بهترین بالم لب

معرفی بهترین بالم لب‌های ایرانی و خارجی و بررسی آن‌ها

یکی از مهم‌ترین عوامل داشتن صورت زیبا علاوه بر داشتن آرایش حساب شده، داشتن لب‌های زیبا است. حتما متوجه این مسئله شده‌اید که ایجاد یک تغییر کوچک در لب چقدر می‌تواند در شکل کلی صورت شما تغییر ایجاد کند. لب‌های خشک و پوسته پوسته شده، واقعا ظاهر خوبی ندارند و علاوه بر این در صورت ایجاد این مشکل، درد‌های رنج‌آوری نیز به همراه خواهد داشت. برای مراقبت از لب‌ها باید به فکر از بین بردن پوست‌های اضافی و مرده‌ی لب و همچنین رساندن عناصر مرطوب‌کننده و مغذی به آن باشید. آسان‌ترین راه برای این کار، استفاده از یک بالم لب خوب است. در این مقاله بهترین بالم لب را معرفی می‌کنیم و ویژگی‌های آن را بررسی می‌کنیم.

بالم لب نوعی پماد است که حاوی مواد مرطوب کننده و نرم کننده است که با آبرسانی به پوست لب و ایجاد تعادل در چربی آن، بدون اینکه مشکلی را ایجاد کند، از خشک شدن و ترک خوردن آن، جلوگیری می‌کند. مواد تشکیل دهنده‌ی یک بالم لب خوب شامل ترکیبات مرطوب کننده مثل وازلین، روغن‌های ارگانیک، پارافین و … بوده و دسته‌ای دیگر از بالم‌ها حاوی انواع ویتامین‌های E و C و .. نیز می‌باشند که باعث تغذیه‌ی مناسب لب‌ها می‌شود. در برخی دیگر بالم‌ها موادی مثل کلاژن وجود داردکه باعث کاهش چین و چروک شده و جوان‌سازی را در پوست اعمال می‌کند.

ویژگی‌های بالم لب خوب

یک بالم لب خوب باید دارای ویژگی‌هایی باشد که تمام نیاز‌ها و مشکلاتی که ممکن است برای لب ایجاد شود را برطرف کند. ترجیحا ماده‌ی اصلی بالم لب که نقش نرم کنندگی را ایفا می‌کند، پارافین و ماده‌ای شبیه این باشد که در معرض هوا دیر تر تبخیر شود تا عمل رطوبت‌رسانی و نرم‌کنندگی به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وجود انواع ویتامین‌ها در بالم لب باعث این خواهد بود که علاوه بر نرم‌کننده بودن این ماده، خاصیت مغذی بودن به آن اضافه شده و پوست لب را تقویت کند تا لب در برابر سرما و گرما و نور خورشید، مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.

علاوه بر این موارد، وجود ضدآفتابی با SPF متناسب باعث این خواهد بود که پوست لب در برابر نور خورشید و اشعه‌ی ماورای بنفش مقاوم باشد. وجود این ماده در بالم لب خیلی مهم خواهد بود چرا که پوست لب به دلیل حساسیت بیشتر نسبت به پوست اعضای دیگر، آسیب پذیری بیشتری دارد. بنابراین اگر بالم لبی که استفاده می‌کنید فاقد ضد آفتاب است، سعی کند که از یک کرم ضد آفتاب به شکل جداگانه برای لب‌های خود استفاده کنید.

همچنین یک بالم لب خوب باید دارای اسانسی طبیعی باشد و تا حد ممکن عاری از الکل و مواد شیمیایی و صنعتی باشد. چرا که این مواد در دراز مدت باعث ایجاد مشکلات پوستی می‌شوند؛ درصورتی که دچار ترک لب هستید، کلا بالم لبی را انتخاب کنید که دارای کمترین مقدار اسانس باشد، چرا هنگام برخورد این بالم‌ها با ترک‌های پوستی، ممکن است سوزش‌های شدیدی را به همراه داشته باشد.

در صورتی که برای لب‌هایتان تمایل به ساخت ماسک خانگی دارید می‌توانید مقاله «اسکراب لب» را مطالعه نمایید و با انواع آن‌ها آشنا شوید.

بهترین بالم لب

بهترین‌ برند‌های بالم لب

شما باید با توجه به نیاز‌های خود، بهترین مارک بالم لب را برای خود انتخاب کنید. با توجه به این‌که پوست لب شما بیشتر چه مشکلی دارد و یا اینکه به چه چیزی حساسیت دارد. در صورتی که بخواهید به این کار بهداشتی و پزشکی، به جنبه‌ی آرایشی نیز نگاه کنید می‌توانید از بالم‌های لب رنگی و حجم‌دهنده نیز استفاده کنید.

 

مقاله پییشنهادی : بهترین مارک‌های پالت رژلب

 

در اینجا چندی از بهترین بالم لب حجم دهنده و بهترین بالم لب رنگی و در کل بهترین برند‌های بالم لب را برای شما گلچین کرده‌ایم که به بررسی تک تک این‌ها می‌پردازیم.

  • ELLARO, Repair et Hydrate

بالم لب الارو همانند دیگر محصولات این برند، طرفداران زیادی دارد. این بالم لب رطوبت رسانی مطلوبی دارد و به طور طولانی مدت نیز بر روی لب‌های شما باقی می‌ماند. وجود سبوس برنج و موم عسل در این بالم لب، نویدبخش لب‌هایی سالم و خوش‌رنگ برای شما خواهد بود و برای افرادی که لب‌هایشان آسیب‌های زیادی را متحمل می‌شود بسیار می‌شود.

این بالم لب حاوی ویتامین E بوده و خاصیت مغزی خوبی برای لب دارد و با آغشته شدن به عصاره‌ی شی‌باتر، در گروه بهترین مارک‌های بالم لب، قرار می‌گیرد.

بالم لب ELLARO, Repair et Hydrate

  • SAMIN Moisturizing & Repairing

با توجه به اسم این محصول، این بالم خاصیت مرطوب کنندگی و ترمیم را دارد. وجود موادی از قبیل روغن بادام شیرین، روغن آرگان، روغن دانه ماکادیا، شی‌باترو روغن جوانه گندم، باعث خواهد شد در صورت وجود ترک بر روی لب‌ها، روند بهبودی تسریع یافته و تاثیر بیشتری روی لب‌های شما داشته باشد. همچنین وجود روغن بادام شیرین به علت دارا بودن ویتامین‌های A و E باعث می‌شود بافت‌های پوست نرم شده و التهاب پوست لب بهبود یابد.

روغن آرگان رطوبت پوست را تامین می‌کند و روغن جوانه گندم، لطافت و شفافیت را به لب‌های شما می‌بخشد و به لب‌های شما خاصیت ارتجاعی را اضافه می‌کند.

بالم لب SAMIN Moisturizing & Repairing

  • QV, SPF30

این بالم لب بدون رنگ بوده و جزو بهترین برند‌های بالم لب، هم برای آقایان و هم برای بانوان به حساب ‌می‌آید. در قبل‌تر نیز گفتیم که اگر پوست حساسی به نور خورشید دارید و یا اینکه قرار است زیاد در معرض نور خورشید قرار بگیرید، از بالم لب‌هایی استفاده کنید که حاوی ضد آفتاب نیز باشد.

این بالم لب حاوی ضدآفتاب با SPF 30 بوده و نسبتا تا مدت زمانی که در بروشور این محصول ذکر شده است، (حدود 4 ساعت) روی لب‌های شما باقی می‌ماند و از آن در مقابل نور خورشید محافظت می‌کند.

بالم لب QV, SPF30

  • Hydroderm

این بالم لب ارگانیک است و برای پوست‌های بسیار خشک و پوسته پوسته شده مناسب است. این بالم کاملا بی‌رنگ است و آقایان هم می‌توانند با آسودگی از آن استفاده کنند؛ این محصول دارای ویتامین‌های E و A بوده و خاصیت آب‌رسانی بالایی دارد؛ روغن انگور، آلوئه‌ورا، روغن کرچک و . . از دیگر محتویات این بالم لب بوده که هر‌کدام یک وظیفه را در این محصول انجام می‌دهند.

بالم لب Hydroderm

  • COMEON Strawberry shine

این بالم لب هم نرم‌کننده است هم براق کننده. وجود ویتامین‌های A و E برای ترمیم در این بالم قرار داده شده است و وجود روغن‌های مفید طبیعی در آن موجب رطوت رسانی کافی و سلامتی پوست لب می‌گردد. این بالم قابلیت جذب سریعی دارد و وجود ضد آفتاب با SPF15 باعث شده است که این بالم لب جزو بهترین برند‌های بالم لب قرار بگیرد و بیشترین فروش را در بین بالم لب‌های کامن داشته باشد.

بالم لب COMEON Strawberry shine

  • Doctor jila

بالم لب دکتر ژیلا نیز حاوی ویتامین‌های A و E بوده و برای لب‌هایی که آسیب زیادی دیده‌اند مناسب است. این بالم خاصیت ترمیم‌کنندگی قوی داشته و در مدت زمان کوتاهی پوست‌های مرده در لب شما را لایه برداری کرده و جای آن‌ها را با پوست‌هایی نو و جدید، پر می‌کند.

 

مقاله پییشنهادی : بهترین مارک رژلب حجم دهنده

این بالم لب نیز دارای خاصیت ضدآفتاب بوده و از پوست لب شما در برابر اشعه‌های مخرب خورشید تا حد زیادی مقاوت می‌کند و آسیب‌هایی که ممکن است وارد شود را کم می‌کند. عامل نرم کنندگی در این بالم لب، روغن جوجبا و روغن زیتون است و وجود این دو ماده باعث می‌شود روند تبخیر رطوبت از لب، کاهش یابد.

بالم لب دکتر ژیلا

  • SAVIZ, Apple

بالم لب ساویز، حاوی عصاره‌ی سیب بوده و از رایحه‌ی بسیار لطیفی برخوردار است. این بالم حاوی مواد مغذی لازم برای نرم شدن، درخشندگی و محافظت از لب می‌باشد و به خوبی از پس این وظایف برمی‌آید. این بالم حاوی ویتامین E نیز می‌باشد و وجود موم طبیعی زنبور عسل باعث ایجاد نرمی و لطافت در لب‌ها می‌شود.

بالم لب ساویز

  • MERO, Fruity

این بالم لب بی‌رنگ حاوی گلیسیرین و موم غنی شده است که به ترمیم و لایه برداری پوست کمک می‌کند و وجود روغن‌های مرطوب کننده، جلوی خشکی پوست را گرفته و نرمی و لطافت را به پوست می‌بخشد.

بالم لب MERO, Fruity

  • LABELLO, Blackberry Shine

بالم لب لابلو به قدری از قدیم شناخته شده است که حتی خیلی از افراد، بالم لب را به اسم لابلو می‌شناسند. این بالم لب که قطعا جزو بهترین برند‌های بالم لب است، ایجاد براقی فوق‌العاده‌ای کرده و برای استفاده‌ی روزمره نیز مناسب می‌باشد. با استفاده از این بالم، با ترک‌های روی لب خود خداحافظی کنید و پس از آن با داشتن لب‌هایی صاف و نرم و یک‌دست، از داشتن صورتی زیبا لذت ببرید.

بالم لب لابلو

 

 

  • URIAGE Bariederm

اگر ترک‌های زیادی روی پوست شما وجود دارد و آسیب زیادی را بر روی لب‌های خود حس می‌کنید، این بالم لب خیلی برای شما مناسب بوده و دارای خواص درمانی بسیار خوبی می‌باشد. این بالم فاقد رنگ و عصاره بوده و برای هر جنسیتی مناسب است. این بالم مدت زمان زیادی روی لب‌های شما باقی می‌ماند و نیاز به این ندارید که زیاد این بالم را تمدید کنید.

علاوه بر مواردی که بررسی کردیم، یک سری بالم لب تحت عنوان بالم حجم دهنده‌ی لب وجود دارد. وجود موادی مثل منتول و گیاه‌هایی مثل وینترگرین، زنجبیل و کپسایسین باعث این پدیده می‌شوند. این مواد حس سوزن سوزن شدن را در لب‌‌های شما ایجاد می‌کنند که باعث ایجاد گردش خون بیشتر در لب‌ها شده و این عامل بزرگ‌تر شدن لب‌ها، بدون هیچ‌گونه التهابی را به دنبال دارد. توجه داشته باشید که اگر قصد دارید از رژلب هم استفاده کنید، باید قبل از آن از بالم لب استفاده کنید.

بالم لب URIAGE Bariederm

بهترین بالم لب‌های حجم‌دهنده

حال به بررسی چندی از بهترین بالم لب حجم‌دهنده می‌پردازیم.

 

محصولات پییشنهادی : حجم دهنده لب میلانی

 

  • CLINIQUE, Chubby plump & Shine

کلینیک یک کمپانی آمریکایی بوده که محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار محبوبی را در سراسر جهان عرضه می‌کند. بالم لب تولید شده در این کمپانی دارای درخشندگی و انعکاس بالا بوده و با دارا بودن مواد ذکر شده، لب‌ها را پرحجم‌تر نشان داده و وجود مرطوب سازی و پوشش طولانی مدت، این بالم را جزو بهترین بالم لب‌های حجم‌دهنده قرار می‌دهد. این محصول بدون بو و اسانس بوده و فاقد آلرژی می‌باشد و برای هر بانویی که دنبال این است که لب‌هایش را کمی برجسته‌تر بسازد، مناسب می‌باشد.

بالم لب کلینیک

  • ORIFLAME, The one

بالم لب حجم‌دهنده‌ی وان سری اوریف‌لیم با داشتن خواصی علاوه بر حجم دهندگی مثل نرم‌کننده بودن و رطوبت‌رسانی به لب، ضدآفتاب SPF8 و غنی بودن از مواد مغذی که باعث جلوگیری از ایجاد ترک می‌شود، از بهترین بالم لب‌های حجم‌دهنده می‌باشد. رنگ بندی ملایم این محصول کمک می‌کند که هرکسی در روزمره بتواند از این محصول استفاده کند.

بالم لب حجم‌دهنده‌ی وان

  • ARTDECO

بالم لب حجم‌دهنده‌ی آرت دکو،  با فرمولاسیون سبک و مغذی که دارد، علاوه بر افزایش حجم لب، باعث تقویت پوست لب نیز شده و از ایجاد خط بر روی لب جلوگیری می‌کند. وجود مواد نرم کننده نیز نرمی و لطافت لب‌ها را به دنبال دارد.

همچنین وجود ترکیبات پروتئینی و کلاژن تاثیر به سزایی در جوان‌سازی پوست لب شما خواهد داشت.

بالم لب حجم‌دهنده‌ی آرت دکو

بهترین بالم لب‌های رنگی‌

حال اگر بخواهید علاوه بر استفاده از مزایای بالم لب، از بالم‌هایی استفاده کنید که رنگ دلنشینی نیز به لب‌هایتان بدهند، در لیست بهترین بالم‌های رنگی، موارد زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

  • CATRICE Beautifying

این بالم رنگی یک مرطوب کننده و نرم‌کننده‌ی گیاهی بوده که در مرور زمان، باعث بهبود یافتن ترک‌های ایجاد شده بر روی لب می‌شود. در چند رنگ مختلف می‌توانید این بالم را تهیه کنید و به هیچ عنوان نگران این نباشید که وجود مواد روغنی به همراه رنگ باعث این شود که رنگ این بالم حالت چسبی به خود بگیرد. این بالم بر روی لب رنگ ملایم به شکل پاستیلی ایجاد می‌کند و با بافتی یک‌دست، حالتی براق و زیبا به لب‌های شما می‌بخشد.

بالم لب CATRICE Beautifying

  • LABELLO, Bordeaux, care & color

این بالم لب نیز از بهترین بالم لب‌های رنگی بوده و علاوه بر ایجاد رطوبت و آبرسانی، و مراقبت از لب حاوی رنگدانه بوده و شما می‌توانید رنگ دلخواه خود را در میان تنوع رنگی این محصول انتخاب کنید و علاوه بر تقویت پوست لب خود، لب‌های خود را زیبا‌تر کنید.

بالم لب LABELLO, Bordeaux, care & color

  • LIP DRESS OMI

این بالم رنگی ژاپنی که دارای رنگ صورتی و بژ می‌باشد، دارای رایحه‌ی بسیار ملایم بابونه می‌باشد و درخشان کننده‌ی لب نیز هست. وجود شی‌باتر و و دانه‌ی درخت جوجوبا باعث رطوبت‌رسانی خوب این محصول می‌باشد. علاوه‌براین دارای ضدآفتاب با SPF12 بوده و تا حدود زیادی از لب شما در برابر اشعه‌های مضر UV محافظت می‌کند.

بالم لب LIP DRESS OMI

 

 

در آخر، زمانی که قصد خرید بالم لب خوب داشتید توجه داشته باشید که دقیقا از یک بالم لب چه می‌خواهید؟ گاهی حتی نیازی که شما برای لب‌های خود می‌بینید، با استفاده از بالم لب‌های خانگی و دست‌ساز نیز پاسخ داده می‌شود. اما اگر به دنبال یک آب‌رسان قوی هستید یا به دنبال تقویت آن می‌باشید. و یا اینکه می‌خواهید از سوختن آن‌ها در مقابل آفتاب جلوگیری کنید. یا قصد این را دارید که در کنار استفاده از بالم، زیبایی را نیز به صورت خود هدیه دهید؛ با دانستن پاسخ این سوال‌ها می‌توانید به سراغ بهترین برند‌های بالم لب و بهترین بالم لب حجم‌دهنده و یا بهترین بالم لبی رنگی بیایید و با اضافه کردن چاشنی سلیقه‌ی خود، خرید مناسبی را تجربه کنید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من