بهترین اسپری فیکس کننده آرایش

معرفی بهترین اسپری و پودر فیکس کننده آرایش

هیچ بانویی از این که در طول مهمانی و یا در روز کاری، شاهد ریزش آرایش و به هم خوردن صورتش باشد، دل خوشی ندارد، قطعا تمامی خانم‌ها به دنبال این هستند که آرایشی با دوام بر روی صورت خود داشته باشند؛ بهترین راه برای به دست آوردن این آپشن، استفاده از فیکساتور است. طبیعی است که در طول روز با فعالیت زیاد، تعریق در صورت شما زیاد شده و باعث بشود آرایش بر روی صورت شما پخش شده و یا بماسد. فیکساتور باعث این خواهد بود که زمانی که آرایش را بر پوست خود سوار کردید، کمتر عرق کنید تا شاهد ریزش آرایش خود نباشید. البته باید توجه داشته باشید که حتی بهترین اسپری فیکس کننده آرایش نیز نباید به شکل مکرر بر روی صورت شما قرار بگیرد، بلکه بیشتر توصیه می‌شود برای مهمانی‌ها و مراسمات رسمی از این محصول استفاده کنید.

فیکساتورهای آرایشی، شامل پرایمرها نیز می‌شود، اما این دو، ساختار و کارکردهای مختلفی با هم دارند. تفاوت این دو در این است که پرایمرها در آغاز آرایش به کار می‌روند، در حالی که فیکساتورها در مرحله آخر بعد از اتمام آرایش باید استفاده ‌شوند.

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی تفاوت‌های بین پودر و اسپری فیکس، معرفی بهترین اسپری فیکس کننده آرایش و نیز بهترین مارک پودر فیکساتور موجود در بازار ایران بپردازیم و در ادامه، بیشتر درباره‌ی مزایای این محصول صحبت کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

فرق پودر فیکس و اسپری فیکس

پودرهای تثبیت کننده آرایش، همانطور که از اسمش پیدا است، به صورت پودر و جامد بوده و به وسیله براش مخصوص می‌توان از آن استفاده نمود؛ و اسپری‌های فیکساتور به صورت مایع هستند و به خاطر داشتن بافت‌های سبک و بدون رنگ (گاهی هم رنگی)، آرایش و میک آپ شما را تغیر نداده و روی پوست شما سنگینی نخواهند کرد.

پودر فیکساتور هم به صورت مات و هم به صورت براق به تولید می‌رسد اما اسپری به صورت بی رنگ و ساده تولید می‌شود.

به وسیله‌ی پودرهای فیکساتور می‌توانید آرایش خود را فیکس کرده و ماندگاری آن را بالا ببرید؛ اما توجه داشته باشید که برای تثبیت آرایش چشم و لب از اسپری استفاده می‌شود، نه پودر فیکس کننده.

شما برای بهره گیری از اسپری فیکس باید در آخر میک آپ خود استفاده کنید، در صورتی که از پودر تثبیت کننده باید در حین آرایش و بعد از زیر سازی استفاده نمایید.

اسپری در هر آب و هوایی کاربرد داشته و به خوبی می‌تواند آرایش شما را حفظ نماید. وقتی از اسپری فیکساتور استفاده می‌کنید، از براق شدن نواحی مختلف صورت از جمله پیشانی و بینی جلوگیری می‌نمایید و آرایش زیباتر و بهتری را تجربه خواهید کرد.

حال در این قسمت به بررسی ویژگی‌های اسپری و پودرهای فیکس کننده میپردازیم.

ویژگی‌های بهترین اسپری و پودر فیکس کننده‌ی آرایش

ویژگی‌ که یک فیکساتور خوب باید داشته باشد، علاوه بر سازگاری با پوست شما، (که با توجه به خشک بودن و یا چرب بودن پوست تعیین می‌شود) این است که توانایی این را داشته باشد که مدت زمان زیادی آرایش را بر روی پوست نگه دارد؛ همچنین باید در هر شرایط آب و هوایی کار خود را به خوبی انجام دهد و مانع کمرنگ شدن و پخش شدن آرایش شود. علاوه بر تمام این موارد، اگر پوست حساسی دارید، فیکساتوری برای شما خوب است که انواع ویتامین‌های ضروری و مواد مغدی مناسب برای پوست را در فرمولاسیون خود داشته باشد.

 

در ادامه قصد داریم گروهی از اسپری فیکساتور‌های خوب را برای شما معرفی کنیم تا با یک بررسی ساده، بهترین انتخاب را برای خرید داشته باشید.

معرفی بهترین مارک اسپری فیکس کننده آرایش

  • اسپری گلدن رز

اگر به دنبال بهترین اسپری فیکس کننده آرایش هستید، گلدن رز یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. این برند ترکیه‌ای که جدیدا در بین مصرف کنندگان ایرانی جایگاه محبوبی پیدا کرده است، دارای اسپری فیکساتور خوب نیز می‌باشد. اسپری تثبیت کننده این برند، با فرمولاسیونی منحصر به فرد، آرایشی مناسب در طول بیست و چهار ساعت روز را برای شما تضمین می‌کند؛ این برند، به خوبی رطوبت پوست شما را حفظ کرده و از خشک شدن پوست شما جلوگیری می‌نماید؛ همچنین این اسپری فاقد رنگ بوده و به خوبی بر روی صورت شما می‌نشیند.

 

محصولات پییشنهادی : اسپری فیکس آرایش گلدن

 

اسپری فیکساتور گلدن رز

  • برند وت ان وایلد

این برند آمریکایی سال‌هاست که در این زمینه فعالیت می‌کند و محصولات زیادی را وارد بازار کرده است. فیکساتور این برند، دارای طراحی زیبا بوده و با فرمولاسیون آب رسان و مرطوب کننده‌ای که دارد، موجب این می‌شود که پوست، حالت طبیعی خودش را حفظ کند. ماندگاری بالای این محصول و همچنین خاصیت ضد حساسیت آن، باعث شده که نسبت به سایر برند‌های موجود، قیمت بیشتری داشته باشد. این برند فاقد رنگ بوده و حاوی روغن آرگان و آلوئه‌ورا می‌باشد که همین دو ماده، از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کنند، تمامی این عوامل، باعث می‌شود بگوییم این برند، یکی از  بهترین اسپری‌های فیکس کننده آرایش است.

اسپری فیکساتور وت اند وایلد

  • اسپری تثبیت کننده میک آپ فکتوری

برند میک آپ فکتوری یکی از لوکس‌ترین کمپانی‌های اروپایی بوده که به تولید بهترین اسپری‌های فیکس کننده آرایش نیز پرداخته است. مواد اولیه‌ی این محصول بسیار مرغوب و با کیفیت می‌باشد و دارای ساختاری ضد حساسیت است. این اسپری برای پوست شما ضرری نخواهد داشت و با رایحه‌ی مطلوبی که دارد، طرفداران زیادی به خود جذب کرده است.

  • اسپری تثبیت کننده میک آپ فکتوری

  • اسپری از برند میک آپ فور اور

این اسپری، حالتی درخشان به صورت شما می‌بخشد و حاوی موادی سبک و غیر چسبنده است که باعث می‌شود روی صورتتان سنگینی نکند؛ و همچنین با کیفیتی خوبی که دارد، تا 12 ساعت بر روی صورت باقی می‌ماند. این اسپری فاقد الکل بوده و برای پوست‌های خشک نیز مناسب می‌باشد؛ همچنین حاوی مواد ضد تعریق بوده و باعث می‌شود فیکساتوری خوبی روی پوست صورت داشته باشد.

اسپری فیکس میک آپ فور اور

  • اسپری فیکساتور میلانی

برند آمریکایی میلانی، به تولید بهترین اسپری فیکس کننده آرایش در دو نوع مرطوب کننده و مات کننده پرداخته است. این برند با مرطوب نگه داشتن پوست شما، از خشکی آن جلوگیری می‌کند. این محصول باعث می‌شود که آرایش شما ماندگاری بهتری (تا 16 ساعت) روی صورتتان داشته باشد و نیز باعث شاداب شدن پوست شما می‌شود. این برند در فرمولاسیون خود از مواد ضد حساسیت، آبرسان، انواع ویتامین از جمله ویتامین E و B5 استفاده کرده است و به همین خاطر برای پوست تغذیه کننده نیز خواهد بود.

 

محصولات پییشنهادی : اسپری فیکساتور آرایش میلانی

 

اسپری فیکساتور میلانی

معرفی بهترین مارک‌ پودر فیکساتور

حال در این قسمت میخواهیم به معرفی بهترین مارک‌های پودر فیکساتور بپردازیم.

  • پودر فیکس فلورمار

این پودر فیکس جلوه‌ای طبیعی، زیبا و کم نظیر به صورت شما هدیه می‌دهد. ساختار این محصول بر پایه‌ی آب است؛ به همین دلیل آبرسانی بسیار خوبی به پوست شما می‌کند و رطوبت آن را حفظ می‌نماید. این پودر ظاهری مات به آرایش شما داده و ماندگاری آن را روی صورت شما تا مقدار زیادی بالا می‌برد. شما حتی می‌توانید این پودر را با کرم‌های آرایشی خود ترکیب کرده و سپس از آن استفاده نمایید.

پودر فیکس فلورمار

  • پودر فیکساتور مک

اگر به دنبال یکی از بهترین مارک‌های پودر فیکساتور هستید، بی شک برند “مک” یکی از بهترین گزینه‌های پیشنهادی برای شما است. این پودر بی رنگ بوده و سبب تغیر آرایش شما نخواهد شد؛ به همین دلیل ظاهری طبیعی به صورت شما خواهد بخشید. این محصول با کنترل کردن چربی سطح پوست شما، علاوه بر اینکه خشکی پوستتان را سبب نمی‌شود، باعث تثبیت و ماندگاری آرایش شما نیز خواهد شد.

پودر فیکساتور مک

  • پودر فیکس کننده هدی بیوتی

این محصول برای همه‌ی نواحی صورت از جمله زیر چشم، زیر گونه، خط خنده و خط اخم، زیر چانه و بینی مناسب است و ضرری برای آن‌ها نخواهد داشت. پودر هدی بیوتی چربی اضافه پوست را گرفته و از براق شدن پوست جلوگیری می‌کند. این پودر حتی برای فیکس کردن کانسیلر هم به کار برده می‌شود.

پودر فیکس کننده هدی بیوتی

  • پودر فیکساتور گلدن رز

گلدن رز علاوه بر اسپری تثبیت کننده آرایش، پودر فیکساتور نیز به تولید رسانده است که از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول، یکی از محصولات تخصصی گلدن رز بوده که علاوه بر تثبیت آرایش شما، براقیت غیر طبیعی آرایشتان  را پوشش می‌دهد و ظاهری طبیعی ب شما هدیه می‌کند. این محصول با حفظ رطوبت پوست، مانع خشکی و نیز ماسیده شدن آرایش شما می‌شود.

 

محصولات پییشنهادی : پودر فیکس گلدن رز

 

پودر فیکساتور گلدن رز

  • پودر فیکس بن نای

بدون شک، وقتی از بهترین مارک پودر فیکساتور سخن به میان می‌آید، برند بن نای که ساخت کشور آمریکا است خودنمایی می‌کند. این محصول چربی اضافی پوست و تعریق و هر آنچه که باعث پخش شدن آرایش شما شود را به خود جذب کرده و باعث تثبیت میک آپ شما می‌شود. این پودر مات بوده و جلوه‌ی زیبایی به صورت شما می‌دهد. پودر بن نای برای تثبیت آرایش چشم و سایه نیز مناسب بوده و کاربرد دارد.

پودر فیکس بن نای

  • پودر تثبیت کننده آرایش آرت دکو

آرت دکو برندی آلمانی بوده و بسیار با کیفیت است. این پودر تثبیت کننده دارای بافتی بسیار نرم و روان بوده و از دانه‌های پودری بسیار ریز تشکیل شده است؛ به همین دلیل روی پوست شما سنگینی نخواهد کرد. این محصول بدون رنگ، آرایش شما را دچار تغیر نمی‌کند و یکی از محصولات خیلی خوب در آرایش‌های تخصصی و حتی گریم است.

پودر تثبیت کننده آرایش آرت دکو

در بین بهترین مارک پودر فیکساتور، چند برند دیگر نیز به تولید پودرهای تثبیت کننده‌ی با کیفیت پرداخته اند که در پایین به آن‌ها نیز اشاره می‌کنیم.

  • پودر فیکس و بیک میلانی

این برند به تولید محصولی وگان و حامی حیوانات پرداخته است که به همین خاطر، متقاضیان زیادی دارد. این پودر با پوشاندن خطوط خنده و اخم و نیز لک‌های صورت و جای جوش، پوست شما را صاف و یکدست می‌نماید. میلانی با انواع پوست سازگار است و با ایجاد ظاهری مات، آرایش شما را خاص و جذاب می‌کند.

 

محصولات پییشنهادی : پودر فیکس میلانی

 

لازم به ذکر است که میلانی به تولید پودرهای بی رنگ و رنگی پرداخته که شما می‌توانید متناسب با سلیقه و نیاز خود، محصول مودر نظر را تهیه نمایید.

پودر فیکس و بیک میلانی

  • پودر فیکس آرایش کاپرا نیو

پودر فیکس کاپرا نیو ساخت کشور فرانسه است؛ برای بیک کردن آرایش فوق العاده بوده و یکی از بهترین مارک‌ها پودر فیکساتور در این امر به حساب می‌آید. محو کردن خطوط اخم و خنده، خطوط ریز زیر چشم و چانه، جذب چربی اضافه و تعریق پوست، جلوگیری از براقیت غیر طبیعی و بخشیدن جلوه‌ای مات به آرایش شما، از ویژگی‌های این محصول است.

 

محصولات پییشنهادی : پودر فیکس آرایش کاپرا نیو

 

برند کاپرا نیو نیز پودرهای فیکس کننده در 3 رنگ متفاوت برای پاسخ به نیازهای مشتریان به تولید رسانده است.

پودر فیکس آرایش کاپرا نیو

راهنمای خرید

حال که به برند‌های برتر و ویژگی‌های آن تا حدودی آشنا شده‌اید، چه برندی با چه ویژگی‌هایی برای شما مناسب است؟

انتخاب براساس نوع پوست

برای این کار، باید به خودتان رجوع کنید، ببینید که چه نوع پوستی دارید و معمولا چه آرایشی می‌کنید؛ می‌خواهید فیکساتور رنگی بخرید، به همخوانی آن با رنگ پوستتان توجه داشته باشید؛ اگر حساسیت به انواع مواد شیمیایی دارید، با مطالعه‌ی کامل بروشور، سعی کنید برند‌هایی را تهیه کنید که مواد ضد حساسیت را در خودش جا داده باشد.

اگر پوست خشکی دارید، نباید از فیکساتوری استفاده کنید که الکل داشته باشد، در عوض اسپری‌های آب رسان برای شما مفید خواهد بود. همچنین در صورتی که پوست چربی دارید، از فیکساتور‌های فاقد چربی استفاده نمایید.

توجه به فصل و آب و هوا

اگر قصد دارید در فصل تابستان و گرما از ریختن آرایش خود جلوگیری کنید، اسپری فیکساتور خوب برای شما آن برندی است که خاصیت خنک کننده و ضد تعریق دارد، و بر عکس اگر قصد خرید فیکساتوری در فصل سرما و زمستان را دارید، از محصولی استفاده کنید که خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی به پوست را داشته باشد.

همچنین اگر زیاد در معرض آفتاب قرار می‌گیرید، از فیکساتور‌های حاوی SPF استفاده کنید تا از پوست خود در برابر اشعه‌های مضر آفتاب نیز محافظت کرده باشید.

ملاحظه نوع آرایش

اگر خواهان آرایشی مات و لایت هستید، از فیکساتور‌های مات استفاده کنید و اگر طرفدار آرایش براق می‌باشید، فیکساتور براق کننده برای شما مناسب است.

انتخاب برند مناسب

توجه داشته باشید که فیکساتور خوب و بد وجود دارد، پس توصیه می‌شود که اگر قصد استفاده از این محصول را دارید، حتما برندی خوب انتخاب کرده و از مکانی مطمئن آن را تهیه کنید؛ همچنین نحوه‌ی استفاده از آن نیز ساده می‌باشد و بدین شکل است که ابتدا آن را به خوبی تکان دهید، سپس چشمان خود را ببندید و از فاصله‌ی 20 سانتیمتری به صورت و گردن خود بزنید و صبر کنید تا به خوبی خشک شود، دقت داشته باشید زیاد فیکساتور را بر صورت خود افشانه نکنید تا روی صورتتان سنگینی کند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من