راهنمای خرید آسان بهترین مارک اتو مو

راهنمای خرید آسان بهترین مارک اتو مو

هیچ به ترند 2020 مدل مو دقت کرده‌اید؟! گیسوانی کاملاً صاف و رها در باد با اندکی پیچ و خم دلبرانه در نوک مو؛ این همه زیبایی و نرمی می‌تواند هرکسی را از پا در بیاورد. گیسوان زیبایی که امسال ترند شده‌اند درواقع سوغات عصر جدید هستند. اولین گزینه بسیاری از بانوان و شماری از آقایان برای داشتن موهایی اینچنین تماشایی، انتخاب بهترین مارک اتو مو است.

این وسیله برقی پرطرفدار چند دهه‌ای می‌شود که جزو ثابت سبد آرایشی زن و مرد شده و مأموریت خود را هم به خوبی تااینجا انجام داده است. بهترین برند اتو مو درواقع کاری می‌کند تا بخش زیادی از خیال پردازی‌های ما برای داشتن موهایی خوش حالت و جذاب، واقعی شود. بعید نیست بعد از خواندن این مقاله وسوسه شوید به سراغ بهترین مارک های اتو مو بروید و حسابی از خجالت خودتان در بیایید!

اتو مو چیست؟

اتوی مو را به اسم انبر مو هم می‌شناسند؛ یک وسیله برقی جمع و جور که با ذخیره گرما در دستگاه و انتقال آن به موهای فرد، باعث لخت و صاف شدن موهایش می‌شود.
همه مارک های اتو مو کاربردهایی مثل حالت دادن، چین دار کردن و موج انداختن دارند و حق انتخاب زیادی به فرد برای داشتن مدل موی دلخواه می‌دهند.

انواع اتو مو کدام است؟

یکی از آیتم‌های بسیار مهم برای انتخاب بهترین مارک اتو مو توجه به جنس صفحه آن است. چون هر جنسی تأثیر متفاوتی روی مو می‌گذارد پس لازم است، با توجه به جنس مویی که دارید، موقع خرید به این نکته توجه کنید. به طور کلی همه انواع مارک خوب اتو مو با سه جنس دسته بندی می‌شوند:

راهنمای خرید بهترین مارک اتو مو

◄ اتوی با صفحه سرامیکی

◄ اتوی با صفحه تیتانیومی

◄ اتوی با صفحه تورمالین

1- اتوی مو سرامیکی

مهم‌ترین ویژگی‌های این جنس اتو مو به شرح زیر است:

● مناسب برای افراد تازه کار

● ارزان‌تر از جنس تیتانیوم و تورمالین

● مناسب برای بیشتر انواع مو

● توزیع گرمای یکنواخت و استفاده راحت

● مناسب برای استفاده روزانه و موهای نسبتاً آسیب دیده

اگر موهای ظریف و شکننده‌ای دارید و نگران سوختن موهایتان هستید، اتوی موی سرامیکی بهترین گزینه است. خوب است بدانید که جنس سرامیکی، حرارت مادون قرمز تولید می‌کند و ساقه‌های مو از داخل به بیرون گرم می‌شوند و در نتیجه کمتر آسیب می‌بینند.

نکته: سرامیک بسیار شکننده است. پس هنگام خرید حتماً به میزان ضخامت آن دقت کنید. چون هرچه جنس نامرغوب‌تری بخرید در کوتاه مدت نه تنها کیفیت دستگاه پایین می‌آید بلکه ساقه موهای شما هم براثر تماس با فلز بی کیفیت زیر سرامیک نابود می‌شود.

2- اتو مو تیتانیومی

مهم‌ترین ویژگی‌های این جنس اتو مو به شرح زیر است:

● مناسب سالن‌های آرایش یا افراد حرفه‌ای

● بسیار بادوام، محکم و سبک وزن

● توزیع گرمایی بالا و یکنواخت

● مناسب برای موهای پرپشت و ضخیم

این عنصر فلزی درخشان خیلی زودتر از همتای سرامیکی‌اش داغ می‌شود. بنابراین گزینه مناسبی برای افراد تازه کار نیست. همچنین اگر موهای ظریف و نازکی دارید اصلاً این مدل را انتخاب نکنید. این دستگاه به دلیل برخورداری از آیتم تولید یون‌های منفی، باعث حفظ رطوبت و درخشش بیشتر مو می‌شود و اجازه وز شدن به موها نمی‌دهد.

نکته: اگر در مناطق مرطوب زندگی می‌کنید این اتو گزینه مناسبی خواهد بود چون صافی خیره کننده‌ای به موها می‌بخشد.

3- اتوهای مو تورمالینی

اتوهای مو تورمالینی

مهم‌ترین ویژگی‌های این جنس اتو مو به شرح زیر است:

● سطح بسیار صاف و صیقلی

● حفظ چربی و رطوبت طبیعی مو

● جلوگیری از وزشدن مو

● مناسب برای موهای آسیب دیده

این سنگ نیمه قیمتی را به صورت پودرشده روی صفحات سرامیکی یا تیتانیوم روکش می‌کنند. جالب است بدانید که تورمالین در مقایسه با انواع دیگر بهترین مارک اتو مو ، یون‌های منفی بیشتری تولید می‌کند تا یون‌های مثبت موجود در موی خشک و آسیب دیده را خنثی کند.

این جنس اتوی مو هم حرارت مادون قرمز تولید می‌کند و به محض تماس با مو، فولیکول‌های مو را می‌بندد که همین فرایند باعث آسیب کمتر ساقه مو بعد از اتوکشی چندباره می‌شود.

راهنمای خرید بهترین مارک اتو مو

حالا که با انواع جنس بهترین برند اتو مو آشنا شدید، لازم است پنج نکته مهم دیگر را هم هنگام خرید دستگاه دلخواهتان در نظر داشته باشید:

  • اندازه صفحه اتو مو

لازم است دراین مورد به بلندی و ضخامت موهایتان توجه کنید. صفحات باریک‌تر مناسب موهای کوتاه و نازک هستند و امکان حالت دادن به موها هم وجود دارد. نقطه مقابل، صفحات بزرگ‌تراند که برای موهای بلند و ضخیم کاربرد دارند. همچنین در مدت زمان کمتری، سطح زیادی از مو را گرم می‌کنند و حالت می‌دهند.

  • شکل صفحه اتو

اگر می‌خواهید درکنار صافی مو به آن حالت هم بدهید، صفحه‌های لبه گرد مناسب هستند. صفحه لبه تیز را فقط برای صاف کردن استفاده می‌کنند.

  • تنظیم حرارت

این موضوع را کاملاً جدی بگیرید! بنابر پژوهش‌های انجام شده حرارت مطلوب برای موی انسان 185 درجه سانتی گراد است. پس بالاتر از این دما نتیجه‌ای جز سوختن و آسیب دیدن مو ندارد.

راهنمای خرید بهترین مارک اتو مو
هر مارک اتو مو که انتخاب می‌کنید حتماً باید تنظیمات دما روی دستگاه طراحی شده باشد. تنظیم دما مخصوصاً برای موهای آسیب دیده یا آسیب پذیر یکی از مهم‌ترین نکات است که باید رعایت شود.

  • خاموشی خودکار

این موضوع درواقع یکی از نگرانی‌های اصلی هر مصرف کننده است؛ تنظیمات خاموشی خودکار دارد یا نه! طبیعی است که گاهی فراموش کنیم و بعد از استفاده، اتو را گوشه‌ای رها کنیم بدون آنکه حواسمان باشد که باید خاموشش کنیم. تنظیمات خاموشی خودکار در این مواقع دست ما را می‌گیرند.

  • لوازم جانبی

تقریباً همه مدل‌های بهترین مارک اتو مو یک زیراتویی سیلیکونی دارند. جنس ضخیم این صفحه برای قرار گرفتن اتوی داغ بعد از مصرف طراحی شده است.

بهترین برندهای اتو مو کدام اند؟

در این قسمت تصمیم داریم بهترین مارک اتو مو در ایران را معرفی کنیم. شاید خرید بعدی یا هدیه شما برای دوست عزیزتان، یکی از پیشنهادهای ما باشد!

1- اتو مو فیلیپس مدل BHS676/03

اتو مو فیلیپس
برند فیلیپس را دیگر همه می‌شناسند و برای خرید آن هیچوقت دچار شک و تردید نمی‌شوند. برای سرعت بخشیدن به صافی موهای بلند، این مدل بهترین انتخاب است.

اگر زمانی فراموش کردید که بعد از مصرف اتو را خاموش کنید، تنظیمات خاموشی خودکار دستگاه به کمک شما می‌آید. همچنین می‌توانید حرارت آن را با یازده دمای متفاوت تنظیم کنید.
لایه کراتینه کشیده شده روی صفحه اتو مانع از آسیب دیدن موها می‌شود و شما می‌توانید با آسودگی خیال، روی حالت دادن به موهایتان وقت بگذارید. اتو مو بهترین مارک اگر می‌خواهید، فیلیپس پیشنهاد تضمینی و اول ماست!

ویژگی‌های فنی محصول:

● حداکثر دما: 230

● خاموشی خودکار پس از: ثانیه 30

● طول سیم: 8/1 متر

● قابل تنظیم در: 11 دمای متفاوت

● مدت زمان گرم شدن: 30 ثانیه

● نوع نمایشگر: LCD

● قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو: دارد

● قابلیت تنظیم دما: دارد

● جنس صفحات: سرامیک

● نوع صفحات: پهن

● ابعاد: 3 × 5 × 27 سانتی‌متر

● وزن: 450 گرم

● فناوری SplitStop: تا 95 درصد حفظ پیوستگی و چسبندگی موها در قسمت پایین مو

● دارای حالت یونی برای داشتن موهایی درخشان و بدون فر

● دارای سنسور UniTemp برای حالت دادن مو با گرمای کم‌تر

2- اتو مو رمینگتون مدل S9100

اتو مو رمینگتون

مناسب برای آن‌هایی که با اتوی مویشان می‌خوابند! این برند کمترین آسیب را به موها می‌رساند و بهترین مارک اتو مو حرفه ای است که هر آرایشگری برای سالن زیبایی خودش آن را انتخاب می‌کند.

ناگفته نماند که اتو موی رمینگتون هنر حفظ حالت موهای شما را در طولانی مدت دارد. بنابراین تا آخرین لحظات مهمانی می‌توانید به زیبایی موهای خوش حالت خود ببالید و از داشتن بهترین مارک اتو مو مخصوص کراتینه لذت ببرید.

ویژگی‌های فنی محصول:

● حداکثر دما: 230

● طول سیم: 6/1 متر

● قابل تنظیم در: دمای متفاوت 9

● مدت زمان گرم شدن: 30 ثانیه

● اقلام همراه: یک کیف نگهداری ضد حرارت

● سیستم ایمنی قفل دما: دارد

● ابزار فرم دهنده مو: دارد

● قابلیت تنظیم دما: دارد

● جنس صفحات: سرامیک

● گستره‌ی دما: 200 تا 220 درجه سانتی‌گراد

● نوع صفحات: پهن

3- اتو مو پرومکس مدل 5757K

اتو مو پرومکس
پرومکس یکی از مدعیان قدرتمند لوازم آرایشی برقی در جهان است که با این مدل از اتو مو حرفهای زیادی برای گفتن دارد. صفحه 26 میلی‌متری آن مناسب برای موی متوسط و بلند است و جنس ترکیبی سرامیک- تورمالین کمترین آسیب را به مو می‌رساند.

باوجود یک کیف مقاوم دربرابر حرارت، لازم نیست نگران رها کردن اتو داغ بعد از مصرف باشید و می‌توانید حتی بعد از اتوی موهایتان، دستگاه را بلافاصله داخل کیف بگذارید.

ویژگی‌های فنی محصول:

● حداکثر دما: 230

● طول سیم: 3 متر

● قابل تنظیم در: 6 دمای متفاوت

● مدت زمان گرم شدن: 30 ثانیه

● اقلام همراه: کیف نگه‌داری با لایه‌ی داخلی نسوز

● ابزار فرم دهنده مو: دارد

● قابلیت تنظیم دما: دارد

● جنس صفحات: سرامیک تورمالین

● گستره‌ی دما: 220 تا 240 درجه سانتی‌گراد

● نوع صفحات: متوسط

● دارای نشانگرهای LED در 6 رنگ برای نشان دادن دما

● حلقه‌ی آویختن اتو مو: دارد

● بدنه‌ی ضد لغرزش: دارد

● قابلیت کراتینه کردن مو

معرفی بهترین مارک اتو مو چند کاره

اگر سلیقه شما داشتن وسیله‌ای با چند کاربری است، این قسمت مقاله حتماً نظرتان را بیشتر جلب خواهد کرد. در ادامه با چهار مورد از بهترین‌های اتوی موی چندکاره آشنا می‌شویم:

1- اتو موی دو کاره PROMOZER- 7016MZ

اتو موی دو کاره PROMOZER- 7016MZ
این دوکاره دوست داشتنی می‌تواند دل همه را به دست آورد! مهم‌ترین قابلیت و دلیل محبوبیت این مدل اتوی مو، صاف کردن و همچنین فرکردن و شکنج دادن به موهای زیبای شماست.

ویژگی‌های فنی محصول:

● جنس صفحات: سرامیک

● نوع صفحات: متوسط

● بیشینه‌ی دما:220 درجه‌ی سانتی‌گراد

● دکمه‌ی روشن/خاموش: دارد

● قابلیت تنظیم دما: دارد

● صفحه نمایشگر: دارد

● طول سیم: استاندارد- سیم گردان

2- اتو مو دوکاره فیلیپس PH833

اتو مو دوکاره فیلیپس

برای فر، چین و شکنج انداختن و یا صاف کردن موهایتان روی خوب گزینه‌ای دست گذاشتید! بهترین برند اتو مو چندکاره بدون شک فیلیپس است که انتخابی منطقی و مطلوب برای موهای بلند، پرپشت و ضخیم خواهد بود. در ادامه ویژگی‌های فنی محصول را می‌خوانیم:

ویژگی‌های فنی محصول:

● جنس صفحات: سرامیک

● نوع صفحات: پهن

● گستره‌ی دما: 120 تا 200 درجه سانتیگراد

● بیشینه‌ی دما: 200 درجه سانتیگراد

● فن‌آوری تولید یون: ندارد

● سیستم خاموشی خودکار: دارد

● دکمه‌ی روشن/خاموش: دارد

● صفحه نمایشگر: دارد

● طول سیم: 8/1 متر

3- اتو مو سه حالته پرومکس مدل BR-08

اتو مو سه حالته پرومکس

برای خرید یک اتومو با قیمت مناسب روی این مدل حساب کنید. قابلیت فرکننده، چروک کننده و همچنین صاف و لخت کننده این دستگاه می‌تواند انتظار شما را برای داشتن بهترین مارک اتو مو سه کاره برآورده کند.

ویژگی‌های فنی محصول:

● جنس صفحات: سرامیک

● بیشینه‌ی دما: 200 درجه سانتی گراد

● سیستم خاموشی خودکار: ندارد

● دکمه‌ی روشن/خاموش: دارد

● قابلیت تنظیم دما: دارد

●صفحه نمایشگر: دارد

● نوع نمایشگر: led

معرفی بهترین مارک اتو مو مخصوص کراتینه

از آنجایی که موها بعد از کراتینه نیاز به مراقبت و صرف وقت بیشتری دارند، تصمیم گرفتیم پایان بندی مقاله امروز را به معرفی سه مورد از بهترین‌های اتوی مو برای موهای کراتینه اختصاص بدهیم.

1- اتو موی برند پروویو مدل PW-5107

اتو موی برند پروویو
صفحه سرامیکی- تورمالین این اتوی مو می‌تواند مهم‌ترین دلیل انتخاب آن برای محافظت از موهای کراتینه و آسیب پذیر شما باشد. اگر موهای کوتاهی دارید بازهم می‌توانید PW5107 را در سبد خریدتان جابدهید.

همچنین قابلیت تنظیم حرارت اتوی مو در شش دمای متفاوت، به شما امکان انتخاب دمای دلخواهتان را برای اتو می‌دهد. گستره دمایی این برند از 150- 230 درجه سانتی گراد است.

ویژگی‌های فنی محصول:

● طول سیم: ۲٫۵ متر

● صفحه نمایشگر: دارد

● سیستم خاموش کننده خودکار پس از ۶۰ دقیقه: دارد

● حالت چرخشی ۳۶۰ درجه در محل اتصال سیم به بدنه: دارد

● قفل صفحات: دارد

2- اتو موی بابلیس مدل ST327E (مخصوص موهای کراتین و معمولی)

اتو موی بابلیس

بهترین مارک اتو مو و بابلیس، برند بابلیس است که بدون تردید مشتری‌های ثابت خودش را برای مراقبت از موی کراتینه و فرکردن آن دارد. این محصول جنس صفحه سرامیکی دارد و علاوه بر موهای کراتینه، همه انواع مو می‌توانند از آن استفاده کنند.

عایق الکتریسیته اتوموی بابلیس احتمال آسیب به موهای شما را به کمترین درصد ممکن می‌رساند. همچنین آیتم تنظیم دما امکان انتخاب حرارت مورد نظرتان را به شما می‌دهد.

◄ ویژگی‌های فنی محصول:

● طول سیم: ۱٫۸ متر

● حالت چرخشی ۳۶۰ درجه در محل اتصال سیم به بدنه: دارد

● قفل صفحات: دارد

● مدت زمان گرم شدن: ۶۰ ثانیه

3- اتو موی مارک پرومکس ۵۷۳۵ (مخصوص تمامی موها)

اتو موی مارک پرومکس

پرومکس همه فن حریف می‌تواند مطمئن‌ترین انتخاب برای همه انواع مو باشد ضمن اینکه به خوبی از پس مراقبت از موهای کراتینه شما بر می‌آید. این برند از جمله پرفروش‌ترین محصولات لوازم آرایشی برقی است که با وجود صفحه سرامیکی، باریک و آیتم تنظیم حرارت، دست شما را برای کار راحت و بدون دردسر باز می‌گذارد.

ویژگی‌های فنی محصول:

● طول سیم: ۳ متر

● حالت چرخشی ۳۶۰ درجه در محل اتصال سیم به بدنه: دارد

● کیف نگهداری: دارد

● کلید چرخشی برای تنظیم دمای حرارت: دارد

● مدت زمان گرم شدن: ۳۰ ثانیه

پایان بخش

حتی اگر موهای کوتاه، بخشی از سلیقه شما باشد، یکی از انواع بهترین مارک اتو مو می‌تواند نیازهای شما را برای داشتن گیسوانی تماشایی، دلربا و خوش حالت برآورده کند. فقط کافی است برای مطالعه این مقاله وقت کافی کنار بگذارید و در مرحله بعد، با یک حساب سرانگشتی ببینید کدام برند بیشتر به درد شما می‌خورد. خلاصه که زلف‌هایتان را به زیبایی برباد دهید!

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من