نرم کننده مو سر

نرم کننده مو چیست؟ بهترین نرم کننده‌های مو کدامند؟

همه ما با محصولات بهداشتی و مراقبت از مو آشنا هستیم. و صد درصد می توان گفت اسم شامپو و نرم کننده مو را شنیده ایم. این دو شوینده مو مهم دارای تنوع و مارک های مختلفی در جهان هستند که هر کدام مشتری خاص خود را دارند. ما در این مقاله به دنبال جواب سوال ” نرم کننده مو چیست ؟ ” می‌گردیم و با نرم کننده‌ی مو بیشتر آشنا می‌شویم. همچنین پرفروش ترین و محبوب ترین نرم کننده ها را به شما معرفی می کنیم. البته باید گفت موارد بیشتری از لیستی که برای شما آماده کرده ایم هست اما ما فقط به تعداد محدودی از آن می پردازیم.

نرم کننده مو چیست؟

یکی دیگر از محصولات مراقبتی مو نرم کننده ها هستند. توصیه می شود افرادی که دارای موهای خشک و آسیب دیده هستند از نرم کننده مو استفاده کنند.
نرم کننده به مو این قابلیت را می دهند که راحت تر حالت پذیر باشند و بهتر شانه شوند. بعلاوه نرم کننده موی سر باعث خنثی شدن بارهای الکتریکی سطح مو می شوند و به این ترتیب مو دیگر بی‌نظم به نظر نمی رسد و راحت‌تر حالت میگیرد و شانه می‌شود.

کاندیشنر مو یا نرم کننده ماده‌ای است که برای تامین رطوبت موها و نرم کردن آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. نرم کننده از ترکیباتی مانند سیلیکون‌ها، روغن‌ها و نرم کننده‌ها و همچنین سورفاکتانت‌های کاتیونی (اصطلاح علمی صابون‌ها یا مواد شوینده، که به شستشوی عناصر روغنی کمک می‌کند) تشکیل شده است. این ترکیبات هنگام ترکیب، رطوبت مو را بعد از اینکه مقداری از آن توسط شامپو از بین رفت، جبران می‌کنند.

هنگام شستن موها، شامپو چربی طبیعی موها، مواد آرایشی، سلول‌های مرده و آلودگی را از بین می‌برد. لایه کوتیکول به طور معمول ساقه مو را به صورت یکنواخت می‌پوشاند، اما کمی بعد از شستشو از ساقه مو جدا می‌شود. در این حالت، مو در برابر صدمات ناشی از تأثیرات محیطی و گرما آسیب پذیرتر خواهد بود. اما نرم کننده همان‌طور که از اسم آن مشخص است، برای نرم کردن و حفظ رطوبت مو استفاده می‌شود.

 

مقاله پییشنهادی : شامپو چیست ؟

 

نرم کننده ها باعث می‌شوند  که یک لایه محکم روی ساقه مو تشکیل شود. بنابراین حالت پذیری موها بهتر می شود و موها در برابر آسیب های احتمالی محافظت می شوند. پس از آغشتن موها به نرم کننده، بهتر است اجازه دهید نرم کننده حداقل یک دقیقه روی مو باقی بماند تا تاثیر خود را بگذارد و موها را درخشان و نرم کند.

نحوه درست استفاده از نرم کننده مو چیست ؟

نرم کننده موها را نرم و خوش حالت می‌کند، به همین دلیل مانع از شکستگی و چند شاخه شدن آن‌ها می‌شود. بنابراین، توصیه می‌کنیم پس از هر بار شستشوی موها با شامپو، برای حفظ رطوبت مو از نرم کننده استفاده کنید، تا شانه کردن مو و امکان حالت دهی به آن ساده‌تر شود.

انواع نرم کننده مو چیست

  • بهترین نرم کننده مو برای موهای معمولی چیست

در این دسته از نرم کننده­ ها ترکیباتی بکار رفته که صرفا جهت موهای معمولی بوده و از شکنندگی و نازک شدن موهای شما جلوگيري می­ کند.

  • بهترین نرم کننده مو برای موهای خشک و آسیب دیده چیست

این نرم کننده ها با داشتن فرمول شیمیایی خاص براي موهایی که در اثر استفاده از مواد شیمیایی مانند رنگ ودکلره آسیب دیده و ضعيف شده ­اند، تهیه و تولید شده اند.

  • بهترین نرم کننده مو برای موهای چرب چیست

این دسته از نرم کننده ها معمولاً در ترکیب خود چربی کمتری داشته و اشخاص با موهای چرب بدون نگرانی میتوانند از این نرم کننده ها استفاده کنند.

  • بهترین نرم کننده مو برای موهای خشک و وز چیست

این دسته از محصولات نرم کننده بسیار مناسب براي موهای خشک و وز می­ باشند، در ترکیبات این نرم کننده ها عموما روغن زیتون و E وجود دارد؛ این مواد از موها و در نتيجه وز شدن آن ها جلوگيري می­ کند.

  • بهترین نرم کننده مو برای موهای رنگ شده چیست

نرم کننده های مخصوص موهای رنگ شده به علت نداشتن رنگدانه، رنگ موها را از بین نبرده و همچنين مانع آسیب رساندن مواد شیمیایی به موها شده و در پایان سبب حفظ درخشندگي موها می ­شوند. این محصولات با حفظ حالت ابریشمی و نرم موها از مات شدن رنگ آن ها هم جلوگيري می­ کنند.

  • بهترین نرم کننده مو برای موهای فر و مجعد چیست

نرم کننده های مخصوص موهای مجعد معمولاً قوی تر هستند به دلیل آن که موهای فر بطور معمول سریعتر خشک میشوند . در این گروه از محصولات عمدتاً از عصاره روغن های گیاهی استفاده شده تا با نم دار کردن موها از خشکی آن ها جلوگيري کند.

  • بهترین نرم کننده مو برای موهای نازک چیست

درصورتی که جزء آن گروه از افرادی هستید که موهای نازک و کم پشت دارند توصیه می­شود از این دسته استفاده کنید به دلیل آن که نرم کننده های حجم دهنده با آبرسانی کافی و نمدار کردن موها سبب می­ شوند که موهای شما پرحجم تر دیده شود که این ویژگی معمولاً در نرم کننده های ديگر دیده نمی­ شود.

نرم کننده مو

 انواع نرم کننده مو چیست ؟

  • نرم کننده بدون آبکشی 

این نرم کننده ها بعد از حمام استفاده می شوند و نیازی به شستشو ندارند. بهتر است بر روی مرطوب زده شود و مواد نرم کننده ها بر ریشه مو زده نشود.

  • نرم کننده به همراه آبکشی

این مدل از نرم کننده ها بعد از شامپو کردن استفاده می شوند. بعد از استفاده از نرم کننده ها بر روی ساقه مو ، مواد باید به طور کامل شسته شوند. نرم کننده ها به هیچ عنوان نباید روی پوست سر خود بمالید. زیرا باعث سست شدن ریشه‌ی موها خواهند شد.

فواید نرم کننده برای مو چیست

  • تاثیرگذاری سریع

مزایای نرم‌کننده، فوری است و به محض استفاده تاثیر آن را می‌بینید. شاید فکر کنید هر چقدر بیشتر روی سرتان بماند، بهتر است. ولی اشتباه فکر می‌کنید. تاثیرگذاری نرم‌کننده در اولین استفاده قابل مشاهده است.

  • پیشگیری از آسیب دیدن مو در حین خشک کردن

آسیب حوله. هنگامی که موها مرطوب است، بسیار آسیب پذیر است و در این شرایط خشک کردن مو با حوله می‌تواند باعث شکستگی و آسیب به کوتیکول مو شود. اما استفاده از کاندیشنر باعث کاهش این آسیب می‌شود.

  • مراقبت از مو

موهای خود را از ریشه سر تا انتها به نرم‌کننده آغشته نکنید. موهای نزدیک به پوست سر جدید و سالم هستند اما در انتها، موها پیرتر هستند و برای سالم ماندن و زیبایی به مراقبت اضافی احتیاج دارند. به همین دلیل به موها فقط از قسمت‌های میانی تا انتها باید نرم‌کننده زده شود.

  • حفظ رطوبت مو

نرم کننده ها رطوبت از دست رفته مو را که هنگام شستن مو با شامپو اتفاق می افتد را باز می گردانند به همین علت موها کمتر خشک و وز می شوند.

از دیگر مزایای استفاده از نرم کننده به طور خلاصه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • شانه پذیری موها را راحت تر می کنند.
  • از گره خوردن موها جلوگیری می کنند.
  • از شکسته شدن موها جلوگیری می کنند.
  • باعث براق شدن و شفاف شدن موها می شوند.
  • باعث تثبیت رنگ مو می شوند.
  • زبری مو را از بین می برند و آنها را نرم می کنند.
  • از موها در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می کنند.

بهترین نرم کننده مو چیست

  • نرم کننده مو کلیون CLIVEN

این محصول ایتالیایی در ایران خیلی پرطرفدار است و به جرات می توان گفت تمامی محصولاتش عالی می باشد. نرم کننده و حالت دهنده فوری مو 7 ویتامینه کلیون CLIVEN دارای بافتی کرمی و نرم می باشد. این نرم کننده مو خیلی راحت و سریع تاثیر خود را بر روی مو گذاشته و آن ها را نرم، براق و لطیف می کند. این محصول از موها در برابر عوامل مخرب مختلف حفاظت می کند.

  • نرم کننده مو پنتن Pantene

پنتن محصول کشور فرانسه بوده و با داشتن ترکیبات قوی برای موهای آسیب دیده بسیار مناسب است. این محصول با داشتن لوسیون شیر در ترکیب خود موهای خشک و آسیب دیده شما را مرطوب کرده و آن را بازسازی می­کند. نرم کننده موی پنتن با آبرسانی کامل موی شما از خشک شدن مجدد آن جلوگیری کرده و باعث لطافت موهای شما می ­شود. همچنین این محصول با داشتن رایحه معطر باعث خوشبوتر شدن موهای شما نیز می ­شود. این نرم کننده مناسب برای بانوان و آقایان است.

  • نرم کننده شوما schauma

نرم کننده شوما ساخت شرکت شوارتزکف و محصول کشور آلمان است. نرم کننده شوما با داشتن عصاره شی باتر موهای شما را نرم و لطیف کرده و خشکی موی شما را از بین می ­برد همچنین به واسطه وجود روغن نارگیل در این محصول موهای آسیب دیده­ شما به مرور ترمیم می ­شود.

  • نرم کننده مو نیوآ NIVEA

نرم کننده نیوآ با داشتن عصاره انار از رنگ موی شما محافظت کرده و باعث تثبیت رنگ مو می­ شود. این محصول دارای فیلتر UV بوده و از این طریق از رنگ موی شما در برابر آفتاب نیز محافظت می کند و با تشدید عصاره انار از کدر شدن رنگ موی شما جلوگیری می­ کند. نرم کننده نیوآ با فرمولاسیون منحصر به فرد خود موهای خشک و آسیب دیده شما را ترمیم می­ کند.

  • نرم کننده مو لوراآل LOREAL

کمپانی فرانسوی لورآل با در نظر گرفتن نیاز بانوان نرم کننده هایی را طراحی و تولید کرده است که تقویت کننده فولیکول موها است نرم کننده و تقویت کننده السیو لورآل در رنگ های مختلف می تواند انتخابی بسیار مفید برای مو های شما باشد البته توجه داشته باشید که ماسک مو و شامپوی السیو نیز برای شما بسیار مفید خواهد بود که باید به همراه این نرم کننده به درستی استفاده شود تا بهتر جواب بگیرید.

  • نرم کننده آله آ alea

نرم کننده های مو به خاطر دارا بودن ترکیبات خاص، گره موها را باز نموده و شانه پذیری موها را تسهیل می کند. نرم کننده ها در انواع مختلف ساخته شده اند تا نیاز مصرف کنندگان را برآورده کنند. کمپانی اسپانیایی آله آ alea پیشرو در تولید محصولات گیاهی شامپو و نرم کننده و ماسک مو سر می باشد.

 

  • نرم کننده مو ایوروشه YvesRocher

محصولات ایووروشه ساخت کشور فرانسه به دلیل تهیه محصولات بر پایه گیاهی معمولا طرفداران فراوانی دارد. نرم کننده ایوروشه با داشتن عصاره گیاه زالزالک یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است که از رنگ موی شما به خوبی محافظت کرده و باعث تثبیت آن می­ شود. همچنین در این نرم کننده از روغن بادام شیرین نیز استفاده شده که این روغن علاوه بر نرم کردن مو شما، آن را از اشعه نور خورشید و سایر عوامل مضر محیطی حفظ می کند و درخشندگی و لطافتی که به دلیل استفاده از رنگ، از دست رفته است را به موی شما باز می­ گرداند.

  • نرم کننده گلیس GLISS

نرم کننده گلیس محصول کارخانه شوارتزکف و ساخت کشور آلمان است. این نرم کننده حاوی کراتین مایع است که باعث نرم شدن و درخشندگی موی شما می ­شود. نرم کننده گلیس با آبرسانی و مرطوب کردن موی شما، از دو شاخه شدن و یا همان موخوره که در اثر خشکی شدید ایجاد می ­شود جلوگیری می­ کند.

  • نرم کننده مو سان سیلک Sun Silk

نرم کننده ضد ریزش سان سیلک ساخت کشور ترکیه بوده و مخصوص آن دسته از افرادی است که موهایی ضعیف و مستعد ریزش دارند. این محصول با استفاده از ترکیبات منحصر به فرد خود موی شما را تقویت کرده و از ریزش آن جلوگیری می­ کند. علاوه بر آن، این نرم کننده با مرطوب کردن و آبرسانی موها از خشک شدن آن جلوگیری کرده و موهای شما را خوش حالت می­ کند.

نرم کننده مو

  • نرم کننده سینره Cinere

این محصول ساخت کشور ایران بوده و برای موهای رنگ شده تولید شده است. نرم کننده عمیق موی سینره دارای عصاره انار و پروتئین های هیدرولیز شده گندم بوده که آنتی اکسیدان حاصل از عصاره انار باعث نرمی و لطافت مو شده و با لایه محافظ که بر روی مو ایجاد کرده رنگ موی شما را از اثرات مضر خارجی و یا حرارت سشوار حفظ کرده و طراوت را به مویتان باز می­ گرداند.

  • نرم کننده مو مای MY

این برند ایرانی محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت و عالی به بازار ارایه کرده است. نرم کننده های مای توانسته با سلایق و در نظر گرفتن انواع مو در بین افراد بهترین انتخاب باشد.

  • نرم کننده مو گلرنگ

برند گلرنگ که بیشتر در زمینه بهداشتی فعالیت می کند نرم کننده مو خوبی را به بازار ارایه کرده است. این نرم کتتده مناسب آقایان و خانم هاست. و دارای ویتامین B3  ،ویتامین E و ویتامین Cاست.

  • نرم کننده مو فولیکا FULICA

برند فولیکا (Fulica) که محصولات مراقبت از موی با کیفیتی دارد، برای انواع مو‌ها با جنس‌های مختلف شامپو و نرم کننده‌های متنوعی تولید کرده است که می‌توانند در بهبود و ترمیم مو‌ها موثر باشند. فولیکا حاوی کراتین و جو دوسر برای تقویت و نرم کنندگی بیشتر موها است.

  • نرم کننده مو اوه AVE

این نرم کننده ایرانی با پروویتامین B5 ، ویتامین E و پروتئین هیدرولیز شده گندم به ساقه مو نفوذ نموده و موجب ترمیم آن شده و از وز شدن مو جلوگیری می کند.

  • نرم کننده پرژک PARJAK

این نرم کننده ایرانی اساس کارش بر پایه گیاهان است و متخصین بسیار عالی در زمینه بهداشتی دارد. نرم کننده موی سر پرژک به نرم و درخشان شدن موهای شما کمک می‌کند. این محصول حاوی روغن آرگان و کراتین بوده و از گره خوردن مو، شکنندگی مو و همچنین موخوره شدن موها جلوگیری می‌نماید.

  • نرم کننده مو لطیفه Latifeh

شرکت لطیفه یکی از مشهورترین برندهای فعال در حوزه لوازم‌آرایشی و بهداشتی است که کیفیت و قیمت مناسب محصولاتش از عوامل موفقیت آن به شمار می‌آید. این نرم کننده دارای ویتامین های E، Cو B5 است که به تقویت و بهبود موهای آسیب دیده کمک بسیاری می‌کند. همچنین عصاره بابونه و آلوئه ورا به‌کار رفته در این محصول باعثتقویت مضاعف موها خواهد شد. این محصول حاوی شی باتر، روغن زیتون، روغن آووکادو و روغن جوانه گندم است.

  • نرم کننده مو شون Schon

محصولات شون، به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب، اعتبار ویژه‌ای در میان حرفه‌ای‌ها دارد و همیشه مورد تأیید آزمایش‌های درماتولوژیک و متخص‌صان سلامت پوست و مو بوده است. کیفیت بالا و قیمت مناسب؛ این رمز موفقیت کارخانه‌ی شون است که با مهارت و نظارت کارشناسان و کارکنان ایرانی و در میهن عزیزمان تولید می‌شود.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من