معرفی بهترین پودر دکلره و راهنمای خرید آن

همه چیز درباره دکلره و 15 مارک بهترین پودر دکلره

پودر دکلره جز اصلی موادی است، که موقع انجام انواع روش‌های رنگ کردن مو استفاده می‌شود. روش‌هایی مثل هایلایت، آمبره، بالیاژ و مش. کیفیت پودر دکلره بسیار مهم است چرا که اگر این پودر کیفیت لازم را نداشته باشد، نه تنها نمی‌تواند موها را به پایه مناسب برساند؛ بلکه باعث سوختگی، خشکی و آسیب دیدگی تارهای مو می‌شود و حتی ممکن است سبب ایجاد حساسیت پوست کف سر هم بشود. پس انتخاب بهترین پودر دکلره برای سلامت موهایتان بسیار ضروری است.

دکلره چیست؟

معنای تحت‌اللفظی دکلره در زبان انگلیسی بی رنگ کردن و برداشتن رنگ از روی مو می‌باشد. دکلره با برداشتن رنگ‌دانه‌های مو، زمینه دریافت رنگ مو جدید را فراهم می‌کند. اگر برای رنگ شدن مو تنها از رنگ مو استفاده شود، نهایت موها 3 تا 4 درجه روشن می‌شوند و برای روشن‌تر کردن مو استفاده از دکلره الزامی است.

دکلره پودری است که در ترکیب با اکسیدان (شماره اکسیدان به پایه روشنی مدنظر وابسته است) موها را روشن می‌کند. درست است که رنگ مو روشن کننده در انواع مختلف وجود دارد، اما به دلیل اینکه ممکن است در استفاده از این رنگ‌ها، رنگ اصلی مو رفله های آبی، زرد و قرمز داشته باشد، برای زیباتر شدن رنگ و همچنین از بین بردن این رفله ها باید از دکلره استفاده کرد. اما توجه کنید که دکلره کرده مو هم به مهارت و تخصص نیاز دارد و هم لازم است که بهترین پودر دکلره را انتخاب کنید.

کار اصلی که پودر دکلره انجام می‌دهد، به این صورت است که پیگمنت‌ها یا رنگدانه‌های داخل تارهای مو را از ساختمان آن خارج می‌کند تا موها آماده پذیرش رنگ‌های روشن شوند؛ به این فرآیند دکلراسیون می‌گویند. پس یعنی اگر شما بخواهید موهای خود را بیشتر از چهار درجه روشن کنید و کارهایی مثل بالیاژ، مش و هایلایت را انجام دهید، ناخودآگاه به استفاده پودر دکلره نیاز پیدا خواهید کرد.

برای این کار می توان از پودر دکلره و یا دکو کرم ها استفاده کرد. دکو کرم ها به مو کمتر آسیب می‌رسانند. زیرا در ترکیبات آنها از روغن های آرگان و جوجوبا استفاده شده است. اما قدرت باز کردن دکوکرم ها از پودرها کمتر است و مو را تا 4-5 درجه نهایتا روشن می کند.
ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین پودر دکلره و همچنین بهترین مارک پودر دکلره بدون آمونیاک را به شما عزیزان معرفی کنیم و همچنین از ویژگی این پودر‌ها با شما عزیزان صحبت کنیم.

ویژگی‌های بهترین پودر دکلره

یک پودر دکلره خوب دارای ویژگی‌های زیر است:

  1. فاقد هر گونه غبار می‌باشد. یعنی اگر پودر دکلره از فاصله 30 سانتی متری داخل ظرف ریخته شود، هیچ غباری بلند نمی‌شود.
  2. در هنگام مخلوط کردن با اکسیدان کف نخواهد کرد. یکی از مزایای بهترین پودر دکلره با کیفیت این است که بعد از ترکیب با اکسیدان نباید کف کند.
  3. یک پودر دکلره خوب حاوی چربی می‌باشد، یعنی پس از اتمام کار، هنگامی که دست شسته می‌شود کاملا چرب است، این چربی موجب براق شدن موی دکلره شده، می‌شود و همچنین مانع آسیب دیدن مو می‌گردد. علت کراتینه داشتن این پودر چرب بودن آن است.
  4. پودر دکلره خوب نباید گاز داشته باشد.
  5. پودر دکلره خوب اگر با کیفیت باشد در حین ترکیب سفت می‌شود و هنگام پیچیده شدن مو در فویل ریزش نداشته و چکه نمی‌کند.

انواع پودر دکلره

پودرهای دکلره که در بازار عرضه شده‌اند را می‌توان به سه نوع تقسیم کرد.

معرفی بهترین پودر دکلره و راهنمای خرید آن

1. پودر دکلره آبی

این نوع پودر دکلره، قویترین پودر موجود در بازار است؛ که تنها برای دکلره کامل مو استفاده می‌شود. نباید از این پودر دکلره برای هایلایت مو استفاده کنید. کار کردن با این پودر و کنترل آن سخت‌تر است. این نوع از پودر دکلره به طور کلی روشن‌کنندگی قوی را ایجاد می‌کند و به افراد با موهای مجعد، ضخیم و سالم توصیه می‌شود.

2. پودر دکلره سفید

این نوع پودر دکلره ملایم‌تر است و سرعت فرآیند شیمیایی متوسطی نیز دارد؛ و برای استفاده در هایلایت با فویل مناسب ترین انتخاب است. این پودر دکلره نوعی ضعیف از دکلره را انجام می‌دهد و مناسب افرادی با موهای نازک، شکننده و ضعیف می‌باشد.

3. پودر دکلره بنفش

این پودر دکلره گیاهی بوده و در ترکیبات آن از آمونیاک استفاده نشده است. این پودر قابلیت روشن‌کنندگی بالا در کمترین زمان را نسبت به مدل‌های قبلی دارد. اگر نگران هویجی رنگ شدن موهای خود بعد از دکلره هستید بهتر است از این پودر دکلره استفاده کنید. این پودر روند شیمیایی ضعیفی دارد، به همین دلیل برای دکلره کردن موهای صورت و بدن استفاده می‌شود. اما اگر موهای شما نسبت به دکلره حساس است بهتر است از این نوع پودر استفاده کنید.

4. پودر دکلره خاکستری

این پودر از مواد عالی بی ضرر مانند کربن تولید می‌شود و نسبت به دکلره آبی و سفید روشن‌کنندگی بالاتری دارد. همچنین افراد در هنگام استفاده از این پودر کمتر دچار سوزش پوست می‌شوند.

پایه های رنگ مو

آرایشگران و متخصصان مو ، مو را به 10 سطح مختلف تقسیم کرده اند. در هر سطح مو رنگ خاصی دارد و برای رنگ کار دانستن این پایه ها مهم است. البته وقتی آلبوم رنگ را هم باز می کنید این کلمات و اعداد را می بینید.

پایه های رنگ مو

  1. مشکی Black
  2. قهوه ای خیلی تیره Very Dark Brown
  3. قهوه ای تیره Dark Brown
  4. قهوه ای Brown
  5. قهوه ای متوسط Medium Brown
  6. قهوه ای روشن Light Brown
  7. بلوند تیره Dark Blond
  8. بلوند روشن Light Blond
  9. بلوند خیلی روشن Very Light Blond
  10. بلوند پلاتینه Platinum Blond

توجه داشته باشید برای روشن کردن موهایتان دکلره یکی از سریع ترین راه ها می باشد.

پایه های دکلره

دکلره کردن را قبل از رنگ مو انجام می دهند. زمانی که مو را دکلره می کنیم بنا به رنگی که می خواهیم بگذاریم زمان و مدت نگهداری مو فرق می کند. مو به هر رنگی که در می آید نشان دهنده یکی از پایه های دکلره است.

  • پایه 1 رنگ قرمز
  • پایه 2 رنگ قرمز نارجی
  • پایه 3 رنگ نارنجی قرمز
  • پایه 4 رنگ نارنجی

اگر رنگ مو به یکی از این پایه ها برسد مو در حد ضعیف باز شده است و بیشتر از آن نمیتواند مقاومت کند و باید مو را شست. در این پایه می توان از رنگ های فندقی ، بلوطی و قهوه ای متوسط استفاده کرد.

  • پایه 5 رنگ نارنجی زرد
  • پایه 6 رنگ زرد نارنجی
  • پایه 7 رنگ زرد

وقتی مو به این پایه برسد یعنی دکلره در حد متوسط می باشد. رنگ موها با پایه های 6 و 7 بهترین گزینه برای دکلره تا پایه 7 می باشد.

  • پایه 8 رنگ زرد روشن
  • پایه 9 رنگ زرد خیلی روشن
  • پایه 10 رنگ سفید یا پلاتینه

به این پایه ها دکلره قوی می گویند. بهترین گزینه برای این پایه ها رنگ موی بلوند روشن و طلایی است.

راهنمای خرید بهترین پودر دکلره

برای خرید بهترین پودر دکلره لازم است که موارد زیر را در نظر داشته باشید:

معرفی بهترین پودر دکلره و راهنمای خرید آن

  • قیمت پودر

متاسفانه پودر دکلره‌های ارزان از کیفیت خیلی پایینی برخوردار هستند و می‌توانند آسیب جدی به موهای شما وارد کند. پس توصیه می‌کنیم پودر دکلره ارزان خریداری نکنید. قیمت این محصول کم اهمیت ترین فاکتور انتخاب شما باید باشد. چرا که هر گرانی نشانه کیفیت پودر نیست و گاهی از میان پودرهای ارزان قیمت می‌توان بهترین پودر دکلره را انتخاب کرد. اما همچنین باید توجه داشته باشید که بسیاری از پودرهای ارزان از کیفیت نا مطلوبی برخوردار بوده و به موهای شما آسیب‌های جبران‌ناپذیری وارد می‌کنند.

  • جنس مو

مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید پودر دکلره باید به آن توجه داشته باشید، جنس موهای شما است. اگر ریزش مو دارید و یا موهای شما خیلی ضعیف و شکننده هستند از دکلره استفاده نکنید. اما اگر به بی رنگ کردن موهای خود علاقه دارید از پودرهای گیاهی یعنی خاکستری و بنفش استفاده کنید. شما باید بدانید که اگر مو شما نازک و حساس است یا دچار آسیب‌دیدگی می‌باشد بهتر است از پودرهای ضعیف استفاده کنید و اگر موهای سالم و ضخیم دارید انتخاب پودر قوی می‌تواند شما را به هدف موردنظرتان برساند.

  • پایه مد نظر

اگر به دنبال پایه‌های خیلی روشن هستید و می‌خواهید پایه مو را به 12 برسانید حتما از پودر آبی و خاکستری استفاده کنید. زیرا پایه موهای شما را تا پایه دوازده هم روشن می‌کنند. اگر تمایلی به پایه‌های خیلی روشن ندارید، پیشنهاد می‌کنیم از پودر سفید و یا بنفش استفاده کنید.

  • برند پودر

ما در این مقاله بهترین پودر دکلره را به شما عزیزان معرفی کردیم که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید و از خرید پودرهای پیمانه‌ای و فله‌ای پرهیز کنید. زیرا ناشناخته و بدون کیفیت هستند. همیشه برندهایی را انتخاب کنید که شناخته شده و معتبر باشند. تا حد امکان سعی کنید بدون شناخت قبلی از هیچ گونه پودر دکلره استفاده نکنید.

  • تاییدیه وزارت بهداشت

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب پودر دکلره تأییدیه وزارت بهداشت می‌باشد. با داشتن این ویژگی دیگر خیال شما برای استفاده از پودر آسوده خواهد بود و هیچ نگرانی به دنبال نخواهد داشت. محصولاتی که دارای تاییدیه وزارت بهداشت باشند را می‌توان با خیالی راحت استفاده کرد. یکی از معروف‌ترین این تاییدیه‌ها نشان سیب سلامت است. پس بهتر است که پودری تهیه کنید که دارای سیب سلامت باشد.

  • نوع پودر

از میان انواع پودرهای دکلره شیمیایی و گیاهی می‌توانید انتخاب کنید. اگر به طور معمول پوستی حساس ندارید و سوزش و بوی پودر دکلره شما را اذیت نمی‌کند می‌توانید از بین پودرهای شیمیایی انتخاب کنید. اما اگر به مواردی که ذکر کردیم حساس هستید بهتر است بهترین پودر دکلره گیاهی را استفاده کنید.

مراقبت‌های بعد از دکلره

برای مراقبت از موهای دکلره شده پیشنهاد می‌کنیم موارد زیر را حتماً رعایت کنید:

مراقبت‌های بعد از دکلره

  1. موهایتان را کمتر بشویید چرا که با هر بار شستن، سبوم طبیعی مو شما از دست می‌رود. این چربی‌های طبیعی به عنوان لایه محافظتی مو عمل می‌کنند و هرچه کمتر باشند بیشتر مو شما آسیب دیده و خشک می‌شود.
  2. از شامپو مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید تا هم موهای شما تغذیه شود و هم رنگ مو شما مدت طولانی‌تری باقی بماند. ترجیحاً از شامپو بدون سولفات برای آسیب کمتر استفاده کنید.
  3. پس از شستن موی خود حتماً از نرم‌کننده‌ مو مخصوص موی رنگ شده استفاده کنید تا با آبرسانی عمیق از خشکی مو شما جلوگیری کند.
  4. اگر به هر دلیلی قصد دارید باری دیگر مو خود را دکلره کنید برای آسیب کمتر بهتر است از بهترین پودر دکلره ضعیف استفاده کنید.
  5. قبل از شنا کردن و ورود به استخر حتماً کلاه سر کنید چرا که به دلیل کلر موجود در آب موهای شما به شدت خشک می‌شود.
  6. سعی کنید کمتر از لوازم حرارتی مانند سشوار باد گرم و اتو مو استفاده کنید.

عوارض دکلره کردن مو

رنگ مو ، دکلره و اکسیدان همه از مواد شیمیایی می باشند. پس بهتر است تعداد دفعات استفاده از آنها را به حداقل برسانیم. همچنین دکلره کردن مرتب موها به مو و پوست سر آسیب جدی می رساند.

  • خشکی مو ها و شکننده شدن موها
  • خارش پوست سر
  • موخوره گرفتن
  • ریزش مو و کم پشت شدن موها
  • سفید شدن موها

راه های کم کردن عوارض دکلره کردن

  • بهتر است سالی 1 یا 2 بار بیشتر سراغ دکلره نروید. در این مدت مو بازسازی می شود و جان تازه ای می گیرد.
  • قبل از دکلره کردن کل موهایتان حتما مقدار کمی را بر روی یک تکه کوچک از سرتان تست کنید تا ببینید حساسیتی دارید یا نه.
  • حتما برای دکلره کردن پیش آرایشگر حرفه ای بروید تا مطمین باشید موهایتان آسیب نمی بیند.
  • بعد از دکلره کردن از شامپوهای ملایم مانند شامپو بچه و یا شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید. این کار به شانه شدن راحت تر موهایتان کمک می کند.
  • تا می توانید از حرارت های مستقیم مانند سشوار و اتو مو دوری کنید.
  • از مواد دکلره خوب و درجه یک استفاده کنید.
  • بعد از دکلره کردن موهایتان حتما از روغن آرگان، روغن زیتون، روغن نارگیل، ماسک مو و دوفازها استفاده کنید. این مواد از خشک شدن ساقه های موهایتان جلوگیری می کند.
  • وقتی که موهایتان خیس هستند آنها را شانه نکنید تا کمتر آسیب ببینند.

معرفی 8 مارک بهترین پودر دکلره خارجی

در ادامه مقاله لیستی از بهترین مارک پودر دکلره خارجی را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم و درباره هر کدام توضیح داده‌ایم.

1. پودر دکلره ولا

 

پودر دکلره ولا

 

ولا یک برند آلمانی است که بیش از ۱۵۰ سال سابقه دارد و به صورت تخصصی در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مو فعالیت می‌کند. پودر دکلره مولتی بلوند ولا آلمان، بهترین پودر دکلره خارجی است که دارای خاصیت ضد زردی می‌باشد. این خاصیت کمک می‌کند تا تمامی تناژهای زردی را از بین ببرد و شما را به بلوندی بدون زردی برساند. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به خاصیت روشن کنندگی بسیار بالای آن اشاره کرد که باعث می‌شود برای رنگ‌هایی که نیاز به پایه‌های بسیار روشن دارند، کاملا مناسب باشد.
پس اگر به دنبال یک پودر دکلره خارجی خوب هستید، پودر دکلره ولا یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

2. بهترین پودر دکلره بدون امونیاک ایتالی رژ

 

پودر دکلره ایتالی رژ

 

ایتالی رژ محصول کشور ایتالیا می‌باشد و یکی از برندهای کمپانی پول سرویس است که در سال ۲۰۱۵ به بازار معرفی شد. این برند به دلیل کیفیت بالای محصولاتش در همین مدت کوتاه موفق شد تا محصولات خودش را به بسیاری از کشورها صادر کند.
ایتالی رژ یکی از چند تا برندی است که بهترین پودر دکلره بدون امونیاک را تولید می‌کند و این یک مزیت بزرگ برای مشتری محسوب می‌شود. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد پودر دکلره ایتالی رژ، پودر دکلره سفید آن است که بخاطر فرمولاسیون خاص خود به هیچ عنوان به ریشه مو آسیب نمی‌زند و برای موهای ضعیف و شکننده بسیار مناسب می‌باشد.

3. پودر دکلره اسکالیم بهترین پودر دکلره خارجی

 

پودر دکلره اسکالیم

اسکاليم هم يک برند ايتاليايي است که تولید کننده محصولات مراقبت از مو می‌باشد. اسکالیم بهترین مارک پودر دکلره است چون این برند، حفظ سلامت مو را شعار کارش قرار داده و همیشه در تلاش است که محصولاتش آسیبی به مو وارد نکنند. مقدار آمونیاک استفاده شده در پودر دکلره اسکالیم مدل Decoflash بسیار کم است. به طور کلی برند اسکالیم از کمترين ميزان آمونياک در محصولاتش استفاده می‌کند و علاوه بر این، استفاده از مواد مفيد گياهی همچون روغن آرگان، این برند را از سایر رقبا متمايـز می‌کند و آن را در ميان ديگر برندهای رنگ مو برجسته ساخته است.

این پودر دکلره، بهترین پودر دکلره ایتالیایی است که خاصیت روشن‌کنندگی بالا بدون کمترین آسیبی به مو دارد. برای اینکه مو شما پس از دکلره زرد یا نارنجی رنگ نشود بهتر است از این پودر استفاده کنید.

◄ مشخصات کلی محصول:

  • حاوی عصاره گیاهی
  • حاوی پروتئین سبوس برنج
  • روشن‌کنندگی بالا
  • بدون غبار
مقاله پییشنهادی : بهترین مارک اکسیدان

4. پودر دکلره ریتون

 

پودر دکلره ریتون

ریتون هم یکی از برندهای کپانی پول سرویس و ساخت کشور ایتالیا است. این کمپانی ایتالیایی دارای پیشرفته‌ترین لابراتوارهای تحقیقاتی است و محصولاتش کیفیت بسیار بالا و محبوبیت خیلی خوبی برخوردار است. ریتون بهترین پودر دکلره خارجی موجود در بازار است. مدل سیب سبز، یکی از مدل‌های پر طرفدار این برند است که حاوی عصاره‌ی سیب سبز است که هم موجب خنک‌ شدن پوست سر و هم باعث ایجاد رایحه‌ای خوش بر روی موها می‌شود. پودر دکلره ریتون بهترین پودر دکلره ایتالیایی است که برای هر سبکی از روشن کردن مو مثل مش، هایلایت و دکلره بسیار مناسب است. نکته دیگر در مورد این برند، این است که محصولات بیرنگ کننده ریتون هم به صورت پودر و هم کرم قابل تهیه هستند.

5. کرم دکلره بس

 

کرم دکلره بس

 

این برند نیز محصول کشور ایتالیا است. محصولات بیرنگ کننده موی بِس هم بصورت پودر و هم بصورت کرم تولید می‌شوند و کرم دکلره بس بهترین مارک دکوکرم خارجی می‌باشد؛ چرا که این کرم به دلیل استفاده راحت‌تر و قیمت مناسب‌تر بین خانم‌های ایرانی محبوبیت زیادی دارد.

 

محصول پییشنهادی : پودر دکلره بس

6. پودر دکلره زانيس

این پودر از بهترین پودر دکلره خارجی می‌باشد که حاوی صمغ گیاهی و بدون گردوغبار است. نوع این پودر دکلره سفید می‌باشد و برای روشن کردن تا پایه 12 در کمترین زمان بسیار مفید است.

پودر دکلره زانيس

◄ مشخصات کلی محصول:

  • قوطی شکل
  • حاوی عصاره نعنا
  • بدون غبار

7. پودر دکلره بیول

از بهترین پودر دکلره، این پودر ترکیبات گیاهی را شامل می‌شود و هیچ گونه حساسیت و سوزش را ایجاد نمی‌کند. با ترکیب این پودر با اکسیدان 12 می‌توانید در کمترین زمان پایه مو خود را چند درجه روشن‌تر کنید.

پودر دکلره بیول

◄ مشخصات کلی محصول:

  • بدون گردوغبار
  • بی رنگ کنندگی بالا
  • حاوی صمغ گیاهی

 

محصول پییشنهادی : پودر دکلره بیول

8. پودر دکلره آرکانوم مدل Ice

این پودر دکلره مناسب موهای مقاوم به رنگ و پوست حساس می‌باشد. از آنجا که این پودر فاقد هرگونه گردوغبار می‌باشد بسیار برای افرادی که به سلامت خود و مو خود اهمیت می‌دهند مناسب است.

پودر دکلره آرکانوم مدل Ice

◄ مشخصات کلی محصول:

  • بدون گردوغبار
  • قابلیت کنترل آمونیاک
  • حاوی صمغ گیاهی
  • خنک کننده پوست سر

معرفی 7 مارک بهترین پودر دکلره ایرانی

در این قسمت از هم می‌خواهیم لیستی از بهترین پودر دکلره ایرانی همراه با ویژگی‌های هر کدام به شما عزیزان معرفی کنیم.

1. پودر دکلره گلباران

گلباران یک برند ایرانی با کیفیت است. این برند را شرکت طوبی گل محصولات آرایشی و بهداشتی، وارد دنیای لوازم آرایشی نمود. برند گلباران به دلیل باکیفیت بالای محصولات و همچنین قیمت بسیار مناسب توانسته طرفداران زیادی برای محصولات خود کسب نماید.

پودر دکلره گلباران که بهترین پودر دکلره ایرانی است در انواع مختلفی تولید می‌شود که به شرح زیر است.

  • پودر دکلره آیس(یخ)

 

پودر دکلره آیس

 

گلباران بهترین مارک پودر دکلره یخ می‌باشد ک خاصیت خنک کنندگی دارد. باعث ایجاد حس خوشایند و آرامش در طول مدت زمان دکلره می‌شود. علاوه بر آن، این محصول به دلیل پایین نگه داشتن حرارت در مدت دکلره از آسیب شدید به پوست سر و بافت مو جلوگیری می‌کند.

  • پودر دکلره سفید گلباران

 

پودر دکلره سفید

 

این نوع پودر دکلره مناسب موهای نازک، ضعیف و آسیب دیده است. در لیست بهترین پودر دکلره، این پودر دکلره فاقد گردوغبار بوده و برای استفاده از هر روش برای رنگ کردن مو بسیار مناسب است چرا که می‌تواند تا درجات آخر روشن‌کنندگی مو شما را روشن کند.

◄ مشخصات کلی محصول:

  • بدون گردوغبار
  • روشن‌کنندگی تا پایه‌ای
  • مناسب برای رنگ کردن با هر نوع تکنیک
  • پودر دکلره آبی گلباران

پودر دکلره آبی

از این پودر برای رنگ زدایی بسیار قوی و برای موهای سالم استفاده می‌شود.

2. پودر دکلره فرکیش

 

پودر دکلره فرکیش

فرکیش یک برند ایرانی در زمینه محصولات آرایشی است که تولید کننده و توزیع کننده بهترین پودر دکلره، انواع رنگ مو، و دکلره کراتینه، اکسیدان و پک رنگ مو می‌باشد. تمامی محصولات فرکیش از مواد اولیه وارداتی کشور ایتالیا و تحت نظارت وزارت بهداشت تولید می‌شود و دارای نشان سیب سلامت هم هستند. یک نکته مهم درباره این محصول، این است که پودر دکلره فرکیش از معدود محصولاتی است که می‌تواند رنگ شرابی مو را نیز از بین ببرد.

3. پودر دکلره مارال

 

پودر دکلره مارال

 

برند ایرانی مارال با بیش از 45 نوع محصول آرایشی و بهداشتی از بزرگ‌ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران است. تخصص این برند تولید رنگ‌ مو، پودر دکلره و اکسیدان است که با استفاده از بهترین مواد اولیه ایتالیایی، محصولاتی با کیفیت و قیمتی مناسبی را تولید کرده است. محصولات برند مارال قابل رقابت با نمونه‌های خارجی می‌باشند. دکلره‌‌های مارال هم در دو نوع کرم و پودر قابل تهیه هستند.

4. پودر دکلره لی لی نایت

 

پودر دکلره لی لی نایت

 

لی لی نایت از برندهای تولید کننده مواد مراقبت مو است. این برند، یک برند ایرانی است که از سال ۱۳۸۷ کار خود را آغاز کرد و در این مدت توانسته با بالا بردن کیفیت محصولات خود سهم بازار خوبی در ایران و کشورهای خاورمیانه به دست آورد.
مواد اولیه این شرکت وارداتی از ایتالیا و تایوان می‌باشد. پودر دکلره لی‌ لی نایت، از نظر کیفیتی و طراحی ساخت هم‌سطح برترین برندهای خارجی است.

5. پودر دکلره سلیک

این پودر دکلره بدون کمترین آسیبی مو شما را به درجه روشنی دلخواه می‌رساند و از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند.

پودر دکلره سلیک

◄ مشخصات کلی محصول:

  • فاقد گردوغبار
  • بدون آسیب
  • روشن‌کنندگی قوی

6. پودر دکلره رنگی آوایی

این پودر حاوی پیگمنت‌های رنگی در طیف گسترده‌ای می‌باشد که با توجه به سلیقه خود می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید تا هم‌زمان موی شما روشن شده و به رنگ مدنظر شما در کمترین زمان برسد. این پودر دکلره حاوی کراتین می‌باشد که می‌تواند از ازدست‌رفتن رطوبت تار مو شما بر اثر دکلره جلوگیری کند.

پودر دکلره رنگی آوایی

◄ مشخصات کلی محصول:

  • بدون آسیب
  • بدون گردوغبار
  • قدرت روشن‌کنندگی بالا
  • حاوی عصاره آلوئه‌ورا

7. پودر دکلره رنگی لیزانو

این پودر در طیف رنگی مختلفی ارائه می‌شود که می‌تواند هم‌زمان هم مو شما را به پایه بالا رسانده و هم آن را رنگ کند. با انتخاب از میان رنگ‌های متنوع این پودر دکلره در کمترین زمان به رنگ مدنظر خود می‌رسید.

پودر دکلره رنگی لیزانو

◄ مشخصات کلی محصول:

  • حاوی عصاره برگ آلوئه‌ورا
  • طیف رنگی گسترده
  • حاوی کراتین
  • ماندگاری بالا
مقاله پییشنهادی :بهترین شامپو موهای رنگ شده

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی کامل پودر دکلره و انواع آن پرداختیم. همچنین نکات مفیدی را در رابطه با دکلره کردن مو و مراقبت از مو دکلره شده برای شما قرار دادیم. امیدواریم که توانسته باشیم به شما کمک کنیم تا به راحتی بتوانید بهترین پودر دکلره را انتخاب کنید. خوشحال می‌شویم تجربیات و نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان آرایشی لند در میان بگذارید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من