعالیت می‌کند، یک معجون حاوی آنتی‌اکسیدان ساخته است که هدفی جز ساختن یک پوست نرم و شفاف برای شما نخواهد داشت.

توصیه می‌کنیم برای افزایش فرایند کلاژن سازی و مراقبت از سطح بیرونی پوستتان در برابر آلودگی‌های محیطی، از بهترین سرم ویتامین سی که خاصیت کنترل‌کننده چروک و آب‌رسانی دارد استفاده کنید.

ویژگی‌های فنی محصول:

● شماره مجوز: 11212

● نوع عصاره: میوه توت کامو کامو

● سازگار با: انواع پوست

● جنس محفظه: پلاستیک

● نوع محفظه: پمپی

● حجم: 30 میلی‌لیتر

3- سرم روشن‌کننده بریلی مدل Vitamine C

بهترین سرم ویتامین سی خارجی، سرم روشن کننده بریلی
برند معتبر بریلی از کشور چین تصمیم گرفته است یک محصول منطقی و باکیفیت را تحت عنوان سرم ویتامین سی وارد بازار کند. قابلیت جذب سریع در پوست در کنار خاصیت آنتی‌اکسیدانی، از این محصول یک روش استراتژیک برای درمان لک و آکنه ساخته است.

ویژگی دیگر این سرم ویتامینه روشن‌کننده و کنترل‌کننده چروک‌های ناشی از افزایش سن است و توصیه می‌کنیم برای گرفتن نتیجه مفید، آن را به‌صورت مرتب و طبق دستورالعمل استفاده کنید.

ویژگی‌های فنی محصول:

● شماره مجوز: 06970470534197

● نوع عصاره: پرتقال

● سازگار با: انواع پوست

● جنس محفظه: شیشه

● نوع محفظه: شیشه

● صادرکننده مجوز: سازمان غذا و دارو

● حجم: 17 میلی‌لیتر

4- سرم روشن‌کننده لنبنا مدل VITAMINE C

بهترین سرم ویتامین سی خارجی، سرم روشن کننده لنبنا
یکی دیگر از برندهای معتبر چینی، این سرم روشن‌کننده قدرتمند است که سد محکمی در برابر تشکیل ملانین در پوست می‌سازد. استفاده از سرم روشن‌کننده لنبنا به افزایش سوخت‌وساز پوست و ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده ختم می‌شود.

اگر به دنبال خرید بهترین سرم ویتامین سی خارجی هستید، از این محصول به دلیل خاصیت آنتی‌اکسیدانی عالی غافل نشوید. سرم لنبنا همچنین یک گزینه عالی برای لایه‌برداری ملایم پوست، افزایش کلاژن سازی و کنترل فرایند پیری پوست است.

ویژگی‌های فنی محصول:

● شماره مجوز: 06970470530281

● نوع عصاره: پرتقال

● سازگار با: انواع پوست

● جنس محفظه: شیشه

● نوع محفظه: شیشه

● حجم: 15 میلی‌لیتر

آرزوی پایانی

در پایان امیدواریم از هر روتین پوستی که استفاده می‌کنید، حتماً بهترین سرم ویتامین سی را در آن گنجانده باشید تا بهترین نتیجه را در بهترین زمان ممکن دریافت کنید. ناگفته نماند مشتاقانه خوش‌حال می‌شویم نظرات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه این مقاله برای ما ثبت کنید. با آرزوی پوستی شاداب و شفاف.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید

به دلیل انبار گردانی تمامی سفارشات ثبت شده از تاریخ 1 فروردین، از 18 فروردین به بعد ارسال خواهند شد.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من