راهنمای خرید بهترین اسپری مردانه ایرانی و خارجی پرطرفدار

راهنمای خرید بهترین اسپری مردانه ایرانی و خارجی پرطرفدار

بهترین اسپری مردانه چه ویژگی‌هایی دارد؟ بهترین مارک اسپری مردانه چیست؟ این که یک مرد در کنار لباسی که می‌پوشد بوی خوبی هم بدهد جذابیت یک تیپ مردانه را افزایش می‌دهد. بوی خوب داشتن همیشه یک خاطره خوب از شما بر جا خواهد گذاشت و باعث می‌شود همه جذب شما شوند. اما بیرون ماندن از خانه به سبب شغل و یا کارهای دیگری که دارید، می‌تواند باعث شود تا میزان تعریق شما در طول روز زیاد بوده و لباس شما بوی بدی بگیرد. بهترین راه برای حل این مشکل استفاده از اسپری خوشبوکننده است. اسپری معمولاً هم بر روی پوست قرار می‌گیرد و روند تعریق را کند می‌کند و هم بر روی لباس قرار گرفته و همانند یک عطر عمل می‌کند. اما این که چگونه بهترین اسپری مردانه را پیدا کنیم، سؤالی است که در این جا قرار است به آن پاسخ مناسب داده شود. پس تا پایان همراه ما باشید.

نکات خرید بهترین اسپری مردانه

نکات مختلفی در انتخاب بهترین اسپری مردانه وجود دارد که باید آن‌ها را در نظر داشته باشید.

  • نکته اول بحث قیمت آن است. باید بررسی لازم را به عمل بیاورید و تحلیل کنید که قیمتی که بر روی یک اسپری گذاشته شده است، همسو با قابلیت و مزایای آن است یا خیر. بحث‌هایی مثل ماندگاری، وجود مواد خنک‌کننده، حضور یا عدم حضور الکل در محصول، مدت زمان ماندگاری و … همه می‌توانند در قیمت یک اسپری تأثیرگذار باشند.
  • نکته بعدی که باید در نظر داشته باشید این است که اسپری‌ای که تهیه می‌کنید، صرفاً فقط یک خوشبوکننده است و یا از میزان تعریق هم جلوگیری می‌کند! برخی از اسپری‌ها دارای مواد خنک‌کننده‌ای هستند که می‌توانند از تعریق زیاد بدن جلوگیری کنند. البته باید در نظر داشته باشید که زیاد نباید بدن خود را به این‌گونه اسپری‌ها عادت دهید چرا که ممکن است سیستم لنفاوی بدن شما را دچار اختلال کند.
  • نکته بعد که باید در خرید اسپری خوشبوکننده بدن به آن توجه داشته باشید، این است که اسپری بدن فاقد مواد حساسیت‌زا باشد! چرا که وجود برخی مواد می‌تواند هم برای پوست و هم برای ریه شما حساسیت ایجاد کرده و در طول استفاده شما را اذیت کند. به همین دلیل، باید به استاندارد بودن اسپری که قصد خرید آن را دارید دقت داشته باشید.
  • همچنین مردانه بودن و زنانه بودن رایحه اسپری می‌تواند در انتخاب شما مؤثر باشد. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که تنها رایحه است که برای آقایان و یا بانوان تغییر می‌کند. به همین دلیل، خیلی علت محکمی نیست که هیچ خانمی از اسپری مردانه استفاده نکند و برعکس.

ویژگی‌های بهترین اسپری مردانه

بهترین اسپری خوشبو کننده مردانه علاوه بر این که باید دارای استانداردهای لازم باشد، باید از موادی تهیه شود که برای بدن حساسیتی را ایجاد نکند. همچنین رایحه‌ای که در اسپری مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید تا حدود زیادی خالص بوده و ناخالصی زیادی همراه آن نباشد تا باعث شود بوی اسپری زود از روی بدن بپرد و یا بوی خیلی تند و اذیت کننده‌ای داشته باشد.

ویژگی‌های بهترین اسپری مردانه

ماندگاری بالا، از دیگر ویژگی‌های بهترین اسپری مردانه است. اکثر اسپری‌ها که در مارکت آرایشی و بهداشتی وجود دارد، ادعا بر ماندگاری 24 ساعته و یا 48 ساعته دارند. برخی از این ادعاها صحت داشته و برخی دیگر صرفاً برای گول زدن مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. باقی ماندن اسپری بر روی بدن، تا مدت زمان حداقل 24 ساعت از ویژگی‌های خوب یک اسپری خوشبو کننده بدن به‌حساب می‌آید. طوری که لازم نباشد به دفعات برای تمدید آن اقدام کرد.

یکی از ویژگی‌هایی که یک اسپری معمولی را به یک اسپری خوشبو کننده خوب تبدیل می‌کند، این است که امکان استفاده از آن، هم برای بدن و هم برای لباس وجود داشته باشد. به این معنی که اسپری هم دارای عناصر خنک کننده و ضدتعریق باشد و هم دارای عناصری مثل فیکساتور باشد تا از لک شدن لباس جلوگیری کند.

اسپری‌ها، با یک سری مبناها جایگزین عطرهای گران قیمتی هستند که شاید هر کسی توانایی خرید آن را نداشته باشد. به همین دلیل، علاوه بر این که میزان عطر به کار رفته در اسپری باید به اندازه باشد، قیمت آن نیز باید منطقی و به صرفه باشد.

باید این نکته را در نظر داشته باشید که حتی بهترین اسپری خوشبو کننده مردانه نیز دارای مواد شیمیایی است که نباید بر روی پوست آسیب دیده اسپری شود! پس این نکته را هم در استفاده از اسپری در نظر داشته باشید.

در مقاله «بهترین شامپوی مردانه» به معرفی انواع شامپوهای مردانه پرداخته‌ایم که می‌توانید مطالعه کنید.

معرفی بهترین اسپری مردانه

در ادامه به معرفی 8 مارک اسپری مردانه خوب ایرانی و خارجی میپردازیم.

1. اسپری مردانه پرستیژ Lalique

این محصول تولید شده از برند Blue de Chanel دارای رایحه‌ی فوق‌العاده‌ای است که اگر از طرفداران این برند هستید، شدیداً به شما توصیه می‌شود. رایحه این اسپری، همان رایحه عطر Lalique است که طرفداران زیادی در ایران و سایر کشورها دارد.

اسپری مردانه پرستیژ Lalique

طبع این اسپری معتدل است که با استفاده از آن می‌توانید در روزهای گرم یا سرد سال بدن خود را معطر کنید. ماندگاری این اسپری بر روی بدن شما 24 ساعت است و شما می‌توانید یک روز کامل، از بوی این اسپری بر روی بدن خود بهره‌مند شوید. در عنوان این اسپری “برای آقایان” ثبت شده است. اما اگر خانم هستید و به این رایحه علاقه دارید، باز هم می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. این گزینه را می‌توان بهترین اسپری مردانه با ماندگاری بالا در نظر داشت.

محصول پیشنهادی: اسپری مردانه پرستیژ لالیک

2. اسپری مردانه آدیداس Extreme power

به دلیل نوع رایحه‌ای که در مدل Extreme power از برند adidas استفاده شده است، میزان اکتیویته بالایی در این اسپری خوشبو کننده مردانه مشاهده می‌شود. به این معنی که افرادی که میزان تعریق زیادی داشته باشند، می‌توانند از این اسپری بهره‌مند شوند. چرا که این اسپری، تا حد زیادی بوی تعریق را از بین برده و باعث خوشبو شدن بدن شما می‌شود.

اسپری مردانه آدیداس Extreme power

مواد به کار رفته در این اسپری نیز باعث می‌شود تا بدن در طول روز، خنک باقی بماند و همین موضوع، سبب شده تا بدن کمتر از حالت طبیعی عرق کند. رایحه‌ای که در این اسپری به کار رفته است، رایحه‌ی نشاط‌آور و سرحال کننده است. به همین دلیل، این اسپری در بین ورزشکاران، طرفداران زیادی دارد.

3. اسپری مردانه لجند KOLINOUS

درصورتی‌که طرفدار رایحه‌های شیرین در بین عطرها و اسپری‌های بدن هستید، این مدل اسپری، بهترین گزینه برای شما است. ماندگاری این اسپری بر روی بدن، تا 48 ساعت گزارش شده است.

اسپری مردانه لجند KOLINOUS

حتی اگر نصف این ادعا هم صحیح باشد، باز هم پاسخگوی کار شما خواهد بود. طبع بویی که اسپری Legend دارد، معتدل است و هم در فصول گرم سال و هم در فصول سرد، می‌توانید از این اسپری استفاده کنید. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید، شیرین بودن رایحه این اسپری است. درصورتی‌که به عطرهای شیرین علاقه‌مندید، این اسپری را از دست ندهید! اما درصورتی‌که رایحه شیرین، موردعلاقه شما نباشد، ممکن است شیرینی این اسپری، دل شما را بزند.

4. اسپری فرش اکتیو نیوا بهترین اسپری مردانه

خیلی از افراد نیوآ را بهترین مارک اسپری مردانه می‌دانند. مزیتی که اسپری‌های تولید شده توسط کمپانی Nivea نسبت به سایر کمپانی‌های تولید کننده اسپری بدن دارد این است که اکثر محصولات این برند، فاقد الکل است.

اسپری فرش اکتیو نیوا بهترین اسپری مردانه

به این معنی که حساسیت‌هایی که ممکن است در اثر برخورد الکل با پوست به وجود بیاید، همراه این اسپری بدن نخواهد بود. مدل Fresh active از این برند، دارای رایحه عصاره گیاهان دریایی بوده و طبعی معتدل دارد؛ بنابراین هم در تابستان و هم در زمستان، می‌توانید از این اسپری استفاده نمایید. نکته‌ای که باید در مورد این اسپری در نظر داشته باشید، این است که به هیچ عنوان، آن را بر روی پوست آسیب دیده اسپری نکنید.

برای آشنایی با بهترین عطرهای گرم مردانه به مقاله «بهترین عطر گرم مردانه» مراجعه کنید.

5. اسپری بدن مردانه اولد اسپایس Wolfthorn

نکته‌ای که در مورد اسپری‌های بدن وجود دارد این است که معمولاً اسپری‌ها، برای استفاده بر روی سطح پوست تولید می‌شوند و وجود مواد خنک کننده در آن‌ها، تا حدودی جلوی تعریق را می‌گیرد. به همین دلیل، استفاده از این اسپری‌ها بر روی لباس توصیه نمی‌شود و ممکن است باعث به وجود آمدن لکه بر روی لباس شود.

اسپری بدن مردانه اولد اسپایس Wolfthorn

WOLFTHORN از برند OLD SPICE اما این ویژگی را دارد که اگر دلتان خواست، بتوانید آن را بر روی لباس خود نیز اسپری کنید و نگران ماندن جای لک بر روی لباس خود نباشید. این اسپری، رایحه‌ای معتدل دارد که در زمان‌های مختلف می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. عصاره‌های معطری که در این اسپری به کار رفته‌اند، طرفداران زیادی دارد و طبق گزارشات، درصد زیادی از مصرف کنندگان از بوی این اسپری، راضی بوده‌اند.

6. سیگل مدل Platinum بهترین مارک اسپری مردانه ایرانی

برند ایرانی سیگل، محصولات آرایشی و بهداشتی زیادی را وارد این مارکت کرده است. یکی از محصولات این برند که طرفداران زیادی را هم به خود جذب کرده، اسپری خوشبو کننده بدن مدل platinum است.

سیگل مدل Platinum بهترین مارک اسپری مردانه ایرانی

این اسپری، رایحه‌ی شیرین و خنکی دارد که باعث شده طبع کلی این اسپری، معتدل قلمداد بشود. در تمامی فصول سال می‌توانید از این اسپری استفاده کنید و بوی خوب آن را همراه خود داشته باشید. در کنار بوی شیرین این اسپری، می‌توانید از مواد خنک کننده‌ای که درون آن قرار داده شده است هم بهره‌مند شده و میزان تعریق را به حداقل برسانید.

7. Cool kick بهترین اسپری مردانه نیوا

این اسپری نیز همانند سایر محصولات برند نیوآ بدون الکل است. مدل Cool Kick از این برند، هم برای اسپری شدن بر روی بدن مورداستفاده قرار می‌گیرد و هم برای قرار گرفتن بر روی لباس. وجود مواد خنک کننده درون این اسپری، باعث می‌شود تا بدن شما کمتر عرق کند. ویژگی عدم ایجاد لک بر روی لباس نیز این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا از این اسپری، بر روی لباس خود نیز استفاده کنید.

Cool kick بهترین اسپری مردانه نیوا

همچنین بوی خنکی که این اسپری دارد، در روزهای گرم تابستانی، می‌تواند مسئول بوی خوب بدن شما باشد. رایحه قرار داده شده در این اسپری، معدل است و خیلی بوی تندی ندارد، به همین دلیل، در صورت مصرف، حساسیتی را برای شما به همراه نخواهد داشت. این اسپری نیز در لیست بهترین اسپری مردانه با ماندگاری بالا قرار دارد.

محصول پیشنهادی: اسپری نیوا کول کیک

8. اسپری بدن مردانه مدیا مدل Hermes

این مدل اسپری از برند MEDIA رایحه‌ی تندی دارد. مواد خنک کننده که از تعریق بیش از اندازه جلوگیری می‌کنند، در این اسپری به کار گرفته شده تا میزان تعریق کم شود. اما بوی خنک و تند این اسپری، برای افرادی که میزان تعریق زیادی دارند کارساز است.

اسپری بدن مردانه مدیا مدل Hermes

ماندگاری این اسپری بر روی بدن تا 48 ساعت گزارش شده است که همین موضوع بر مزایای این اسپری خوشبو کننده می‌افزاید. در نظر داشته باشید که توصیه نمی‌شود که Hermes را بر روی لباس اسپری کنید. چرا که امکان لک افتادن بر روی لباس شما وجود دارد.

سخن پایانی

بهترین اسپری مردانه به همراه ویژگی‌ها و نکات لازم جهت خرید آن‌ها در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. گفتیم که عواملی مثل قیمت، میزان ماندگاری، وجود عناصر خنک کننده و ضدتعریق و … می‌تواند در انتخاب بهترین اسپری مردانه مؤثر باشد. در ادامه نیز لیستی 8 تایی از بهترین اسپری مردانه که طبق نظرسنجی‌ مصرف کنندگان به دست آمده بود را برای شما عزیزان به نمایش در آوردیم که درصورتی‌که قصد خرید اسپری را داشته باشید، می‌توانید از آن کمک بگیرید.

امیدواریم توانسته باشیم در این مسیر شما را راهنمایی کرده باشیم. همچنین درصورتی‌که سؤالی برای شما بدون پاسخ باقی مانده بود، در قسمت نظرات آن را برای ما به ثبت برسانید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من